wrog 640 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Tutaj zebrane najważniejsze informacje i materiały: http://www.onlinecenter.pl/10383/Aktualnosci/Halo-4-nowe-obrazki-mapa-tryb.html
MaZZeo 14 245 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Nope. Zagraj jeszcze raz, żeby sobie przypomnieć. Tak czy inaczej killcamy to dobra rzecz, ale zapewne halogaf będzie to hejtował przez parenaście stron. Ostatnio irytuje mnie czytanie ich. Od dwóch dni robią dramę, że kupujący oddzielnie War Games Map Pack dostają jakieś hełmy (notabene te, które określili chuyowymi wcześniej), a posiadacze LE tylko skiny. T_T
MaZZeo 14 245 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 (edytowane) gif pokazujący potęgę sztucznej inteligencji w Halo. Oczywiście inni developerzy mają to gdzieś, dlatego ta seria jest wyjątkowa :] Edytowane 21 września 2012 przez MaZZeo
44bronx 459 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Nope. Zagraj jeszcze raz, żeby sobie przypomnieć. Tak czy inaczej killcamy to dobra rzecz, ale zapewne halogaf będzie to hejtował przez parenaście stron. Ostatnio irytuje mnie czytanie ich. Od dwóch dni robią dramę, że kupujący oddzielnie War Games Map Pack dostają jakieś hełmy (notabene te, które określili chuyowymi wcześniej), a posiadacze LE tylko skiny. T_T tyle lat tego nie było i jakoś mało komu to przeszkadzało, więc... po co aż tak CoDować tę serię ? Przecież Frankie na samym początku mówił, że nie ma mowy o kopiowaniu Coda, a tu tak naprawdę ciągle dochodzą nowe rzeczy skopiowane z tej gry. Szkoda, myślałem że 4 będzie bardziej Halo niż CoD, a tak naprawdę zapowiada się na to, że w 4 będzie więcej CoDa niż w Reachu. Aha - perki są dla pedałów, szczególnie w Halo
MaZZeo 14 245 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 tyle lat tego nie było i jakoś mało komu to przeszkadzało, więc... No i teraz są killcamy, będzie to przeszkadzać?
44bronx 459 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 killcamy same w sobie nie są źłe, ale to kolejny patent zerżnięty z CoDa i tylko to mnie wnerwia. Serio, gdybym chciał grać w CoDa to po prostu bym w niego grał, więc nie czaję czemu na siłę mi go wciskają.
MaZZeo 14 245 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Czyli dobry patent jest zły, bo jest z CoDa? no wiem o co ci chodzi, ale to jest już czepianie się. 1
Gość DonSterydo Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Bronx: Wczoraj się urodziłeś? W tej branży wszyscy kopiują od wszystkich. A narzekanie na dobry patent, to już szczyt szczytów.
wrog 640 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Ale jest z CoDa!!!!11111 Nie rozumiesz!!!???? Nie ma znaczenia czy dobre, czy złe, czy wpływa na rozgrywkę, czy nie - jak jest z CoDa to już balas, do piachu i cześć, 1/10
44bronx 459 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 nie mam nic przeciwko inspiracji itp, ale nie wiem czy wy nie widzicie, czy może wam to pasuje, ale to nie jest jedyny patent dosłownie skopiowany z CoDa. Jest ich wiele i z każdym kolejnym materiałem dochodzą nowe. Leżenie na ziemi i czołganie się też samo w sobie złym patentem nie jest, ale w Halo tego nie chcę i tyle. Mi się to nie podoba, wyraziłem tylko swoje zdanie, na dodatek wiem, że wiele osób z pewnością podziela moje poglądy.
Raptor 226 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Bez przesady z tym trollingiem . Mi tez nie odpowiadaja koncepty z CoDa. Obstawiam, ze H4 dla mnie to bedzie tylko SP i na polke.
barth 70 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Czyli dobry patent jest zły, bo jest z CoDa? Przecież Ci pisałem dlaczego to zły pomysł. Spora ilość graczy wykorzystuje kamerę pośmiertną na zebranie i przekazanie dodatkowych informacji drużynie. Zdecydowanie wolę takie rozwiązanie niż (tak jak w CoDzie) wsadza mi headshota trafiając w stopę.
Zeratul 415 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Ale wiesz, że statystyki pokazują, że Reach nie jest nawet w połowie tak popularny jak H3? A to nowosc... Wg statystyk bungie sprawa wyglada troszeczke inaczej http://www.bungie.net/stats/reach/online.aspx
Gość DonSterydo Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 (edytowane) Barth, ale odpłynąłeś z tą popularnością Z tego co widzę, to Reach jest co najmniej tak popularne jak Halo 3 jak nie popularniejsze. Halo 3 + ODST: 11.5 mld gier w 77 miesięcy Reach: 3.9 mld gier w 15 miesięcy I to z dużo dużo większą konkurencją na rynku niż kiedy startowało Halo 3. Edytowane 22 września 2012 przez DonSterydo
44bronx 459 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Oczywiście, że w H3 grało więcej ludzi niż w Reacha. Pamiętam, że z rok po premierze spokojnie można było spotkać tam 500.000 ludzi, a w Reachu ? 100.000 pół roku po premierze to był już wyczyn i to w weekend.
Gość DonSterydo Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 (edytowane) Szkoda tylko, że statystyki mówią co innego, heh. To, że naraz grało więcej osób to żaden wyczyn skoro od tego czasu na rynku pojawiło się kilkaset gier, w które ludzie na zmianę grają, ale spójrz na liczby, Reach zrobił 1/3 ogółu gier Halo 3 + ODST w 1/5 czasu co Halo 3 jest na rynku. Liczby nie kłamią. W 2007 Halo 3 nie miało ŻADNEJ konkurencji jeśli chodzi o czas graczy, Reach ma natomiast gigantyczną konkurencję i to w samym tylko gatunku FPS. Jak Halo 3 było na rynku i dobiło po 3 latach do 10 mln to był fenomen na skalę branży - jak Reach wyszło, to co roku wychodził kolejny CoD i każdy w pół roku dobijał do 10 mln na X360 i to jest różnica w czasach w jakich obie gry wyszły. Edytowane 22 września 2012 przez DonSterydo
44bronx 459 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 i tak większość tych gier to living dead i tego typu gó.wna. W normalne tryby gra 200 osób, a w zombie 10.000. To jest statystyka, która świetnie przedstawia czym jest Reach. W halo 3 takie tryby były mimo wszystko mniejszością, w Reachu jest na odwrót. Nie mówiąc już o tym, że w czasach H3 rodzima scena miała się świetnie, i było pełno ludzi z którymi można było pograć, organizowane były turnieje itp, a po premierze Reacha ? Wiadomo jak to wygląda. Nawet w stanach scena podupadła i dużo klanów się wysypało. Jeśli tak ważne są dla ciebie liczby, za którymi w większości stoją ludzie, którzy grają w Halo ''nie dla grania w Halo'' to ja zakończę dyskusję.
Gość DonSterydo Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Nie mówię, że czas graczy nie rozkłada się inaczej itp., ale trzeba mieć jednak jakąś rozwagę przy porównywaniu gier, które wyszły w zupełnie innych czasach i warunkach. Chyba nie jesteś taki naiwny by myśleć, że w 2007-2009 Halo 3 cieszyłoby się taką samą popularnością gdyby co roku 10 mln ludzi kupowało CoD'a, a kolejne parę mln grało w BF3 i Girsy, a kolejne w dziesiątki mln w te kilkaset gier, które obecnie są na rynku.
44bronx 459 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Nie no, oczywiście masz w tym trochę racji, jednak to o czym napisałem też ma duże znaczenie. Dlatego liczby czasem nie są zbyt dobrym wykładnikiem.
MaZZeo 14 245 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 (edytowane) rendery Covenantów wcześniej mi się bardziej podobał design Przymierza z Reach, teraz zmieniam zdanie Czyli dobry patent jest zły, bo jest z CoDa? Przecież Ci pisałem dlaczego to zły pomysł. Spora ilość graczy wykorzystuje kamerę pośmiertną na zebranie i przekazanie dodatkowych informacji drużynie. Zdecydowanie wolę takie rozwiązanie niż (tak jak w CoDzie) wsadza mi headshota trafiając w stopę. Nie wiem co chciałeś przekazać tym drugim zdaniem Edytowane 22 września 2012 przez MaZZeo
44bronx 459 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Elici wyglądają świetnie, najlepiej z całej serii.
Gość DonSterydo Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 (edytowane) Zauważyliście, że Szakal, Elite i Grunt - każda z tych ras ma jeden wariant w pełnym kombinezonie? Pewnie ci będą spotykani w jakiś levelach w otwartej przestrzeni kosmicznej. Już któryś raz widzę, że crawlery kiedy widzą zbyt duże zagrożenie, to zaczynają się wycofywać. Bardzo mi się to podoba Edytowane 22 września 2012 przez DonSterydo
MaZZeo 14 245 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Zapewnie Prometanie zachowują się podobnie do Gruntów i kiedy lider paczki ginie to oni się wycofują lub uciekają w panice. Tak jakby ktoś miał wątpliwości czy ten etap będzie grywalny.
barth 70 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Barth, ale odpłynąłeś z tą popularnością Z tego co widzę, to Reach jest co najmniej tak popularne jak Halo 3 jak nie popularniejsze. Halo 3 + ODST: 11.5 mld gier w 77 miesięcy Reach: 3.9 mld gier w 15 miesięcy I to z dużo dużo większą konkurencją na rynku niż kiedy startowało Halo 3. Sprzedaż nie koniecznie świadczy o popularności. Jestem jedną z tych osób, które grały w H3 aż do samego końca. I do premiery Reach w dowolnym momencie można było spotkać po 200-300 tysięcy ludzi online. W dodatku po drodze pojawiły się ze 3 CoD'y i "trójeczka" dalej doskonale sobie radziła. Reach w momencie uzbierania się 100 tysi zalicza sukces. W dodatku jak to zauważył bronx obecnie najpopularniejszą playlistą jest Living Dead, więc WTF. Mazzeo, tym drugim zdaniem chciałem Ci przekazać, że po stokroć wolę deathcama, niż patrzenie jak typ zabił mnie trafiając w stopę, bądź obok mnie. Późno było, zjadłem słowo 1
mausenberg 76 Opublikowano 22 września 2012 Opublikowano 22 września 2012 Patrząc na te wszystkie nowe materiały czekam na H4 jak dziecko na gwiazdkę xD jak to wszystko pięknie wygląda to ho ho, odechciewa się wręcz grać w cokolwiek innego. Nowe rendery gruntów mega za(pipi)iste! Zawsze uwielbiałem te hordy kurdupli tuptające w moja stronę z okrzykiem na ryju, tu czekam X razy mocniej ;D
Rekomendowane odpowiedzi