wrog 640 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 (edytowane) Ubisoft zdecydował się oficjalnie zapowiedzieć Assassin's Creed: Revelations i ujawnić, że gra trafi na półki sklepowe w listopadzie tego roku. Jeśli ktoś myślał, że Brotherhood będzie ostatnią odsłoną z udziałem Ezio Auditore, to był w błędzie. Legendarny asasyn wyruszy w podróż pełną odkryć i objawień, podążając śladami swojego mentora Altaïra. Ścieżka ta jest jednak niebezpieczna - zabierze Ezio do Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia Templariuszy grozi destabilizacją regionu. Potwierdzono również powrót rozgrywki wieloosobowej. http://www.onlinecenter.pl/8068/Aktualnosci/Assassin-s-Creed-Revelations-oficjalnie.html UBISOFT® ZAPOWIADAASSASSIN’S CREED® REVELATIONS Ostatni rozdział trylogii o Ezio ukaże się w listopadzie 2011 roku Ubisoft ogłosił, że trwają prace nad Assassin’s Creed Revelations, czwartą odsłoną niezmiernie popularnej i uznanej przez krytyków serii gier wideo. Tworzona i rozwijana przez Ubisoft Montreal przy wsparciu studiów Ubisoft Annecy, Massive, Quebec, Singapore i Bucharest, gra Assassin’s Creed Revelations zaprezentuje najbardziej niezwykłe doświadczenia dostępne do tej pory w serii oraz punkt kulminacyjny historii Ezio. Gra zostanie wydana na konsole Xbox 360 ®, PlayStation®3 i komputery PC w listopadzie 2011 roku. Wprowadzona w 2007 roku seria Assassin’s Creed, w pierwszych trzech odsłonach, sprzedała się w ponad 28 milionach egzemplarzy i jest uznawana za jedną z najlepiej sprzedających się serii gier na konsole nowej generacji. Seria Assassin’s Creed, określana jako jedna z najbogatszych, najbardziej absorbujących w branży, wykroczyła poza rynek gier video i obejmuje również komiks, Facebook’a, powieści, filmy krótkometrażowe i wiele innych. W Assassin’s Creed Revelations, legendarny assassyn Ezio wyrusza w podróż pełną odkryć i objawień, podążając śladami swojego mentora Altaïr’a. Ścieżka ta jest jednak niebezpieczna – zabierze Ezio do Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia Templariuszy grozi destabilizacją regionu. W Revelations powróci uznany tryb rozgrywki wieloosobowej, udoskonalony i rozszerzony o nowe opcje, mapy oraz postacie, pozwalając sprawdzić swoje zdolności zabójcy w grze z innymi fanami z całego świata. Najnowsza odsłona sagi Assassin’s Creed wzbogaci się o nowy tryb gry umożliwiający graczom manipulowanie strukturą wspomnień Desmonda oraz użyciem Animusa w celu odkrycia tajemnic jego przeszłości i spojrzenia w przyszłość. “Realizacja ostatniego rozdziału trylogii Ezio jest przełomowym momentem dla marki Assassin’s Creed, dla nas oraz naszych fanów.” – mówi Alexandre Amancio, dyrektor kreatywny Ubisoft Montreal. „Assassin’s Creed Revelations zawiera wiele nowych funkcji i kilka znaczących niespodzianek. Nie możemy się doczekać, aby podczas targów E3 w tym roku, pokazać naszym fanom to co mamy do zaoferowania.” Dodatkowe informacje na temat Assassin’s Creed Revelations można znaleźć w czerwcowym wydaniu Game Informer Magazine, który ukaże się na rynku w tym miesiącu. Edytowane 5 maja 2011 przez wrog Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 He he. Kiedyś sobie kupię pakiet wszystkich części na raz Cytuj
Daddy 4 241 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 fajnie nowy AC szkoda że nie pełnoprawny AC3 Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 ogólnie ezio mi się srednio podobał jako główna postać, ale trzy razu to imo za dużo :confused: juz przy brotherhoodzie kręciłem nosem. Cytuj
fightclub87 9 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/05/05/acrcoverrevealjune.aspx - Ezio, Altair i Desmond - wszystkimi będziemy grać. Taki mix. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 Ech, liczyłem, że przynajmniej wrócą do Altaira i będzie to taki "Brotherhood w czasie krucjat". A tu taka lipa Ubi kolejnym Activision? Cytuj
fightclub87 9 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 (edytowane) Mi się tam zdaje, że będziemy mieć Konstantynopol w dwóch epokach ( czasy Ezia i Altaira ) albo i w trzech, jeśli Desmond też będzie biegał po współczesnym mieście - Stambule. Edytowane 5 maja 2011 przez fightclub87 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 Wątpie. Chciałbyś być tak przerzucany z miejsca na miejsce? To nie Call of Duty. Altair będzie pełnił funkcję mentora, to jego śladem podąża Ezio. A Desmond tak jak zawsze - trochę z kimś tam pogadamy, trochę poskaczemy, a na koniec znowu wyrwiesz włosy z głowy czyli "jak można w takim miejscu zakończyć grę frajerzy?" Cytuj
venga 0 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 Moim zdaniem jest to zła decyzja. Brotherhood'a nie skończyłem, bo znudziły mnie powielane po raz setny schematy. Nie ukrywam, że większą sympatią darzyłem też Altaira. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 6 maja 2011 Opublikowano 6 maja 2011 no super naprawdę znowu ten ezio, nudne walki i misje. Ja chce nowa grę a nie to samo w innym mieście. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 6 maja 2011 Opublikowano 6 maja 2011 Ezio rządzi nie wiem o co wam chodzi, no nic pozostaje czekać na E3! Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 6 maja 2011 Opublikowano 6 maja 2011 (edytowane) Z Gameinformera: - The bulk of the game is set in Constantinople which will be split into 4 huge districts (Constantin, Beyazid, Imperial and Galata) - You'll also visit Cappadocia - Ezio is over 50 years old in this game - Ezio has a new item called the hookblade which allows him to use ziplines throughout the city. UBI says that it speeds up navigation by about 30% - You can also use the hookblade to reach out and pull enemies in for a combo - Ezio can now make bombs through a crafting system. UBI says that there are over 300 bomb types - They've modified the control scheme so that circle/B will control the hookblade and triangle/Y will control project weapons and bombs - Eagles vision has become eagle sense. "Eagle sense let's you focus on a character and see where he's been," Amancio says. "You'll get an approximation of where he will go. If you're able to detect the path a guard will take, you can run ahead, set a bomb, and create a trap or an ambush." - They've expanded on the Borgia Towers concept in order to create a new system. Throughout the city there are Assassin's Den's, you'll need to complete various assault scenarios in order take down the Templar presence (UBI says that there's more variety than in the Borgia Towers). Once you obtain a den you'll be able to upgrade the buildings in that region along with adding ziplines across the rooftops. You'll also be able to change the guards from being hostile to neutral. - You can lose control of you dens as you gain notoriety. You'll be able to send your own troops after the templars if you're unable to make it back to the specific den that's being attacked. You can do that by making it to any of the other dens that you currently control. You'll also be able to install a master assassin to control a specific den and you'll never have to worry about it being taken over. - The assassin leveling mechanic has been increased from 10 to 15 - In order to make the world more immersive they've done away with traditional side missions in favor of random events. For example you may be traveling through a city and notice a shop owner being robbed or a little girl asking for help - They're using a new type of capture facial technology called Mocam that GI describes as an "intriguing amalgamation of traditional animation, performance capture and the fascinating new style of performance on display in games like LA Noire." - Desmond is placed back inside Animus where he finds a safe mode called the 'Black Room'. You'll be able to access Desmond's lost memories through that back door - The gameplay during Desmond's game is described as narrative-fueled puzzle sequences. "Through the manipulation and creation of geometry with the game world, Desmond seeks to reintegrate the splintered layers of his subconscious." - Multiplayer is returning but this time they're trying to give more focus to the narrative since that's a big part of AC - You'll be able to custom your character appearance and weapons as well as create guilds. edit: @niżej - tak, gaf Edytowane 6 maja 2011 przez Hela Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 6 maja 2011 Opublikowano 6 maja 2011 Numer wychodzi dopiero 13 maja, jak żeś to wytrzasnął?(choć, mogę zgadywać, że z neogafa:P) Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 6 maja 2011 Opublikowano 6 maja 2011 Co mają subskrypcję GI zapewne dostają numer wcześniej. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 7 maja 2011 Opublikowano 7 maja 2011 Dżizas, ile można? Dokładnie AC2 był świetny ,AC:B też dobry ale już mdły co będzie dalej .... Niedługo się doczekamy odsłony AC: w NYC Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 26 maja 2011 Opublikowano 26 maja 2011 jaramsie.gif Teraz ogrywam dwójkę i z początku wiało nudą jak w jedynce, ale jest coraz lepiej i mi się podoba. A Revelations za(pipi)iście się zapowiada, wolę arabskie klimaty jak w jedynce, niż Włochy jak w Brotherhood i AC2. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 27 maja 2011 Opublikowano 27 maja 2011 (edytowane) Dla mnie osobiście Altair czy Ezio może pojawić się jeszcze w dziesięciu podobnych odsłonach - i tak je kupię. Edytowane 27 maja 2011 przez milekp Cytuj
milekp 78 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Na wyspie Desmonda odblokowałem 5 wspomnień - wchodziło się w nie pomiędzy takie skalne słupy, które były podświetlone. Oprócz tych ze wspomnieniami są jeszcze dwa nieaktywne - czy one są do zrobienia? Grając w multi natknąłem się na zablokowane emblematy, które mogę uzyskać po "ukończeniu drogi Desmonda" - ja fabułę całą przeszedłem, mam wszystkie 100 fragmentów danych, nie mam tylko wszystkich zadań frakcji, skarbów i wszystkich sekwencji w 100%. Czyżby mi w jakiś sposób umknęła część fabuły? Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 27 października 2012 Opublikowano 27 października 2012 Przed zaliczeniem AC3 wypadałoby ograć chociaż połowę trylogii dwójki, bo samo AC2 może nie wystarczyć do pełnego zrozumienia fabuły. Tak więc olałem Brotherhood i wziąłem się za Revelations. Zaczyna się fajnie. Klimaty w stylu Incepcji w świecie Desmonda, Konstantynopol i Masyaf w świecie Ezio. Początek jest cholernie mocarny, dzieje się oj dzieje. Po chwili gra się stabilizuje i wraca stary, dobry schemat znany z AC2. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Mam właściwie wrażenie, jakby dalej grał w AC2, tylko w nowym mieście. Po dłuższej przerwie i bez ogrania AC 2 Brotherhood to jeszcze można znieść. Na plus grafika, animacje, walka, dodatkowe możliwości jakie daje hookblade. Ogólnie gierka jest bardzo rozbudowana i komuś, kto naprawdę się wciągnie może dostarczyć godzin świetnej zabawy. Tylko ile można? Przeszedłem całą jedynkę (wiem, jestem masochistą), dwójkę, teraz dwójka v3 no i powoli zaczyna człowieka dopadać znużenie. No nic, zobaczymy jak gra się rozwinie, bo na razie jestem w trzeciej sekwencji DNA. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 29 października 2012 Opublikowano 29 października 2012 anowie wiem, że nie ten temat - ale czy warto bawić sięw Da Vinci Dissapearance? To chyba do brotherhooda? Czy ten DLC to raczej nic ciekawego? Pozdrawiam Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 29 października 2012 Opublikowano 29 października 2012 anowie wiem, że nie ten temat - ale czy warto bawić sięw Da Vinci Dissapearance? To chyba do brotherhooda? Czy ten DLC to raczej nic ciekawego? Pozdrawiam Calkiem fajna misja do Brotherhooda. Nie zaluje, ze kupilem, choc jestem fanem AC i rzadko krytycznie patrze na ta serie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.