MaZZeo 14 193 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Nie no bo Halo czy inne FPSy mają tak rozbudowane dialogi że te polskie napisy to MUST HAVE w Halo 4 Nawet jak w Halo 4 nie ujrzymy PL napisów to żadna wielka strata Skąd ty możesz wiedzieć czy napisy są potrzebne czy nie? W każdym Halo Cortana albo jakiś inny przełożony Master Chiefa mówią sporo, wyłapanie tego jest jeszcze trudniejsze bo napisy w momentach innych niż przerywniki nie są wyświetlane. I to nie są jakieś teksty w stylu kal of djuti "tango down" albo "plant that c4", tylko sporo treści związanych ze scenariuszem. W takim Halo Anniversary nie do końca rozumiałem co mówił 343 Guilty Spark i musiałem sie ratować halo.wikia 2
typfon 145 Opublikowano 25 czerwca 2012 Opublikowano 25 czerwca 2012 (edytowane) jak wrzucą napisy wszedzie to już nie będzie źle, choć kinówkę bym przytulił z miłą chęcią #! Edytowane 26 czerwca 2012 przez typfon
MaZZeo 14 193 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 (edytowane) Edytowane 27 czerwca 2012 przez MaZZeo 2
typfon 145 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 10 tyg. dla spartan opsa ... nieźle
Gość DonSterydo Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 (edytowane) Średnio 14/15 minut na misję 5 misji co tydzień brzmi lepiej niż 1 Świetna sprawa, ale szkoda Firefighta. Arsenał będzie niezły - 10 nowych broni + spora część z wcześniejszych, to pewnie będzie ze 30 rodzai pukawek. Edytowane 27 czerwca 2012 przez DonSterydo
typfon 145 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 ciekawe ile GB będzie zajmować H4 po pierwszym sezonie FF z ODST szkoda tego z Reach już mniej ... choć na odstresowanie był miły
Gość DonSterydo Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 (edytowane) Mam nadzieję, że te paczki nie będą przesadnie duże. Pewnie część już będzie na płycie z grą. Ciekawe ile będą kosztować kolejne sezony. Edytowane 27 czerwca 2012 przez DonSterydo
Daddy 4 226 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 to te spartan ops nie mają być za free ?
kubson 3 189 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 gdzies czytalem tylko nie moge zlokalizowac strony ze darmowe beda dla osob co zamowily limitowana edycje tylko teraz nie wiem czy pierwszy sezon czy calosc
Daddy 4 226 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 to ujnia, wydawało mi się że wszystkie misje spartan ops będą za darmo.
typfon 145 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 (edytowane) pierwszy sezon jest za free dla każdego pierwszego posiadacz kopii obojętnie czy limitki czy zwykłej, więcej sezonów nie zapowiedzieli btw. Edytowane 27 czerwca 2012 przez typfon
Gość DonSterydo Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 Na 100% będzie drugi płatny sezon.
typfon 145 Opublikowano 29 czerwca 2012 Opublikowano 29 czerwca 2012 (edytowane) http://halo.xbox.com...etin-62812.aspx trochę info ale w sumie wszystko już było http://halo.xbox.com...93-391ed9a2fbf6 #! Edytowane 2 lipca 2012 przez typfon
Daddy 4 226 Opublikowano 2 lipca 2012 Opublikowano 2 lipca 2012 kiedy dokładnie startuje ten mini serial ?
typfon 145 Opublikowano 2 lipca 2012 Opublikowano 2 lipca 2012 (edytowane) Październik pewnie jakoś na początku http://www.gameranx.com/updates/id/7711/article/halo-4-requires-8gb-of-hard-drive-space/ 8 GB na HDD wymagane Edytowane 3 lipca 2012 przez typfon
Ins 5 771 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 Pewnie beda dwie plytki - jedna z singlem, a druga z mapkami do zainstalowania na dysku, dzieki czemu nie trzeba bedzie zmieniac plyty.
typfon 145 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 byłbym za trochę info http://www.vg247.com...after-campaign/ http://halo.bungie.o...r_frank_qa.html - Hyper Magazine (Australia) interview with Frank O'Connor http://www.gameranx....no-fall-damage/
Kre3k 581 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 (edytowane) Edytowane 6 lipca 2012 przez Kre3k 1
Ins 5 771 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Screeny z filmiku: http://i.minus.com/iBP93dAen0MZw.gif 1
MaZZeo 14 193 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 (edytowane) 4 screen zabija klimatem. Halo 4 pre orders- 408,079. Black Ops 2 pre orders(Xbox 360+PS3)- 301,792. Edytowane 6 lipca 2012 przez MaZZeo
MaZZeo 14 193 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 (edytowane) Forge http://www.youtube.com/watch?v=Ws-aBkKLvuo http://www.youtube.com/watch?v=7ZT5QZ4ckMM I am here currently playing Halo 4 at RTX and I can promise you that Halo 4s movement speed is faster, more crisp, and more responsive than Halo 2 and Halo 3. Its perfect. The aim acceleration has been close to eliminated and you can play much more twitchy looking left and right with ease. This is nothing like the Reach lag when you move left and right. The jump height if way higher than Reach and very similar to H3 but without the floaty feeling of being in the air too long. The DMR can be pulled as fast as you want and you will land all your shots and great distances. I talked to some of the developers on how it just feels like a visual indicator now and does not affect your shot. He gladly told me that its awesome because you can use the weapons how you intend to use them. This game plays better than anything you could ever imagine. Nothing describes the hands on feel of the game. No video will do justice to these weapons. The wait lines to play the game take close to two hours to either play on Adrift - Regicide (FFA) or Haven - Infinity Slayer (Team Slayer). The armor ability, specializations, and weapons all pair in so many different ways to allow different styles of play. If you have any questions you would like me to ask to the team or any questions about the E3 build that we are playing, ask me! They are going to put up LongBow later today or Tomorrow for some Big Team Battle games with vehicles included! I recorded plenty of HD video of the event and will have a video out later this week. Went 24-11 first game, and 23-9 second game pierwszy gameplay z longbow http://www.youtube.com/watch?v=kqLdRYw7aUU Edytowane 8 lipca 2012 przez MaZZeo 2
Daddy 4 226 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 nieźle, budowle w forge w końcu zyskały dynamiczne oświetlenie teraz to ładnie wygląda a nie sztucznie jak kiedyś. Nowe ficzery w edytorze też fajne, ciekawe co tam ogarnięci gracze będą tworzyć.
44bronx 459 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 trzeba zaznaczyć, że w końcu nie będzie tylko jednej miejscówki do forge'a tak jak było w przypadku Reacha - co oznacza, że w końcu nie będzie trzeba ciągle grać na zielono-szaro-niebieskich mapach stworzonych w tym trybie. Gość mówi coś o trzech różnych patternach dostępnych przy premierze, czyli 343 robią w końcu to co Bungie powinno zrobić w Reachu - bo serio tymi mapami z forge'a to ja już rzygałem.
Rekomendowane odpowiedzi