Skocz do zawartości

UFC 3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przed podjęciem decyzji o zakupie gry UFC Undisputed 3 będziemy mogli zapoznać się z jej wersją demo, która właśnie została zapowiedziana przez wydawcę, którym jest THQ.

 

 

 

 

 

 

 

 

20120108121158_s.jpg

 

 



UFC Undisputed 3

[/center]

 

THQ opublikuje demo UFC Undisputed 3 w wersji na Xboksa 360 i PlayStation 3 jeszcze w tym miesiącu – taka wiadomość pojawiła się na Twitterze firmy. Konkretny termin wydania nie został jednak podany, nie znamy również jej zawartości. Możemy się spodziewać, że do naszej dyspozycji oddanych zostanie kilku zawodników oraz co najmniej jedna arena.

Niezależnie od tego, co otrzymamy w demie UFC Undisputed 3, nie powinniśmy narzekać i cieszyć się, że takowe w ogóle ujrzy światło dzienne. Wydane jesienią 2011 roku WWE 12 niestety nie doczekało się premiery edycji pokazowej i chętni gracze albo musieli kupować grę w ciemno, albo też zdać się oceny w recenzjach lub opinie innych użytkowników na forach dyskusyjnych.

UFC Undisputed 3 trafi do europejskich sklepów 17 lutego 2012 roku, a trzy dni wcześniej zadebiutuje w Ameryce Północnej. Na gram.pl znajdziecie betatest tej produkcji, przygotowany przez Masterminda.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie wiem jak na PSN ale na Xbox Live już jestem.

 

Zagrałem z 10 meczy na razie, bez szału względem UFC2010 a system submission porażka. Dziwna kamera nowa, na szczescie da się zmienić na klasyczną.

Opublikowano

Bo zmian wielkich być nie mogło, są soccer kicki, stompy i nad leżącym można się fajnie pastwić ale w sumie to tyle. Kwestia submission to akurat rzecz gustu, do mnie akurat trafiło. To co ponownie zabija ten tytuł to dynamika, co z tego że parter rozbudowany, że w klinczu ładnie można popracować, że nawet wymiany fajne i nie zauważyłem (na razie) absurdów typu 10 łokci a ja dalej stoje, skoro wszyyyystko siiiiiiieeee wleeeeczeeee. No i może to tylko moje wrażenie, ale częściej udaje sie przeciwnika zamroczyć kiedy główka jeszcze nie mryga na czerwono (fighter hud ON). Gdyby ta gra była szybsza i płynniejsza w stójce byłoby fajno, a tak THQ od kilku lat stoi w miejscu...

Opublikowano

Zagrałem raptem 5 walk. I mam zupełnie inne wrażenie niż kolega Rudi. Walka w stójce wydaje mi się szybsza niż w 2010. Ogólnie to zaskoczyłem się pozytywnie, lepiej to wszystko wygląda w praniu niż na tych filmikach. Przyjemnie jest usłyszeć Lenne Hardt:) Albo mi się wydaje albo dodali nowe kolizje twarzy u zawodników. Krew leje się gęsto, szkoda tylko, że spodenki się nie brudzą. Submission dupy nie urywa ale jest to chyba lepsze rozwiązanie niż maltretowanie swojego pada podczas szaleńczego kręcenia analogiem. Tytułem wstępu to tyle. Jutro pogram więcej to może coś dodam. A tym czasem czekam na premierę :P

Opublikowano (edytowane)

Ograłem już mniej więcej 20 walk, imo wszystko na plus - dynamika, wygląd, małe usprawnienia - względem poprzednika daje rade. Jedyne co mnie zawiodło to (pipi)any system uszkodzeń przez który nawet przy włączonym trybie competition i simulation 80% walk kończy się nokautem w pierwszej rundzie. Liczyłem na 5 rundowe wojny, a tu znów tekken. Sam feeling [komentatorzy] znów zbyt sztywny i mało emocjonujący, brakuje plucia i wrzeszczenia przy KO lub ogłoszeniu wyników, ale źle nie jest.

Jako, że na EA MMA 2 nie można liczyć, pozostaje UFC na średniowiecznym silniku. Zawsze coś :D

Edytowane przez Empro
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nieco już ograłem to troche moge się wypowiedzieć. Pierwsze co mi sie rzuciło w oko, to że każdy szczegół już od samego menu tłumaczy nam głos Mike'a Goldberga co zalicza się na duży plus. Kariera jak dla mnie solidnie dopracowana. Walki również, są dużo płynniejsze. Można wymieniać się ciosami, wyprowadzać długie kombinacje. Czuć też, że walczy się przeciwko danemu zawodnikowi [np. Dominick Cruz, wyprowadza różnorodne ciosy tak szybko jak w rzeczywistości, nie można przewidzieć co zrobi] W przerwie między rundami [jak i podczas samej walki] team podpowiada co robimy dobrze, a co źle.

Co do opcji simulation, bardzo mi się spodobała, bo lubię rundy na pełnym dystansie i ostateczny werdykt - a w tym przypadku działo się tak w większości walk na poziomie expert + simulation. Tworzenie zawodnika również zyskało swoje usprawnienia, przykładowo mamy do wyboru około 100+ opcji zachowania po zwycięstwie, lecz większość z początku jest zablokowana. Jak to się odblokowuje jeszcze dokładnie nie wiem. Co mi się nie spodobało to na pewno przestarzały silnik i wygląd niektórych fighterów, ale to dla mnie żadne zaskoczenie. Jak ktoś chce coś wiedzieć to pisać, tymczasem ide walczyć :D

Edytowane przez Empro
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Nie kupiłem w preorderze, ale dodatkowych fajterów mam. W sklepie są dostępne 2 werjse.

Pride jak pride za dużo do opisywania nie ma, są soccer kicki i inne bajery, grafika jak dla mnie prezentuje się lepiej na ringu niż w klatce.

Kariera bardzo przypadła mi do gustu, praktycznie wszystko zostało przebudowane. Na początku przechodzimy trzy testy [stójka, klincz i parter] po których nasz zawodnik dostaje odpowiednio wysokie atrybuty. Można również wybrać styl źródłowy typu boxing, kickboxing, sambo, jiu jitsu itp. Liczba campów zmalała do kilku, ale zrekompensowano to naprawdę dużą ilością ciosów, chwytów, obaleń do nauczenia i możliwość dołączenia do danego campu. Startujemy oczywiście w WFA, tylko, że teraz decydujemy kiedy chcemy przejść do UFC, im później i im lepszy wynik - tym wyższy szczebel i silniejsi zawodnicy. Grając na poziomie Advanced + Simulation Mode mam około 16/5, jako kickboxer większość moich porażek to decyzja [prawie większość czasu przeleżana na plecach, nie wiem czy to ja nie umiem grać, ale niekiedy nie jest tak łatwo wrócić spowrotem do stójki] lub sub także trzeba grać nazwałbym to, strategicznie. W edycji fajtera można wybrać jak ma się zachowywać przy wejściówce oraz muzykę. Na muzyce niestety się zawiodłem, bo z tego co zauważyłem nie są to żadne licencjonowane utwory tylko podróbki wzięte od innych fajterów mające przypominać oryginał. Rzuciło mi się też w oko, że często po dwóch trzech wymianach wszędzie leje się krew. Treningi też zostały zmienione, jeśli skupimy się na jednym - przykładowo sile, to po czasie przy wybraniu znów tego samego treningu będzie nam malała szybkość. Nie są to już tylko zwykłe sparingi tylko na przykład takedown defense przed turlającą się piłką. Jak mi coś wpadnie do głowy to zedytuje, bo pisze na szybko.

Edytowane przez Empro
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Kupiłem parę dni temu, offline gra się super, ale wczoraj odpaliłem tryb online (jeszcze na tym trialu 7dniowym) i dla mnie to to jest niegrywalne. Na około 15 walk 2 miałem płynne jak offline, ze 3 z drobnymi zwolnieniami, a cała reszta tragiczna - klatkująca animacja, spowolnienia, problemy z odczytem przez grę na czas tego co wciskam. Nawet filtrowanie po jakości połączenia nic nie zmienia. Szkoda, nic to, pogram trochę a później gra idzie na sprzedaż.

Edytowane przez noxious33
Opublikowano

Fuck yeah! Zakupiłem swoją wersję.

 

Pierwsze spostrzeżenie - jest trudno. A walka w parterze to lekki hardcore jak dla mnie. gram na środkowym poziomie trudności(nie pamiętam jak on się nazywa). Opcja z mini octagonem w czasie poddań to lepsza opcja niż maltretowanie analoga. Gdyby stójka wyglądała jak w MMA od EA to byłbym w wniebowzięty. Tu trąca trochę sztucznością. Krew się leje, a stompy mają moc!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...