Kre3k 581 Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 (edytowane) No nie wiem czy lepiej, muszą robić wszystko a przynajmniej większość od podstaw, tylko po co, skoro nic się już szczególnie pięknego z x360 nie wyciśnie? Chyba, że Halo 4= tytuł startowy na x720. Niby na teaserze nie ma znaczka x360... Edytowane 10 czerwca 2011 przez Kre3k
MaZZeo 14 239 Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 Aha, to lepiej nic nie robić i wydać grę brzydką, niż popracować i wydać grę ładną? Nie wiadomo już jak z tym X720 będzie.
Raptor 226 Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 Kurde ludzie... ja tam wole aby ta gra byla na 360. 1) Nie musze od razu kupowac nowej konsoli. 2) Wole aby programisci wycisneli ostatnie soki z naprawde mocnego sprzetu niz cackali sie na nowym. Gdzie gra brzydka... MaZZ idz grac w jakies GoW3 czy nastepnego CoDa jak zaczynasz ciskac o grafie . Ja tam wolalbym "stary" gameplay a na grafe leje.
Gość DonSterydo Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 Spoko gra na 100% jest na X360. Jest już nawet okładka na X360. Co do silnika to niech optymalizują, zawsze da się zrobić coś lepiej niż poprzednio. Dopiero teraz mamy okazję zobaczyć ile tak naprawdę da się wycisnąć z naszych maszyn. Halo: Reach jako całokształt prezentowało świetny poziom techniczny, dwa lata temu większość by powiedziała, że to jak teraz wygląda Forza 4 i Gears of war 3 jest niemożliwe do osiągnięcia.
MaZZeo 14 239 Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 ... ciekawe kto zrobi do tej gry soundtrack? Wiadomo już http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=433518
Gość DonSterydo Opublikowano 15 czerwca 2011 Opublikowano 15 czerwca 2011 MC wygląda teraz jak Teknoman
Masorz 13 214 Opublikowano 19 czerwca 2011 Opublikowano 19 czerwca 2011 No pewnie, przecież ta gra zniszczy wszystko!1one
MaZZeo 14 239 Opublikowano 31 lipca 2011 Opublikowano 31 lipca 2011 http://gamekyo.com/groupnews_article19971.html Chris Haluke (lead designer on Killzone 3). Kynan Pearson , level designer on the Metroid Prime franchise and Donkey Kong Country Returns, is lead designer on Halo 4. Jason Behr (senior designer at Nintendo Software Technologies and Monolith Productions), is the Halo 4 mission designer. Armando Troisi (Bioware/Propaganda) recently joined too. Do 343 zatrudnia coraz to ciekawych ludzi, może powstanie z tego kolejny developer z czołówki. 1
Daddy 4 238 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=vAKmu2yn3Fk&feature=player_embedded zajebisty design Edytowane 28 sierpnia 2011 przez Daddy 2
Magik 1 125 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Concepty jakby z a Mass Effect....muza tez. Wlasciwie wszystko zalatuje ME. Koncowka przypomniala mi wizje Shepcia z Eden Prime. Ktos z Gaf zlozyl te kawalki do kupy i wyszlo takie cos. Normalnie Geth z ME
barth 70 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 (edytowane) Fajnie zmontowany fan-trailer od niejakiego Adamusa. Pomysł świetny, więcej takich proszę: http://www.youtube.com/watch?v=6ssNEmOiylo Edytowane 29 sierpnia 2011 przez barth
Daddy 4 238 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Concepty jakby z a Mass Effect....muza tez. Wlasciwie wszystko zalatuje ME.Koncowka przypomniala mi wizje Shepcia z Eden Prime. Ktos z Gaf zlozyl te kawalki do kupy i wyszlo takie cos. http://i.imgur.com/ma1qQ.jpg http://img840.imageshack.us/img840/1145/359pxihprometheanbullet.jpg Normalnie Geth z ME podoba mi się, przyda się w Halo odmieniony design przeciwników. Mam nadzieję że H4 będzie utrzymane w stlu tego trailera z rysunków, czyli: tajemniczość, epickie widoki, zajebisty design i poważny klimat SF. 343I ma szanse tchnąć trochę świeżości w serie. rdzeń pracowników z 343I, wielu brakuje Design:- Scott Warner @scott_343 - Jesse Snyder - (former Call of Duty lead designer, creator of Nazi Zombies) @thejessesnyder - Jason Behr (Metroid Prime 1/2) - Chris Haluke (Design Lead on Killzone 3) - Dan Callan @danjamin - Paul Parsons @paul_par - M.E. Chung @lizmechung - Kevin Franklin @kevin_franklin - Paul Ehreth (Shadowrun) - Kendall Deacon Davis - Jonathan Schwartz (UI Design) - Chris King (Volition) - Kynan Pearson (Metroid Prime series) - Chad Armstrong - Shishka (apparently he's doing the Achievements and Terminals in CEA -yeah i wrote that around e3 time, and i can't remember where i read that) Art and Animation: - Ryan Payton (Metal Gear Solid 4) @ryanpayton - Vic Deleon (Halo: Reach) @vicdeleon - Paul Pepera (Doom 4) - Donnie Taylor (ex-Bungie contract) - Wei Wiharjo Chen (The Saboteur) - Jonathan Wood (EA Tiburon) - Johnny van Zelm (Sony Online Entertainment) - Mike Murrill (Naughty Dog) - Daveed Kaplan - Will Christiansen (contract, ex-Bungie contract) - Tim Diaz (God of War 3) - Chris Buckley The_DrMouse (Graphic Designer) - Neill Harrison (Rare) Producers: - Dan Ayoub @Danayoub (Executive Producer) - Gavin Carter (Fallout 3, TES: Oblivion) @gavinc343 - Veronica Peshterianu (The Sims 2) - Corrinne Robinson - Alex Cutting - Che Chou (Forza 3) @chespace Engineering: - Joe Waters (Shadowrun) - Matt Brown (Bioshock 2) - Peter Kugler (Microsoft SDET) - Zhi Min Chen (KAOS) - Corrinne Yu (Gearbox) AudioVisual: - Cinematic Director: Brien Goodrich (Forza) - Composer: Neil Davidge (Massive Attack) - Audio Director: Sotaro Tojima (Metal Gear Solid 4) - Schlerf @schlerf (Writer) Kiki Wolfkill - (Turn10) Producer Allison Stroll - (MS Publishing) Producer David Yu - (Pseudo Interactive) - CTO Bonnie Ross - (MS Publishing) - Group General Manager Chris Lee - (MS Publishing) - Senior Producer Humberto Castaneda - (MS Publishing) - Producer/Waypoint Josh Holmes - (Propaganda Games) - Studio Creative Director Corrinne Robinson - (McFarlane Toys) - Associate Producer Scott Parrish - (Industrial Light + Magic) - Lead Creature Technical Director Christopher French (Propaganda Games) - Designer Brad Welch - (Pandemic) - Lead Designer Ray Almaden - (EA/LMNO & Guerrilla Games) - Lead Designer Armando Troisi - (Bioware & Propaganda) - Narrative Director Tom French - (Pandemic) - Senior Mission Designer Dan Ayoub - (Ubisoft & Propaganda) – Producer Nicolas Bouvier (Sparth) - worked on Prince of Persia stuff and Rage Tom Scholes - Worked on Guild Wars/GW2 Gabriel Garza (Robogabo) - Guys is insanely good concept designer
44bronx 459 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Muzyka w trailerze rzeczywiście jest nieco podobna do ME, jednak mimo wszystko uważam, że jest świetna i 'kosmiczna' Oczywiście mam nadzieję, że theme z poprzednich części pozostanie, jednak po tym concept trailerku jestem spokojny o muzykę. Po tym co 343 robią z multi w Reachu, jestem też coraz bardziej spokojny o H4 i zaczynam się cieszyc, że Bungie nie będzie grzebało przy nowej części przygód 'mistrzakierownika', szczególnie po tym co zrobili w Reachu (zarówno w multi, jak i w kampanii, która zła nie była, ale to jednak to nie było to, Halo to Masterchief i epicka rozpierducha, a nie jacyś słabi spartanie z armorlockami, poza tym epickich momentów w Reachu praktycznie nie było).
Neo5601 0 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Według mnie było kilka epickich motywów, m. in. start Pillar of Autumn pod koniec, zakończenie misji Tip of The Spear, pomoc Cartera w eskorcie. Jak dla mnie kampania Reacha miała swój własny klimat, różniący się od przygód Master Chiefa, ale również bardzo dobry.
Gość DonSterydo Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 Te artworki mnie zmiażdżyły. Tylko pokazują, że wszystkie gry, które do tej pory widzieliśmy z uniwersum Halo ledwie zadrapały powierzchnię. Powiedzcie mi czy przypadkiem na jednym z nich nie widać tych pionowych bojowych statków kosmicznych, które trzeba było zniszczyć w Halo Wars by nie wpadły w łapy Przymierza ?
waveform 5 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 bez klimatu H1/H2/H3 nie zdziałają wiele, więc mam nadzieję że dobrze sklonują Bungie z tamtych lat
barth 70 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 Te artworki mnie zmiażdżyły. Tylko pokazują, że wszystkie gry, które do tej pory widzieliśmy z uniwersum Halo ledwie zadrapały powierzchnię. Powiedzcie mi czy przypadkiem na jednym z nich nie widać tych pionowych bojowych statków kosmicznych, które trzeba było zniszczyć w Halo Wars by nie wpadły w łapy Przymierza ? Planeta Forerunnerów, więc i statki są stylizowane na wytwory tej rasy - stąd podobieństwo
MaZZeo 14 239 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 A ja jestem jakoś sceptyczny Halo bez Covenantów straci wiele IMO.
Gość DonSterydo Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 (edytowane) Z Przymierza wycisnęli już chyba praktycznie wszystko. Chętnie przytulę zupełnie nowych adwersarzy. Widzieli ? http://www.youtube.com/watch?v=wMbBqxtJNq4&feature=related Edytowane 1 września 2011 przez DonSterydo
barth 70 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 Widzieli. Nie do końca wiadomo czy ma to jakiś związek z czwóreczką, czy jest to po prostu "taka se" scenka pokazująca umiejętności animatora. A czy ktoś mówił, że Covisów nie będzie?
MaZZeo 14 239 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Czy będzie jakiś trailer na VGA?
Gość Soul Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Wypadałoby, powinna być taka zajawka jak z HR.
Gość DonSterydo Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Małe info odnośnie Cortany w Halo 4: http://gamesforpublic.de/en/halo-4-einige-details-bekannt/ Tak jak wielu się spodziewało, w Halo 4 Cortana zacznie przechodzić proces "emocjonalnego rozpadu" z uwagi na swój wiek i ilość przyswojonych informacji
Daddy 4 238 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 na VGA2012 w tę niedziele może będzie coś nowego z H4
Rekomendowane odpowiedzi