mausenberg 76 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 I tak własnie będę się zapewne cieszył na samym początku gry. Lubie kanał tego gościa na YT, jego radość jest mą radością. Mam wrażenie, że ta część Halo jest najbardziej soczysta jeśli chodzi o barwy, cieszy mnie to. Nie lubię w innych grach typu CoD na szarych mapach strzelać do szarych hipków, za ślepy jestem na takie palety. A w Halo 4 jest to co zawsze w nim lubiłem - czytelność rozgrywki.
44bronx 459 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 do tego w CoDzie dochodzi jeszcze element ''zaśmiecania'' map czym się da żeby noobki mogły sobie poleżeć.
barth 70 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 Ostatni gameplay dostarczył kilka ciekawych informacji. Wiadomo już od dawna, że w grze pojawią się specjalizacje / paczki taktyczne, jednak nikt nie mówił, że będą one aż tak bardzo przypominać perki znane z pewnej innej "szczelanki". Oto lista wspomagaczy, które udało mi się zauważyć we wspomnianym filmiku: Mobility - pozwala na używanie sprintu w nieskończoność; Shielding - skraca czas od otrzymania obrażeń do ładowanie tarczy (nie życia); Resupply - pozwala na podnoszenie granatów pozostawionych przez poległych przeciwników i członków własnej drużyny (widać ta opcja wyleciała ze standardowej gry); AA Efficiency - skraca czas po którym zaczyna odnawiać się energia Armor Ability; Grenadier - zwiększa liczbę noszonych przy sobie granatów; Firepower - pozwala na przypisanie do Loadout'a dwóch podstawowych broni, zamiast jednej podstawowej i jednej dodatkowej; Fast Track - przyśpiesza zdobycie następnej rangi; Requisition - pozwala na ponowne wylosowanie zaopatrzenie; Wheelman - zwiększa tarcze prowadzonego pojazdu i czyni go odpornym na strzał EMP. Do tego dochodzi lista ulepszeń wparcia (Support Upgrade), która oferuje kolejne zdolności: Stability - broń pozostaje stabilna podczas otrzymywania obrażeń (nie wychodzi z zoom'a); Ammo - zwiększa maksymalną liczbę amunicji zarówno broni startowych, jak i tych znajdowanych na mapach; Dexterity - zwiększa prędkość przeładowania i zmiany broni; Sensor - zwiększa zasięg radaru; Awareness - radar jest też widoczny podczas patrzenia przez lunetę; Explosives - zwiększa zasięg wybuchu granatów i zmniejsza otrzymywane od nich obrażenia; Ordnance Priority - zwiększa częstotliwość otrzymywania zaopatrzenia; Gunner - turrety przegrzewają się wolniej, oraz można szybciej z nimi chodzić. Dzięki rzeczonemu pokazowi gry wiemy także, że Camo dalej będzie AA, a nie power-up'em. No i znienawidzony przez wielu Regenerator doczekał się kolejnej odsłony. 2
wrog 609 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 http://www.youtube.com/watch?v=YsC-R8Us3XU http://www.youtube.com/watch?v=dJOhe_uT0i4 Podawanie prawie jak w Madden
mausenberg 76 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 (edytowane) Do tego o czym barth pisze.. Jak w tym kontekście mają się słowa Franka O Conora , który zapewniał w jakiejś wypowiedzi , że H4 nie będzie jak CoD? Nie jestem z tych co się obrazi i nie będzie grał z tego powodu ( bo grał będę jak dziki zapewne ), ale po cholerę gada się jedno a robi drugie? Cieszmy się tylko, że w H4 nie będzie takiego blooma jak w Reach i jednocześnie wspomagacza o nazwie "no bloom", była by niezła beka. Należy teraz czekać aż seria Halo coś wymyśli całkowicie nowego i nagle zacznie się to pojawiać w CoDach ;D Edytowane 2 września 2012 przez mausenberg
Daddy 4 226 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 GIF Attack: http://i.minus.com/ibrtNfgi6gXWBB.gif http://i.minus.com/i7gySiBpFWdPI.gif http://i.minus.com/iRaKsahS5blDl.gif http://i.minus.com/iStAe9RabHj3c.gif http://i.minus.com/ijGNOECVmJ0Ty.gif http://i.minus.com/iszAYVrvVLh3F.gif http://i.minus.com/iiOBbdJ0ThMnp.gif http://i.minus.com/iMDljMxIERbPo.gif http://i.minus.com/iSKmItdYNMvql.gif
barth 70 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Podawanie piłki - genialny pomysł.
Gość DonSterydo Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Trzeba przyznać, że niezły lachon z tej Cortany teraz Nie wiem czy dobrze zapamiętał, ale gdzieś mówili, że jej wygląd to nie tylko kwestia lepszej pracy grafików, ale że ona też świadomie go zmieniła.
barth 70 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Incineration Cannon, czyli Prometheański odpowiednik wyrzutni rakiet w akcji. Można go zobaczyć około 3:40.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Szczerze to już w Reach były lepsze scenki były lepsze niż wcześniej, ale dopiero tutaj wyglądają na poziomie. Wreszcie te postaci pokazują emocję, a to w grach sobie cenię. Multi mnie średnio jara, ale singiel widać, że może być naprawdę spoko.
Gość DonSterydo Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Incineration Cannon, czyli Prometheański odpowiednik wyrzutni rakiet w akcji. Można go zobaczyć około 3:40. [media]http://www.youtube.com/watch?v=1UamvWT22tg&feature=player_embedded[/media] Wolałbym jednak żeby prometheańska broń była w mniejszym stopniu odpowiednikiem broni UNSC, ale nie można mieć wszystkiego PS. Post nr 10,000
Janush 224 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Dzisiaj ma wyjść nowy gameplay z single playera ? Jeśli tak to o której ?
k0ntra 409 Opublikowano 2 września 2012 Autor Opublikowano 2 września 2012 Gdzie najlepiej złożyć preorder na Edycje Kolekcjonerską? Ultima ma za 299zł,
easye 3 377 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 i moglibyscie tez napisac w ktorych sklepach nalezy zamowic pre-order, by dostac dodatki, skiny itp.
barth 70 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 (edytowane) Dodatki są dostępne wszędzie, gdzie dystrybutor bierze gry od polskiego oddziału MS, jako że oferta na Polskę oferuje wszystko. EDIT: I kolejny gameplay, tym razem odrobinę dłuższy - http://files2.bungie.org/dv/exile_ctf_pax2012/ Edytowane 2 września 2012 przez barth
Ins 5 757 Opublikowano 2 września 2012 Opublikowano 2 września 2012 Sporo materialu z PAX: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=41686876&postcount=13858
barth 70 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Gdy Walshy gra w Halo 4 dzieją się piękne rzeczy: 1
typfon 145 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 a ktoś się orientuje czy Ultima bierze z PL MS? 14 min z exile w HD http://www.youtube.com/watch?v=WiJCsQf5beI&feature=youtu.be
YETI 10 998 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 (edytowane) Nowa mapa świetna, mówię o wielkości i designu, a sam gameplay... miód zalewa mi pokój. PS. Zauważyłem w tym filmiku Washleta, że osoba posiadająca najwięcej fragów jest cały czas dla nas widoczna (ikonka chyba korony). IMO idiotyczne rozwiązanie. Edytowane 3 września 2012 przez YETI
wrog 609 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 O to właśnie chodzi w Regicide... Najlepszy gracz nosi tytuł króla, jego pozycja jest cały czas widoczna, a za zabicie go wyznaczona jest dodatkowa nagroda, która zwiększa się wraz z każdym jego fragiem (maksymalnie 35 punktów). 1
MaZZeo 14 186 Opublikowano 3 września 2012 Opublikowano 3 września 2012 Czaszką w oddballu można rzucać, za to flagę w CTF wyrzucić już nie... nie przepadam za tym trybem i niespecjalnie mnie to grzeje, ale nie rozumiem tej zmiany.
typfon 145 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) zmiany z rzutem piłką? nagrody dla avatarków http://avatarawards....ail/f-j/halo-4/ exile http://www.youtube.com/watch?v=077vJWVOWoo MLG - Prima Games teams up with 343 Industries and Major League Gaming for Halo 4 http://www.primagame...nd-major-league- 'A Hero Awakes' - w HD do pobrania 700 mb http://press.xbox360...roduct.asp?p=51 aaa i spoilery z A Hero Awakes Spoilers for Halo 4 Story When Master Chief awakes, the Forward Unto Dawn is boarded by a bunch of Covenant - they are looking for something, not the Chief. The Covenant, a particularly religious remnant led by the Elites, have come in search of Requiem to find and look for a Forerunner weapon cache. The Covenant also believe Requiem to be the place where a living god is being kept - they wish to find and wake him up to enlist his aid in fighting humanity. Main antagonist is called Didact, an ancient Forerunner. He is the being the religious Covenant believe to be a living god. Dr Halsey, who made a cameo in Reach, makes an appearance as the Chief wants her help to find a solution to Cortana's "problem" Cortana is able to project multiple versions of herself at once - multiple Cortanas A climatic battle involving the Chief, Didact and Cortana takes place A character has, or appears to have, telekinesis Mo-Cap Script for Actors Quote: "In that case, you won't mind..." Cortana appears behind the Didact. at all of the Cortanas emerging from the Bridge "Compassion for mankind is misplaced." - Didact "I'm not doing this for mankind." Chief then charges thet Didact. rushes towards Didact and jumps all over him (legs, arms, chest, back) Several takes of "Cortana" tackling and climbing on random objects at full speed. Didact is attacked by Cortana. He attempts to swat at Cortana as a means of self defence. Didact unclenches his fist and drops Chief. Cortana begins restraining Didact by constraining his limbs to the Bridge. -Several takes of "Cortana" climbing on "Didact" actor and then... a specific body part (head, back, waist, knees, ebows, shoulders) -Didact struggle idle. Chief is released -Chief immobilised pose -Chief falls, lands on edge -Chief hanging idle Plus here's some more info about the Didact, quoted from Halo: The Thursday War. “Don’t you see it? Requiem. That’s where the Didact was hidden. That’s where they say he waits.” He tried to fight the flood. He tried to destroy the humans. That, he said, is the symbol for the holy warrior who will come to the aid of the faithful in their hour of need. Didact sleeps and must never be woken. szcun dla ludzi z gafa bo poznajdowali świetne spojlerki ... a nie wiem jakim cudam bo ja się gapie i gapie i nawet mając listę niekórych nie znajduje Edytowane 4 września 2012 przez typfon
MaZZeo 14 186 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Niektóre szkaradne, niektóre wyraźnie zainspirowane (Venator z Dead Space), niektóre kozackie (Locus <3)
Rekomendowane odpowiedzi