Karas 433 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Ktoś wątpił, że będzie kozak? Ja miałem małe obawy czy kłopoty THQ nie odbiją się negatywnie na przygodach śmierci , jak widać nie całe szczęście. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Nie, to był jeden z najważniejszych projektów firmy na ten rok. Pewnie liczą na dużą sprzedaż, która pomoże im załatać nieco dziur. Cytuj
estel 806 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 No póki co można powiedzieć, że dostarczyli produkt naprawdę wysokiej jakości, więc jak się nie sprzeda to winić można tylko głupotę ludzką. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Gra ukazuje się też w bardzo korzystnym okresie, bo mamy póki co jeszcze posuchę, no może oprócz Sleeping Dogs. Cytuj
estel 806 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 (edytowane) Recka GT Edytowane 14 sierpnia 2012 przez estel Cytuj
butch.stein 251 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Dziś ukończyłem genialną (jak dla mnie) część pierwszą i jak patrze na te wszystkie nowości, materiały, screeny... to robi mi się mokro :3 1 Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Oceny są rewelacyjne: http://www.gamerankings.com/ps3/988571-darksiders-ii/index.html Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Nom, na metacritic również (zwłaszcza oceny użytkowników napawają optymizmem). Do końca wahałem się czy brać Darksiders 2 czy Sleeping Dogs, dobrze zaryzykowałem. A co do SD to instaluję demko więc po ograniu go może też się skuszę Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Kody na dodatkową zawartość już działają Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Do czego są te wszystkie pierdoły w PSS do tej gry? Czy D2 ma coś w stylu OP? Czy jest może zrobione to tak jak w ME2? Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Pograłem wczoraj z 4 godziny i już rozwinąłem postać do 8 lvl, zrobiłem do tego ze 3 zadania poboczne, a już mam z 5 kolejnych. Jednak większość z tego co teraz mam to odnajdź kogoś i pokonaj, a wcześniej szukałem specjalnych przedmiotów. Gra się nawet fajnie, ale klimat jak dla mnie momentami ssie jaja. O ile początkowa lokacja w scenerii zimowej robi dobre wrażenie designersko, tak potem wyskakuje jakaś łąka z wesołą melodyjką w tle, świeci słoneczko i ogólnie miałem wrażenie, że autorzy strasznie podniecili się porównaniami do Zeldy, dlatego chcieli wrzucić teren porównywalny z Hyrule. Serio, momentami brakowało mi tam tylko skrzata w zielonym kubraczku. Btw niektóre tereny są bardzo rozległe i warto je eksplorować, głównie ze względu na skrzynie z ekwipunkiem. Co tam dalej, wydaje mi się, że za mało jest trochę walki, za dużo zagadek i skakania, choć te są dosyć proste, typu przesuń jakiś mechanizm, czy przetransportuj specjalną kulę we wskazane miejsce. Standard w tego typu grach. Dodatkowo pod lewym analogiem da się wysłać ptaka na zwiady, a ten wskaże dalszą drogę, w razie zgubienia. Kamera momentami wariuje, przeszkadzała mi w walce w otwartym terenie, nie będę nawet wspominał co czasem się działo w mniejszych miejscówkach. To samo dotyczy elementów platformowych. Jeśli już przy nich, jak mnie irytują w tej gierce ograniczenia, typu mamy wskoczyć na jakąś półkę i musisz to zrobić tylko w wyznaczonym przez autorów miejscu, choć spokojnie postać powinna doskoczyć z innego miejsca. Fajne są rozbudowane elementy RPG, coś jak w Diablo. Znajdujemy masę przeróżnych przedmiotów i broni, każda z innymi właściwościami, choć niektóre da się dodatkowo ulepszać, co ciekawe wszystko jest widoczne na postaci. Jest też dodatkowo co każdy lvl opcja przyznania punktów do nowych zdolności z dwóch drzewek, które można potem przypisać pod skróty. Da się też w miastach hubach kupować nowe ataki, choć ja tam i tak najczęściej korzystam z podstawowych ataków kosami, przeplatanych drugą ciężką bronią, typu topór, czy młot. Do tej pory walczyłem chyba z 3 bossami, z czego tylko z jednym trzeba było odrobinę pokombinować z czułym punktem. Reszta to krótkie nawalanie, odskok w bok i powtórka. 3 Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 gdzie kupiłeś już grę? Polecasz brać na premierę? czy lepiej wziąć jedynkę jak jeszcze nie grałem? Cytuj
estel 806 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Lepiej wziąć jedynkę, bo jest tania i to świetna gra. @Zwyrol Pojechałeś. Przejdź sobie z tej łąki na prawo do Cauldron albo na lewo do tego wodnego fortu i zmienisz zdanie. Za(pipi)iste jest to, że w tym jednym świecie masz i tereny zimowe, i tereny zalane magmą, i tereny zielone. Poza tym następny świat będzie dużo bardziej ponury, więc powinien Ci bardziej przypaść do gustu. Później proporcje walka/zagadki są trochę odwrócone i moim zdaniem, jest za dużo tej pierwszej. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Lepiej wziąć jedynkę, bo jest tania i to świetna gra. @Zwyrol Pojechałeś. Przejdź sobie z tej łąki na prawo do Cauldron albo na lewo do tego wodnego fortu i zmienisz zdanie. Za(pipi)iste jest to, że w tym jednym świecie masz i tereny zimowe, i tereny zalane magmą, i tereny zielone. Poza tym następny świat będzie dużo bardziej ponury, więc powinien Ci bardziej przypaść do gustu. Później proporcje walka/zagadki są trochę odwrócone i moim zdaniem, jest za dużo tej pierwszej. Jestem w Odlewni i nadal podtrzymuję, że klimat jest lekki. ;] PRQc spokojnie możesz zacząć od dwójki. Oczywiście są nawiązania do poprzednika, ale nie ma problemu z wskoczeniem od sequela. Zresztą Death to ciekawszy bohater i nie rusza się jak drewno. Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 A dlaczego spodziewałeś się ciężkiego klimatu? Bo kierujesz Śmiercią? Przecież widać było od razu, że nie będzie to jakieś dark fantasy. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Jak ktoś ma neta > 3mb może za free zarejestrować się na Onlive. Można zagrać w D2 30 minut i sprawdzić. 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 W końcu trafiłem do miejscówki jaką chciałem od początku kraina umarłych a rozległa jest jak te pseudo Hyrule :o szkoda tylko, że gra mnie powoli zaczyna nużyć powtarzalnością, a mam już nabite 10h. Zresztą z pobocznymi zadaniami też jest nie lepiej. Uaktywnionych mam z 5, tylko co z tego jak do połowy miejscówek nie mam nawet dostępu. Czas tylko traciłem na te pierdoły, dlatego lepiej skupić się na głównych zadaniach, a to zostawić sobie na później, gdy odblokuje się odpowiednie zdolności. Btw bajer z masą broni bawi z początku, potem okazuje się, że broń np z 10lvl, ma znacznie lepsze statsy niż np ta z 13-14. Warto jednak zbierać te śmieci bo można sprzedawać. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Porównanie x360 vs ps3 : http://www.lensoftruth.com/head2head-darksiders-ii-screenshot-comparison/ Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 (edytowane) śmieci warto trzymac, bo jak znajdziesz broń, którą można ulepszyć, to możesz sobie coś wykoksanego sprawić. a same bronie masz posegregowane kolorami pod względem mocy, więc wiadomo, że fioletowa z 10 levelu będzie lepsza niż zielona z 15 Edytowane 18 sierpnia 2012 przez Dahaka Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 śmieci warto trzymac, bo jak znajdziesz broń, którą można ulepszyć, to możesz sobie coś wykoksanego sprawić. No właśnie miałem kilka takich, ale wymieniłem je na coś lepszego. ;] Głównie patrzę na to by było jak najwięcej dodatkowych pkt do siły, jakieś tam krytyczne uderzenia, czy inne zdolności to dla mnie sprawa drugorzędna. Przydaje się też regeneracja pasków gniewu i zdrowia. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 no ja tak samo, chociaż zaczynam przestawiać się na krytyczne uderzenia, bo niektóre bronie dają nawet do 150% więcej obrażeń za criticale, więc jeśli z reszty ekwipunku uzbierasz spory % szansy na criticala, to ci lepiej to wyjdzie lepiej niż pakowanie w siłe. Obrażenia od ognia też mogą być przydatne na dodatkowych bossów, którzy na najtrudniejszym poziomie trudności, już potrafią być wyzwaniem (choć gra i tak jest łatwa niestety) Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Ok, dzięki za rady. ;] Mnie rozjebała bonusowa walka z Bheithir taki latający ptak zionący ogniem xD, nie dawałem mu z początku rady i powtarzałem to chyba z 5 razy. W końcu zacząłem do niego strzelać pistoletem, a gdy ten zaczął się zbliżać, spadałem w przepaść, życia na tym się nie traci prawie wcale, a boss jest resetowany i znowu podlatuje do tej platformy po czym znów mam czas by wpakować mu kilka serii. Manewr ze spadaniem powtarzałem chyba z 10 razy i w końcu cały pasek mu skroiłem bez draśnięcia z jego strony Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Też miałem problem z tą walką. Generalnie to byłem już max w(pipi)iony, bo nie mogłem wygrać, miałem taktykę przebiec mu pod nogami i tłuc po plerach w nadziei, ze uda mi się unikać ataków ogonem. I jakoś tak się przyfarciło, że praktycznie jednym ciągiem całe hp mu zjechałem, wpadłem w taki szał, że latałem dookoła i waliłem na oślep, skakałem na oślep, unikałem na oślep i dałem radę, chociaż energi nie miałem w ogóle widocznej na pasku, chyba z 1 hp mi zostal xD Generalnie gra jest dobra, chociaż twórcy poszli bardziej w ilość, a nie jakość. Overworld mógłby być jakoś bardziej urozmaicony jakimis ciekawymi ziagadkami, czy żeby po prostu miały jakiś level desing. A tak to pustawo niestety i właściwie to cisne tylko z lochu do lochu, bo ani to specjalnie ładne, ani nie ma tam co robić. Mam jakieś 10h na liczniku i póki co to jedyneczka mi się bardziej podobała. Lokacje były ciekawsze, struktura świata wydawała mi się lepsza. Generalnie jedynka była bardziej zeldowata i dlatego mi się bardziej podoba. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Opublikowano 19 sierpnia 2012 No właśnie, jak gram w tą gierkę, to jeszcze bardziej doceniam koncept GOW (mechanika, konstrukcja leveli). Tam gra trwa odpowiednio długo, nie nuży bezcelowym bieganiem i nie mam wrażenia, że ktoś na siłę wydłuża levele. Tutaj połowa miejscówek wydaje się być przesadnie rozciągnięta, a miejsce momentami kiepsko zagospodarowane. Coś jest nie tak, skoro z miejsca do miejsca staram się dotrzeć jak najszybciej galopem konia (ograniczonym niestety), a zamiast chodzić pieszo stosuję w każdym pomieszczeniu taktykę 2 fikołki i skok, bo tak zwyczajnie szybciej się porusza. Niektóre levele to w ogóle wyglądają tak jakby siedział taki level designer z zegarkiem i sprawdzał w ile ludzik przebiegnie pomieszczenie. Na zegarku pokazuje mu 3s, no to powiększa miejscówkę, by wyszło przynajmniej 5-6s. Potem dochodzi do absurdów, że wpadam do jakiejś dużej lokacji, a tu się okazuje, że pomimo całych tych rozmiarów, jedna jedyna dróżka prowadzi przez belki na ścianie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.