Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prawda,

 

ale Franciszek niby był gotowy na flame ..., i stwierdził że wszystko się nam wyjaśni jak zobaczymy grę w akcji ...

 

macie już jakieś cynki o limitkach w PL?

Opublikowano

jak dla mnie nie jest głupie. Jakbym chciał grać w CoDa to bym grał - proste. Lekkie zapożyczenia niech będą, ale totalne kopiowanie innego stylu - tym bardziej przez serię niegdyś wyznaczającą standardy - nie jest fajne.

Opublikowano

ja wychodze z założenia że póki nie widziałem cąłkiem negatywnie się nie nastawiam

nie wiem z jakiego trybu były te filmiki, na jakich ustawieniach, i ile z tego jest w grze

po co mam się stresować :)

Opublikowano

rozumiem cię, musisz jednak zrozumieć, że ja podobnie pochodziłem do Reacha przed premierą i... zawód był spory i mimo, że sporo czasu spędziłem z Reachem (głównie z braku alternatywy, bo przy CoDzie to i tak mega skillowy tytuł) to jest on mocno zje.bany pod wieloooma względami. Skoro więc Bungie potrafiło tak dać ciała, to po 343 nie wiadomo czego można się spodziewać. Wolę nastawić się negatywnie i być pozytywnie zaskoczonym niż na odwrót. Niestety takie są czasy.

Opublikowano

Gdy już się zawiedziecie, to pozostanie odpalić sobie któreś starsze Halo, tak jak ja właśnie odświeżam po kolei całą trylogię. Jestem na etapie H2 i dziwie się, jak bardzo ta gra jest ponadczasowa. Odżywają wspomnienia katowania multi z kumplami. Tak jak kiedyś pisałem - chcę zobaczyć Halo 2 Anniversary, ale jeszcze 2 lata do 10tej rocznicy...

 

Ciekawe, czy za 10 lat powiemy to samo o Halo 4 ;)

Opublikowano

Nawet jeśli wyjdzie H2Anniv to nie ma co nastawiać się na powrót genialnego multi. H1Anniv i multi z Reacha pokazało jak będzie wyglądać ten remake jeśli w ogóle się pojawi.

Opublikowano

Priorytetem pierwszego Anniversary był singiel i coś wydaje mi się, że nie tylko dla mnie, ale również dla twórców, co mnie tam multi obchodzi. :)

Są osoby, które jednak bardziej w tych grach cenią singla/co-op i dlatego tak bardzo wypatrują ich remaków.

Opublikowano

Halo 1 miało genialne multi, które zapoczątkowąło boom na FPS'y na konsolach, wniosło do gier wiele nowych rozwiązań, rozsławiło serię Halo i sprawiło, że do dziś uważana jest ona za jedną z najlepszych, multiplayerowych gier jakie kiedykolwiek powstały.

Jasne, że główną częścią Anniv jest singiel, ale bez multi ta gra jest niepełna. Tym bardziej, że od 10 lat fani prosili o tryb online w H1. Tunelowanie nie bawi każdego.

Opublikowano

Siemka. Im coraz więcej się dowiaduje z plotek i innych przecieków o H4 zaczynam się poważnie zastanawiać: Dlaczego Bungie odpuściło ? ale nachodzi mnie myśl, że po prostu jak nie wiadomo o co chodzi to poszło o hajs i wszystkie znaki niebie wskazują że H4 to dopiero będzie gnój, to będzie prawdziwe zakończenie serii :(

Opublikowano

Zabawne że te genialne multi z Halo 1 zrobiło ponoć 2-3 ludzi i miało glitche, które potem były ważną częścią gry. Już nieraz tak bywało, że tryby multi robione w pośpiechu przez garstkę osób były sporo lepsze niż te na które się kładło szczególną osobę i przeznaczało ogrom zasobów. Wystarczy wspomnieć o CSie również zrobionym przez paru studentów czy też Gears of War, który dostał multi ponoć tuż przed premierą.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Gdzie to zamówiłeś i ile jest części?

 

Wyszła na razie jedna (wczoraj).

Opublikowano

Gdzie to zamówiłeś i ile jest części?

 

Jako, że wydaje to ISA to powinieneś znaleźć tą książkę w każdym Empiku i Matrasie.

 

Siemka. Im coraz więcej się dowiaduje z plotek i innych przecieków o H4 zaczynam się poważnie zastanawiać: Dlaczego Bungie odpuściło ? ale nachodzi mnie myśl, że po prostu jak nie wiadomo o co chodzi to poszło o hajs i wszystkie znaki niebie wskazują że H4 to dopiero będzie gnój, to będzie prawdziwe zakończenie serii :(

 

Bungie po olbrzymim sukcesie H3 wykupiło się od MS, stając się niezależnym studiem. Już przed Reach mówili, że opuszcza serię Halo, chcą zająć się czymś kompletnie nowym. I faktycznie tak jest, robią teraz grę o tytule Destiny, która ma być podobno konsolowym MMO. Gorzej, że robią ją dla Activision (tfu!).

 

Mnie zastanawia, jak takie studio jak 343i, które zostało stworzone specjalnie do nadzoru Halo i składające się z weteranów branży i marki może popełniać tak kardynalne błędy. No chyba, że to MS naciska na jak największe sCoDzenie serii (co nie byłoby dziwne).

Opublikowano (edytowane)

Wydaje mi się, że duża w tym wina właśnie MS, im szczególnie zależy na jak największej sprzedaży, bo to największy ex Xboxa. Z drugiej strony wiem jednak, że można sprzedawać miliony egzemplarzy robiąc gry po swojemu i nie ulegając powszechnym trendom - wystarczy spojrzeć na R*.

Edytowane przez 44bronx
  • Plusik 1
Opublikowano

Co tu dużo mówić, wygląda jak Halo. Ale czy rzeczywiście czuje się, że to Halo to już inna kwestia.

 

Pytanie - czy na jednym ze screenów widać killcam?

Opublikowano

wg. ingfo z HBO MLG położy łapska na tytule

 

MLG Halo 4 Playdate

gunn3r11 let us know of a Twitch.TV talk show, Under the Radar.411, that discussed a planned FFA event at MLG Anaheim (coming up in a bit more than a week) - looks like some MLG pros will get to play Halo 4. Nice!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...