Nemesis 1 273 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Chyba nie liczyłeś na jakiś większy skok graficzny? To ten sam engine od 4 lat. Jego zaletą jest to, że jest stałe 60 fps, poza tym CoD'y może i są brzydkie graficznie ale zawsze grywalne (MW2 Spec Ops do dziś lubię sobie odpalić czy CoD4 w trybie Arcade). Cytuj
Janush 224 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 W sumie nie ma za bardzo na co czekać, bo gameplay jest taki sam jak zawsze, czyli MW2 i BO na lekkich sterydach. Pytanie tylko jakie teraz będą mapki i czy dojdą oprócz uzbrojenia jakieś nowe perki i motywy z malowaniem twarzy jak w Black Ops, ale raczej na to bym nie liczył. Akurat lubiłem ten patent. Podobno multiplayer ma bardziej przypominać cod 4 niż mw2, więc jest, na co czekać ;p Cytuj
Nemesis 1 273 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Chyba raczej mapki, o których ktoś już wyżej wspomniał bo gameplay to MW2/BO. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Ten trailer jest graficznie brzydszy niż dotychczasowe filmiki z singla. A to skok do tyłu. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 To nie jest ten sam engine od 4 lat. To jest ten sam engine od 6 lat (CoD 2 tez na nim powstal). Malo tego, silnik bazuje na jeszcze starszym silniku Quake 3. Prawda jest taka, ze grafe na konsolach mogliby poprawic. Owszem chodzi w 60 fpsach, ale ta rozdzialka to naprawde zal. Naprawde uwazacie ze przez tyle lat ile korzystaja juz z niego na PS3 (wiec juz chyba jakostam poznali architekture - na pewno znaja ja lepiej niz X lat temu, kiedy wypuszczali CoD 3 & 4) no to mimo wszystko mogliby z niego cos wiecej wyciagnac (nie prosze o wiele - zeby ta gra chociaz chodzila w pelnym 720p a nie w takiej beznadziejnej rozdzialce). Jesli chodzi o sama gre to nie oszukujmy sie od CoD 2 seria stoi w miejscu. No, CoD 4 byl jakimstam krokiem naprzod chociaz nie ogromnym. Od CoDa 4 jedyne co dostajemy to mission packi z porcja nowych broni, perkow itd. Sama gra sie nie zmienia. Wystarczy sobie porownac co sie dzieje u konkurencji. Bad Company 1 wprowadzilo destrukcje co jak dla mnie bylo rewolucyjnym rozwiazaniem jesli chodzi o multi. BC2 ja jeszcze troche podpakowalo, chociaz ogolnie gra nie byla specjalnym krokiem na przod. BF3 jednak za to juz naprawde oferuje nowa jakosc (a DICE pokazuje ze caly czas ma swieze i dobre pomysly - chociazby ten ogien zaporowy zapowiada sie kozacko). Cytuj
Nemesis 1 273 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 (edytowane) Activision mogłoby bez problemu napisać nowy silnik. Z tym że jeśli miałby on generować grafę na poziomie BF3 czy innych lepszych graficznie FPSów to o 60 fpsach można zapomnieć. Dla fanów CoD może to być na tyle duża różnica, że nie zdecydują się na zakup nowej części. Ludzie grywający nałogowo w CoD się do tego przyzwyczaili i nie zważają na to, że gra technologicznie stoi w miejscu. Dlatego Acti woli to zostawić tak jak jest, bo to pewna sprzedaż. Taki mały paradoks, ale prawdziwy. Edytowane 2 września 2011 przez NEMESIS US Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Twierdzisz, że nie da się zrobić gry śmigającej w 60 klatkach w rozdziałce 720p? Wydaje mi się, że stać ich na stworzenie czegoś takiego lub zakup. Po prostu idą po najmniejszej lini oporu bo ta gra sama się sprzedaje. Paradoksalnie jakość jest coraz słabsza od COD4 (bo przecież gra stoi w miejscu) a sprzedaż coraz lepsza. Więc po co pakować kasę w nowy silnik... Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 (edytowane) Ich stać, gorzej z mocą konsol. Do tego nie mogą przerwać swojego cyklu. Raz w roku musi być CoD, a stworzenie silnika przez IW (bo to ich seria i oni dostarczają wszystko innym zespołom odpowiedzialnym za markę CoD) i developing kolejnej odsłony zająłby im dłużej niż 2 lata. Zapewne to się zmieni w następnej generacji, bo Acti pewnie dorzuci Sledgehammer Games do IW i Treyarch i czas developingu dla każdego studia wydłuży się o rok. Nie widzę innej możliwości, wątpię żeby jechali cały czas na jednym silniku. Inna sprawa, że po odejściu większości starej ekipy IW można się powoli żegnać z CoDem. Teraz ta seria będzie zataczać kółko, chyba że zrobią z tego MMO. Edytowane 2 września 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Od kiedy to nowy silnik jest potrzebny aby podbic rozdzielnosc Jakby chcieli to by na tym to wycisneli. Po prostu ida po najmniejszej linii oporu i taka jest prawda - kazdy inny sie jakos rozwija, tylko oni nie. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Widocznie nie da się skoro nie podciągnęli. Spójrz na inne gry, np. Res3 chodzi w 30 klatkach, a nie wyciąga 720p. Na to nie ma reguły, inne studio - inne techniki, które potrzebują więcej/mniej zasobów. Odnośnie silnika to dorzuciłem do ogólnej dyskusji, a nie bezpośrednio do pytania o rozdziałkę. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 (edytowane) Po co oni maja tworzyć nowy silnik, skoro i tak gra sprzeda się w milionach. Co roku wydaje identyczną grę, z masą bugów i niedociągnięć, a jak widać to ludziom odpowiada. Fani rzucą się i tak na MW3, które w sprzedaży spokojnie poradzi sobie z BF3. Ogólnie życzę wszytskim miłej zabawy w to DLC. Edytowane 2 września 2011 przez YETI 1 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 http://www.livestream.com/callofdutyxp?rsvptoeventid=412467&utm_medium=facebooktab&utm_campaign=comittedsings&utm_content=COD Zaraz się zacznie... Jaka podjarka na czacie, bo muzykę z Black Opsa puścili... Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 50 dolców rocznie za COD:Elite Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Ale wiele elementów z ELITE będzie darmowych w standardzie miedzy innymi organizacja klanów.. dobrze dobrze... tego nawet BFy nie mają Cieszy też kilka rzeczy jak brak szotgana jako drugiej broni, brak commando czy last standa i kilka innych głupich perków. 1 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 rotfl jeep z high performance bumper ahahaha co on smuci, ta konfa rozlozyla mnie na lopatki ;D Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Ale jest czujnik ruchu przy broni,tym m.in. zwalili MW2. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Nie wyglądało to wcale tak źle pomijając zdalny helikopterek Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 I po konferencji. Bardzo biednie, pod koniec można było troszkę na spokojnie zobaczyć rozgrywkę, ale to za mało. Myślałem, ze moje podejście do MW3 zmieni się wraz z tym eventem, niestety, sytuacja się tylko pogorszyła;/ Odpuszczam chyba w tym roku... Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 (edytowane) No tak czujnik jest beznadziejny tym bardziej że odróżnia wrogów od naszych kompanów Ja nie odpuszczam bo jednak COD to COD i gameplay będzie taki sam czyli sprawiający przyjemność... element, który jest wada jest także zaletą nic sie nie zmienia od lat dlatego jestem pewien ze nadal będzie bawił jak dotychczas tylko na jak długo. Edytowane 2 września 2011 przez LiSoQuan Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Ostatni trailer upewnił mnie w przekonaniu, że na pewno jej nie kupię. Mamy powtórkę z MW2, czyli niszczące wszystko helikopterki, QS i sensor. Nie dziękuję za tą grę. Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Czego się spodziewaliście? W COD4 latający heli byłe jeszcze do przełknięcia. Ale z czasem zaczęło być coraz gorzej. Niedługo w już wirtualnej grze o polu walki będziemy wirtualnie walczyć za pomocą różnych maszyn bezzałogowych nie konfrontując się z wrogiem tylko jego maszynkami. U konkurencji każdego fraga trzeba wydrzeć samemu. To chyba najistotniejsza różnica. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Znalazłem jakiś gameplay na neogafie: Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 No tak czujnik jest beznadziejny tym bardziej że odróżnia wrogów od naszych kompanów Ja nie odpuszczam bo jednak COD to COD i gameplay będzie taki sam czyli sprawiający przyjemność... element, który jest wada jest także zaletą nic sie nie zmienia od lat dlatego jestem pewien ze nadal będzie bawił jak dotychczas tylko na jak długo. Właśnie dużo się zmieniło,tylko ze na gorsze,zagrywaliśmy się razem w MW1,ale od MW2 nastąpił jak dla mnie upadek tej serii. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 jak ogólnie ten gameplay z multi wyglądał bo dostawca od(pipi)ał szopke z netem Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 jak ogólnie ten gameplay z multi wyglądał bo dostawca od(pipi)ał szopke z netem Tak samo jak MW2 plus kilka bajerów(grupowy podział killstreaków, jeden nowy tryb) Nie oglądałem uważnie tej konfy, ale chyba będzie też można "rozwijać" spluwy, tak samo jak w cRPG-ach... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.