Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nope. Zagraj jeszcze raz, żeby sobie przypomnieć.

 

Tak czy inaczej killcamy to dobra rzecz, ale zapewne halogaf będzie to hejtował przez parenaście stron.

 

Ostatnio irytuje mnie czytanie ich. Od dwóch dni robią dramę, że kupujący oddzielnie War Games Map Pack dostają jakieś hełmy (notabene te, które określili chuyowymi wcześniej), a posiadacze LE tylko skiny. T_T

Opublikowano

Nope. Zagraj jeszcze raz, żeby sobie przypomnieć.

 

Tak czy inaczej killcamy to dobra rzecz, ale zapewne halogaf będzie to hejtował przez parenaście stron.

 

Ostatnio irytuje mnie czytanie ich. Od dwóch dni robią dramę, że kupujący oddzielnie War Games Map Pack dostają jakieś hełmy (notabene te, które określili chuyowymi wcześniej), a posiadacze LE tylko skiny. T_T

 

tyle lat tego nie było i jakoś mało komu to przeszkadzało, więc... po co aż tak CoDować tę serię ? Przecież Frankie na samym początku mówił, że nie ma mowy o kopiowaniu Coda, a tu tak naprawdę ciągle dochodzą nowe rzeczy skopiowane z tej gry. Szkoda, myślałem że 4 będzie bardziej Halo niż CoD, a tak naprawdę zapowiada się na to, że w 4 będzie więcej CoDa niż w Reachu. Aha - perki są dla pedałów, szczególnie w Halo :D

Opublikowano

killcamy same w sobie nie są źłe, ale to kolejny patent zerżnięty z CoDa i tylko to mnie wnerwia. Serio, gdybym chciał grać w CoDa to po prostu bym w niego grał, więc nie czaję czemu na siłę mi go wciskają.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Bronx: Wczoraj się urodziłeś? W tej branży wszyscy kopiują od wszystkich. A narzekanie na dobry patent, to już szczyt szczytów.

Opublikowano

Ale jest z CoDa!!!!11111 Nie rozumiesz!!!????

 

Nie ma znaczenia czy dobre, czy złe, czy wpływa na rozgrywkę, czy nie - jak jest z CoDa to już balas, do piachu i cześć, 1/10 :D

Opublikowano

nie mam nic przeciwko inspiracji itp, ale nie wiem czy wy nie widzicie, czy może wam to pasuje, ale to nie jest jedyny patent dosłownie skopiowany z CoDa. Jest ich wiele i z każdym kolejnym materiałem dochodzą nowe. Leżenie na ziemi i czołganie się też samo w sobie złym patentem nie jest, ale w Halo tego nie chcę i tyle. Mi się to nie podoba, wyraziłem tylko swoje zdanie, na dodatek wiem, że wiele osób z pewnością podziela moje poglądy.

Opublikowano

Czyli dobry patent jest zły, bo jest z CoDa?

 

Przecież Ci pisałem dlaczego to zły pomysł. Spora ilość graczy wykorzystuje kamerę pośmiertną na zebranie i przekazanie dodatkowych informacji drużynie. Zdecydowanie wolę takie rozwiązanie niż (tak jak w CoDzie) wsadza mi headshota trafiając w stopę.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Barth, ale odpłynąłeś z tą popularnością :P Z tego co widzę, to Reach jest co najmniej tak popularne jak Halo 3 jak nie popularniejsze.

 

Halo 3 + ODST: 11.5 mld gier w 77 miesięcy

 

Reach: 3.9 mld gier w 15 miesięcy

 

I to z dużo dużo większą konkurencją na rynku niż kiedy startowało Halo 3.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Oczywiście, że w H3 grało więcej ludzi niż w Reacha. Pamiętam, że z rok po premierze spokojnie można było spotkać tam 500.000 ludzi, a w Reachu ? 100.000 pół roku po premierze to był już wyczyn i to w weekend.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Szkoda tylko, że statystyki mówią co innego, heh.

 

To, że naraz grało więcej osób to żaden wyczyn skoro od tego czasu na rynku pojawiło się kilkaset gier, w które ludzie na zmianę grają, ale spójrz na liczby, Reach zrobił 1/3 ogółu gier Halo 3 + ODST w 1/5 czasu co Halo 3 jest na rynku. Liczby nie kłamią.

 

W 2007 Halo 3 nie miało ŻADNEJ konkurencji jeśli chodzi o czas graczy, Reach ma natomiast gigantyczną konkurencję i to w samym tylko gatunku FPS.

 

Jak Halo 3 było na rynku i dobiło po 3 latach do 10 mln to był fenomen na skalę branży - jak Reach wyszło, to co roku wychodził kolejny CoD i każdy w pół roku dobijał do 10 mln na X360 i to jest różnica w czasach w jakich obie gry wyszły.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

i tak większość tych gier to living dead i tego typu gó.wna. W normalne tryby gra 200 osób, a w zombie 10.000. To jest statystyka, która świetnie przedstawia czym jest Reach. W halo 3 takie tryby były mimo wszystko mniejszością, w Reachu jest na odwrót. Nie mówiąc już o tym, że w czasach H3 rodzima scena miała się świetnie, i było pełno ludzi z którymi można było pograć, organizowane były turnieje itp, a po premierze Reacha ? Wiadomo jak to wygląda. Nawet w stanach scena podupadła i dużo klanów się wysypało.

Jeśli tak ważne są dla ciebie liczby, za którymi w większości stoją ludzie, którzy grają w Halo ''nie dla grania w Halo'' to ja zakończę dyskusję.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Nie mówię, że czas graczy nie rozkłada się inaczej itp., ale trzeba mieć jednak jakąś rozwagę przy porównywaniu gier, które wyszły w zupełnie innych czasach i warunkach. Chyba nie jesteś taki naiwny by myśleć, że w 2007-2009 Halo 3 cieszyłoby się taką samą popularnością gdyby co roku 10 mln ludzi kupowało CoD'a, a kolejne parę mln grało w BF3 i Girsy, a kolejne w dziesiątki mln w te kilkaset gier, które obecnie są na rynku.

Opublikowano (edytowane)

rendery Covenantów :)

 

19_hunter_zpsbc19cbd9.jpg

18_elitezealot_zps3c816c9e.jpg

17_elitewarrior_zpsb5fb212e.jpg

16_elitecommander_zpsa4dfd884.jpg

15_eliteranger_zps1616062d.jpg

14_stormelite_zpsa45d65a0.jpg

13_heavyjackal_zps4a977b50.jpg

12_jackalsniper_zpsd9ee924b.jpg

11_jackalranger_zpsf1e1a304.jpg

10_stormjackal_zps6d124f8f.jpg

9_heavygrunt_zps55ed2701.jpg

8_imperialgrunt_zps8f38a8e7.jpg

7_rangergrunt_zps9bd446e3.jpg

6_stormgrunt_zps31d808bf.jpg

 

wcześniej mi się bardziej podobał design Przymierza z Reach, teraz zmieniam zdanie :)

 

Czyli dobry patent jest zły, bo jest z CoDa?

 

Przecież Ci pisałem dlaczego to zły pomysł. Spora ilość graczy wykorzystuje kamerę pośmiertną na zebranie i przekazanie dodatkowych informacji drużynie. Zdecydowanie wolę takie rozwiązanie niż (tak jak w CoDzie) wsadza mi headshota trafiając w stopę.

 

Nie wiem co chciałeś przekazać tym drugim zdaniem :P

Edytowane przez MaZZeo
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Zauważyliście, że Szakal, Elite i Grunt - każda z tych ras ma jeden wariant w pełnym kombinezonie? Pewnie ci będą spotykani w jakiś levelach w otwartej przestrzeni kosmicznej.

 

ibkWAspkW1rHmE.gif

 

Już któryś raz widzę, że crawlery kiedy widzą zbyt duże zagrożenie, to zaczynają się wycofywać. Bardzo mi się to podoba :)

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Barth, ale odpłynąłeś z tą popularnością :P Z tego co widzę, to Reach jest co najmniej tak popularne jak Halo 3 jak nie popularniejsze.

 

Halo 3 + ODST: 11.5 mld gier w 77 miesięcy

 

Reach: 3.9 mld gier w 15 miesięcy

 

I to z dużo dużo większą konkurencją na rynku niż kiedy startowało Halo 3.

 

Sprzedaż nie koniecznie świadczy o popularności.

Jestem jedną z tych osób, które grały w H3 aż do samego końca. I do premiery Reach w dowolnym momencie można było spotkać po 200-300 tysięcy ludzi online. W dodatku po drodze pojawiły się ze 3 CoD'y i "trójeczka" dalej doskonale sobie radziła. Reach w momencie uzbierania się 100 tysi zalicza sukces. W dodatku jak to zauważył bronx obecnie najpopularniejszą playlistą jest Living Dead, więc WTF.

 

Mazzeo, tym drugim zdaniem chciałem Ci przekazać, że po stokroć wolę deathcama, niż patrzenie jak typ zabił mnie trafiając w stopę, bądź obok mnie. Późno było, zjadłem słowo :D

  • Plusik 1
Opublikowano

Patrząc na te wszystkie nowe materiały czekam na H4 jak dziecko na gwiazdkę xD jak to wszystko pięknie wygląda to ho ho, odechciewa się wręcz grać w cokolwiek innego. Nowe rendery gruntów mega za(pipi)iste! Zawsze uwielbiałem te hordy kurdupli tuptające w moja stronę z okrzykiem na ryju, tu czekam X razy mocniej ;D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...