Skocz do zawartości

Call of Duty Modern Warfare 3


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

spoko by było jakby kampania była dłuższa niż w poprzednikach, nie mam lajwa i nie gram na konsoli po necie,ale miła i wciągająca fabułę łykam pod każdą postacią . marzy mi się 10 h kampania na hardened , pffff

Gość donsterydo
Opublikowano

Zamiast pontonu - kajak, linka - kabel itp. :)

 

canuks: Ty, ja i inni pasjonaci gier to margines ogółu graczy. Przeciętny gracz nie ma nawet pojęcia kiedy mniej więcej może się spodziewać kolejnej części swojej ulubionej gry, a jak nie zobaczy reklamy to się nawet nie zorientuje, że była premiera.

Opublikowano

Dlatego wala trailerami w TV, zeby chloapki i dziolchy wiedzieli kiedy nalezy wplacic na konto wydawcy 200 zl.

Gość donsterydo
Opublikowano

spoko by było jakby kampania była dłuższa niż w poprzednikach, nie mam lajwa i nie gram na kąsoli po necie,ale miła i wciągająca fabułę łykam pod każdą postacią . marzy mi się 10 h kampania na hardened , pffff

 

Nie doczekasz się bo jak sam napisałeś poziomy trudności w CoD różnią się ilością granatów jaką zasypują nas przeciwnicy :P I dlatego 10h na hardened nie jest możliwe - za mało granatów :D

Opublikowano (edytowane)

niezła beke z tym zkładem, lepiej założyć się o pierwszy miesiąc sprzedaży

 

trailer fajny i niezłe skrypty jak to w CODach ale dalej ten sam plastikowy silnik, przy BF3 będzie to słabo wyglądało ale i tak się sprzeda z 2/3x lepiej.

 

BC2 to 5.5mln a nie 8mln jak ktoś pisał, dla porównania COD BO 24mln

Edytowane przez Daddy
Opublikowano (edytowane)

Trailer wygląda jak dodatek do MW2 co dla mnie jest mega plusem :thumbsup: po crapowatym BO jestem pełen nadzieji tym razem nowy CoD będzie przynajmniej grywalny.Grafiki jak w BF3 na PC nie potrzebuję ,liczy sie dynamika kilka nowych patentów plus 60fps i ogień :diablo:

Edytowane przez NightForce
Opublikowano

oświeciło mnie właśnie , nie robią nowego silnika do codów bo nie umieją zrobić takiego który by śmigał w 60 fps i do tego wyglądał lepiej/był lepszy niż obecny

 

panowie czy dzisiejsze calle są na tym samym silniku co cod 1 tyle że mega dopasionym ? bo jeśli tak to kiedyś gdzieś czytałem że cod 1 jest na zmodernizowanym silniku Q3 :o

Opublikowano

Tak rozumujac to mozna dojsc do tego, ze Halo Reach jest na wypasionej wersji silnika Halo 2 :rolleyes:

Opublikowano

no można , ale jeśli dzisiejszo cody sa ewolucja q3 engine to sorry , ale przez tyle lat nie zrobić dopasionego silnika , jeno ten ulepszać,a z coda na coda silnik coraz mniejsze ma zmiany.miedzy halo 3 np a reach jest dla mnie du.pna różnica in +

Opublikowano

Od Modern Warfare jest nowy engine. Widać, że ta oprawa stoi w miejscu, ale przyznać trzeba, że skryptowane sekwencje jak zwykle robią wrażenie. No i Activision nie mydli nikomu oczu, pokazując jak ta gra będzie wyglądać naprawdę, a nie jak DICE pokazali do tej pory wersję na PC'ta.

  • Plusik 3
  • Minusik 1
Gość _Be_
Opublikowano

A po co im robić na tej generacji nowy silnik jak i tak zaje'biscie się sprzeda na starym.

Opublikowano

Od Modern Warfare jest nowy engine. Widać, że ta oprawa stoi w miejscu, ale przyznać trzeba, że skryptowane sekwencje jak zwykle robią wrażenie. No i Activision nie mydli nikomu oczu, pokazując jak ta gra będzie wyglądać naprawdę, a nie jak DICE pokazali do tej pory wersję na PC'ta.

 

Ale o jakim ty mydleniu oczu mówisz? B3 Będzie naprawdę tak wyglądał na PC. Nie ma żadnego mydlenia oczu, bo wersja pc jest przodowa, i konsole odchodzą na drugi plan.

Opublikowano
oświeciło mnie właśnie , nie robią nowego silnika do codów bo nie umieją zrobić takiego który by śmigał w 60 fps i do tego wyglądał lepiej/był lepszy niż obecny

To raz. Wątpię żeby ktokolwiek umiał to zrobić na obecnym sprzęcie. A dwa, że pewnie nie zdążyliby zrobić silnika i gry w 2 lata (a CoD musi wychodzić co roku, bo Acti ma taki plan wydawniczy). Do tego kolejne studio (Treyarch) miałoby opóźnienie bo musieliby się uczyć z niego efektywnie korzystać.

Nowy silnik będzie z nową generacją. :P

Gość donsterydo
Opublikowano

Crying_Wolf: Rage będzie chodzić w 60 FPS i to jest sandbox :potter:

 

CoD'y są na tyle korytarzowe, że mogliby spokojnie podciągnąć silnik chociażby dla podrasowanych efektów, które by mocno podciągnęły ogólny wygląd gry. Kasę na najlepszych specjalistów od optymalizacji mają.

Gość donsterydo
Opublikowano

no można , ale jeśli dzisiejszo cody sa ewolucja q3 engine to sorry , ale przez tyle lat nie zrobić dopasionego silnika , jeno ten ulepszać,a z coda na coda silnik coraz mniejsze ma zmiany.miedzy halo 3 np a reach jest dla mnie du.pna różnica in +

 

Jak zaćma to zaćma. Poczytaj sobie chociażby dogłębną analizę DF. Silnik Halo: Reach jest jedną z lepszych pokazówek technicznych obecnej generacji.

Opublikowano
Rage będzie chodzić w 60 FPS i to jest sandbox

I to właściwie ten sam silnik. MW to zmodyfikowany id Tech 3, a Rage to id Tech 5. Czy jest między tym jakaś przepaść graficzna? Nie wiem, zobaczę na TV to się zdecyduję, ale po preview tego nie widać. Design jest sporo się różni i ciężko mi stwierdzić.

To że jest sandbox to do mnie nie przemawia, bo te lokacje na pewno będą się ładować i będą loadingi, a w samej grze nie ma raczej fajerwerków co 5metrów. :P

  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...