Skocz do zawartości

Darksiders II


Crying_Wolf

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 14.08.2012 o 09:08, DonSterydo napisał(a):

Ktoś wątpił, że będzie kozak? :)

Ja miałem małe obawy czy kłopoty THQ nie odbiją się negatywnie na przygodach śmierci , jak widać nie całe szczęście.
Opublikowano

Nom, na metacritic również (zwłaszcza oceny użytkowników napawają optymizmem). Do końca wahałem się czy brać Darksiders 2 czy Sleeping Dogs, dobrze zaryzykowałem. A co do SD to instaluję demko więc po ograniu go może też się skuszę ;)

Opublikowano

Pograłem wczoraj z 4 godziny i już rozwinąłem postać do 8 lvl, zrobiłem do tego ze 3 zadania poboczne, a już mam z 5 kolejnych. Jednak większość z tego co teraz mam to odnajdź kogoś i pokonaj, a wcześniej szukałem specjalnych przedmiotów.

Gra się nawet fajnie, ale klimat jak dla mnie momentami ssie jaja. O ile początkowa lokacja w scenerii zimowej robi dobre wrażenie designersko, tak potem wyskakuje jakaś łąka z wesołą melodyjką w tle, świeci słoneczko i ogólnie miałem wrażenie, że autorzy strasznie podniecili się porównaniami do Zeldy, dlatego chcieli wrzucić teren porównywalny z Hyrule. Serio, momentami brakowało mi tam tylko skrzata w zielonym kubraczku. Btw niektóre tereny są bardzo rozległe i warto je eksplorować, głównie ze względu na skrzynie z ekwipunkiem.

 

Co tam dalej, wydaje mi się, że za mało jest trochę walki, za dużo zagadek i skakania, choć te są dosyć proste, typu przesuń jakiś mechanizm, czy przetransportuj specjalną kulę we wskazane miejsce. Standard w tego typu grach. Dodatkowo pod lewym analogiem da się wysłać ptaka na zwiady, a ten wskaże dalszą drogę, w razie zgubienia.

 

Kamera momentami wariuje, przeszkadzała mi w walce w otwartym terenie, nie będę nawet wspominał co czasem się działo w mniejszych miejscówkach. To samo dotyczy elementów platformowych. Jeśli już przy nich, jak mnie irytują w tej gierce ograniczenia, typu mamy wskoczyć na jakąś półkę i musisz to zrobić tylko w wyznaczonym przez autorów miejscu, choć spokojnie postać powinna doskoczyć z innego miejsca.

 

Fajne są rozbudowane elementy RPG, coś jak w Diablo. Znajdujemy masę przeróżnych przedmiotów i broni, każda z innymi właściwościami, choć niektóre da się dodatkowo ulepszać, co ciekawe wszystko jest widoczne na postaci. Jest też dodatkowo co każdy lvl opcja przyznania punktów do nowych zdolności z dwóch drzewek, które można potem przypisać pod skróty. Da się też w miastach hubach kupować nowe ataki, choć ja tam i tak najczęściej korzystam z podstawowych ataków kosami, przeplatanych drugą ciężką bronią, typu topór, czy młot.

Do tej pory walczyłem chyba z 3 bossami, z czego tylko z jednym trzeba było odrobinę pokombinować z czułym punktem. Reszta to krótkie nawalanie, odskok w bok i powtórka.

  • Plusik 3
Opublikowano

Lepiej wziąć jedynkę, bo jest tania i to świetna gra.

 

@Zwyrol

Pojechałeś. Przejdź sobie z tej łąki na prawo do Cauldron albo na lewo do tego wodnego fortu i zmienisz zdanie. Za(pipi)iste jest to, że w tym jednym świecie masz i tereny zimowe, i tereny zalane magmą, i tereny zielone. Poza tym następny świat będzie dużo bardziej ponury, więc powinien Ci bardziej przypaść do gustu.

 

Później proporcje walka/zagadki są trochę odwrócone i moim zdaniem, jest za dużo tej pierwszej.

Opublikowano
  W dniu 17.08.2012 o 15:56, estel napisał(a):

Lepiej wziąć jedynkę, bo jest tania i to świetna gra.

 

@Zwyrol

Pojechałeś. Przejdź sobie z tej łąki na prawo do Cauldron albo na lewo do tego wodnego fortu i zmienisz zdanie. Za(pipi)iste jest to, że w tym jednym świecie masz i tereny zimowe, i tereny zalane magmą, i tereny zielone. Poza tym następny świat będzie dużo bardziej ponury, więc powinien Ci bardziej przypaść do gustu.

 

Później proporcje walka/zagadki są trochę odwrócone i moim zdaniem, jest za dużo tej pierwszej.

 

Jestem w Odlewni i nadal podtrzymuję, że klimat jest lekki. ;]

 

PRQc spokojnie możesz zacząć od dwójki. Oczywiście są nawiązania do poprzednika, ale nie ma problemu z wskoczeniem od sequela. Zresztą Death to ciekawszy bohater i nie rusza się jak drewno.

Opublikowano

W końcu trafiłem do miejscówki jaką chciałem od początku

  Pokaż ukrytą zawartość

szkoda tylko, że gra mnie powoli zaczyna nużyć powtarzalnością, a mam już nabite 10h. Zresztą z pobocznymi zadaniami też jest nie lepiej. Uaktywnionych mam z 5, tylko co z tego jak do połowy miejscówek nie mam nawet dostępu. Czas tylko traciłem na te pierdoły, dlatego lepiej skupić się na głównych zadaniach, a to zostawić sobie na później, gdy odblokuje się odpowiednie zdolności.

 

Btw bajer z masą broni bawi z początku, potem okazuje się, że broń np z 10lvl, ma znacznie lepsze statsy niż np ta z 13-14. Warto jednak zbierać te śmieci bo można sprzedawać.

Opublikowano (edytowane)

śmieci warto trzymac, bo jak znajdziesz broń, którą można ulepszyć, to możesz sobie coś wykoksanego sprawić.

 

a same bronie masz posegregowane kolorami pod względem mocy, więc wiadomo, że fioletowa z 10 levelu będzie lepsza niż zielona z 15 :P

Edytowane przez Dahaka
Opublikowano
  W dniu 18.08.2012 o 21:46, Dahaka napisał(a):

śmieci warto trzymac, bo jak znajdziesz broń, którą można ulepszyć, to możesz sobie coś wykoksanego sprawić.

 

No właśnie miałem kilka takich, ale wymieniłem je na coś lepszego. ;] Głównie patrzę na to by było jak najwięcej dodatkowych pkt do siły, jakieś tam krytyczne uderzenia, czy inne zdolności to dla mnie sprawa drugorzędna. Przydaje się też regeneracja pasków gniewu i zdrowia.

Opublikowano

no ja tak samo, chociaż zaczynam przestawiać się na krytyczne uderzenia, bo niektóre bronie dają nawet do 150% więcej obrażeń za criticale, więc jeśli z reszty ekwipunku uzbierasz spory % szansy na criticala, to ci lepiej to wyjdzie lepiej niż pakowanie w siłe. Obrażenia od ognia też mogą być przydatne na dodatkowych bossów, którzy na najtrudniejszym poziomie trudności, już potrafią być wyzwaniem

(choć gra i tak jest łatwa niestety)

Opublikowano

Ok, dzięki za rady. ;] Mnie rozjebała bonusowa walka z

  Pokaż ukrytą zawartość

Opublikowano

Też miałem problem z tą walką.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Generalnie gra jest dobra, chociaż twórcy poszli bardziej w ilość, a nie jakość. Overworld mógłby być jakoś bardziej urozmaicony jakimis ciekawymi ziagadkami, czy żeby po prostu miały jakiś level desing. A tak to pustawo niestety i właściwie to cisne tylko z lochu do lochu, bo ani to specjalnie ładne, ani nie ma tam co robić.

 

Mam jakieś 10h na liczniku i póki co to jedyneczka mi się bardziej podobała. Lokacje były ciekawsze, struktura świata wydawała mi się lepsza. Generalnie jedynka była bardziej zeldowata i dlatego mi się bardziej podoba.

Opublikowano

No właśnie, jak gram w tą gierkę, to jeszcze bardziej doceniam koncept GOW (mechanika, konstrukcja leveli). Tam gra trwa odpowiednio długo, nie nuży bezcelowym bieganiem i nie mam wrażenia, że ktoś na siłę wydłuża levele. Tutaj połowa miejscówek wydaje się być przesadnie rozciągnięta, a miejsce momentami kiepsko zagospodarowane. Coś jest nie tak, skoro z miejsca do miejsca staram się dotrzeć jak najszybciej galopem konia (ograniczonym niestety), a zamiast chodzić pieszo stosuję w każdym pomieszczeniu taktykę 2 fikołki i skok, bo tak zwyczajnie szybciej się porusza. Niektóre levele to w ogóle wyglądają tak jakby siedział taki level designer z zegarkiem i sprawdzał w ile ludzik przebiegnie pomieszczenie. Na zegarku pokazuje mu 3s, no to powiększa miejscówkę, by wyszło przynajmniej 5-6s. Potem dochodzi do absurdów, że wpadam do jakiejś dużej lokacji, a tu się okazuje, że pomimo całych tych rozmiarów, jedna jedyna dróżka prowadzi przez belki na ścianie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...