Hipolos 23 Opublikowano 29 kwietnia 2012 Opublikowano 29 kwietnia 2012 I z kazdym meczem zachwycam sie ta gra coraz bardziej. General to tylko kwestia czasu, zawsze mozna pobostowac, a i przy okazji niezle pograc.
typfon 145 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 (edytowane) Zrobiliście tego Achieva za Generała? Tylko on mi został i trafia mnie na samą myśl o nim. teraz to tylko 960 000 punktów, gorzej jak było na poczatku (2 100 000) - wbiłem jakiś czas temu bez dlc 3v3 btw. bungie przy reach zapraszało mlg do testowania gry? Edytowane 30 kwietnia 2012 przez typfon
barth 70 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Nie, tylko obiecywali, że MLG będzie mogło zmienić grę pod siebie. Coś co okazało się kłamstwem. Jeśli sugerujesz, że to co przeczytałeś było "testowaniem gry przez MLG" to niestety mylisz się. Był to pokaz dla celebrytów (gwiazd NHL), na który dodatkowo zostało zaproszonych kilku przedstawicieli społeczności, po czym pokazano im jak gra będzie wyglądać.
typfon 145 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 pograć mogli, pewnie i jakieś słówko co i jak im się podoba szepnąć też mogli
barth 70 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Tylko co da takie słówko? Żeby mogli coś szeptać musieliby pograć z tydzień, nie kilka godzin. Niestety wszystkich mechanik, zalet i wad gry nie da się wyłapać w ciągu godziny-dwóch (wbrew temu co twierdzą niektórzy recenzenci ).
typfon 145 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 ja tam szukam pozytywów, mogli wogólę nie pokazać nikomy z MLG .. A live action Halo web series will launch this autumn ahead of the release of Halo 4 on Xbox 360. Halo 4: Forward Unto Dawn will play exclusively on Machinima and Microsoft's Halo Waypoint in the run up to the 6th November launch of the 343 Industries-developed sci-fi shooter. It's the largest investment Microsoft has made into live action to date, according to Variety. Larger, even, than the Neill Blomkamp shorts that almost spawned the Halo movie seven years ago. Halo 4: Forward Unto Dawn plays out over five weekly instalments, each around 15 minutes long, and tells the story of how Master Chief inspired a young UNSC cadet who will eventually become a leader aboard the UNSC Infinity Spacecraft. This new character introduction ties in with Halo 4, and provides a flashback to the beginning of the war between the humans and the Covenant. More details are expected at Comic-Con in July. According to Halo franchise boss Frank O'Connor, the web series is a "way for people to get onboard this universe without feeling intimidated". It's "an origins story that teaches you about a lot of different facets of the ('Halo') universe". Apparently it's also "the next step" for the Halo franchise, and could lead to a theatrical feature, despite the high-profile collapse of the proposed Blomkamp-directed movie in 2005. http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-30-halo-4-live-action-web-series-forward-unto-dawn-launches-this-autumn
barth 70 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 (edytowane) Nie mogli tego nie pokazać komuś z MLG, skoro zapraszali ludzi ze społeczności. Oprócz nich pojawili się też ludzie z HaloGAF'a i HBO. Jak myślisz, czy oni też coś wniosą do zmian w gameplayu? Poza tym nie spodziewałbym się zbyt dużo po tych testach MLG, skoro w swoich odczuciach Forerunner Vision nazywają Promethean (WTF?!) Vision. Ponad godzinny Live Action Short z Halo 4 - muszę pobyć chwilę sam. Edytowane 30 kwietnia 2012 przez barth
typfon 145 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 oj nie czepiaj się nazw może zmienili może to tylko przedsmak testów mają sporo społeczności do ogarnięcia i zamknięte beta testy ... musi wyjść lepiej niż z REACH
barth 70 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Nie będzie czegoś takiego jak "zamknięte betatesty". Będą wewnętrzne betatesty, co oznacza, że przed premierą nikt poza ludźmi z MS nie pogra w tą grę online. MW2 udowodniło, że to zły pomysł. Ghost Recon pokazał jak bardzo niektóre decyzje twórców mogą psuć grę i jak szybko społeczność je weryfikuje w kilka dni testów.
typfon 145 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 eee z całym szacunkiem ale nie wiemy jak będą testy wyglądać dokładnie i Halo 2 udowodniło że to jednak dobry pomysł (H3 miało otwarte zasysało na początku, Reach miało otwarte zasysa do teraz) ;]
barth 70 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Wiemy. Oficjalnie wiadomo (od Frankiego), że nie będzie żadnych betatestów dostępnych dla ludzi spoza MS. W Halo 2 dało się tak naprawdę grać dopiero po pierwszym patchu. Beta Halo 3 sprawiła, że dało się w tą grę grać (niektóre rzeczy w becie były niesamowicie zepsute, inne działały lepiej niż w ostatecznej wersji). Reach jest chyba jedynym przypadkiem w świecie gier, gdzie beta była lepsza niż pełna gra. Ale już wtedy większość z nas wiedziała, że coś jest z tą grą bardzo nie tak. Niemniej jednak to dzięki becie silnik sieciowy jest tak dobry jak teraz. Szkoda, że dzięki Bungie na patcha w miarę naprawiającego gameplay trzeba było czekać ponad rok.
typfon 145 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 nie spotkałem się nigdzie żeby Franki jano powiedział ze tylko ludzie z MS dostanę dostęp do bety, ale może gdzieś minołem
barth 70 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Pierwszy dowód z brzegu - wywiad dla OXM: http://www.oxmonline.com/showcase-halo-4-interview-343-industries-frank-oconnor
typfon 145 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 (edytowane) no i gdzie on tam powiedział że beta będzie tylko dla ludzi z MS? bo szczerze to nie wyłapałem jest że testują, że nie będzie otwartej, i tyle ... od siebie dołożę http://halo.xbox.com/Forums/yaf_postst76566_Sparkcast--MLG-players-might-get-early-access.aspx Edytowane 30 kwietnia 2012 przez typfon
barth 70 Opublikowano 30 kwietnia 2012 Opublikowano 30 kwietnia 2012 (edytowane) Jest powiedziane, że nie będzie publicznej bety, co oznacza dokładnie ni mnie, ni więcej, że nikt poza pracownikami MS nie dostanie do niej dostępu. A to co podesłałeś to tylko przypuszczenia jakiegoś gościa z forum, nic więcej. Edytowane 30 kwietnia 2012 przez barth
typfon 145 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 ależ Barcie jesteś negatywnie nastawiony ... więcej wiary ^_^ inspiracje Halo 4 http://www.gameinfor...for-halo-4.aspx i HBO trochę o Game Night z H4 http://halo.bungie.o..._nyc_event.html aaa i podcast HaloGafa http://www.youtube.com/watch?v=ax3SJHgm8Xo
MaZZeo 14 183 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 (edytowane) Chyba już wiadomo co to za broń z okładki OXM pytanie tylko czy jest ona jako dodatek, czy wzamian za Spartan Laser albo Focus Rifle. edyta: to o czym mówiłem wcześniej http://www.abcactionnews.com/dpp/news/political/video-game-release-on-election-day-could-suppress-voting obama w czarnej dupjie! Edytowane 2 maja 2012 przez MaZZeo
barth 70 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 @typfon - możesz mi wierzyć, że jestem jednym z największych fanów tej serii (tatuaże i inne pierdoły) i zawsze jej broniłem... aż przejechałem się okrutnie na Reach'u. Wierzę, że może im się do udać, ale tym razem wolę zachować pewien dystans nić znowu gorzko zapłakać po premierze. @MaZZeo - Louis Wu z HBO wspominał, że Spartan Laser jest dalej w grze, więc albo jest to zastępstwo za wspomnianego przez ciebie Focus'a, albo całkowicie nowy kawałek stali.
typfon 145 Opublikowano 7 maja 2012 Opublikowano 7 maja 2012 Gameinformer’s podcast with Josh Holmes write-up: Forge will be coming back, he could not say much about it. He could not confirm if Forge was like Reach (Forge World) or Halo 3 (individual multiplayer maps). Really avoided the criticism of how Halo is taking too many cues from Call of Duty. “Feels like Halo”. Weapon balance is really important and put a lot of emphasis on it. Even if the other player has weapons that you have not unlocked yet. Scavenging weapons on the battlefield is still possible, so they are not locked away by the progression system. Each weapon slot (primary and secondary) have different categories of weapons, within the primary weapon slot you have the biggest variety. Those breakdown in different roles and engagements (close, mid and longer range weapons etc). Internally he has noticed that people build their loadouts around the armor abilities. Duel Wielding was removed because of balance, added unwanted complexity to multiplayer. There is a major connection points between campaign and Spartan Ops (like: The chief crossing paths with Infinity), but the stories of both of those diverge in their own direction. Josh still could not say how they are going to roll out Spartan Ops. Cosmetic changes to armor, like Reach, are back. Also, female Spartans are back. They have put focus on Easter Eggs and Skulls that, like previous games, focus on the back story and the bigger fiction. There are no plans to add bots to multiplayer. They acknowledge the strength of weekly and daily challenges, they however can’t talk about what system might be replacing them, but it will be coming back in some form. There are no plans to support dedicated servers, they have a “silky smooth netcode”. Player skill is important in matchmaking, but they have added telegraphing systems have been added to help out new players. Josh avoided the question about the new enemy we will be facing in Halo 4 (Understandable because of 343 stance on giving little campaign info and letting the player experience it themselves).
Raptor 226 Opublikowano 7 maja 2012 Opublikowano 7 maja 2012 @barth: Juz wyrwales sobie ten kawalek skory? @typfon: Smierdzi kopiowaniem CoD/BF3 na potege.
typfon 145 Opublikowano 8 maja 2012 Opublikowano 8 maja 2012 (edytowane) czemu BF Ci to śmierdzi? BF3 na masę kopiję z CoDa ;P PS. pewnie wszyscy znają ale fajnie się czyta Halo 4's billion year secret: The full Halo timeline http://www.computerandvideogames.com/346280/full-halo-timeline-halo-4s-billion-year-secret/?page=1 Edytowane 8 maja 2012 przez typfon
Gość DonSterydo Opublikowano 8 maja 2012 Opublikowano 8 maja 2012 Ta historia jest zakręcona jak włos na du**e
typfon 145 Opublikowano 8 maja 2012 Opublikowano 8 maja 2012 (edytowane) kombinują zdrowo mi się to w sumie podoba, lepsze to niż Reach który fabularnie jest "lekko" przegięty ;] Neil Davidge dla EDGE http://www.edge-online.com/features/scoring-halo-4 Edytowane 8 maja 2012 przez typfon
Gość DonSterydo Opublikowano 8 maja 2012 Opublikowano 8 maja 2012 (edytowane) Ciekaw jestem czy zrobią jakieś spinoffy opowiadające historię konfliktów z czasów pierwszej generacji imperium ludzi. Po przeczytaniu tego jeszcze bardziej napaliłem się na Halo 4 Edytowane 8 maja 2012 przez DonSterydo
typfon 145 Opublikowano 8 maja 2012 Opublikowano 8 maja 2012 pewnie Halo 7-9 a no poważnie to jeśli chodzi o uni podoba mi się kierunek, rozszerzają uniwersum dając sobie mnustwo możliwości a nie zamykają się w istniejącej historii
Rekomendowane odpowiedzi