Daffy 10 568 Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 vitowy uncharted idealny nie jest np animacja dosc czesto mocno siada w koncowych chapterach, ale jest najbardziej przygodowa czescia serii i chyba tez najdluzsza, majac na uwadze ze to tytul startowy, a te jak zawsze technicznie maja sie nijak, widzac killzone mercenary, ktory wygladal i chodzil o wiele lepiej, az strach sie bac do czego zdolna jest vita jesli devi i sony potraktowalo ja calkowicie na serio Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 (edytowane) Jakbym nie grał na x360 w Mass Effect 1 (to dopiero chrupanie, jak świeże sucharki) i kilka innych tytułów, to pewnie bym zauważył technikalia, ale szczerze nic mi nie przeszkadzało w grze. Dla mnie rewelka i tyle. Raz ukończyłem na trudnym i cieszę się, że jeszcze sporo do zrobienia przede mną. Ale nie śpieszy mi się. W między czasie ogram TR:DE Edytowane 23 lipca 2014 przez KIELiCH Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 znajdziek w Abyss jest od groma - pod wzgledem zawartosci singla najlepsza czesc z serii Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 lipca 2014 Opublikowano 23 lipca 2014 (edytowane) Zgadza się, w tej części znajdźki były fajnie zrobione (oprócz tych randomowych kart). ND by mogło skopiować ten pomysł w Uncharted 4 i wrzucić znajdźki, które mają jakiś sens, a nie są tylko przypadkową zbieraniną świecidełek. Edytowane 23 lipca 2014 przez SzczurekPB Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 (edytowane) Niedawno miałem okazje przejść po raz pierwszy trylogie uncharted dzięki remasterze na ps4. Wszystkie 3 czesci ogrywalem w każdej wolnej chwili i grało mi sie swietnie wręcz zaje*iscie traf chciał ze miałem teraz okazje pożyczyć od kumpla ps Vite na ktorej miał złote otchłań no i co do samej gry to jest w porządku, nie odbiega ona mocno od konsolowej wersji, choć napewno mniejsza różnica jest miedzy trylogia na ps3 niz na ps4 ale w żadnym wypadku nie narzekam ma sie wrażenie ze gra w żadnym przypadku nie była robiona na konsole przenosne, jedyny minus w grafie to dosc mocno pozabkowane krawędzie i gdzie niegdzie słabe tekstury ale i tak jestem pod wrażeniem co takie małe urządzenie jest w stanie wyświetlić jesli o sama rozgrywkę chodzi to nie wiem czy to zbyt krótka przerwa od trylogi ktora skończyłem dosc niedawno czy jednak zabrakło magii, ktora ND wprowadza do swoich produkcji, bo jednak gra nie trzyma mnie przy vicie tak jak przy ps4 większy brat. Wydaje mi sie ze głównym minusem jest to, ze akcja toczy sie w zasadzie cały czas w tej samej lokacji i podobno sie to nie zmieni a jestem w 27 rozdziale. Ale psioczę i psioczę a tak naprawdę uważam ze gra jest świetna i zaryzykuje stwierdzenie ze warto kupić Vite dla tego pomniejszonego nathana;) ciekawsze znajdzki i zagadki, mimo małego ekranu piękna grafika i okazja na powrót do świetnej przygody to jest niewątpliwie wielki plus Edytowane 25 listopada 2015 przez kacprzak1991 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 A teraz będzie mind fuck. Twórcą Golden Abyss nie jest Naughty Dog ale Bend Studio. To by mogło tłumaczyć słaby klej, który nie trzyma przy konsoli tak samo jak wielka trójka. Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 A teraz będzie mind fuck. Twórcą Golden Abyss nie jest Naughty Dog ale Bend Studio. To by mogło tłumaczyć słaby klej, który nie trzyma przy konsoli tak samo jak wielka trójka. Zdaje dobie sprawę z tego dlatego napisałem ze nie ma tej magii ale rzeczywiście można było wywnioskować ze nie wiedziałem o tym Cytuj
czapa 671 Opublikowano 30 listopada 2015 Opublikowano 30 listopada 2015 Dla mnie ewidentnie widać że gra robiona pod konsole przenośną i faktycznie tej magii brak... Cytuj
pecetowiec 1 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 Mnie ominęły wszystkie generacje konsol stacjonarnych i nigdy mnie miałem okazji pograć w wcześniejszego uncharted. Ten który z wielką przyjemnością ograłem na Vicie uważam za systemseller. Gra w pełni wykorzystuje dobrodziejstwa Vity i pod te bajery była robiona. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 pctowiec widze wpadl na forum i od razu nabija posty w temacie o Vicie Miło, miło, że jest jakiś fan tego sprzętu Cytuj
pecetowiec 1 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 Ogromny... Nie wyobrażam sobie dnia bez Vity. Właściwie to mam garstkę dni gdzie nie mam Vity w łapie. Uważam że sprzęt niedoceniony ale mimo to z dużą biblioteką świetnych gier. Jasne że to nie tysiące pozycji jak na ps3 czy klocka ale kto ma na to wszystko czas?! Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 wielka szkoda, ze omijajac stacjonarki ominales serie uncharted - golden abyss na tle swoich duzych braci wypada solidnie ale mimo wszystko w zgodnej opini to i tak chyba najslabsza czesc serii (albo z racji miejsca akcji porownywalna do jedynki) Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 (edytowane) Długością fabuły i leveli też nie robi wrażenia. Czuć że są krótsze niż w Uncharted 1. Należy ją traktować jako uzupełnienie niż substytut którejkolwiek z gier tej serii na PS3/PS4 Edytowane 4 maja 2016 przez u55r Cytuj
pecetowiec 1 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 Panowie ale my tu mówimy o konsoli przenośnej... Jadąc dwa kwadransiki w komunikacji miejskiej, w kolejce do dentysty czy na nudnych wykładach ile misja ma trwać? 2 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 4 maja 2016 Opublikowano 4 maja 2016 mi sie wydaje, ze golden abyss nie jest krotszy niz jedynka, do tego caly system znajdziek najfajniejszy w serii Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 26 grudnia 2016 Opublikowano 26 grudnia 2016 Fajna gra i każdy fan Uncharted poczuje się jak w domu, jestem chyba po 10 rozdziałach, teraz mam etap w którym lecę z nurtem rzeki i muszę omijać kamienie. Ale coś chyba słabo to balansowanie konsolą działa, bo na wszystkie strony wychylam konsolę i Drake prawie nie reaguje i zawsze przyje'bie w kamień. Za to np. przy celowaniu snajperką wychylanie konsoli działa bardzo dobrze. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 grudnia 2016 Opublikowano 26 grudnia 2016 (edytowane) ja mam bardzo mieszane uczucia co do tej gierki - fajne momenty i patenty przeplatane z slabymi, technicznie tez roznie - raz totalnie zachwyca, raz framerate umiera i ogien z commodore z sterowaniem wychyleniem nie mialem problemu z tego co pamietam Edytowane 26 grudnia 2016 przez Ficuś Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 26 grudnia 2016 Opublikowano 26 grudnia 2016 technicznie mam zastrzeżenia tylko do ucinania gadek cutscenkami itp, strasznie nienaturalnie to wychodzi. Framerate czasem leciutko zwalnia, ale nic strasznego. Generalnie vita ma chyba coś z tymi wybuchami, dymem, ogniem. Żeby to w jednej grze źle wyglądało, ale w Killzonie to samo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.