Skocz do zawartości

PES 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe,Konami nie wyjmowało jeszcze asów z rękawa,ma to zmienić się na gamescom,bardzo mnie intryguje ta wypowiedź odnośnie tego co tam pokażą :

I'm not trolling here, and might seem crazy, but FIFA 12's impact engine isn't that massive you know. It might become something amazing, it has the potential to, but right now it's not working, and the results are less than impressive.

 

PES 2012 announcements at Gamescom is best describe as a cluster-fuck

 

So many things, all amazing, covering all bases, announced at the same time. I couldn't talk for a few mins when I was told. I don't think I've seen a company hold so much back to announce before.

Thing is, there's so many things to announce, that I did suggest spreading it all out, so fingers crossed Konami announce some things before Gamescom, to keeps things rolling full steam ahead into the show and up until release.

Edytowane przez Ader
Opublikowano

Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball '

Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy.

 

Poza tym,na razie nie wiadomo czy to będzie opcjonalne online czy nie,na razie tylko wiadomo,że jest taka możliwość i z tego co słyszałem,sprawdza się to dobrze.

Opublikowano

Z jednej strony fajnie, że już nigdy nie będziemy mieli pretensji do SI o debilne zachowania, bo sami w razie czego będziemy mogli przejąć kontrolę. Z drugiej jeżeli obrońcy będą gubić krycie, to PES stanie się niegrywalny. Swoją drogą fajnie, gdyby to samo dało się robić w obronie :) Kontrolowanie dwójki obrońców wymagałoby sporego skilla, ale dawałoby sporo frajdy no i byłoby piekielnie skuteczne...

Opublikowano

Z jednej strony fajnie, że już nigdy nie będziemy mieli pretensji do SI o debilne zachowania, bo sami w razie czego będziemy mogli przejąć kontrolę. Z drugiej jeżeli obrońcy będą gubić krycie, to PES stanie się niegrywalny. Swoją drogą fajnie, gdyby to samo dało się robić w obronie :) Kontrolowanie dwójki obrońców wymagałoby sporego skilla, ale dawałoby sporo frajdy no i byłoby piekielnie skuteczne...

Że nie można kontrolować obrońcy w PESie? Można i na razie to nie wiem w czym problem.Zawodnika z piłką kryje kwadrat,drugiego obrońca na którego się przełączasz.

Opublikowano (edytowane)

Przecież testerzy mówią wyraźnie o balansie. W tym momencie z automatu włącza się skill. Koniec z wieczną asystą CPU. Ludzie, którzy opanują tego typu grę będą kosić. Koniec z meczami z pupy, bramkami z pupy i gadaniem, że CPU wyczynia cuda. Tutaj wyraźnie widać kierunek by osoba grająca miała jak największy wpływ na to co będzie się działo na boisku. O tym mówił Seabass. Nie bez przyczyny wprowadzili również Chellenge Mode by właśnie ciężko trenować tego typu zagrania. Dla mnie to dobra wiadomość. Tak jak kolega wcześniej napisał nie będzie gadania, że to wina CPU etc tylko brak umiejętności. W PES 6 wymiatacze głównie opanowali do perfekcji strzały z R2, Super Cancel, i grę obronną w głównej mierze polegającą na nie używaniu pressingu poprzez X tylko na sterowaniu manualnym.

Edytowane przez lons
Opublikowano

Z jednej strony fajnie, że już nigdy nie będziemy mieli pretensji do SI o debilne zachowania, bo sami w razie czego będziemy mogli przejąć kontrolę. Z drugiej jeżeli obrońcy będą gubić krycie, to PES stanie się niegrywalny. Swoją drogą fajnie, gdyby to samo dało się robić w obronie :) Kontrolowanie dwójki obrońców wymagałoby sporego skilla, ale dawałoby sporo frajdy no i byłoby piekielnie skuteczne...

Że nie można kontrolować obrońcy w PESie? Można i na razie to nie wiem w czym problem.Zawodnika z piłką kryje kwadrat,drugiego obrońca na którego się przełączasz.

Dobry zawodnik z piłką poradzi sobie z każdym obrońcą biegnącym na niego z wciśniętym kwadratem. Tak jak lons napisał najlepsze efekty daje samodzielne bieganie obrońcą, a nie duszenie Xa czy w przypadku podwajania kwadratu. Mi chodziło o możliwość kotrolowania dwóch obrońców dwoma gałkami, choć jak teraz o tym pomyślę, to chyba wolałbym żeby SI było na tyle dobre, że kryłoby uciekające napastnika samodzielnie...

Gość Orson
Opublikowano

Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball '

Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy.

 

dlaczego nie? załozenia te same...i tam to (nie wiem czy pamietasz) działało dobrze, nie przyjeło sie bo było bardzo trudne w opanowaniu a jak wiadomo rozwiązanie które nie spodoba sie masom spowoduje straty finansowe

Opublikowano (edytowane)

Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball '

Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy.

 

dlaczego nie? załozenia te same...i tam to (nie wiem czy pamietasz) działało dobrze, nie przyjeło sie bo było bardzo trudne w opanowaniu a jak wiadomo rozwiązanie które nie spodoba sie masom spowoduje straty finansowe

Czy ja wiem, sek w tym, ze w ferworze walki slabo sie to sprawdzalo i tutaj moze byc dokladnie tak samo. Zreszta pozniej rozwiazali to jednym przyciskiem "wyjsciem na pozycje" i do dzisiaj sprawdza sie rewelacyjnie.

Edytowane przez easye
Gość Orson
Opublikowano

to tak jak kontrola gazu i sprzęgła w aucie- początkującym sprawia trudność równoczesne puszczanie sprzęgła lewą konczyna by prawą dodać gazu

 

tu mamy podobny mechanizm tylko mowa o dłoniach i przeciwstawnych czynnościach na dwóch analogach

Opublikowano

Wcale nie taka super sprawa, przypomnę chociażby FIFĘ 2004 i sławetne 'Off the ball '

Nie porównuj czegoś,co było 7 lat temu do tego co teraz ma PES.Wiedziałem,że ktoś z tym wyskoczy.

 

dlaczego nie? załozenia te same...i tam to (nie wiem czy pamietasz) działało dobrze, nie przyjeło sie bo było bardzo trudne w opanowaniu a jak wiadomo rozwiązanie które nie spodoba sie masom spowoduje straty finansowe

Ale co ma się nie spodobać,jak po prostu można tego nie używać i bez tego AI jest świetne.

Opublikowano (edytowane)

Przecież to nie będzie działało na zasadzie takiej, że tylko poprzez wychylenie prawego zawodnicy bedą wychodzili na pozycję. Widać gołym okiem, że więkosziość sama się ustawia. Cała zabawa polega na tym, że oprócz wystawianaia się zawodników z automatu mamy jeszcze możliwość sami wybrać odpowiedniego grajką, który np stoi bo jest kryty przez obrońcę. Wtedy szybko wychylamy prawy analog i on wysuwa się na pozycję. Według mnie jest to rewelacyjne, gdyż przeciwnik widząc np dwóch z automatu wystawiających się na pozycję zawodników automatycznie skupia uwagę na nich, a ja lekkim ruchem prawego analoga wzywam stojącego krytego mojego grajką, który środkiem z zaskoczenia wbiega i dostaje gałę. Jest wtedy 1 na 1. W ten sposób mamy możliwośc nie tylko skonstruowania super akcji, ale również zaskoczenie naszego oponenta. Dla mnie bajka.

Edytowane przez lons
Opublikowano

lons - wychylając prawy analog wybierasz zawodnika, następnie możesz nim sterować, również prawym analogiem - to jest manual. Chyba, że chodzi Ci o zaznaczenie prawym analogiem zawodnika, który ma się urwać z krycia.

Opublikowano (edytowane)

lons - wychylając prawy analog wybierasz zawodnika, następnie możesz nim sterować, również prawym analogiem - to jest manual. Chyba, że chodzi Ci o zaznaczenie prawym analogiem zawodnika, który ma się urwać z krycia.

 

Chodzi mi o urwanie się zawodnika z krycia. Natomiast odnośnie sterwowania prawym analogiem, to tak jak napisałeś mogę równiez sterować, ale nie muszę. Wolę zdecydowanie wystawić go szybko na pozycję i wtedy już tylko przejąc sterowanie na lewym analogu.

Edytowane przez lons
Opublikowano

lons - wychylając prawy analog wybierasz zawodnika, następnie możesz nim sterować, również prawym analogiem - to jest manual. Chyba, że chodzi Ci o zaznaczenie prawym analogiem zawodnika, który ma się urwać z krycia.

 

Chodzi mi o urwanie się zawodnika z krycia. Natomiast odnośnie sterwowania prawym analogiem, to tak jak napisałeś mogę równiez sterować, ale nie muszę. Wolę zdecydowanie wystawić go szybko na pozycję i wtedy już tylko przejąc sterowanie na lewym analogu.

 

Chyba masz rację, asysta > manual, niestety w przypadku rozgrywki online. Chociaż..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...