Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiliście tego Achieva za Generała?

Tylko on mi został i trafia mnie na samą myśl o nim.

 

teraz to tylko 960 000 punktów, gorzej jak było na poczatku (2 100 000) - wbiłem jakiś czas temu bez dlc 3v3

 

btw. bungie przy reach zapraszało mlg do testowania gry?

Edytowane przez typfon
Odnośnik do komentarza

Nie, tylko obiecywali, że MLG będzie mogło zmienić grę pod siebie. Coś co okazało się kłamstwem.

 

Jeśli sugerujesz, że to co przeczytałeś było "testowaniem gry przez MLG" to niestety mylisz się. Był to pokaz dla celebrytów (gwiazd NHL), na który dodatkowo zostało zaproszonych kilku przedstawicieli społeczności, po czym pokazano im jak gra będzie wyglądać.

Odnośnik do komentarza

ja tam szukam pozytywów, mogli wogólę nie pokazać nikomy z MLG ..

 

A live action Halo web series will launch this autumn ahead of the release of Halo 4 on Xbox 360.

 

Halo 4: Forward Unto Dawn will play exclusively on Machinima and Microsoft's Halo Waypoint in the run up to the 6th November launch of the 343 Industries-developed sci-fi shooter.

 

It's the largest investment Microsoft has made into live action to date, according to Variety. Larger, even, than the Neill Blomkamp shorts that almost spawned the Halo movie seven years ago.

 

Halo 4: Forward Unto Dawn plays out over five weekly instalments, each around 15 minutes long, and tells the story of how Master Chief inspired a young UNSC cadet who will eventually become a leader aboard the UNSC Infinity Spacecraft.

 

This new character introduction ties in with Halo 4, and provides a flashback to the beginning of the war between the humans and the Covenant. More details are expected at Comic-Con in July.

 

According to Halo franchise boss Frank O'Connor, the web series is a "way for people to get onboard this universe without feeling intimidated". It's "an origins story that teaches you about a lot of different facets of the ('Halo') universe".

 

Apparently it's also "the next step" for the Halo franchise, and could lead to a theatrical feature, despite the high-profile collapse of the proposed Blomkamp-directed movie in 2005.

http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-30-halo-4-live-action-web-series-forward-unto-dawn-launches-this-autumn

Odnośnik do komentarza

Nie mogli tego nie pokazać komuś z MLG, skoro zapraszali ludzi ze społeczności. Oprócz nich pojawili się też ludzie z HaloGAF'a i HBO. Jak myślisz, czy oni też coś wniosą do zmian w gameplayu?

Poza tym nie spodziewałbym się zbyt dużo po tych testach MLG, skoro w swoich odczuciach Forerunner Vision nazywają Promethean (WTF?!) Vision.

 

Ponad godzinny Live Action Short z Halo 4 - muszę pobyć chwilę sam.

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza

Nie będzie czegoś takiego jak "zamknięte betatesty". Będą wewnętrzne betatesty, co oznacza, że przed premierą nikt poza ludźmi z MS nie pogra w tą grę online. MW2 udowodniło, że to zły pomysł. Ghost Recon pokazał jak bardzo niektóre decyzje twórców mogą psuć grę i jak szybko społeczność je weryfikuje w kilka dni testów.

Odnośnik do komentarza

Wiemy. Oficjalnie wiadomo (od Frankiego), że nie będzie żadnych betatestów dostępnych dla ludzi spoza MS.

W Halo 2 dało się tak naprawdę grać dopiero po pierwszym patchu.

Beta Halo 3 sprawiła, że dało się w tą grę grać (niektóre rzeczy w becie były niesamowicie zepsute, inne działały lepiej niż w ostatecznej wersji).

Reach jest chyba jedynym przypadkiem w świecie gier, gdzie beta była lepsza niż pełna gra. Ale już wtedy większość z nas wiedziała, że coś jest z tą grą bardzo nie tak. Niemniej jednak to dzięki becie silnik sieciowy jest tak dobry jak teraz. Szkoda, że dzięki Bungie na patcha w miarę naprawiającego gameplay trzeba było czekać ponad rok.

Odnośnik do komentarza

Chyba już wiadomo co to za broń z okładki OXM

 

BI3T8.png

 

pytanie tylko czy jest ona jako dodatek, czy wzamian za Spartan Laser albo Focus Rifle.

 

edyta:

 

to o czym mówiłem wcześniej http://www.abcactionnews.com/dpp/news/political/video-game-release-on-election-day-could-suppress-voting

 

obama w czarnej dupjie!

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

@typfon - możesz mi wierzyć, że jestem jednym z największych fanów tej serii (tatuaże i inne pierdoły) i zawsze jej broniłem... aż przejechałem się okrutnie na Reach'u. Wierzę, że może im się do udać, ale tym razem wolę zachować pewien dystans nić znowu gorzko zapłakać po premierze.

 

@MaZZeo - Louis Wu z HBO wspominał, że Spartan Laser jest dalej w grze, więc albo jest to zastępstwo za wspomnianego przez ciebie Focus'a, albo całkowicie nowy kawałek stali.

Odnośnik do komentarza

Gameinformer’s podcast with Josh Holmes write-up:

  • Forge will be coming back, he could not say much about it. He could not confirm if Forge was like Reach (Forge World) or Halo 3 (individual multiplayer maps).
  • Really avoided the criticism of how Halo is taking too many cues from Call of Duty. “Feels like Halo”.
  • Weapon balance is really important and put a lot of emphasis on it. Even if the other player has weapons that you have not unlocked yet.
  • Scavenging weapons on the battlefield is still possible, so they are not locked away by the progression system.
  • Each weapon slot (primary and secondary) have different categories of weapons, within the primary weapon slot you have the biggest variety. Those breakdown in different roles and engagements (close, mid and longer range weapons etc).
  • Internally he has noticed that people build their loadouts around the armor abilities.
  • Duel Wielding was removed because of balance, added unwanted complexity to multiplayer.
  • There is a major connection points between campaign and Spartan Ops (like: The chief crossing paths with Infinity), but the stories of both of those diverge in their own direction.
  • Josh still could not say how they are going to roll out Spartan Ops.
  • Cosmetic changes to armor, like Reach, are back. Also, female Spartans are back.
  • They have put focus on Easter Eggs and Skulls that, like previous games, focus on the back story and the bigger fiction.
  • There are no plans to add bots to multiplayer.
  • They acknowledge the strength of weekly and daily challenges, they however can’t talk about what system might be replacing them, but it will be coming back in some form.
  • There are no plans to support dedicated servers, they have a “silky smooth netcode”.
  • Player skill is important in matchmaking, but they have added telegraphing systems have been added to help out new players.
  • Josh avoided the question about the new enemy we will be facing in Halo 4 (Understandable because of 343 stance on giving little campaign info and letting the player experience it themselves).

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ciekaw jestem czy zrobią jakieś spinoffy opowiadające historię konfliktów z czasów pierwszej generacji imperium ludzi.

 

Po przeczytaniu tego jeszcze bardziej napaliłem się na Halo 4 :)

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...