Czimeq 43 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 Hahah problem rozwiązany. Jeśli ktoś miał/ma ten sam problem (zawieszanie gry przy Labiryncie Szafarza), to polecam ten sposób (mi pomógł): 1. Enter the room with the book and move, until the Autosave starts 2. Leave the game 3. Reload the game - you are back in the room with the book 4. Move towards the book until the autosave starts (do NOT touch the action-button!) 5. Hit "Start" instead and enter the options-menu 6. Remove ALL hooks in the list - like vibration, auto collect... 7. set ALL the sounds to zero 8. the gamma-setting shall be exactliy in the middle 9. Leave options (auto- save) 10. Hit the action button. After "entering" the book the first time the bug never reappeared even after resetting the options... link do posta: http://community.darksiders.com/go/thread/view/138731/29363927/Soul_Arbiters_Maze_Freeze&post_num=3#523810985 Cytuj
da$io 110 Opublikowano 8 września 2012 Opublikowano 8 września 2012 Kamera rzeczywiście jest kijowa. Niestety Śmierć jak wspomniał kolega Danielskii jest chłopcem na posyłki, odszczekującym się ale zawsze. Niby główna nić fabuły jest ale gra przypomina zlepek pojedynczych misji.Poza tym dłużyzna. PS.Hefalumpy nie są złe, dalej to jest mono:) Steam kod gry na PC jest za 50 zł. Na 200 zł do wysupłania gra nie zasłużyła imo. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 8 września 2012 Opublikowano 8 września 2012 To wcale jej nie przeszkadza w osiąganiu pierwszych miejsc na listach sprzedaży. Wierzę, że to tak samo dobry poziom jak pierwsza część. Zależy czego się oczekuje a te szerokie lokacje kojarzą mi się z dawnymi przygodówkami z PSX, że nie wspomnę choćby o legendarnym Soul Reaver. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 8 września 2012 Opublikowano 8 września 2012 właśnie w wielu wypowiedziach ludzi pojawia się Soul Reaver i podobieństwa do tej serii. w tej chwili ogrywam 1 i jak tylko stanieje to z pewnością ją kupie Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 imo do jedynki wlasnie nie ma startu. w jednynce dostalismy wojne ktory mimo ze byl odarty z mocy byl kozakiem. czuc bylo ze to byl jezdziec, jeden z tych 4ch - przech.uj z ktorym sie nie zadziera. a smierc to taka po(pipi)ka, odszczekuje sie a pozniej zapier.dala przez polacia zeby zrobic co ktos sobie wymyslil. znioslbym to bo przeca wiele gier sie na tym opiera tylko wlasnie tutaj jest meeega nudno....ide ide przez pol krainy zeby na koncu ciupnac pare potworkow, 3x przestawic dzwignie wrocic wysluchac gadki i znowu zrobic 3x kolejna przysluge. nie wiem w jedynce mam wrazenie ze bylo wszystko wywazone i nude dopiero odczulem (w sumie zmeczenie gra) w wiezy na koncu bawiac sie zagadkami. to gra jedna z niewielu gdzie po paru godzinach stwierdzilem ze nie dam rady i odstawilem na kupke "do wymiany" liczylem na swietna serie o kazdym z jezdzcow ale moj kredyt zaufania spadl i jesli bedzie czesc 3 to raczej wezme uzywke, albo jak stanieje 1 2 Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 A dla mnie dwójka jest świetna. Wojna był zbyt powolny i toporny. Śmierć jest szybka i zwinna. Poza tym motyw z rozwojem postaci bije jedynkę na łeb. Lokacje są piękne. Napotykane postacie wyglądają bardzo fachowo. Muzyka jest przewspaniała, od dawna takich świetnych dźwięków nie słyszałem, zwłaszcza w 5.1. Bossowie są niesamowici. Co chwilę pojawia się nowy i każdy walczy inaczej. Masa broni i zbroi, motywuje do zaglądania w każdy kąt. Jedynie mogę się doczepić do zbyt często powtarzalnych akrobacji i uciążliwego dostępu do mapy z menu. Reszta to sam miód i chłopakom z THQ należą się duże brawa. 1 1 Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Genialna gra. Doskonały duchowy następca jedynki. Mi rownież jedyna rzecz, która odrobinę przeszkadza to trzymanie tego Select'a po kilk sec za każdym razem żeby dostać się do mapy, ale poza tym mam tam wszystko czego potrzebowałem w takiej grze i więcej. Wczoraj przełaziłem Ziemię, zdziwiłem sie ze nagle tak potężny skok trudności (apocalyptic), aż do momentu gdy zaprzyjaźniłem się z ciężkim karabinem - BEST. LEVEL. EVER ;D 1 Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Gry jeszcze nie przeszedłem więc nie chcę się zbytnio wypowiadać ale po 10h widać gołym okiem poprawę w stosunku do jedynki- od grafiki (piękne widoki) muzykę i klimat, a skończywszy na rozbudowaniu postaci (arsenał, leveling) oraz miodzie w sterowaniu podczas platformowych sekwencji. Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Świetne jest to, że postać podczas ewolucji porusza się bardzo szybko i płynnie. Jest takie trofeum za przekazanie komuś przedmiotu. Czy ktoś może napisać jak to zrobić Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Jest takie trofeum za przekazanie komuś przedmiotu. Czy ktoś może napisać jak to zrobić Np. na początku gry w Trójskale jest książka podświetlona na zielono. Przeczytaj ją i wejdziesz w opcje sieciowe, tam wystarczy wysłać przyjacielowi z frienlisty przedmiot. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 (edytowane) Jedynka zaskoczyła wszystkich bo nikt specjalnie cudów się nie spodziewał. Cudów nie było co prawda ale świetna gra i owszem. Jedyny tytul, który potrafil spowodowac by gracz zapownial o God of War. Czekałem na dwójkę z zaciekawieniem i tęsknotą ale po ograniu stwierdzam, że War był większym madafaką od Śmierci. Czuć było jego power no i miał blok! Tu Smierć jest niby szybsza, blok zastąpił unik ale moim zdaniem spowodowało, że zamiast potęgi mamy chudzielca z kosami. Poza tym nie sieje zniszczenia jakiego bym się spodziewał. Im dalej w grze to nawet zwykłe pierdziochy potrafią wkurzyć ma maxa i nie chodzi mi o to by jednym ciosem powalać wszystkich ale power broni powinien być odczuwalny na kilometr tu na większości przeciwników cuda na kiju nie robią wrażenia. Powinno być więcej ciosów odrzucających, jakieś stuny, bo jak trafisz na twardzieli potrafi być ciężko, a jak powtarzasz kilka razy to samo to pojawia się frustracja i zniechęcenie. To dobra gra ze świetnym designem ale kurczę, robili ją dwa lata z hakiem (sic!) i mogło to wyjść o wiele lepiej. Edytowane 9 września 2012 przez da$io Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 blok zastąpił unik Nie do końca- w jedynce też był unik w postaci slide'a pod tym samym przyciskiem co blok. A i tak małe to ma znaczenie bo tu system walki nie jest najważniejszy. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Jedynka zaskoczyła wszystkich bo nikt specjalnie cudów się nie spodziewał. Cudów nie było co prawda ale świetna gra i owszem. Jedyny tytul, który potrafil spowodowac by gracz zapownial o God of War. Czekałem na dwójkę z zaciekawieniem i tęsknotą ale po ograniu stwierdzam, że War był większym madafaką od Śmierci. Czuć było jego power no i miał blok! Tu Smierć jest niby szybsza, blok zastąpił unik ale moim zdaniem spowodowało, że zamiast potęgi mamy chudzielca z kosami. Poza tym nie sieje zniszczenia jakiego bym się spodziewał. Im dalej w grze to nawet zwykłe pierdziochy potrafią wkurzyć ma maxa i nie chodzi mi o to by jednym ciosem powalać wszystkich ale power broni powinien być odczuwalny na kilometr tu na większości przeciwników cuda na kiju nie robią wrażenia. Powinno być więcej ciosów odrzucających, jakieś stuny, bo jak trafisz na twardzieli potrafi być ciężko, a jak powtarzasz kilka razy to samo to pojawia się frustracja i zniechęcenie. To dobra gra ze świetnym designem ale kurczę, robili ją dwa lata z hakiem (sic!) i mogło to wyjść o wiele lepiej. Najwyraźniej słabe bronie sobie znalazłeś. U mnie im dalej tym walka była znacznie łatwiejsza i mogłem do woli spamować magią, po po 2-3 uderzeniach pasek sam się regenerował w całości i nikt nie stanowił żadnego zagrożenia. Specjalnie sam sobie kosy ulepszałem pod tym względem. Jak chcesz jakieś niezłe bronie bonusowe, to powalcz z bossami, których wyznaczył Thane. Cytuj
chlewik12 24 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 imo do jedynki wlasnie nie ma startu. w jednynce dostalismy wojne ktory mimo ze byl odarty z mocy byl kozakiem. czuc bylo ze to byl jezdziec, jeden z tych 4ch - przech.uj z ktorym sie nie zadziera. a smierc to taka po(pipi)ka, odszczekuje sie a pozniej zapier.dala przez polacia zeby zrobic co ktos sobie wymyslil. w jedynce War też był przez 3/4 gry chłopcem na posyłki u Samaela z tego co pamiętam ;f Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 byl ale mialo to fabularnie rece i nogi. rada zgodzila sie aby wrocil bez mocy udowadniac swoja niewinnosc. sam poczatek mimo ze trwa pare minut pokazuje moc wojny. pozniej przeciez traci to wszystko i powoli regeneruje cala moc. (null) Cytuj
estel 806 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Tutaj jest podobnie. 7 pieczęć nie została złamana i Death też nie ma całej swojej mocy. Wydaje mi się, że tu bardziej chodzi o ilość zadań do wykonania. W 1 Samael mówił zdobądź mi serce i nie interesowało go jak się to wykona. W 2ce Death dostaje zadanie - rozpal to ognisko, zrób dopływ wody i jeszcze idź obudź golema, bo nam się nie chce. No i wszystko jest w trójkach Ja wiem, że omne trinum perfectum, ale bez przesady. Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Mam już trochę godzin za sobą i powiem że druga część kładzie jedynkę na łopatki. Grafika, puzzle, bronie, wszystko jest niesamowite. Aktualnie bujam się po krainie umarłych i jest bosko . Dodatkowo idę zatłuc jakiegoś opcjonalnego bossa i jest słodko. Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Pojawił się jakiś patch. Wie ktoś co on daje poza jakimiś tam kosmetycznymi poprawkami? Cytuj
DemenPL 0 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 (edytowane) Witam mam takie pytanko o tuz to czy jak będąc przechodzić grę nie zdobędę jakiegoś przedmiotu (nie znajdę) to będe musiał grę od nowa przechodzić czy mogę tam s powrotem wrócić jak w Darksiders 1? Edytowane 23 września 2012 przez DemenPL Cytuj
szawello 7 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 po przejsciu gry mozesz wrocic do swiata i pozbierac wszystko czego nie zebrales, dokonczyc wszystkie questy podboczne, albo wybrac NG+ i wtedy wszystkie znajdzki od nowa tylko ze bd mial lv, itemy z poprzedniego przejscia. Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 Fajne zdanie Wszędzie możesz wracać (tzn. w obrębie świata, który akurat zwiedzasz) kiedy tylko chcesz za pomocą szybkiej podróży. Włączasz mapę i się teleportujesz nawet z lochów. Poza tym przedmiotów jest tyle, że na pewno jakiegoś nie znajdziesz Cytuj
DemenPL 0 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 Ma jeszcze coś jeszcze do zapytania 1. Co się stanie jak włączę new game a nie włączę new game + to wszystkie przedmioty w grze się stracą się czy są jakieś save którego możesz potem wczytać i mieć te przedmioty s powrotem? 2. Czy tą teleportacje trzeba przechodząc grę odblokować w questach fabularnych czy z najść czy trzeba ukończyć wszystkie questy poboczne czy masz już go od początku gry bo w tamtej części to było że szedłeś do Vulgrima i on cię teleportował do miejscowości gdzie była następna lokacja Vulgrima ? 3. Czy teleportując się możesz gdzie chcesz się teleportować nawet na skałę albo na schody czy trzeba tam gdzie jest jakiś napis? Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 1. New game to new game, tracisz wszystko i zaczynasz od zera. Można chyba zrobić new game w innym slocie na save'a i wtedy będziesz miał dwie niezależne gry, nie mające ze sobą nic wspólnego (oprócz trofeów/achievmentów ofc) 2. Możesz teleportować się do każdego miejsca (w sensie: każdego 'punktu' określającego konkretną lokację, a nie skałę czy schody), które odwiedziłeś na mapie, nie tylko między lokacjami Vulgrima. 3. Nie możesz teleportować się byle gdzie tylko do miejsc, które dają Ci taką opcję na mapie - jak w menu mapy najedziesz na jakiś punkt do którego można się teleportować pojawi się opcja użycia teleportu (bodaj kwadrat na padzie), w środku jakiegoś pola czy innej doliny nie będzie takiej opcji. Cytuj
DemenPL 0 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 Aha jeszcze coś zakupiłem darksiders 2 w wersji angielskiej i czy jak odpalę ją to będę miał trofea po angielsku i i nie będę mógł zmienić języka w grze ? Czy da się zmienić na byle jaki ? Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 Dostał już ktoś kod na Argul's Tomb w mailu? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.