Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

OST naprawdę fajne, wogule świetnie że wszystko wrzucacie do tego tematu i można na bieżąco śledzić co i jak, piona za to:) Ja ogólnie rozkminiam raczej zwykłą wersję ANG i mam tylko nadzieję że polski dubbing mnie w tym przekonaniu tylko utwierdzi :rofl2: Natomiast zastanawiam się nad tymi hardcoverami bo w limited mi tego zwyczajnie brakuje:

 

51OJYdySeFL._SS500_.jpg

51Zo8swhE-L._SS500_.jpg

Odnośnik do komentarza

nie mam dobrego zdania o MLG, odkąd zaczęły się tam pieniądze to najchętniej grali by w SC i nic więcej, ciekawe jak wsparcie sponsorskie H:R (bo nie wieżę że MS chce tyle bulić za tytuł który zrobiło Bungie gdzy za rogiem ma H4)

Dywersyfikacji list nie unikniemy, Halo to moloch i wielu ludzi nie odpala nic innego jak grifball albo living dead, i tak jak kiedyś skill był silnikiem napędowym tej gry tak teraz właśnie ta różnorodność wybija Halo z morza tytułów, nie znaczy że nie chciał bym powrotu do korzeni, gdzie 4 znów zasiądnie na zasłużonym tronie dla graczy HC (ale obawiam się że szanse są marne). Poza tym nie oszukujmy się 343i chce trafić do wszystkich a HC stanowią ułameczek kupców danego tytułu

Ale wiesz, że statystyki pokazują, że Reach nie jest nawet w połowie tak popularny jak H3?

MLG nie zrezygnowało z Reach z powodu StarCrafta, tylko dlatego, że z 200 drużyn na turniej zrobiło się niecałe 40 - tak dobrą grą turniejową jest HR.

Odnośnik do komentarza

znaczy się ocb bo nie kapuję wg bungie Reach był bardzo popularny (http://www.bungie.net/stats/reach/online.aspx) a to że podzielił ludzi ... cóż nikt nie twierdzi że Reach jest idealny, zabrakło mu wsparcia, a gdy wsparcie się pojawiło to było już za późno,

 

MLG najpopularniejsze są gry gdzie można zarobić, to już nie jest ta sama liga która startowała 10 lat temu

Odnośnik do komentarza

Jacy są wasi faworyci jeśli chodzi o soundtrack? U mnie te kawałki

 

http://www.youtube.com/watch?v=67lDBdHtDyg

 

http://www.youtube.com/watch?v=bQyo0y1qTnI

 

swoją drogą nigdy w Halo nie było takich mocnych, agresywnych nut, spodziewam się że włączą się w epicznych momentach :) Szczególnie Belly of the Beast od 0:50 fantastycznie się rozwija.

 

btw. w GTTV mają coś pokazać z H4, i to z kampanii, future is black :<

Odnośnik do komentarza

Jacy są wasi faworyci jeśli chodzi o soundtrack? U mnie te kawałki

 

http://www.youtube.com/watch?v=jIxAN5raHN8

 

Nic tego nie przebija jezeli chodzi o OST :)

 

Mam nadzieje, ze to tez pojawi sie w grze, a nie zostalo wykorzystane tylko do tego teasera:

 

http://www.youtube.com/watch?v=vAKmu2yn3Fk

 

Na obecna chwile najlepsze nuty jak dla mnie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W trybach innych niż inifnity slayer nie będziesz miał tych orbital dropów z damage boost, overshieldami i brońmi.

 

Co do perków i AA to chyba będą wszędzie, o ile nie wrzucą na premierę jakiejś playlisty Classic Halo i trzeba z tym zahandlować.

 

A co powiecie na nowy tryb i killcamy?

 

Tryb to kolejna wariacja Conquest/Dominacji, szału nie ma, ale killcamy zawsze na propsie i śmieszyć mnie będzie jak ktoś to będzie krytykował, skoro przez lata tuż po śmierci kamera podążała za twoim zabójcą :) W ten sposób zawsze można się czegoś nauczyć od tych lepszych widząc ich sposób gry z perspektywy pierwszej osoby (do tej pory nawet w Theater Mode nie było to możliwe).

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

skoro przez lata tuż po śmierci kamera podążała za twoim zabójcą

 

Dafuq? Chyba graliśmy w różne gry, bo ja po śmierci mogłem tylko patrzeć na swoje truchło, albo na teammate'ów.

 

Ekran pośmiertny zawsze był dodatkowym źródłem informacji - zmieniona perspektywa pozwalana na dostarczenie drużynie dodatkowych informacji. No ale w sumie w tym trybie jest to niepotrzebne.

Niemniej jednak zCoDzenie postępuje.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...