soggare_PL 0 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 Może to przez pierwsze 20 rozdziałów ale gra mnie po prostu denerwuje swoją ślamazarnością. Może to przez to, że pogrywam w Ninja Gaiden Sigma Plus? Może to przez to, że zacząłem już rezygnować z oglądania scenek przerywnikowych, żeby tylko coś się działo? Może przez to, że w tym Uncharted zrezygnowano z ciągłych wymian ognia na rzecz typowo przygodowych elementów? Nie wiem. Może jak ją skończę zdołam odpowiedzieć na to pytanie. pograłem 3 dni w Ninja Gaiden, i właśnie odpaliłem znów Uncharted, żeby przejść parę poziomów na druzgocącym poziomie trudności i faktycznie - to jak wygląda tutaj rozgrywka może znudzić po sesjach z NG.. co nie zmienia faktu, że U to dobra gra : ) Cytuj
Onikage. 0 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 najśmieszniejsze jest to, iż wasze zarzuty stanowią dla mnie..plusy..nie można patrzeć na tą część przez pryzmat trylogii..gra byłaby o wiele uboższa gdyby wyrzucić te wszystkie elementy jak robienie zdjęć, odrysy węglem, wspinanie się i celowanie poprzez ekranu dotykowy..gdy grałem zacząłem się zastanawiać o co ten cały krzyk w internecie, to przecież nie jest gra na ps3 a na vite więc należy przywitać z otwartymi ramionami takie "nowinki" a nie je hejtować.. w każdym razie gra jest warta swoich pieniędzy a grafa powoduje opad szczęki...polecam ją każdemu Cytuj
Texz 670 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 Masz prawdę ale to gra na handhelda. Powinna oferować szybką rozgrywkę bez scenek trwających nieraz 5 minut i najlepiej aby dawała poczucie, że gdy się ją włączy na te 10 minut to przez te 10 minut na prawdę będziemy mieli co robić. A zdarza się tak, że przez te 10 minut nie robimy nic tylko skaczemy z platformę na platformę kilka razy zatrzymując się na "gadanie o Romanie". Cytuj
winner 183 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 Dla mnie najmocniejszą stroną nowego Uncharted jest właśnie MUZYKA. Już wcześniej pisałem, że dawno nie grałem w tak dobrze udźwiękowioną produkcję, a ostatnie 4-5 rozdziałów na podłączonych dobrych słuchawkach nausznych to czyste porno dla moich uszu. Fabuła imo też daje radę, a nie chcąc wiele spoilować na ogólnym napiszę w spoilerze dlaczego jest duża szansa na kolejną część, bezpośrednią kontynuację tej produkcji (UWAGA! Żeby nie było, najlepiej niech przeczytają ci, co pierwsze przejście mają już za sobą) nie zostało przecież do końca powiedziane, że Dante umarł, Drake go nie zabił tylko zostawił, a dalej nic nie wiadomo co się stało. Myślę, że jest szansa na wielki powrót tej postaci w ewentualnej kontynuacji Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 Masz prawdę ale to gra na handhelda. Powinna oferować szybką rozgrywkę bez scenek trwających nieraz 5 minut i najlepiej aby dawała poczucie, że gdy się ją włączy na te 10 minut to przez te 10 minut na prawdę będziemy mieli co robić. A zdarza się tak, że przez te 10 minut nie robimy nic tylko skaczemy z platformę na platformę kilka razy zatrzymując się na "gadanie o Romanie". Zgodzę się z tym, że takie momenty skakania i gadania są nużące. Ale nie podzielam twojej opinii do końca, bo o ile cię dobrze zrozumiałem to wolałbyś, by były na handheldy gry, gdzie jest non stop akcja, akcja, parcie do przodu, akcja, akcja. Zero klimatu, miejsc na fabułę, albo na zaskoczenie. Tylko non stop akcja, akcja i akcja. Ja tam wolę jak gra jest dobrze zbalansowana - ma zarówno akcję, jak potem i spokój. Ale zgodzę się, że w tym Unchartedzie jest za dużo wspinaczek i latania. Ale z kolei w ostatnich rozdziałach nagle dają przeciwników do przesady. Tutaj zbilansować nie potrafili. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 No to skończyłem. Końcówka urywa przysłowowie cojones. Powtarza się to co było w U3, że gdyby cała gra tak narzucała tempo to byłbym zadowolony. W sumie jestem usatysfakcjonowany tym co zobaczyłem. Lepsza końcówka i bardziej realistyczna niż miasto ze Smerfami w dwójce czy jazda i mary po alkoholu w trójce. Bend Studio nie może tej serii tak zostawić. Niech biorą się za kolejne części bo potrafią dorównać ND. Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 wczoraj skończyłem, gierka jest świetna jak dla mnie a grafika pod koniec gry... kurde, to lepiej wygląda niż większość gier na PS3/X360 Cytuj
soggare_PL 0 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 A ja własnie skończyłem na Druzgocącym. Zebrałem wszystkie znajdźki, zrobiłem wszystkie zagadki, odrysowałem też all. Jedyne co zostalo do platyny to te łupy.. po 2 przejściach (do tego niektóre kwestie naprawdę wiele razy) nie mam ani jednego kompletu.. wszedzie ok 75%. No nic, musze teraz randomowo je złapać i grę popchnąć dalej : ) Jesli ktokolwiek się zastanawia nad zakupem - gorąco polecam. P.S. Jak ktoś wspomniał wcześniej - koniecznie zagrać na słuchawkach. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 14 marca 2012 Opublikowano 14 marca 2012 Co do tych łupów - czemu by nie ugadać się z ludźmi, by na Czarnym Rynku odpowiednio się powymieniać? Jeden zestaw łupów w zamian za drugi i tak pokolei nabijać sobie trofea za łupy. Cytuj
Beck 3 Opublikowano 16 marca 2012 Opublikowano 16 marca 2012 (edytowane) wczoraj skończyłem, gierka jest świetna jak dla mnie a grafika pod koniec gry... kurde, to lepiej wygląda niż większość gier na PS3/X360 Nie przesadzaj Ja po zakończeniu gry doszedłem do wniosku że drugi raz nie będę przechodził. Gra znudziła mnie ok 26 rozdziału. Sciany przestałem lizac już po 7!!! Świetna gra ale jeśli chodzi o mój gust to niestety tylko na raz. Historia trzyma sie kupy ale tak od 16-17 rozdziału przestała mnie ekscytować. Ostatnie dwa rozdziały trochę się poprawiły. Zakadki za(pipi)isie proste, przeciwnicy trochę głupi no i kilka graficznych wpadek (wspominany wszędzie ogień czy ciała martwych przeciwników wiszące w powietrzu). Bardzo spodobal mi sie sposob rzucania granatami. Mam nadzieje ze inni dev przyjma ten sposob jako domyslny. Jutro ide wymienić na F1, puki co idę męczyć Unit 13. Edytowane 18 marca 2012 przez Beck Cytuj
darkgamer 43 Opublikowano 19 marca 2012 Opublikowano 19 marca 2012 Dzisiaj skończyłem po raz drugi i nieźle się wkopałem,bo zamiast od razu zacząć na trudnym,to zacząłem na normalu i czeka mnie trzecie podejście do druzgocącego. Sama gra jest,no cóż mogę powiedzieć ,łatwiutka,ale jak dla mnie najtrudniej z serii się zbiera wszystkie znajdźki,ale też są łatwe,choć czasami tak umieszczone ,że trzeba się nieźle porozglądać.Graficznie jest naprawdę bardzo ładnie ,gry z PS2 mogą się schować(no może poza Burnout Dominator),ale często wydziałem ząbki,które psuły efekt .Co na mnie zrobiło wielkie wrażenie ,to na pewno niezwykle czułe celowanie za pomocą przechylania Vity i zagadka która wykorzystywała światło(bardzo fajny patent).Soundtrack jest bardzo dobry,szczególnie kawałek zaraz po dopaleniu gry w menu,dubbing to cud miód i orzeszki,choć teksty w stylu "żryj to",czy "ruszać się" wypadają komicznie i słabo.Co jeszcze...a tak,fabuła nie za bardzo mnie wciągnęła,jednak ciekawe wymiany zdań i miejscówki przykuły mnie do ekranu i nadal nie pozwalają się oderwać, A na koniec pytanko,otóż chyba jestem ślepy ,bo za żadne skarby nie mogę znaleźć przedmiotu konkwistadorów w rozdziale pierwszym.Jakaś podpowiedź gdzie mam szukać? Cytuj
Shadow864 4 Opublikowano 19 marca 2012 Opublikowano 19 marca 2012 http://uk.ign.com/wikis/uncharted-golden-abyss-vita/Chapter_1_Collectibles Tu masz lokacje wszystkich skarbów 1 Cytuj
soggare_PL 0 Opublikowano 21 marca 2012 Opublikowano 21 marca 2012 uf, zmęczyłem platynę. Ogólnie na: + grafika + cała końcówka gry + muzyka + dialogi + ilość znajdziek i opisy do nich - na siłę sekwencje 'z palucha' - walka w ostatnim chapterze.. (mazanie palcem) - wolny czas ładowania cutscenek (kiedy chcesz je przerwać i musisz czekać i czekać..) Solidne 8, nawet 8+ ode mnie. Giera pokazuje możliwości Vity, i teraz pozostaje czekać na więcej : ) Cytuj
Texz 670 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Akurat IMO walka na mazanie paluchem sprawdza się wyśmienicie. Lepsze i ciekawsze niż bieganie w kółko i strzelanie do wybuchowej żywicy. 1 Cytuj
soggare_PL 0 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Miałem ogromny problem z obiema sekwencjami mazania paluchem. Na druzgocącym jedna pomyłka oznacza całą sekwencję od nowa.. a w moim przypadku nie zawsze wyłapywało dobrze ruchy. Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Ja wyczaiłem, że to nie muszą być ruchy dokładnie takie jak na ekranie (i w takim samym miejscu). WYstarczyło gdziekolwiek na wyświetlaczy maźnąć paluchem w danym kierunku, ważne, żeby to było szybkie. Bez większych problemów udało mi się to zrobić. Cytuj
darkgamer 43 Opublikowano 23 marca 2012 Opublikowano 23 marca 2012 Bez przesady,gdziekolwiek tez nie można,ale na początku można się pomylić i zaraz potem przejechać w drugą stronę. Mój sposób był mniej więcej taki,że dwa-trzy razy szybko maziałem w kierunku takim jak leci strzałka i bezproblemowo się wyrabiałem,bardzo fajny,łatwy patent. Cytuj
winner 183 Opublikowano 23 marca 2012 Opublikowano 23 marca 2012 Można, wystarczyły niewielkie, ale zwinne i szybkie ruchy w nakazanym kierunku. Cytuj
rodiavatar 2 Opublikowano 23 marca 2012 Opublikowano 23 marca 2012 Ktoś chętny wymienić się skarbami w Uncharted? Cytuj
Gość Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Kupiłem PSV, kupiłem Uncharted właściwie na początek dla tej gry i jako fan serii z wszystkimi trzema częściami z PS3 splatynowanymi, muszę przyznać, że gra się świetnie. Czuć klimat pierwszej części, mniej efekciarstwa i filmowości, a więcej soczystego gameplayu. Ficzery vitowe wypadają narazie przyjemnie i fajnie urozmaicają rozgrywkę, zamiast po prostu kopiować mechanikę z dużych konsol, tu dostajemy nowe rozwiązania i to jest jak najbardziej na plus. O dziwo bateria trzyma nieźle i po 4 godzinach ciągłej gry miałem jeszcze troche mniej niż połowę, a tego bardzo się obawiałem. Jestem narazie w początkowych chapterach, ale jak narazie się nie zawiodłem. Polecam fanom serii i świeżakom. Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Ja nie mogę przeboleć jak zepsuli sterowanie. Perfekcyjne sterowanie jest w Unit 13, a U musi się baaaardzo poprawić... Ta badziewnie nie sterowało mi się w żadnej grze... 1 Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 (edytowane) Ktoś chętny wymienić się skarbami w Uncharted? pewnie że tak, u nas na forum już robimy taką akcję http://www.forum.vit...n-czarny-rynek/ Ja nie mogę przeboleć jak zepsuli sterowanie. Perfekcyjne sterowanie jest w Unit 13, a U musi się baaaardzo poprawić... Ta badziewnie nie sterowało mi się w żadnej grze... ustaw czułość na najniższą, mi znacznie pomogło Edytowane 4 kwietnia 2012 przez LeszeK- Cytuj
darkgamer 43 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Ja nie mogę przeboleć jak zepsuli sterowanie. Perfekcyjne sterowanie jest w Unit 13, a U musi się baaaardzo poprawić... Ta badziewnie nie sterowało mi się w żadnej grze... A według mnie sterowanie jest bardzo dobre,nie jest to typowa strzelanina tak jak Unit 13,a posiadając obie te gry z ręką na sercu mogę powiedzieć,że tu i tu przyjemność z tego aspektu jest duża,wiadomo,że w tej pierwszej będzie ona większa,ale Uncharted daje pod tym względem radę ,a obracanie kamery podczas celowania za pomocą konsolki to jak dla mnie majstersztyk . Aem-tylko,że niestety później trzyma już co najwyżej 30 -40 minut. Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Mam cos dziwnego z unchartedem, otoz jak nie ruszam drakem to idzie w strone ekranu sam, jakby analog byl skierowany w dol, to samo jak wisi na polce jakies. Jak nic nie robie to schodzi w dol. Na demie nie mialem tego, w innych grach zauwazyl bym jakby to byl problem z analogiem. O co chodzi? Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 (edytowane) ja tak kiedyś miałem na starym iXie to pad poszedł się je..a.c analog wtedy wysiadł Edytowane 4 kwietnia 2012 przez Bushisan Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.