Iquis 3 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 W jednym wywiadzie mówili, że wybrali do TEJ gry Cry Engine, bo umożliwia bardziej otwartą strukturę leveli. Liczę więc na dużą różnorodność i dużo możliwości wykonania zadania, bo liniowa gra o snajperze nie może być "z najwyższej półki". Rozumiem, jak jest to jeden level w CoDzie czy BFie, ale to ma być cała gra! A czy uważasz, że gra traktująca wyłącznie o byciu snajperem musi ociekać schematem? Każda misja może być różnorodna, nie musi być identyczna jak pozostałe. Po przykładzie Crysisa 2 widać, że dzięki CryEngine 3 lokacje wydają się być dość szerokie przez co gra stwarza złudzenie takiego sandboksa. W Sniper 2 poszli chyba w stronę terenów górskich więc może być ciekawie. Chyba źle mnie zrozumiałeś Właśnie myślę, że gra snajperska ma wszelkie predyspozycje do tego, aby nie ociekać schematem itd. Tylko, że w pierwszym Sniperze byliśmy prowadzeni za rączkę przez niemal cały czas. Liczę dokładnie na to samo co ty, czyli większą swobodę w rozgrywce. Cytuj
Gość mastafaker Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 Powiem jedno. Właśnie jestem po ograniu wersji na PC, Xbox i PS3. Na PC grafika wymiata i jest piękna, na ps3 i xbox360..... zostawię bez komentarza. To jakaś kpina jak ta gra wygląda. Dobrze, że chociaż jest ciekawa bo inaczej by mnie krew zalała. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.