barth 70 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Flood'a ponoć też: http://halocentrum.blogspot.com/2012/04/w-halo-4-nie-ujrzymy-flood.html?spref=fb
Raptor 226 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Nigdy nie przepadalem za floodem, wiec mi tam to pasi.
barth 70 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Mi te astro-zombie pasowało. Trochę zmieniało to klimat Halo z kosmicznej wojny na walkę o przetrwanie a'la Alien.
Fenikz 89 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 No wiadomo. Reach wygląda świetnie (poza levelami w New Alexandria), a nie ma ani 720p ani FXAA ani takiego oświetlenia jak Halo 4, no i dzięki temu nie będzie tego efektu ghostingu jak w Reach. będzie dobrze :] jak dodadzą te wszystkie bajery, to jestem ciekaw jak to wpłynie na wielkość lokacji (pierwsze screeny w statku - korytarzyk )
Gość Soul Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 W każdym Halo były korytarzyki...
barth 70 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 jak dodadzą te wszystkie bajery, to jestem ciekaw jak to wpłynie na wielkość lokacji (pierwsze screeny w statku - korytarzyk :confused:) Chodzi Ci o to, czy będą duże, nieliniowe lokacje? O to raczej nie ma co się martwić, to jedna z podstaw tej serii.
Fenikz 89 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 no liczę na to, bo bez tego to już nawet nie byłoby halo
Gość DonSterydo Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 W każdym Halo były korytarzyki... Tak grał w te Halo...
Fenikz 89 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 a gdzie ja pisalem że nie były? po prostu trochę mnie dziwi że mogą aż tak poprawić grafikę i zachować te ogromne levele
MaZZeo 14 190 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 A czemu dziwi? Widocznie nie tylko PS3 ma nieodkryte pokłady mocy.
44bronx 459 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 bez przesady Leszek, wiele gier chodzi w 720p z wygładzaniem krawędzi z wielkimi przestrzeniami. Jak to bywa - będzie coś za coś - pewne rzeczy będą minimalnie słabsze żeby inne mogły być dużo lepsze
Gość DonSterydo Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Słowo klucz - optymalizacja. Z Halo 4 będzie jak z Gears of War 3 i Forza 4, po trochu poprawią kilka elementów i wypadkowa tych zmian złoży się na istotny postęp graficzny. a gdzie ja pisalem że nie były? No właśnie o to chodzi, że w grach Halo korytarzyki też były. Tak właśnie grałeś, że tego nie wiesz Screeny są z samego początku gry, kiedy MC jest jeszcze na statku. Jak niby mają wyglądać korytarze statku bez korytarzy XD
Fenikz 89 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 (edytowane) H3 odpaliłem sobie znowu kilka dni temu i widziałem je już w drugim levelu, więc jak mógłbym nie wiedzieć? po prostu nie o to mi chodziło że nie było Edytowane 23 kwietnia 2012 przez LeszeK-
44bronx 459 Opublikowano 23 kwietnia 2012 Opublikowano 23 kwietnia 2012 trzeba dodać, że drugi level w H3 to wyjątkowo paskudny level był...
MaZZeo 14 190 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 (edytowane) Edytowane 24 kwietnia 2012 przez MaZZeo 1
Gość DonSterydo Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Mam tylko nadzieję, że to są arty środowisk, które trafiły do gry i nie zrobią później numeru "Patrzcie jakie maga krajobrazy, podobają się? Super, prawda? Ślinicie się? Super, ale nie będzie tego w grze!"
Gość DonSterydo Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 (edytowane) Jaja sobie robię Nawet nie dopuszczam takiej myśli, to byłoby s(pipi)ysyństwo z ich strony. Edytowane 24 kwietnia 2012 przez DonSterydo
Andreal 2 123 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Fajnie, fajnie, tylko żeby całą fabułę poznać trzeba będzie znowu kilka lat czekać. Wkurzająca tendencja... Halo 4 na X360, a dla reszty każą next-gena brać.
typfon 145 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 + książki + komiksy + co tam jeszcze nie wymyślą ... masz rację nie kupuje nie opłaca się
barth 70 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 To tak jak z serialami, czy książkami, czasami trzeba czekać kilka (-naście) lat by poznać całość. Ale co z tego, skoro podróż do końca jest taka przyjemna i daje tyle emocji (nie tylko pozytywnych niestety).
Fenikz 89 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 http://i.imgur.com/dqfzM.jpg http://download.gameblog.fr/images/jeux/3684/Halo4_360_Editeur_008.jpg przydałaby się nowa generacja
Hum 3 700 Opublikowano 24 kwietnia 2012 Opublikowano 24 kwietnia 2012 + co tam jeszcze nie wymyślą ... ODST2, który będzie umiejscowiony równolegle do wydarzeń z Halo 5 oraz Reach 2 z akcją zaraz za Halo 3. No i nieodzowny kolejny RTS. Ech, za dużo tego. Część mnie jest maksymalnie wkurwiona z faktu, że robią skok na kasę i reaktywują zamkniętą trylogię, natomiast ta druga po prostu nie może się doczekać końcowego efektu ich pracy. PS. Chcę Halo 2 Anniversary.
Rekomendowane odpowiedzi