Gość DonSterydo Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Teraz mogą robić zimny łokieć jak jadą Scarabem
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Niegłupia teoria. Dobrze że nie poszli w stronę desingu heretyków z dwójki.
44bronx 459 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Kierownik od początku serii fapuje się pod Cortanę, znudził się już chłopak i potrzebuje zmiany, tym bardziej że w związku z Cortaną Kierwonikowi brakowało seksu (no chyba, że do tego zalicza się wkładanie w napęd komputera)
barth 70 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Ponoć Cortana ma w H4 mniejszy biust niż w H3. Szkoda, że nie mogę teraz nigdzie znaleźć grafiki z wyliczeniami A tak na serio: Z opisu w GI wynika, że to jakaś frakcja maruderów / piratów, więc nic dziwnego, że mają na sobie mniej zbroi, która w dodatku jest gorszej jakości. Ewentualnie jest też wyjaśnienie fabularne (via Glasslands). Covenanci mieli ustrój klasowy - Propheci odpowiedzialni byli za religię i technologię (jako, że to się łączyło), Elici za wojsko, pozostałe rasy za bardziej przyziemne czynności. Kiedy Przymierze upadło po powstaniu wszystko to posypało się jak domek z kart.
typfon 145 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 (edytowane) mówisz i masz Edytowane 20 kwietnia 2012 przez barth popiąłem grafikę
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 http://i110.photobucket.com/albums/n119/yoshi2542/nnl9M.gif
Gość DonSterydo Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 http://persephonemagazine.com/wp-content/uploads/uexc_attach/stig-tossig-table.gif?d4fd08
barth 70 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 O właśnie. Zachwycają mnie fani, którym chce się bawić w matematykę, by udowodnić, że fikcyjna postać ma większy / mniejszy biust. Zbroje, filmy, tatuaże i machinimę rozumiem, ale to nie do końca.
typfon 145 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 (edytowane) halogaf mnie osobiście przeraża Edytowane 20 kwietnia 2012 przez typfon
barth 70 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 (edytowane) To nie tylko HaloGAF ma takich ludzi. Jest jeszcze HBO i 405th - tam też kręci się pełno takich czubów. O, na przykład 405th: Edytowane 20 kwietnia 2012 przez barth
barth 70 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 (edytowane) Repost. Wszystko idzie w kierunku FB, to może i pora na Halo Arenę? Chętnych zapraszam: https://www.facebook.com/groups/392203460802154/ Edytowane 20 kwietnia 2012 przez barth
Daddy 4 226 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 widać że w I343 robią kolesie od Metroidów
barth 70 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Widząc to co dzieje się obecnie z designem Halo chciałbym zobaczyć kogoś mówiącego, że to seria o "laserkach i blasterkach" 1
Gość DonSterydo Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Kogo obchodzi zdanie idiotów? 1
mausenberg 76 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 No właśnie. Najczęstszy slogan "oponentów" Halo to te mityczne blasterki ( jakby rodzaj jakiejś jednej broni definiował poziom całej gry hehe ). Ciekawe, że pukawek strzelających po bożemu ołowiem nie zauważają. No ale w sumie nie ma się co przejmować bo opinia o blasterkach jest tylko powtarzaną bzdurą i niczym więcej. Mój kumpel ma negatywną opinie o całej serii wyrobioną na podstawie kilku pierwszych misji z H:CE na PC ( lata temu ), i nie pogadasz. "Bo to takie fioletowe i w ogóle ohydnie pompatyczne"...;D widać że w I343 robią kolesie od Metroidów Dokładnie, początek MP się tu lekko kłania ;] Pięknie to wygląda na tych wszystkich screenach i renderach. Same obrazki nieźle pompują hype, jak już będą konkretne filmiki obstawiam totalny szał ;]
44bronx 459 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 dokładnie, zdanie debili jest mało ważne. Halo zawsze było specyficzne i wyróżniało się designem i klimatem (mimo, że czerpało z wielu źródeł, np. Aliena) i te rzeczy zawsze stanowiły o mocy tej gry. Czepianie się tego, że Halo w jakimś stopniu jest kolorowe to tak jakby czepiać się o to samo Star Wars.
Daddy 4 226 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Dokładnie, początek MP się tu lekko kłania ;] Pięknie to wygląda na tych wszystkich screenach i renderach. Same obrazki nieźle pompują hype, jak już będą konkretne filmiki obstawiam totalny szał ;] screeny należy traktować jako bullshoty jeśli chodzi o grafikę, tylko filmiki z gry ;] z MP dokładnie, kto grał ten wyłapie podobieństwa tego screena do MP i początku gry na statku piratów, gdyby zmienić broń MC na broń Samus to na 100% obstawiałbym że to next genowy Metroid. btw. ciekawe czy MC dostanie jakieś efekty na hełmie podczas grania jak w MP, parująca szyba, spływająca woda czy odbicia twarzy.
barth 70 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Nie napalajcie się aż tak bardzo, bo to wszystko w ruchu będzie wyglądać trochę gorzej. Te sceeny są wyciągnięte z samej gry, ale są to pojedyncze klatki podbite do masakrycznej rozdzielczości. Sama gra będzie śmigać w 720p, więc będzie minimalnie mniej miła dla oka. Jeśli chodzi o przeciwników Halo to walczyłem z nimi dość długo (potem mi się po prostu odechciało). Zauważyłem dwie rzeczy: 1. Nie pomoże tłumaczenie im, że większość gry śmigasz po szaro-brązowych korytarzach z ludzką bronią w ręce, a różowy blasterek podnosi się może ze dwa razy w ciągu całej gry, dla nich definicją tej serii jest ten jeden screenshot z Covenanckiego statku, który widzieli gdzieś 10 lat temu. 2. Ludzie, którzy nie rozumieją fenomenu serii i wspomnianych "laserków i blasterków" zazwyczaj albo nie grali w Halo (nie mówiąc już o skończeniu chociażby jednej części gry), albo nigdy nie posiadali żadnego Xbox'a.
MaZZeo 14 182 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 (edytowane) No wiadomo. Reach wygląda świetnie (poza levelami w New Alexandria), a nie ma ani 720p ani FXAA ani takiego oświetlenia jak Halo 4, no i dzięki temu nie będzie tego efektu ghostingu jak w Reach. będzie dobrze :] Edytowane 21 kwietnia 2012 przez MaZZeo
barth 70 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 btw. ciekawe czy MC dostanie jakieś efekty na hełmie podczas grania jak w MP, parująca szyba, spływająca woda czy odbicia twarzy. Tego jeszcze nie wiadomo. Lepiej, żeby nie było odbić twarzy. Rozumiem, że chcą bardziej uczłowieczyć tą postać i książki opisują jak John wygląda, ale ta "beztwarzowość" MC to jedna ze stałych serii. Możliwe, że wrócą filtry wizualne. Forerunner Vision z multi porównywane jest do widoku z ODST
Daddy 4 226 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 no twarzy raczej nie będzie ale fajne efekty jak parowanie na szybce wizjera, spływająca woda, pękająca szybka od pocisków, itd. chętnie bym zobaczył. Nie wiem czemu takich motywów nie zrobili w HR, jedynie na samym końcu jak szybka się rozsypała było dobre. w H4 usłyszymy jakieś poprzednie kawałki z serii/remixy ? Nowa muzyka jest ok jednak brak znanych motywów Halo czy chóru by bolał.
44bronx 459 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 wiadomo, że screeny to bullshoty, jednak poza niższą rozdziałką gra będzie tak wyglądać. Reach jeśli chodzi o grafikę i technikalia jest jednym z najładniejszych FPSów dostępnych na konsolach i nie ma się czego wstydzić pod tym względem nawet przy grach typu KZ czy C2. Jeśli chodzi rozdzielczość tekstur, shadery, piękne rozświetlenia i ogólną szczegółowość grafiki (wystarczy spojrzeć z bliska na maksymalnym zoomie np. na needlera - tam tak drobne i ostre teksturki, że głowa mała) to Reach wygląda naprawdę ślicznie. Na pierwszy rzut oka może nie robi takiego wrażenia jak wymienione wyżej tytuły, to jednak po dłuższej sesji i ''lizaniu ścian'' zauważa się elementy, których w innych FPSach nie ma/są dużo słabsze. Tak więc H4 da radę jeśli chodzi o grafę, tym bardziej że w końcu otrzymamy Halo w pełnym 720p z wygładzaniem krawędzi i pięknym oświetleniem, a tych rzeczy z pewnością brakowało w grafie. Jak dużo daje dobre oświetlenie wiedzą wszyscy, którzy grali w serię Gears of War - trzecia część jest tego najlepszym przykładem 1
barth 70 Opublikowano 21 kwietnia 2012 Opublikowano 21 kwietnia 2012 no twarzy raczej nie będzie ale fajne efekty jak parowanie na szybce wizjera, spływająca woda, pękająca szybka od pocisków, itd. chętnie bym zobaczył. Nie wiem czemu takich motywów nie zrobili w HR, jedynie na samym końcu jak szybka się rozsypała było dobre. w H4 usłyszymy jakieś poprzednie kawałki z serii/remixy ? Nowa muzyka jest ok jednak brak znanych motywów Halo czy chóru by bolał. Parowanie, woda, itp - jak najbardziej. Na pękającą szybkę raczej bym nie liczył, bo to nie ma sensu - w jaki sposób miałaby się naprawiać? Chciałbym zobaczyć taki efekt czyszczenia szyby jak w Star Wars: Republic Commando (gifa niestety nie mogę znaleźć).
MaZZeo 14 182 Opublikowano 22 kwietnia 2012 Opublikowano 22 kwietnia 2012 dobrze że tego gówna nie będzie
Rekomendowane odpowiedzi