Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Zamknij oczy to lepiej będziesz widzieć.
Ins 5 757 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Developerzy z 343 na forum NeoGaf potwierdzili, ze gra smiga natywnie w 720p.
Gość Soul Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Chodzi o to, że MP wygląda tak z 10 razy lepiej niż to co było w Reach.... 1
MaZZeo 14 186 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Ale wytłumacz mi co trolluję?Napisałem że mi się gra podoba choć w multi graficznie nie zachwyca, moim zdaniem wygląda podobnie jak Reach i już nie posypały minusy to postanowiłem się poprawić i napisać że niszczy tak jak reszta. Bo wygląda na to że nie można napisać co się myśli Potrafisz na podstawie parusekundowych urywków stwierdzić, że grafa w SP jest super a w MP już nie (tak jakby w jakimkolwiek Halo były różnice między dwoma trybami) mimo, że SP nie ma tam prawie w ogóle? Ok spoko tylko nie dziw się że potem ktoś ci zarzuca bzdurzenie.
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Zamknij oczy to lepiej będziesz widzieć. Nie dyskutuję już z tobą na temat grafiki Po prostu ja tam nic niezwykłego nie widzę, nie wyznacza żadnych standardów i wygląda na to że nie dorówna pod tym względem najładniejszym grom na rynku. A za dyskusje dostaniesz w(pipi) w becie H4!!!
Salwador 189 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Perki w H4 przmi ciekawie (sarkazm)...
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Potrafisz na podstawie parusekundowych urywków stwierdzić, że grafa w SP jest super a w MP już nie (tak jakby w jakimkolwiek Halo były różnice między dwoma trybami) mimo, że SP nie ma tam prawie w ogóle? Ok spoko tylko nie dziw się że potem ktoś ci zarzuca bzdurzenie. Przecież napisałem że "singiel wygląda b.dobrze choć trzeba poczekać na jakiś gameplay". Te parę urywków z singla zrobiło na mnie wrażenie i tyle.
typfon 145 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Nie dyskutuję już z tobą na temat grafiki Po prostu ja tam nic niezwykłego nie widzę, nie wyznacza żadnych standardów i wygląda na to że nie dorówna pod tym względem najładniejszym grom na rynku.A za dyskusje dostaniesz w(pipi) w becie H4!!!! przecież nie będzie otwartej bety ...
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 A to mnie zmartwiłeś Wiadomo już jak będą wyglądać beta testy?
typfon 145 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 z tego co wywnioskowałem z wywiadu http://www.metacafe.com/watch/8185354/frank_oconnor_halo_4_interview_at_microsoft_spring_shocase_2012/ otwartych nie będzie wcale ... więc przetestują sami
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Kurde a liczyłem na beta testy w maju/czerwcu Przez to pewnie znowu dostaniemy zabugowane multi które będzie później łatane przez parę miesięcy tak jak to jest w przypadku B3 i CoD <_<
typfon 145 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 bf3 przecież miał betę ... i nic to nie dało
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Niecały miesiąc przed premierą, to już trochę za późno na wprowadzenie jakichś zmian, beta powinna być przynajmniej 3-4 miesiące przed premierą, wtedy mają czas na wprowadzenie poprawek(tak jak to było w przypadku Gearsów 3 czy U3).
MaZZeo 14 186 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Biorąc pod uwagę że premiera w listopadzie to jest dużo czasu, za 3 miesiące E3 więc może tam zostanie coś ogłoszone.
typfon 145 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 raczej wątpie żeby zmienili zdanie ale kto wie... Niecały miesiąc przed premierą, to już trochę za późno na wprowadzenie jakichś zmian, beta powinna być przynajmniej 3-4 miesiące przed premierą, wtedy mają czas na wprowadzenie poprawek(tak jak to było w przypadku Gearsów 3 czy U3). nie dyskutowaliśmy o zasadności bety BF3 ale o samej becie w sobie ... ;]
Flaha 25 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Ogólnie zapowiada się spoko, grafa w multi to żaden problem. IMO w multi powinni wywalić jak najwięcej efektów żeby tylko płynność była. Co do perków to niekoniecznie muszą być złe, perki w COD nie zmieniają drastycznie gameplaya tak jak armor abilities w halo reach. Wyobraźcie sobie perki w stylu szybsze przeładowanie, troche szybsze strzelanie, dłuższy sprint czy mniejszy rozrzut broni na odległość a z tego co gdzieś wyczytałem ponoć ma tak być. Co do BR'a fajnie, że wrócił i jest szybszy, na filmiku strzela seriami po 3 więc pojedynki prawdopodobnie przyspieszą. Ma być hitscan jak w Halo 2 po update, który z tego co pamiętam był dobry. Ogólnie jest pozytywnie i chyba szykuje się dobry tytuł!
MaZZeo 14 186 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Sęk w tym że Connor mówił o perkach znacznie innych od tych z CoD czy BF, nie wiem jak to niby mają zrobić, na razie jestem sceptyczny i czekam na konkrety.
Flaha 25 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Nawet jeśli to na 100% będzie możliwość wyłączenia itp. Ja bym się perkami nie przejmował. Jak na razie gameplay wyglada naprawdę dobrze. Ważne żeby map nie skopali!
Raptor 226 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Taa... tak samo mialo byc niby w Reach .
MaZZeo 14 186 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Szkoda że na jakiś konkretny gameplay z singla poczekamy zapewne do E3
Ins 5 757 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 IMO w multi powinni wywalić jak najwięcej efektów żeby tylko płynność była. Rownie wazna jest przejrzystosc. Dlatego tak bardzo podoba mi sie ta mapka: http://www.abload.de/img/gif3bqadk.gif PS. http://i.imgur.com/73X1T.gif
MaZZeo 14 186 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 To czego taki CoD od czasów CoD2 nie ma :] Mapy są napełnione przeszkadzajkami które w żaden sposób nie upiększają gry a tylko denerwują. A wracając do Halo 4, nadal nie rozumiem braku bety, skoro sami twierdzą że ten aspekt jest mega ważny, to czemu przez resztę roku nie dadzą stestować tego fanom.
44bronx 459 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 wow, zapowiada się nieźle ! Design jak najbardziej na plus, dźwięki jeszcze bardziej. Do tego gameplay wygląda na sam miód i esencję Halo, do tego szybsza BRa i mapy robione od podstaw do multi. Oby tylko mapy były w większości symetryczne i dobrze przemyślane, no i oby te perki nie psuły zabawy. Graficznie zapowiada się lepiej od Reach, które przecież jest bardzo ładnym tytułem ze świetnym silnikiem. Modele Spartan robią wrażenie szczegółowością i wyglądem. Tutaj pocięte video na screeny przez mojego kumpla: http://imgur.com/a/7EQWn#0 1
Magik 1 124 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 oświetlenie wygląda bardzo dobrze Tyle ze te obrazki sa prawdopodobnie z prerenderowanych cutscenek. Multi wygllada nieco lepiej od Reach, nie liczylbym na mega skok w singlu
Rekomendowane odpowiedzi