Ken Marinaris 372 Opublikowano 14 maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2011 Wreszcie doczekalismy sie kolejnej odslony serii. Atelier Totori ma sie ukazac jesienia w Europie i Stanach. Wiecej info, razem z galeria pod tym linkiem http://www.destructoid.com/atelier-totori-coming-this-fall-to-the-us-and-europe-201108.phtml Cytuj Odnośnik do komentarza
sakiu 83 Opublikowano 14 maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2011 (edytowane) Meh... jeszcze w Rorone nie grałem... ~_~ trzeba będzie nadrobić zaległości... Edytowane 14 maja 2011 przez sakiu Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 15 maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2011 Obejrzałem trailerki i muszę przyznać, że modele i design jest świetny. Cell shading również bardzo dobrze użyty. Nie grałem w żadną część z serii Atelier ale chyba tym razem się skuszę bo gra ma ten jakiś pozytywny klimacik. Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 616 Opublikowano 28 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2011 Warto sie zabierać za ta czesc bez ogrania poprzedniej? Cytuj Odnośnik do komentarza
Ken Marinaris 372 Opublikowano 10 sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2011 Warto, bo nie sa jakos specjalnie powiazane. Musisz tylko lubic taki tryb rozgrywki, jaki gra pronuje. Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 616 Opublikowano 12 sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2011 Co masz na mysli? Jaki typ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Ken Marinaris 372 Opublikowano 14 sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2011 (edytowane) Nieustanne dialogi, rysowane tla z napisami i proste (by nie powiedziec prostackie) walki. Sila gry lezy w dialogach i mieszaniu wszystkiego co znajdziesz, tudziez kupisz (alchemia:-) Edytowane 14 sierpnia 2011 przez Ken Marinaris Cytuj Odnośnik do komentarza
kypq 718 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2011 Zanim co poniektórzy zaczną szerzyć demagogie spróbuję przekazać co ważniejsze informacje. Aby w Totori wygrać jakakolwiek walkę trzeba się przygotować. Trzeba wcześniej przygotować odpowiednie przedmioty. Możemy stworzyć np. dynamit który będzie zadawał obrażenia zwykłym przeciwnikom, a będzie nieskuteczny na przeciwników latających/demony. W przeciwieństwie do Rorony tutaj mamy osobny pasek many. Grafika to nie jest cell shading. Gust stworzył tutaj zupełnie nowy styl, który stara się odwzorować grafikę oraz postacie stworzone przez Kishida Mel. Całość bardziej przypomina grafikę z artbooków a niżeli anime.Całość jest śliczna i niezwykle płynnie animowana. Tym razem w grze mamy 6 lat i nie jesteśmy ograniczeni do 3 miesięcznych raportów. Zamiast nich został wprowadzony system rang. Wygląda to tak że za KAŻDĄ czynność którą wykonujemy zostajemy nagradzani punktami( przegrać walkę, pokonać jakąś ilość przeciwników, odwiedzić jakieś miejsca). Po uzbieraniu odpowiedniej ich ilość możemy się ubiegać o nową rangę, która da nam dostęp do nowych terenów. Znajomość Rorony nie jest wymagana ale bez niej stracimy mnóstwo nawiązań i dow(pipi)ów. Po ukończeniu gry możemy teraz poza pieniędzmi zachować również cały noszony przez nas ekwipunek.<h3 class="r"></h3> Cytuj Odnośnik do komentarza
kypq 718 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2012 Play-asia dodała Totori no Atelier Plus: Arland no Renkinjutsushi 2 na Vite. http://www.play-asia.com/SOap-23-28-change_language-83-3ymr-71-1ab-49-en-84-j-70-59ub.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.