Daddy 4 240 Opublikowano 17 września 2012 Opublikowano 17 września 2012 bez kitu, musiałbym też wkleić prawie cały soundtrack H4 bo jest świetny, muzyka to połączenie Halo, Hans Zimmera i starych filmów SF Ma swój styl i jest klimatyczna a nie jakieś puste pierdzenie z głośników.
Mr. Montana 45 Opublikowano 17 września 2012 Opublikowano 17 września 2012 OST naprawdę fajne, wogule świetnie że wszystko wrzucacie do tego tematu i można na bieżąco śledzić co i jak, piona za to:) Ja ogólnie rozkminiam raczej zwykłą wersję ANG i mam tylko nadzieję że polski dubbing mnie w tym przekonaniu tylko utwierdzi :rofl2: Natomiast zastanawiam się nad tymi hardcoverami bo w limited mi tego zwyczajnie brakuje:
barth 70 Opublikowano 17 września 2012 Opublikowano 17 września 2012 nie mam dobrego zdania o MLG, odkąd zaczęły się tam pieniądze to najchętniej grali by w SC i nic więcej, ciekawe jak wsparcie sponsorskie H:R (bo nie wieżę że MS chce tyle bulić za tytuł który zrobiło Bungie gdzy za rogiem ma H4) Dywersyfikacji list nie unikniemy, Halo to moloch i wielu ludzi nie odpala nic innego jak grifball albo living dead, i tak jak kiedyś skill był silnikiem napędowym tej gry tak teraz właśnie ta różnorodność wybija Halo z morza tytułów, nie znaczy że nie chciał bym powrotu do korzeni, gdzie 4 znów zasiądnie na zasłużonym tronie dla graczy HC (ale obawiam się że szanse są marne). Poza tym nie oszukujmy się 343i chce trafić do wszystkich a HC stanowią ułameczek kupców danego tytułu Ale wiesz, że statystyki pokazują, że Reach nie jest nawet w połowie tak popularny jak H3? MLG nie zrezygnowało z Reach z powodu StarCrafta, tylko dlatego, że z 200 drużyn na turniej zrobiło się niecałe 40 - tak dobrą grą turniejową jest HR.
typfon 145 Opublikowano 18 września 2012 Opublikowano 18 września 2012 znaczy się ocb bo nie kapuję wg bungie Reach był bardzo popularny (http://www.bungie.net/stats/reach/online.aspx) a to że podzielił ludzi ... cóż nikt nie twierdzi że Reach jest idealny, zabrakło mu wsparcia, a gdy wsparcie się pojawiło to było już za późno, MLG najpopularniejsze są gry gdzie można zarobić, to już nie jest ta sama liga która startowała 10 lat temu
MaZZeo 14 240 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Jacy są wasi faworyci jeśli chodzi o soundtrack? U mnie te kawałki http://www.youtube.com/watch?v=67lDBdHtDyg http://www.youtube.com/watch?v=bQyo0y1qTnI swoją drogą nigdy w Halo nie było takich mocnych, agresywnych nut, spodziewam się że włączą się w epicznych momentach Szczególnie Belly of the Beast od 0:50 fantastycznie się rozwija. btw. w GTTV mają coś pokazać z H4, i to z kampanii, future is black :<
typfon 145 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 (edytowane) ciekawe czy zrobią z tego smaczek bo tytuł kawałka nawiązuję do rodziału z jedynki bardzo dobry filmik http://www.youtube.com/watch?v=_DbJ31LvLco&feature=g-u-u Edytowane 19 września 2012 przez typfon
Janush 224 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 (edytowane) btw. w GTTV mają coś pokazać z H4, i to z kampanii, future is black :< Kiedy ? Edit. OK już znalazłem. Post do usunięcia... Edytowane 19 września 2012 przez terror
Ins 5 816 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Jacy są wasi faworyci jeśli chodzi o soundtrack? U mnie te kawałki http://www.youtube.com/watch?v=jIxAN5raHN8 Nic tego nie przebija jezeli chodzi o OST Mam nadzieje, ze to tez pojawi sie w grze, a nie zostalo wykorzystane tylko do tego teasera: http://www.youtube.com/watch?v=vAKmu2yn3Fk Na obecna chwile najlepsze nuty jak dla mnie. 1
Daddy 4 240 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 drugi kawałek co dałeś jest w soundtracku.
wrog 640 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 (edytowane) Sporo nowych materiałów, jakieś embargo na preview musiało zejść: http://www.youtube.com/watch?v=gWpXszjy3io http://www.youtube.com/watch?v=FkLKi6FQ8Yg http://www.youtube.com/watch?v=RuwbrHXsiAk Na kanałach YT dużych portali można znaleźć więcej. Edytowane 21 września 2012 przez wrog 2
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 (edytowane) tutaj wszystko jest http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=492426 Edytowane 21 września 2012 przez MaZZeo
YETI 11 042 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Nowa mapa wydaje się fajna, ale zupełnie nie podobają mi się te perki. Snajperka, overshield, damage boost... co to ma być? Mam nadzieję, że będą tryby bez tego badziewia.
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Dopiero teraz się obudziłeś z tymi faktami?
YETI 11 042 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Bo na wcześniejszych gameplaych tego nie było widać, np. z materiałów z PAX.
barth 70 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 A co powiecie na nowy tryb i killcamy? http://www.youtube.com/watch?v=7aoJMAMR038&feature=g-u-u
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 (edytowane) W trybach innych niż inifnity slayer nie będziesz miał tych orbital dropów z damage boost, overshieldami i brońmi. Co do perków i AA to chyba będą wszędzie, o ile nie wrzucą na premierę jakiejś playlisty Classic Halo i trzeba z tym zahandlować. A co powiecie na nowy tryb i killcamy? Tryb to kolejna wariacja Conquest/Dominacji, szału nie ma, ale killcamy zawsze na propsie i śmieszyć mnie będzie jak ktoś to będzie krytykował, skoro przez lata tuż po śmierci kamera podążała za twoim zabójcą W ten sposób zawsze można się czegoś nauczyć od tych lepszych widząc ich sposób gry z perspektywy pierwszej osoby (do tej pory nawet w Theater Mode nie było to możliwe). Edytowane 21 września 2012 przez MaZZeo 1
YETI 11 042 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 killcamy dobra rzecz, więc dobrze, że trafiają do Halo. 6:05 spore dmg jak na tego typu broń.
barth 70 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 skoro przez lata tuż po śmierci kamera podążała za twoim zabójcą Dafuq? Chyba graliśmy w różne gry, bo ja po śmierci mogłem tylko patrzeć na swoje truchło, albo na teammate'ów. Ekran pośmiertny zawsze był dodatkowym źródłem informacji - zmieniona perspektywa pozwalana na dostarczenie drużynie dodatkowych informacji. No ale w sumie w tym trybie jest to niepotrzebne. Niemniej jednak zCoDzenie postępuje.
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 A ja pamiętam że w Reach i H3 kamera od razu ustawiała się w kierunku typa który nas zabił Co prawda trwało to krótko ale jednak.
barth 70 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Nope. Zagraj jeszcze raz, żeby sobie przypomnieć. 2
Gość DonSterydo Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 (edytowane) Ta grafika wymaga odrębnego tematu Edytowane 21 września 2012 przez DonSterydo
Gość DonSterydo Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Niezła akcja, czekam na więcej gifów:
Rekomendowane odpowiedzi