Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Perki nie zostały poprawnie wykonane NIGDY. Żadna gra, która ma system dający możliwość stworzenia przewagi w postaci dodatkowych umiejętności, bądź broni nie może uznać za prawdziwie skillową (jasne, może wymagać umiejętności, ale łatwo można nadrobić ich brak jakimś dodatkiem).

Do dlatego do dzisiaj gra się w takie gry jak Quake 3, CS, Halo:CE - niby mają one po naście lat na karku, a jednak czysty nie zmącony jakimiś dodatkami system, oparty o wyłonienie najlepszego gracza na podstawie jego umiejętności dalej przyciąga ludzi. W nowego CoD'a, bądź BF'a ludzie przestają grać od razu po wyjściu nowej części. O czymś to świadczy.

 

Tak BTW. Frankie O'Connor potwierdził wczoraj późnym wieczorem, że H4 nie ma systemu perków. Jak zwykle zawiedli dziennikarze "znawcy", którzy zobaczyli coś w UI gry i z miejsca nazwali to perkami, po czym rozdmuchali całą sprawę. Co to było dowiemy się niedługo. Oby było to jakiś mały system edycji trybu gry.

Reszta plotek o noobowskich "poprawkach" do tej gry nadal nie została obalona :/

Opublikowano

Cieszę się, że potwierdzono, że perki to bzdura. Dlatego nie ma co spisywać H4 na straty na starcie, poczekamy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Myślę, że większość z tych rewelacji, o których barth pisałeś to bzdury. Myślę, że gameplay w multi w H4 będzie dużo bardziej ''pure Halo'' niż Reach.

Opublikowano

Chodzi o to, że MP wygląda tak z 10 razy lepiej niż to co było w Reach....

A nie 20?

 

Wygląda bardzo ładnie, tylko ten celownik BR wydaje się jakiś duży.

PS. Ciekawe co czują ludzie z Bungie oglądając ten materiał.

Opublikowano (edytowane)

A pomijając, że nie wiadomo o co chodzi to fajnie widać na tym gifie to wystrzelenie 3 kul na raz. Te nerwowe, szybkie szarpnięcie, którego brakowało w H:R przy strzelaniu z DMR, które od samego początku kojarzyło mi się ze strzelaniem pestkami. Celownik faktycznie duży, będzie bardziej skillowo ;D

Edytowane przez mausenberg
  • Plusik 1
Opublikowano

Perki nie zostały poprawnie wykonane NIGDY. Żadna gra, która ma system dający możliwość stworzenia przewagi w postaci dodatkowych umiejętności, bądź broni nie może uznać za prawdziwie skillową (jasne, może wymagać umiejętności, ale łatwo można nadrobić ich brak jakimś dodatkiem).

Do dlatego do dzisiaj gra się w takie gry jak Quake 3, CS, Halo:CE - niby mają one po naście lat na karku, a jednak czysty nie zmącony jakimiś dodatkami system, oparty o wyłonienie najlepszego gracza na podstawie jego umiejętności dalej przyciąga ludzi. W nowego CoD'a, bądź BF'a ludzie przestają grać od razu po wyjściu nowej części. O czymś to świadczy.

 

Tak BTW. Frankie O'Connor potwierdził wczoraj późnym wieczorem, że H4 nie ma systemu perków. Jak zwykle zawiedli dziennikarze "znawcy", którzy zobaczyli coś w UI gry i z miejsca nazwali to perkami, po czym rozdmuchali całą sprawę. Co to było dowiemy się niedługo. Oby było to jakiś mały system edycji trybu gry.

Reszta plotek o noobowskich "poprawkach" do tej gry nadal nie została obalona :confused:

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=35749378&postcount=19653

 

uspokujmy nerwy ludzie ... i poczekajmy co 343 ma nam do powiedzenia

Opublikowano

biorąc pod uwage Glasslands to było do przewidzenia ^_^

 

 

w multi wrócą jako kosmici czcący tego gracza który ma miecz ^_^

Opublikowano

Patrząc na to co zapowiadali w przypadku Reach, a jak się skończyło ciężko nie być podenerwowanym.

 

MaZZeo, w tym Weekly do którego linkujesz ciekawsze jest to:

 

"BR to broń strzelająca seriami trzech pocisków. Ma hitscan. W swojej aktualnej formie posiada odrzut (nie bloom), który powoduje, że po każdym strzale celownik lekko się unosi (w przewidywalny sposób, któremu łatwo zapobiegać). Nie jest to zastępstwo dla DMR, tak jak głoszą plotki. Bloom w wersji znanej z waniliowego Reach'a nie pojawi się na żadnej z broni, ale każda z nich będzie różnić się od siebie pod względem tego jak oddanie strzału działa na celownik. Gracze będą mieli spory arsenał, z którego będą mogli wybrać swoje ulubione narzędzie destrukcji. Więcej informacji o tym w późniejszym terminie."

Opublikowano

W H3 zawsze trafiał pierwszy pocisk, reszta szła spreadem, czyli różnie to bywało z trafianiem (szczególnie na duże odległości), do tego nie było tam hitscana. A i tak było git.

Teraz zapowiada się całkiem nieźle, martwi tylko trochę podbijanie celownika, ale "się obaczy".

Opublikowano

W momencie wystrzału pocisk ma nieskończoną prędkość. Gra sprawdza co jest na linii jego lotu i jeśli jest to przeciwnik to automatycznie zalicza trafienie. Jest to o tyle dobre, że w przypadku lagów to nie host zlicza trafienia, tylko każda konsola z osobna. Jeśli grałeś w H2 to mogłeś mieć sytuacje, gdy po schowaniu się za ścianę dalej uciekało Ci życie, albo przeciwnik ginął z lekkim opóźnieniem - to właśnie hitscan nadrabiał za kiepskie połączenie.

  • Plusik 1
Opublikowano

na forum waypointa hitscan został bardzo pozytywnie przyjęty

 

343 to nie bungie - oni próbowali/próbują łatać reach (skutek różny ale zawsze cos robia)

 

ja tam jestem pełen wiary i nadziei

Opublikowano
MaZZeo, w tym Weekly do którego linkujesz ciekawsze jest to:

 

"BR to broń strzelająca seriami trzech pocisków. Ma hitscan. W swojej aktualnej formie posiada odrzut (nie bloom), który powoduje, że po każdym strzale celownik lekko się unosi (w przewidywalny sposób, któremu łatwo zapobiegać). Nie jest to zastępstwo dla DMR, tak jak głoszą plotki. Bloom w wersji znanej z waniliowego Reach'a nie pojawi się na żadnej z broni, ale każda z nich będzie różnić się od siebie pod względem tego jak oddanie strzału działa na celownik. Gracze będą mieli spory arsenał, z którego będą mogli wybrać swoje ulubione narzędzie destrukcji. Więcej informacji o tym w późniejszym terminie."

 

z tym odrzutem to się okaże jak to będzie, ale odrzut to nie bloom i jeśli będziemy kontrolować ''unoszenie się'' celownika to wszystko będzie wchodzić. W przypadku blooma to nie jest takie oczywiste, bo nie ma złotego środka, a do tego dużo zależy od połączenia, bo bardzo często goście strzelają dużo szybciej, a wchodzi im prawie każdy strzał w przeciwieństwie do ciebie, mimo, że ty wciskasz spust z niby idealną prędkością. Myślę, że w 4 strzelanie będzie ok.

''Gracze będą mieli spory arsenał, z którego będą mogli wybrać swoje ulubione narzędzie destrukcji. Więcej informacji o tym w późniejszym terminie'' - to chyba oznacza loadouty. Wydaje mi się, że to będzie coś w stylu wyboru głównej broni (BR/carbine, a może nawet i DMR), drugiej, mniejszej broni (np. pistol/plasma pistol) , granatów (fragi, plasmy i może np. spike grenade'y) i powiedzmy jakichś tam perków, o ile coś takiego będzie. W jakichś tam innych trybach niech sobie to będzie, ale typowy TS niech wygląda tak jak zawsze, czyli start z tą samą bronią co każdy i respawn'ujące się PW na mapach.

Opublikowano
z tym odrzutem to się okaże jak to będzie, ale odrzut to nie bloom i jeśli będziemy kontrolować ''unoszenie się'' celownika to wszystko będzie wchodzić. W przypadku blooma to nie jest takie oczywiste, bo nie ma złotego środka, a do tego dużo zależy od połączenia, bo bardzo często goście strzelają dużo szybciej, a wchodzi im prawie każdy strzał w przeciwieństwie do ciebie, mimo, że ty wciskasz spust z niby idealną prędkością. Myślę, że w 4 strzelanie będzie ok.

''Gracze będą mieli spory arsenał, z którego będą mogli wybrać swoje ulubione narzędzie destrukcji. Więcej informacji o tym w późniejszym terminie'' - to chyba oznacza loadouty. Wydaje mi się, że to będzie coś w stylu wyboru głównej broni (BR/carbine, a może nawet i DMR), drugiej, mniejszej broni (np. pistol/plasma pistol) , granatów (fragi, plasmy i może np. spike grenade'y) i powiedzmy jakichś tam perków, o ile coś takiego będzie. W jakichś tam innych trybach niech sobie to będzie, ale typowy TS niech wygląda tak jak zawsze, czyli start z tą samą bronią co każdy i respawn'ujące się PW na mapach.

 

Z tym sporym arsenałem chodziło o to, że w grze pojawią się zarówno już znane bronie, jak i kilka nowych pukawek.

Potwierdzono na 100%, że nie będzie blooma w BR'ce. Można świętować.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Yup, to że będziemy walczyć z siłami jednego z dowódców Forerunnerów (obstawia się Didacta i Master Buildera, ale ze względu na ten opis stawiam na tego drugiego), albo z Precursorami (rasą, która "stworzyła" Forerunnerów, za co oni odwdzięczyli im się zagładą).

Trzeba będzie skoczyć do jakiegoś Empiku i sprawdzić czy ten papierowiec pojawia się u nas.

Opublikowano (edytowane)
Halo 4 looks much better than Reach. In person, seeing the engine run and watching match replays, it looks like they've created a global illumination system to go with their 720p, and the level of detail on models and environments looks considerably improved.

 

I will back this up. I was honestly stunned at just how much better it looks in motion than Reach.

 

Words that left my mouth after our session: if you told me this was a next-gen Xbox game, I might believe you. It looks like a new engine for the first time since Halo 3.

 

I'm sure plenty of stuff in the game will be picked apart and derided as "last-gen." But it looked (and sounded - fuck, for reals, the sounds) amazing.

 

Najprawdopodobniej w czwartek zobacyzmy coś więcej.

Edytowane przez MaZZeo
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...