Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najlepsze w Halo 4 jest to że ta gra ma niesamowity DESIGN bo taki Crysis 2 czy BF3 co z tego że super silniki jak miejscówki w grze nie robią i wieje nudą.

 

btw. muzyka która leci od 9:40 będzie w H4?

Gość DonSterydo
Opublikowano

To samo pomyślałem. Tak samo jak Gears of War 3 na mnie wrażenie zrobiło tak Crysis 2 nic. Dobry design duuużo daje.

 

Prometheanie są świetni, będzie sporo zabawy z nimi.

Opublikowano (edytowane)

na iTunes pojawiły się właśnie próbki z całego soundtracka. Odsłuchałem je.

 

7eaNY-1.gif

 

co to będzie za gra T_T

 

EDIT; jak komuś się nie chce instalować tutaj ma próbki

 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLR9cWI6CW3fTf67f4M_Hg3comLxaxoaN-

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 2
Opublikowano

A tak się śmiali z 343 tak wątpili w nich a z tego co widzę do franki da nam takie Halo na jakie czekaliśmy całą tę generację!!!

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

btw. muzyka która leci od 9:40 będzie w H4?

Bedzie.

Przesluchalem te sample i soundtrack bedzie swietny.

Ale kurcze...liczylem na jakies remake'i starych utworow, ktore przewijaly sie przez pierwsze 3 czesci... a zdaje sie ze nie bedzie ani jednej znanej nuty.

Opublikowano

Wszystkie utwory mają być nowe. 343 tłumaczy to chęcią nadania nowej trylogii jej własnego charakteru.

 

Soul, przykro mi, ale 343 tak czy inaczej podjęło kupę debilnych decyzji, które mają potencjał, by zrobić z 4ki kolejnego Reacha.

Opublikowano

Od Reacha nic gorszego zrobić się nie da......chodź pożyjemy zobaczymy, 343 przynajmniej wie jak wycisnąć z konsoli ostatnie soki.......

Opublikowano

Wszystkie utwory mają być nowe. 343 tłumaczy to chęcią nadania nowej trylogii jej własnego charakteru.

No i wlasnie to sie kloci z tym co powiedzial sam Neil.

Najpierw gada ze nie chce rewolucji i jego muza ma byc ewolucja tego co bylo, a okazuje sie ze to co zrobil nie ma nic wspolnego z poprzednimi czesciami.

Oczywiscie nie oznacza to ze OST nie bedzie dobry. Po prostu nie brzmi to jak Halo.

Opublikowano

Które konkretnie decyzje?

Cały tryb Infinity Slayer, który niezwykle podobny do CoD'a.

Wrzucenie do gry (ponownie) AA.

Przebudowanie trybu flagi.

To te główne, jest jeszcze sporo pomniejszych zmian.

 

Mimo to jestem dobrej myśli, bo wprowadzono też kilka dobrych zmian.

Opublikowano

Siema panowie. Mam pytanie z troche innej beczki. Nie jestem stalym bywalcem xboxa ale taka gra jak Halo 4 nie moze mnie ominac. Skupiam sie na grze klanowej ( szczegolnie na ps3 ) i pytalem juz o to samo przy okazji cod'ow na x i Gears of War 3. Teraz przyszedl czas na Halo. Jak wyglada scena klanowa w tej grze w PL? Czy jest duzo polskich klanow, jezeli tak to jakie to ekipy? Gdzie badzie mozna pograc turnieje czy ligi? Czy ktos wie czy liveleague ruszy z turniejem w Halo 4? Pytania zadane moze troche za wszesnie ale przeciez scena halo nie istnieje od miesiaca.

Opublikowano

Scena turniejowa w przypadku Halo zawsze wyglądała bardzo dobrze. Drużyn było sporo (przybywało ich z każdą kolejną częścią), a ludzie potrafili się zebrać i w razie konieczności sami coś zorganizować. Tak organizowali, że dostali w pewnym momencie wsparcie od MS.

Niestety wszystko przycichło w przypadku Reach, który nie chwycił tak, jak poprzednie odsłony. Do tego niektórzy dorośli i doszły dodatkowe obowiązki (studia, praca, rodzina).

Na szczęście zainteresowanie Halo 4 jest duże i wygląda na to, że scena znowu ożyje.

Turnieje na pewno będą organizowane, ale nie ma jednego miejsca, w którym będą organizowane (na pewno dowiesz się o nich tu, na forum).

 

Nie jest to już tajemnicą i mogę o tym śmiało powiedzieć - tak, Halo 4 będzie grą turniejową LiveLeague. Nagroda też będzie niczego sobie.

  • Plusik 3
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Ale marudzicie. Nie ma zmian - źle. Są zmiany - źle. Co by nie zrobili to będzie źle, nie wy będziecie marudzić, to będą marudzić inni.

 

Przez 10 ostatnich lat nie grają w Halo ciągle i ci sami ludzie, a i preferencje się zmieniają. Trzeba dorosnąć i się z tym pogodzić.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

DonSterydo zależy jakie to są zmiany i jak wpływają na rozgrywkę.

Po tym, gdy spędziło się ponad dekadę fanatycznie wielbiąc serię i rozpracowując ją na wszystkie możliwe sposoby wiesz mniej więcej jak dana mechanika wpłynie na zabawę.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

DonSterydo zależy jakie to są zmiany i jak wpływają na rozgrywkę.

Po tym, gdy spędziło się ponad dekadę fanatycznie wielbiąc serię i rozpracowując ją na wszystkie możliwe sposoby wiesz mniej więcej jak dana mechanika w płynie na zabawę.

 

ale Halo to nie tylko MLG jemu pochodne :)

więc dopóki będą potrafili rozgraniczyć to co robią to niech się bawią z listami jak chcą, aby było dla każdego coś miłego,

 

muza gniecie tzytzki, i jestem bardzo zadowolony że jest nowa, a nie odświeżyli coś starego :)

Edytowane przez typfon
Opublikowano

DonSterydo zależy jakie to są zmiany i jak wpływają na rozgrywkę.

Po tym, gdy spędziło się ponad dekadę fanatycznie wielbiąc serię i rozpracowując ją na wszystkie możliwe sposoby wiesz mniej więcej jak dana mechanika w płynie na zabawę.

 

ale Halo to nie tylko MLG jemu pochodne :)

więc dopóki będą potrafili rozgraniczyć to co robią to niech się bawią z listami jak chcą, aby było dla każdego coś miłego,

 

muza gniecie tzytzki, i jestem bardzo zadowolony że jest nowa, a nie odświeżyli coś starego :)

 

Nikt nie mówi o MLG.

Halo zawsze miało prosty i przejrzysty system gry, który skupiał się na równym starcie dla wszystkich i walce o pozycję w celu dominacji na mapie. Niestety Reach zepsuł tą formułę, a H4 wydaje się iść w podobnym kierunku, naprawiając tylko część wad poprzednika.

Duża ilość playlist o różnym stylu gry nie jest dobrym rozwiązaniem - sztucznie dzieli społeczność i utrudnia zorganizowanie jakichkolwiek rozgrywek (bo wyniku tego każdy gra w inny sposób). Doskonały przykład to MLG (teraz dopiero mówię o tej lidze) za czasów H3 i HR. W czasach trójki zasady były dość podobne i ludzie łatwo przeskakiwali z gry casualowej do turniejowej. A za czasów Reach... Powiedzmy tak - Halo, to gra, która stworzyła MLG, a mimo to Reach wyleciał z jednego sezonu.

Opublikowano

nie mam dobrego zdania o MLG, odkąd zaczęły się tam pieniądze to najchętniej grali by w SC i nic więcej, ciekawe jak wsparcie sponsorskie H:R (bo nie wieżę że MS chce tyle bulić za tytuł który zrobiło Bungie gdzy za rogiem ma H4)

Dywersyfikacji list nie unikniemy, Halo to moloch i wielu ludzi nie odpala nic innego jak grifball albo living dead, i tak jak kiedyś skill był silnikiem napędowym tej gry tak teraz właśnie ta różnorodność wybija Halo z morza tytułów, nie znaczy że nie chciał bym powrotu do korzeni, gdzie 4 znów zasiądnie na zasłużonym tronie dla graczy HC (ale obawiam się że szanse są marne). Poza tym nie oszukujmy się 343i chce trafić do wszystkich a HC stanowią ułameczek kupców danego tytułu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...