Skocz do zawartości

Sniper: Ghost Warrior 2


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

Gra o snajperach z liniowo - tunelowym gameplayem i beznadziejnymi wyzwalaczami - gość kręci się po otwartej przestrzeni na moście, podziwia widoki parę minut, a żołnierze pojawiają się dokładnie w momencie gdy bezpiecznie przylgnął do ściany na końcu drogi... cóż... najważniejsze żeby wyglądało jak uncharted 2 i będzie 10/10

Odnośnik do komentarza

Nie pasuje mi jednak trochę sceneria. Himalaje, mroźne tereny Arktyki - wszem może być ciekawie - ale ja jednak wolę skradanie w dżungli ala Crysis czy Far Cry. Bardziej takie lokacje pasują chyba dla snajperów. Fajnie się skrada w nocy wśród krzaków do jakiegoś obozu, używając jeszcze noktowizora. Ale nie powiem, Himalaje czy Arktyka mają potencjał.

Odnośnik do komentarza

Ta gra ma szansę być "inna" od tych wszystkich FPSów. Takich skradanek jest naprawdę mało. Dlatego jest szansa na oryginalność. Na nią liczę. I na dobre motywy skradankowe. Dodatkowe misje w jedynce na PS3 są naprawdę dobre. Jeśli dwójka się rozwinie, będzie megahit.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Te foty bankowo pochodzą z PC ale weźmy pod uwagę fakt, że polskie studio otrzymało do dyspozycji CryEngine 3, który jest obecnie takim technologicznym potworkiem (patrz Crysis 2 nawet na konsolach). Grafika będzie pewnie nieznacznie gorsza więc i tak będzie bardzo dobrze. Zresztą pierwsza część nie prezentuje się najgorzej.

Odnośnik do komentarza

W jednym wywiadzie mówili, że wybrali do TEJ gry Cry Engine, bo umożliwia bardziej otwartą strukturę leveli. Liczę więc na dużą różnorodność i dużo możliwości wykonania zadania, bo liniowa gra o snajperze nie może być "z najwyższej półki". Rozumiem, jak jest to jeden level w CoDzie czy BFie, ale to ma być cała gra!

Odnośnik do komentarza

W jednym wywiadzie mówili, że wybrali do TEJ gry Cry Engine, bo umożliwia bardziej otwartą strukturę leveli. Liczę więc na dużą różnorodność i dużo możliwości wykonania zadania, bo liniowa gra o snajperze nie może być "z najwyższej półki". Rozumiem, jak jest to jeden level w CoDzie czy BFie, ale to ma być cała gra!

 

A czy uważasz, że gra traktująca wyłącznie o byciu snajperem musi ociekać schematem? Każda misja może być różnorodna, nie musi być identyczna jak pozostałe. Po przykładzie Crysisa 2 widać, że dzięki CryEngine 3 lokacje wydają się być dość szerokie przez co gra stwarza złudzenie takiego sandboksa. W Sniper 2 poszli chyba w stronę terenów górskich więc może być ciekawie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...