raulos 19 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 Bardzo mnie cieszy to co przeczytałem, nie moge sie doczekac gamecom! polowa sierpnia? demo we wrzesniu... zacieram rece. Cytuj
Ader 383 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 (edytowane) Ciekawe,Konami nie wyjmowało jeszcze asów z rękawa,ma to zmienić się na gamescom,bardzo mnie intryguje ta wypowiedź odnośnie tego co tam pokażą : I'm not trolling here, and might seem crazy, but FIFA 12's impact engine isn't that massive you know. It might become something amazing, it has the potential to, but right now it's not working, and the results are less than impressive. PES 2012 announcements at Gamescom is best describe as a cluster-fuck So many things, all amazing, covering all bases, announced at the same time. I couldn't talk for a few mins when I was told. I don't think I've seen a company hold so much back to announce before. Thing is, there's so many things to announce, that I did suggest spreading it all out, so fingers crossed Konami announce some things before Gamescom, to keeps things rolling full steam ahead into the show and up until release. Edytowane 18 lipca 2011 przez Ader Cytuj
lons 38 Opublikowano 19 lipca 2011 Opublikowano 19 lipca 2011 Mam być konkretna wiadomość odnośnie EDIT MODE. Ciekaw jestem co? Unlimited slots? Cytuj
raulos 19 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 (edytowane) No i co z tym infem......... do 24 bedziemy czekac... Edytowane 20 lipca 2011 przez raulos Cytuj
ted360 17 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Oto info: http://winningelevenblog.com/blog/pes-2012-off-the-ball-controls-videos/ i nieco mniej znaczący, ale jakże utęskniony dodatek http://winningelevenblog.com/blog/challenge-training-mode-returns-in-pes-2012/ plus garść screenów... http://winningelevenblog.com/blog/pes-2012-new-screens-released/ Cytuj
lons 38 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 (edytowane) Challenge Mode Jak ja lubię ten tryb. Katowałem go w PES 6 :biggrin: Konami w tym roku zamiata grubo Edytowane 20 lipca 2011 przez lons Cytuj
Ader 383 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Oto info: http://winningelevenblog.com/blog/pes-2012-off-the-ball-controls-videos/ i nieco mniej znaczący, ale jakże utęskniony dodatek http://winningelevenblog.com/blog/challenge-training-mode-returns-in-pes-2012/ plus garść screenów... http://winningelevenblog.com/blog/pes-2012-new-screens-released/ Super sprawa z tym off the ball controls Cytuj
raulos 19 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Nie widze tego jakos... sztuczna inteligencja sama powinna sie wystawiac i robic to za nas.... tak jak bylo zawsze Cytuj
Matinx 19 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 No tez mam mieszane uczucia co do tego... obawiam sie, ze w online moga dziac sie cuda Cytuj
Rębajło 16 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball ' Cytuj
Ader 383 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball ' Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy. Poza tym,na razie nie wiadomo czy to będzie opcjonalne online czy nie,na razie tylko wiadomo,że jest taka możliwość i z tego co słyszałem,sprawdza się to dobrze. Cytuj
ted360 17 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Z jednej strony fajnie, że już nigdy nie będziemy mieli pretensji do SI o debilne zachowania, bo sami w razie czego będziemy mogli przejąć kontrolę. Z drugiej jeżeli obrońcy będą gubić krycie, to PES stanie się niegrywalny. Swoją drogą fajnie, gdyby to samo dało się robić w obronie Kontrolowanie dwójki obrońców wymagałoby sporego skilla, ale dawałoby sporo frajdy no i byłoby piekielnie skuteczne... Cytuj
Ader 383 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Z jednej strony fajnie, że już nigdy nie będziemy mieli pretensji do SI o debilne zachowania, bo sami w razie czego będziemy mogli przejąć kontrolę. Z drugiej jeżeli obrońcy będą gubić krycie, to PES stanie się niegrywalny. Swoją drogą fajnie, gdyby to samo dało się robić w obronie Kontrolowanie dwójki obrońców wymagałoby sporego skilla, ale dawałoby sporo frajdy no i byłoby piekielnie skuteczne... Że nie można kontrolować obrońcy w PESie? Można i na razie to nie wiem w czym problem.Zawodnika z piłką kryje kwadrat,drugiego obrońca na którego się przełączasz. Cytuj
lons 38 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 (edytowane) Przecież testerzy mówią wyraźnie o balansie. W tym momencie z automatu włącza się skill. Koniec z wieczną asystą CPU. Ludzie, którzy opanują tego typu grę będą kosić. Koniec z meczami z pupy, bramkami z pupy i gadaniem, że CPU wyczynia cuda. Tutaj wyraźnie widać kierunek by osoba grająca miała jak największy wpływ na to co będzie się działo na boisku. O tym mówił Seabass. Nie bez przyczyny wprowadzili również Chellenge Mode by właśnie ciężko trenować tego typu zagrania. Dla mnie to dobra wiadomość. Tak jak kolega wcześniej napisał nie będzie gadania, że to wina CPU etc tylko brak umiejętności. W PES 6 wymiatacze głównie opanowali do perfekcji strzały z R2, Super Cancel, i grę obronną w głównej mierze polegającą na nie używaniu pressingu poprzez X tylko na sterowaniu manualnym. Edytowane 20 lipca 2011 przez lons Cytuj
ted360 17 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Z jednej strony fajnie, że już nigdy nie będziemy mieli pretensji do SI o debilne zachowania, bo sami w razie czego będziemy mogli przejąć kontrolę. Z drugiej jeżeli obrońcy będą gubić krycie, to PES stanie się niegrywalny. Swoją drogą fajnie, gdyby to samo dało się robić w obronie Kontrolowanie dwójki obrońców wymagałoby sporego skilla, ale dawałoby sporo frajdy no i byłoby piekielnie skuteczne... Że nie można kontrolować obrońcy w PESie? Można i na razie to nie wiem w czym problem.Zawodnika z piłką kryje kwadrat,drugiego obrońca na którego się przełączasz. Dobry zawodnik z piłką poradzi sobie z każdym obrońcą biegnącym na niego z wciśniętym kwadratem. Tak jak lons napisał najlepsze efekty daje samodzielne bieganie obrońcą, a nie duszenie Xa czy w przypadku podwajania kwadratu. Mi chodziło o możliwość kotrolowania dwóch obrońców dwoma gałkami, choć jak teraz o tym pomyślę, to chyba wolałbym żeby SI było na tyle dobre, że kryłoby uciekające napastnika samodzielnie... Cytuj
Gość Orson Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball ' Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy. dlaczego nie? załozenia te same...i tam to (nie wiem czy pamietasz) działało dobrze, nie przyjeło sie bo było bardzo trudne w opanowaniu a jak wiadomo rozwiązanie które nie spodoba sie masom spowoduje straty finansowe Cytuj
elentario 6 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 Mnie tylko zastanawia jak będzie teraz z kiwką na prawym analogu.. Sam pomysł podoba mi się i to cholernie! Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 (edytowane) Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball ' Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy. dlaczego nie? załozenia te same...i tam to (nie wiem czy pamietasz) działało dobrze, nie przyjeło sie bo było bardzo trudne w opanowaniu a jak wiadomo rozwiązanie które nie spodoba sie masom spowoduje straty finansowe Czy ja wiem, sek w tym, ze w ferworze walki slabo sie to sprawdzalo i tutaj moze byc dokladnie tak samo. Zreszta pozniej rozwiazali to jednym przyciskiem "wyjsciem na pozycje" i do dzisiaj sprawdza sie rewelacyjnie. Edytowane 20 lipca 2011 przez easye Cytuj
Gość Orson Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 to tak jak kontrola gazu i sprzęgła w aucie- początkującym sprawia trudność równoczesne puszczanie sprzęgła lewą konczyna by prawą dodać gazu tu mamy podobny mechanizm tylko mowa o dłoniach i przeciwstawnych czynnościach na dwóch analogach Cytuj
Ader 383 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball ' Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy. dlaczego nie? załozenia te same...i tam to (nie wiem czy pamietasz) działało dobrze, nie przyjeło sie bo było bardzo trudne w opanowaniu a jak wiadomo rozwiązanie które nie spodoba sie masom spowoduje straty finansowe Ale co ma się nie spodobać,jak po prostu można tego nie używać i bez tego AI jest świetne. Cytuj
lons 38 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 (edytowane) Przecież to nie będzie działało na zasadzie takiej, że tylko poprzez wychylenie prawego zawodnicy bedą wychodzili na pozycję. Widać gołym okiem, że więkosziość sama się ustawia. Cała zabawa polega na tym, że oprócz wystawianaia się zawodników z automatu mamy jeszcze możliwość sami wybrać odpowiedniego grajką, który np stoi bo jest kryty przez obrońcę. Wtedy szybko wychylamy prawy analog i on wysuwa się na pozycję. Według mnie jest to rewelacyjne, gdyż przeciwnik widząc np dwóch z automatu wystawiających się na pozycję zawodników automatycznie skupia uwagę na nich, a ja lekkim ruchem prawego analoga wzywam stojącego krytego mojego grajką, który środkiem z zaskoczenia wbiega i dostaje gałę. Jest wtedy 1 na 1. W ten sposób mamy możliwośc nie tylko skonstruowania super akcji, ale również zaskoczenie naszego oponenta. Dla mnie bajka. Edytowane 21 lipca 2011 przez lons Cytuj
elentario 6 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 lons - wychylając prawy analog wybierasz zawodnika, następnie możesz nim sterować, również prawym analogiem - to jest manual. Chyba, że chodzi Ci o zaznaczenie prawym analogiem zawodnika, który ma się urwać z krycia. Cytuj
lons 38 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 (edytowane) lons - wychylając prawy analog wybierasz zawodnika, następnie możesz nim sterować, również prawym analogiem - to jest manual. Chyba, że chodzi Ci o zaznaczenie prawym analogiem zawodnika, który ma się urwać z krycia. Chodzi mi o urwanie się zawodnika z krycia. Natomiast odnośnie sterwowania prawym analogiem, to tak jak napisałeś mogę równiez sterować, ale nie muszę. Wolę zdecydowanie wystawić go szybko na pozycję i wtedy już tylko przejąc sterowanie na lewym analogu. Edytowane 21 lipca 2011 przez lons Cytuj
Matinx 19 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 Lons, już wiesz co wolisz, oglądając jednego gameplaya? ;d Cytuj
elentario 6 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 lons - wychylając prawy analog wybierasz zawodnika, następnie możesz nim sterować, również prawym analogiem - to jest manual. Chyba, że chodzi Ci o zaznaczenie prawym analogiem zawodnika, który ma się urwać z krycia. Chodzi mi o urwanie się zawodnika z krycia. Natomiast odnośnie sterwowania prawym analogiem, to tak jak napisałeś mogę równiez sterować, ale nie muszę. Wolę zdecydowanie wystawić go szybko na pozycję i wtedy już tylko przejąc sterowanie na lewym analogu. Chyba masz rację, asysta > manual, niestety w przypadku rozgrywki online. Chociaż.. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.