Skocz do zawartości

PES 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie pamiętam,gdzieś przeczytałem,ale upewnię się i napiszę do Adama z wenb,za tydzień będzie miał fulla i będzie mógł nagrywać i wrzucać wszystko co zechce.

Jednak miałeś rację,kwestia licencji.

Edytowane przez Ader
Opublikowano

Jeśli trailer i gameplaye nie oszukują (tak jak to było w przypadku 11) i animacja jest rzeczywiście tak płynna i realistyczna, to po rocznej separacji i krótkim flircie z FIFA zanosi się na powrót do korzeni :D

 

Training challenge- tego mi zawsze brakowało w piłkarzynkach od czasu starych PESów.

 

Trochę dziwnie wyglądają te wstawki rodem z Simsów, ale jeśli nie będą przydługie, to czemu nie. Widać także, że celebracje zwycięstwa po meczu wyglądają bardziej realistycznie.

 

Czekam na demo.

Opublikowano

ta, jak zawsze...

demo PES zostanie udostępniona już w przyszłym tygodniu, 24 sierpnia !

Ciekawe, czy dla wszystkich.

Co jak zawsze?Napisałeś coś bez sensu byle tylko napisać?To co robi Konami w tym roku, także z demami, nigdy nie miało miejsca,więc te głupie docinki nie mającego nic wspólnego z rzeczywistością możesz sobie odpuścić.

Ty się z Lonsa naśmiewasz, a sam nie lepszy jesteś i w sumie wisi mi to co myślisz na ten temat.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Wy pracujecie w Konami, czy co? A nie co roku sa wersje w 60, 70, 90% ukonczone? Przeciez w zeszlym bylo tak samo, tylko,ze nie wszyscy mieli do tego dostep. beta, pozniej kod w 70% ukonczony. Zreszta nie wazne, ja pisalem swoje wrazenia z bety,pozniej minusy z dema, Ty na to potrzebowales paru miesiecy, by napisac dokladnie to samo co ja.Back to the topic.

Edytowane przez easye
Opublikowano
60%, 70%, 90%

 

Idąc twoim tokiem rozumowania (w kwestii procentów moim również) :

 

Pes 2008 = 60%

Pes 2009 = 70%

Pes 2011 = 90%

Pes 2012 =100%

 

Ten pes będzie genialny :D Mam kilka obaw ale na demo czekam z wywieszonym jęzorem :)

Opublikowano

Wy pracujecie w Konami, czy co? A nie co roku sa wersje w 60, 70, 90% ukonczone? Przeciez w zeszlym bylo tak samo, tylko,ze nie wszyscy mieli do tego dostep. beta, pozniej kod w 70% ukonczony. Zreszta nie wazne, ja pisalem swoje wrazenia z bety,pozniej minusy z dema, Ty na to potrzebowales paru miesiecy, by napisac dokladnie to samo co ja.Back to the topic.

Jak będą podawać w ułamkach to będziesz zadowolony?Co w tym dziwnego,bo serio nie rozumiem?Sądzisz,że gra już była ukończona pół roku temu?Co w tym dziwnego,że podają w ilu % dana wersja gry jest ukończona,skoro to są FAKTY,nawet na GAMESCOM jest wyraźnie pod każdym filmikiem napisane ,że to w 80% ukończona gra,a wersja preview to wersja sprzed 2 miesięcy(E3),więc skończ swoje smuty,ja się cieszę,że będę mógł zagrać bardzo wcześnie w demo PES2012,nawet jeśli to pierwsza grywalna wersja kodu gry(której to wszystkie bolączki były wymienione). Poza tym we wklejonym prze mnie obrazku nie ma wzmianki o żadnych procentach więc nadal nie wiem o czym do mnie rozmawiasz.

Opublikowano

Poświęciłem godzinę na poszukiwania i udało mi się znaleźć smiley.gif To ciągłe one-two (nawet obrońcami) to nie jest wina grających, którzy rzekomo są idiotami/ osłami i trzymają ciągle L1 (na wielu forach polskich i zagranicznych oraz w komentach pod filmikami na YT ludzie tak to tłumaczą), lecz jest to bug występujący w wersji na gamescom. Co więcej Konami o tym już wie i mają to naprawić. Ulżyło mi bardzo jak to przeczytałem:

 

"No , its not because the hold L1 while passing. Its a bug in the Gamescom version , but Konami already knows about it and they will fix it."

Opublikowano

Poświęciłem godzinę na poszukiwania i udało mi się znaleźć smiley.gif To ciągłe one-two (nawet obrońcami) to nie jest wina grających, którzy rzekomo są idiotami/ osłami i trzymają ciągle L1 (na wielu forach polskich i zagranicznych oraz w komentach pod filmikami na YT ludzie tak to tłumaczą), lecz jest to bug występujący w wersji na gamescom. Co więcej Konami o tym już wie i mają to naprawić. Ulżyło mi bardzo jak to przeczytałem:

 

"No , its not because the hold L1 while passing. Its a bug in the Gamescom version , but Konami already knows about it and they will fix it."

Super,napisz mi jeszcze kto tak napisał,bo równie dobrze może to być easye.

Adam WENB:

I've spoken to Rom about it. Like I told him, AI hasn't been touched, and what we're seeing is the impact of watching the game being played out with varying users ability, new players using old mentality, and also a CPU that is being aggressive consistently.

 

My opinion? The ripped out section for this demo has created the game playing out quicker and more robustly.

 

But no problem. Why?

 

Because as you have quoted people playing preview code, one at my house, I can give you a number of quotes from people that have played Gamescom code, saying its not an issue. A few from WENB, a few independent and one from ProRevo.

 

It seems people want to listen to what they want. You pick your source, and we'll wait for the demo.

Isn't it strange how everyone who has played Gamescom code hasn't mentioned any problems, but everyone viewing the videos have?

 

Trust me, when you play the game, you'll have a much better understanding.

Opublikowano (edytowane)

strasznie szybko

 

 

ale w miarę ladnie, tzn bez zachwytu bo tak powinno po prostu byc, zresztą oprawa na konsolach już dawno spowszechniała

Edytowane przez Orson

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...