Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo ładnie gify. Wygląda na to ,że Halo 4 będzie moją pierwszą grą kupioną na premierę (trochę mi teraz wstyd )

 

Osobiście od teraz zakładam sobie bana informacyjnego na wszystko związane z kampanią Halo 4 , chcę bawić się przy nowej trylogii równie dobrze jak przy początku starej

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Niczego nie partolili. Halo to specyficzna seria - sporo zasobów idzie na kreację "sandboxa" i potyczki z dużą ilością przeciwników naraz. W innych grach tego nie ma i dlatego można dopakować dodatkowe fajerwerki graficzne. Halo to jedyna gra tego rodzaju i nie da się jej za bardzo z niczym porównać.

 

Nie wiem czemu większość nie jest w stanie tego pojąć, ale to co Bungie pokazało w Reach, to jeden z najbardziej zaawansowanych silników tej generacji, który ciągnie dynamiczne walki na sporych terenach w bardzo dobrej jakości oprawie. Zainteresowanych odsyłam do analizy DF, która w tym przypadku jest jedną z najbardziej rozbudowanych w historii tego serwisu.

 

A silnik Halo 4 jest zbudowany na silniku, który stworzyło Bungie do Reach. Największą różnicą jest oświetlenie.

Odnośnik do komentarza

ja to wszytko rozumiem, ale progres jest niesamowity, pamiętam jak odpaliłem betę Ricza na Halo 3 nie mogłem patrzeć ... myślałem że Ricz to poprostu max jaki da sie wyciągnąć nie tracąc na klimacie potyczek i ich rozmachowi ... ale H4 jak na razie wygląda przednio :)

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

To jest wszystko kwestia oświetlenia. Na tym etapie generacji to typowy schemat, wystarczy, że porównasz: Forza 3 z Forza 4, Gears of War 2 z Gears of War 3, no i teraz Reach z Halo 4. We wszystkich tych grach ogromną różnicę robi przede wszystkim właśnie bardziej zaawansowane oświetlenie, które naprawdę robi różnicę. Do tego jeszcze dochodzi kwestia "lepszego" designu. Kolejnym takim szokerem może być chociażby Forza Horizon, gdzie przejście na 30 FPS pozwoliło stworzyć piękne otwarte przestrzenie i to z systemem oświetlenia, który w locie generuje godraye przez liście drzew i kable telefoniczne. Za każdym razem devi uczą się czegoś nowego. 343 Industries też nie pracowało od zera, a budowali na tym co już stworzyło Bungie.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...