Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do muzyki z trailera tak jak wy mam nadzieje że w grze podobnego badziewia nie będzie , ale kto wie w końcu w burgerolandi jest to trendy. Co do broni to i love SAW od pierwszego wejrzenia :yahoo:

Opublikowano

Up@ To że ten akurat utwór nie jest z gry nie znaczy że coś podobnego się w niej nie znajdzie , co prawda % ryzyka jest minimalny ale zawsze jest.

Opublikowano (edytowane)

Publikowali sample ścieżki dźwiękowej i były one utrzymane w dotychczasowym klimacie, więc po co zakładać co innego.

Edytowane przez wrog
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Podstawowe pytanie - czy będzie to mus na wszystkich playlistach czy może będą tradycyjne bez tego.

 

EDYTA: Te klasy będą do odblokowania dopiero po dobiciu do ostatniego poziomu i z tego co czytam, to zmiany są głównie kosmetyczne.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Też jestem ciekaw. Ale szczerze wątpię by to było tak jak w Reach.

 

Co do klas, to są w sumie pierdoły w stylu, że jeden może sobie raz loadout zresetować jak mu nie pasi, inny parę sekund wcześniej zobaczy gdzie jest zrzut, a jeszcze inny będzie ciszej biegał. Tak więc nie wywraca to gameplayu do góry nogami.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Coś muszą robić żeby się kiedyś z ręką w nocniku nie obudzić. Na plus jest to, że zmiany jakie wprowadzają nie zmieniają charakteru rozgrywki, a dodają pewne dodatkowe smaczki. Przeczytałem dokładnie te "perki" i można powiedzieć spokojnie, że Halo stays Halo. Miłośnicy CoD'a nie mają tu czego szukać, a miłośnicy Halo mogą się jednak cieszyć, że seria opiera się pędowi do noskilla.

Opublikowano

No bardzo daleko jeszcze do tego.

 

Swoją drogą to któregoś dnia czytając HaloGAF trafiłem na naprawdę dobry post, z którego można było wyciągnąć dwa wnioski

 

1. Halo to od zawsze była gra, której największą zaletą była prostota i fakt, że wiedziałeś po każdym graczu czego się spodziewać. Jakieś bonusy ustawianie w menu gry niszczą przewidywalność pojedynków. Halo 4 za bardzo od tego odbiega.

2. Cieszyliśmy się, że Armor Lock został wyrzucony bo niszczył balans i gameplay... z tym że w Halo 4 "armor locki" mogą się ukrywać pod wieloma innymi rzeczami.

 

Nie no poważnie, te specjalizacje nic nie zmieniają za bardzo, nikt o nie nie prosił więc na ch.uj coś takiego wrzucać :<

Gość DonSterydo
Opublikowano

Mazz, ale skąd wiesz, że "nikt" o nie nie prosił? :P Jakąś ankietę wśród 7 mln nabywców Haloe: Reach robiłeś? :) Są, to są. Najważniejsze, że balansu nie burzą i na tym się skończyło. Nie ma co przesadzać, że teraz nagle gra będzie jakaś nie wiadomo jak nieprzewidywalna.

Opublikowano

nie burzą balansu ? pojedynczo pewnie nie tak bardzo, jednak jak każdy na mapie będzie używał po jednej z tych ''rewelacji'' to uważam, że balans będzie zburzony, nie mam wątpliwości co do tego. No i skoro niby to NIC nie zmienia w gameplayu to wypadałoby zadać podstawowe pytanie - po co w takim razie to implementować ?

Opublikowano (edytowane)

Żeby urozmaicić rozgrywkę? Dodać coś nowego? Nie stać z multi w miejscu? Nie jest tak, że nic te specjalizacje nie zmieniają, ale nie są to zmiany drastyczne, "psujące" Halo.

Edytowane przez wrog
Opublikowano

Nie wszystko, co Call of Duty zrobiło/wprowadziło do sieciowych FPSów jest złe. Poza tym Call of Duty nie jest pierwszą i jedyną grą, w której buduje się swoje własne "klasy" postaci. Jeśli 343 Industries zwraca uwagę na obecne trendy i jednocześnie przystosowuje je do stylu Halo, to ja nie widzę problemu.

Opublikowano

przecież ja nie napisałem nic o złych pomysłach w CoDzie lub o tym, że CoD jest zły. Chodzi o to, że gdybym chciał grać w CoDa to bym grał, a nie gram bo nie lubię tej gry. Chciałbym za to grać w Halo, a nie kolejne Halo: CoD. Fanów CoDa takimi zabiegami na długo nie przyciągną, a fanów Halo szybko odrzucą. Reach przecież jest doskonałym przykładem.

Opublikowano

Samo budowanie klas postaci nie czyni z Halo CoDa. To tak, jakby pisać, że każda gra wyścigowa jest GrIdem, bo ma cofanie czasu (to też już standard praktycznie). :)

Opublikowano

dałeś trochę zły przykład, bo cofanie czasu dotyczy tylko singla, a klasy postaci dotyczą przede wszystkim multi, które nie oszukując się jest najważniejszym elementem H4. Klasy sprzyjają randomowi.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...