44bronx 459 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 nic dodać nic ująć. Niestety 343 nie rozumieją, że nigdy nie uda im się ukraść większości publiki CoDowi, a tym sposobem odrzuca się swoich fanów. Liczę, że chociaż na premierę będzie choć jedna playslista o nazwie, nie wiem - oldschool, czy coś takiego, ze starymi zasadami, bez żadnych AA i upgradeów itp. To jest jedyna szansa żeby to wszystko miało ręce i nogi i żeby zadowolić hadrcore'owych fanów i noobków chcących sobie ''poscelać''.
Gość DonSterydo Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Jest jakaś szansa, że w kampanii będzie Flood?
barth 70 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Jakieś 10-20%. Ta planeta to ShieldWorld, czyli ostatnie miejsce. gdzie chciałbyś trzymać Flood, ale diabli wiedzą co mogło się tam wydarzyć na przestrzeni tych tysięcy lat. nic dodać nic ująć. Niestety 343 nie rozumieją, że nigdy nie uda im się ukraść większości publiki CoDowi, a tym sposobem odrzuca się swoich fanów. Liczę, że chociaż na premierę będzie choć jedna playslista o nazwie, nie wiem - oldschool, czy coś takiego, ze starymi zasadami, bez żadnych AA i upgradeów itp. To jest jedyna szansa żeby to wszystko miało ręce i nogi i żeby zadowolić hadrcore'owych fanów i noobków chcących sobie ''poscelać''. Zapowiedziano, że na starcie na bank będzie playlista Classic.
MaZZeo 14 245 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Barth, ależ przesadzasz. Medali może być równie tyle co w reachu. A stwierdzenie że Halo straciło na popularności od Reacha głównie przez AA to ogromny skrót. Jest jakaś szansa, że w kampanii będzie Flood? Nie, było to potwierdzone już wiele razy.
barth 70 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Barth, ależ przesadzasz. Medali może być równie tyle co w reachu. A stwierdzenie że Halo straciło na popularności od Reacha głównie przez AA to ogromny skrót. Dochodzi jeszcze bloom, duży autoaim, duża fragmentacja społeczności / playlist i zwalona prędkość poruszania się, oraz wysokość skoków. Nie, było to potwierdzone już wiele razy. Nie widziałem takowego potwierdzenia od 343, tylko dyskusje na GAFie.
MaZZeo 14 245 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 I właśnie na tym gafie O'Connor powiedział że flooda nie będzie. Potem jeszcze inny gościu z 343 potwierdził. Nie rzucę ci teraz postami bo tematy HaloGAF to kilkaset stron.
typfon 145 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 w żaden sposób zdobyty medal nie wpływa na gameplay ... to że się coś komuś wyświetli odzwierciedlenie w rozrywce ma zerowe... nie zachowujmy się jak maniacy CS... 1.6 i kilkanaście lat klepanie tego samego, niektóre pomysły owszem nie wypalają i pewnie nie wypalą, ale sam wcześniej napisałeś że do tej pory widzieliśmy 9 sec gry,
barth 70 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 (edytowane) Musisz pamiętać, że tak było do teraz. W końcu pojawiło się już kilka kontrowersyjnych screenów, na których widać dziwną punktację. Zauważ też taką zależność: - ile lat ma CS 1.6 i ile osób w niego gra, oraz ile jest w niego turniejów na świecie. - ile lat ma Reach, itd. - ile lat ma powiedzmy Black Ops, itd. Edytowane 18 kwietnia 2012 przez barth
typfon 145 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 chodzi mi o całkowite zmaknięcie się na wszelkie nowości i innowacje, które niekoniecznie musza być złe (nie musza też być dobre ale to inna bajka)
44bronx 459 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 nikt nie jest zamknięty na innowację, ale dlaczego innowacje muszą oznaczać kopiowanie pomysłów z CoDa ? Dla mnie to nie są innowacje tylko kopiowane patenty, a to zasadnicza różnica moim zdaniem. Patrząc na Reach i na pomysły, które mają wejść do H4 to jedynym pomysłem twórców jest kopiowanie patentów innych, trzeba dodać niezbyt dobrych patentów. Tak więc innowacje - tak, ale niech to naprawdę będą innowacje. Kiedyś ta seria wyznaczała standardy, dziś jedynie niezdarnie naśladuje inne serie. Szkoda.
barth 70 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Ależ ja się nie zamykam na nowości. Pod warunkiem, że poprzez pojęcie "nowość" rozumiemy coś, czego wcześniej nigdzie nie było, a nie element skalkowany prosto z CoD'a.
MaZZeo 14 245 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Idąc tą logiką Reach z Codowymi naleciałościami powinien przyciągnąć wielu casuali, a wcale tak nie było. Upadek popularności Halo to właśnie seria CoD i ich multiplayer który można określić jako "marchewka na kiju". Wszystkie ci niedzielni gracze, co kacili multi w Halo 2 i 3 dostali nową, łatwiejszą serię i tam się przerzucili. Nie mówiąc już o tym że aktualnie cały czas panuje moda na współczesne pole walki, a utrwalany przez kolejne wojny kult żołnierza walczącego ze złem świata (Araby/Ruscy) jest wszechobecny. I tutaj właśnie dopatrywałbym spadek popularności (o ile w ogóle możemy o czymś takim mówić patrząc ile osób codziennie gra), a nie w tym że w Reach był armor lock i skakało się niżej.
Gość DonSterydo Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 (edytowane) Zgadzam się. Jeżeli chodzi o trendy, to Halo jest wedle obecnych standardów uber niemodne. Kiedyś FPSy SF były w cenie, dzisiaj jest zupełnie na odwrót i to spore osiągnięcie, że w Reach potrafi grać 500 - 600 tys. ludzi dziennie pomimo tego, że konkurencja oparta o 10x bardziej chodliwy theme jest liczna. Powrotu do poziomu Halo 3 nie będzie. Zresztą dodajmy sobie tych co grają obecnie w Halo 3 i Reach, a zobaczymy, że część graczy zwyczajnie przeszła na inny typ gry. Edytowane 18 kwietnia 2012 przez DonSterydo
typfon 145 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 + konkurencja, mohy, BF, itd ...
44bronx 459 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Idąc tą logiką Reach z Codowymi naleciałościami powinien przyciągnąć wielu casuali, a wcale tak nie było. nie zgodzę się, z tego względu, że Reach nadal jest zbyt trudną grą dla przeciętnego gracza CoDa i przecież ''trzeba władować cały magazynek'' żeby zabić, a poza tym po co grać w coś co jest w jakimś stopniu kalką patentów z ulubionego tytułu ? Dlatego jak już pisaliśmy robienie Halo na modlę CoDa czy innego gównianego BFa jest bez sensu, bo każdy fan tych gier wróci do nich po krótkiej sesji ze ''zCoDowanym'' Halo. Prosta sprawa. Jednak wiadomo - co do tego, że FPSy SF w dzisiejszych czasach nie są zbyt popularne i każdy chce strzelać takimi samymi modelami broni w każdej grze to trudno się nie zgodzić. Niestety nastały takie czasy, że teraz FPSy robione są dla ludzi, którzy kiedyś w nie nie grali i nazywali je słabymi (szczególnie na konsolach), bo najzwyczajniej w świecie byli ciency jak siki pająką Dziś każdy może wziąć pada i grać w (jak to większkość takich graczy nazywa) realistyczne strzelaniny, kampiąc po kątach, ledwo celując i zdobywając kille. Po co się męczyć w jakimś Halo.
barth 70 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Także się nie zgodzę, ale z trochę innych powodów. Reach miało najlepsze otwarcie ze wszystkich części. W dużej mierze zawdzięcza to własnie zmianom dla casuali. Problemem jest to, że przez te zmiany hardcoreowi stali gracze przestali grać w tą grę, a casuale jak zwykle przeskoczyli na następny wielki hit (czyli najpierw BF3, potem MW3, itd.). Powiem tam - w tej chwili opłaca się utrzymywać popularność danej gry z dwóch powodów: 1. Sprzedaż DLC 2. Sprzedaż kolejnej odsłony serii. Powiedzcie mi, kto kupuje DLC dla danej gry casuale, czy coreowcy? Kto kupuje każdą kolejną część niezależnie od tego jak firma ją zespuje? Odpowiedź jest chyba taka sama w obu przypadkach.
FiL4 27 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 (edytowane) Edytowane 19 kwietnia 2012 przez FiL4
typfon 145 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/04/18/spartan-ops-the-bold-new-co-op-of-halo-4.aspx - trochę o spartan ops
Gość DonSterydo Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Dla mnie brzmi jak rewolucja w świecie blokowanych, płatnych DLC *__* Ciekaw jestem ile wyjściowo będzie misji w Spartan Ops na premierze.
44bronx 459 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 upgrade'y zdobyte w tym trybie będą dostępne w normalnym multi...
barth 70 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 To ma wychodzić przez kilka kolejnych tygodni po premierze. Obstawiam około 8 misji za darmo i potem, gdy "nagle" okaże się, że Spartan Ops było sukcesem to dostaniemy do zakupu season pass i kolejnych 8 misji jako płatne DLC
44bronx 459 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 obstawiam, że to będą po prostu proste objective'y tak jak w przypadku spec-ops w MW, tyle, że z dodanym, prostym wątkiem fabularnym. Pewnie w większości będzie się to sprowadzać do wybijania hord przeciwników i tyle. Swoją drogą nazwa spartan-ops to mega fail.
barth 70 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 To akurat fakt. Już nawet proste Infinity Ops, albo jakieś Missions byłoby lepsze. A tak znowu mamy nawiązanie do CoD'a (a podobno starają się unikać tego typu powiązań). Ogółem dla tych co nie wiedzą co to Spartan Ops (bo mamy tu kilku cichych "czytaczy") - przez kilka kolejnych tygodni Halo 4 dostawać będzie nowy odcinek fabularyzowanej opowieści, która skupi się wokół statku UNSC Infinity. Każdy odcinek składa się z kilku misji (4-5), które można wypełnić samemu, bądź z trzema innymi kolegami.
MaZZeo 14 245 Opublikowano 19 kwietnia 2012 Opublikowano 19 kwietnia 2012 IMO wrzucą te wszystkie misje od razu na dysk ale będą je odblokowywać tydzień po tygodniu... co będzie dalej nie wiadomo, ja i tak kupię season passa jeśli będzie.
Rekomendowane odpowiedzi