Crying_Wolf 56 Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 (edytowane) Nowa część, tym razem o kolejnym jeźdźcu - Śmierci. Premiera planowana jest na 2012 rok. Pierwszy trailer: Mi się bardzo podoba. Mam nadzieję, że znowu zrobią trailery z serii Hellbook bo były świetne. http://www.gameinformer.com/games/darksiders_ii/b/ps3/archive/2011/06/02/exclusive-darksiders-ii-reveal-trailer.aspx Edytowane 2 czerwca 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
Berion 207 Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 Engine z jedynki. Szkoda, ale może w takim razie mieli więcej czasu na samą grę i będzie większa, bogatsza etc. Jeśli nie zmienią mechaniki z jedynki kupuję na pewno. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 2 czerwca 2011 Opublikowano 2 czerwca 2011 Gdy grałem w jedynkę nasuwały mi się skojarzenia z Soul Reaver - po obejrzeniu Trailera jeszcze większe mam skojarzenia za sprawą Death - jego wygląd, animacja i postura kogoś mi bardzo przypomina Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 3 czerwca 2011 Opublikowano 3 czerwca 2011 (edytowane) Kontynuacja jednej z najbardziej niedocenionych gier 2k10 - dla mnie bomba! W "jedynkę" grało mi się przednio - niezwykle zróżnicowany gameplay'owo tytuł, do tego ten kapitalny design... Death wygląda ze(pipi)aszczo. Edytowane 3 czerwca 2011 przez stoodio Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 4 czerwca 2011 Opublikowano 4 czerwca 2011 (edytowane) Jedynka wyszla ,miej wiecej w tym czasie co Bayonetta, na ktora byl wiekszy hype. Bayonetta ma lepsza grafike, Darksiders ma moc. Badzmy dobrej mysli co do sequela. Kim jest ta kobieta posrod 4 jezdzcow, widoczna na niektorych obrazkach? To moglaby byc ciekawa postac. Edytowane 4 czerwca 2011 przez Ken Marinaris Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 4 czerwca 2011 Opublikowano 4 czerwca 2011 To właśnie jeden z jeźdźców: Pestilence albo Famine (Zaraza, Głód). Stawiałbym na to pierwsze. Wiadomo jeszcze, że Death ma pomocnicę Abyss (Otchłań). Być może doświadczymy widoku jej postaci w grze. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 4 czerwca 2011 Opublikowano 4 czerwca 2011 Kim jest ta kobieta posrod 4 jezdzcow, widoczna na niektorych obrazkach? Jest to jeden z Horsmen'ów, ukazany w żeńskiej postaci. Fury, bo takie właśnie imię nosi omawiana postać, w uniwersum Darksiders zastępuję trzeciego biblijnego jeźdźca - Głód (Famine). 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 fragmenty gameplayu http://www.youtube.com/watch?v=WeensOC7UaA&feature=player_embedded#at=160 1 Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Więcej walk. Po Śmierci nie można było się spodziewać niczego innego, ale mam nadzieję, że wzmożona rozwałka nie przeszkodzi w rozwinięciu wątków poszukiwawczych, które w jedynce bardzo mi się podobają. Eksploracja terenów (nawet jeśli robi się to War'em czy Death'em) zwiększa zeldowatość Darksidersów. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 19 czerwca 2011 Opublikowano 19 czerwca 2011 @Yap, bedzie wszystko to samo tylko wiecej . Devsi w jakims wywiadzie obiecali, wiecej dungeonow i nawet zastanawiaja sie nad customizacja uzbrojenia/ekwipunku. 8) Cytuj
Sylvan Wielki 4 627 Opublikowano 19 czerwca 2011 Opublikowano 19 czerwca 2011 Zapowiada się niezwykle klimatycznie. Ja podchodzę do owej pozycji z dużą dawka rezerwy, ponieważ poprzedniczka na zwiastunach zachwycała, a okazała się nudnym, mocno przekombinowanym tytułem. Choć oczywiście miała swoje mocne punkty - walka zrealizowana na wysokim poziomie, design, głosy postaci, kapitalne zakończenie, wyborna wręcz praca kamery. Liczę, że walki w kontynuacji otrzymamy znacznie więcej. Już Wojna nie popisał się bawiąc się niczym roboty z Portal zamiast siać pożogę. Liczę na to, że Śmierć częściej będzie sięgać po swą kosę, a rzadziej (znacznie) będzie swoje szare komórki wysilał przy prostych zagadkach logicznych, których w nadmiarze miała poprzedniczka. 1 13 Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Absolutnie, całkowicie i w całej rozciągłości się nie zgadzam. Dlatego wlepiłem minusika. 1 1 Cytuj
Bellevar 6 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Również się kompletnie nie zgadzam. Ta gra ma pozostać grą action-adventure, a nie stać się typowym slasherem. 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 (edytowane) Bezkitu nazywać (i traktować) Darksiders po prostu slasherem to gruba przesada. Ta gra ma właśnie więcej do zaoferowania niż taki typowy slasher, i to jest w niej piękne. Edytowane 20 czerwca 2011 przez Dr.Czekolada Cytuj
Look4z 16 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Z towarzyszem Sylvanem Wielkim całkowicie się nie zgadzam. Dla mnie Darksiders to jedna z najlepszych gier zeszłego roku. Świetne wyważenie pomiędzy action a adventure. Na dwójeczkę czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że zostaną podtrzymane założenia pierwszej części. 1 Cytuj
Sylvan Wielki 4 627 Opublikowano 25 czerwca 2011 Opublikowano 25 czerwca 2011 (edytowane) Absolutnie, całkowicie i w całej rozciągłości się nie zgadzam. Dlatego wlepiłem minusika. Za to, że ktoś ma odmienne zdanie i je uargumentował.... Gratuluję totalitarnych zapędów. Nie pozostaje ci teraz nic innego jak dać "-" osobom, które nie lubią tych potraw co ty, i swojej kobiecie, jeśli ta stwierdzi, że film, którym się zachwycasz jest przeciętny Ja nie twierdzę, że Darksiders jest kiepski, ponieważ to bardzo dobra, choć nieco niedoceniana gra. Gra, która nie podeszła mojej osobie w stopniu zadowalającym. Nieistotne czy to Halo 3, CoD4:MW, Zelda:OoT, FF VII, GT4, SSF IV..... nie ma, i nie będzie gry, która się każdemu spodoba, a D/D2 nie jest/nie będzie w tym segmencie wyjątkiem. Poza tym, to nie jest temat "gloryfikujcie sobie Darksiders". Ja tam nic nikomu nie wlepię za to, że coś mu się bardziej/mniej podoba. Ma do tego święte prawo. Edytowane 25 czerwca 2011 przez Sylvan Wielki 2 1 Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 25 czerwca 2011 Opublikowano 25 czerwca 2011 Absolutnie, całkowicie i w całej rozciągłości się nie zgadzam. Dlatego wlepiłem minusika. Za to, że ktoś ma odmienne zdanie i je uargumentował.... Gratuluję totalitarnych zapędów. Nie pozostaje ci teraz nic innego jak dać "-" osobom, które nie lubią tych potraw co ty, i swojej kobiecie, jeśli ta stwierdzi, że film, którym się zachwycasz jest przeciętny Ja bym dał jej z liścia od razu za to że odezwała się niepytana. Darksiders 2 zapowiada się bardzo dobrze. Jedyny minus to fakt, że dalej - podobnie jak jedynka - wygląda jak gów.no. 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 25 czerwca 2011 Opublikowano 25 czerwca 2011 (edytowane) Minusy masz (prawdopodobnie ;]) nie za to, że masz inne zdanie tylko że chcesz zrobić z, powiedzmy że, gry przygodowej czysty slasher. Płoń! Jeśli uważasz, że nadmiar myślenia to trzy puzzle (nawet jeden, bo windy to w zasadzie jedyna porządna zagadka)... - - - Darksiders 2 zapowiada się bardzo dobrze. Jedyny minus to fakt, że dalej - podobnie jak jedynka - wygląda jak gów.no. Miejmy nadzieję, że nadrobi designem. Edytowane 25 czerwca 2011 przez Berion Cytuj
estel 806 Opublikowano 27 czerwca 2011 Opublikowano 27 czerwca 2011 Berion doskonale to ujął. Nie bronię Ci mieć własnego zdania, ale nie podoba mi się kierunek w jakim proponujesz żeby ta seria poszła. I jak widać, nie tylko mi. Cytuj
Sylvan Wielki 4 627 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 Minusy masz (prawdopodobnie ;]) nie za to, że masz inne zdanie tylko że chcesz zrobić z, powiedzmy że, gry przygodowej czysty slasher. Płoń! Jeśli uważasz, że nadmiar myślenia to trzy puzzle (nawet jeden, bo windy to w zasadzie jedyna porządna zagadka)... - - - Darksiders 2 zapowiada się bardzo dobrze. Jedyny minus to fakt, że dalej - podobnie jak jedynka - wygląda jak gów.no. Miejmy nadzieję, że nadrobi designem. Darksiders to nie gra logiczna. Wszelakie główkowanie upada w niej do rangi "naturalna kolej rzeczy". Ot schemat typu : wejdź tu, by przesunąć dźwignie, która....". Mnie się gra momentami bardzo podobała. Nie przypadło mi tylko do gustu to, że taka osobistość jak Wojna bawi się przez 3/4 gry puzzlami, a wiele na to wskazuje, że Śmierć (jeszcze mroczniejsza postać) będzie to samo robiła. Jak ktoś to lubi, jego sprawa. Znaleźliby się ludzie, którym i GoW IV w konwencji typowego act/adv bardzo by się spodobał. Ja sądzę, że Kratos bardziej nadaje się do mordu niż do zabaw z przesuwaniem bloków skalnych. Podobnie jest z D/D2. Tyle. Ale mniejsza o to. Taki można dialog w nieskończoność prowadzić (czyt. mnie się podoba to, jemu tamto, a wam co innego). Co do designu, nie obawiałbym się o to. W tej materii Darksiders niezwykle okazale się prezentuje. Z grafiką jest już gorzej. Ma swój urok, nadrabia przedstawieniem świata. Ogólnie będzie zapewne trzymała wysoki poziom (niezłe wykonanie modeli, znakomite animacje, czyli jak w poprzedniczce), ale wcale nie obraziłbym się na takie Darksiders II na silniku GoW III. 1 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 (edytowane) Slasherów jest multum - i powiedz, czy nie nudzi Cię już piąty z rzędu taki sam GoW? Ile jest "action adventure" utrzymanych w konwencji Darsiders? Nie ma wcale. Ponadto tęsknię za Nosgoth, nie zanosi się na jakąkolwiek reaktywację tej sagi. Darksiders, zbudowany jest w taki sam sposób, wypełnia trochę tę lukę - i chcę aby nadal tak było. Z platformówkami było podobnie, nie licząc "casualówek", wyginęły (może Sly4 coś zmieni w temacie, póki co reszta to hybrydy z przeterminowanym Ratchetem na czele). Edytowane 28 czerwca 2011 przez Berion Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 28 czerwca 2011 Opublikowano 28 czerwca 2011 Berion - moim zdaniem stwierdzenie "na silniku" odnosilo sie do grafiki. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 19 lipca 2011 Autor Opublikowano 19 lipca 2011 Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=h4DWL7fS_zg&feature=player_embedded Screenshoty: http://www.msxbox-world.com/news/article/15569/darksiders-ii-new-screenshots.html Krótki wywiad o programowaniu na PS3: http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-19-ps3-a-pain-in-the-ass-to-work-on 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 lipca 2011 Opublikowano 19 lipca 2011 (edytowane) Wow. Jestem pod ogromnym wrażeniem, Death wymiata naprawdę konkretnie. No i widać, że twórcy zapożyczyli bajer znany z DMC - przyciąganie przeciwników. Po tym filmiku o warstwę slasherową jestem spokojny. Oby tylko ulepszenia w sferze walki nie odbyły się kosztem eksploracji i zagadek. Edytowane 19 lipca 2011 przez estel Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 19 lipca 2011 Autor Opublikowano 19 lipca 2011 Już zapowiedzieli, że jedna strefa dungeonów (teraz chyba będą podzielone na jakieś strefy) będzie większa niż wszystkie dungeony z pierwszej części razem wzięte. Do tego kilkanaście setów zbroi do znalezienia, levele itp. itd. Nawet gdyby było w tym trochę przekłamania ( w końcu to PR) to i tak raczej będzie tylko lepiej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.