Karas 433 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Co do muzyki z trailera tak jak wy mam nadzieje że w grze podobnego badziewia nie będzie , ale kto wie w końcu w burgerolandi jest to trendy. Co do broni to i love SAW od pierwszego wejrzenia
Spaulding 61 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Jak to jest z tą edycją kolekcjonerską ? Oprócz gry,filmu i skórek ,zawiera też mapy które nie będą dostępne w zwykłej wersji?
MaZZeo 14 186 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Opublikowano 11 sierpnia 2012 No zawiera automatyczny dostęp do 3 mappacków, które wyjdą w przyszłości. Dla tych co kupią zwykłą edycję, będą one płatne.
Raptor 226 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Ciekawe czy beda gotowe juz przed premiera... tak jak te w Reach.
typfon 145 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Opublikowano 11 sierpnia 2012 muzyka z filmiku nie jest z gry, pisali o tym w buletinie
Karas 433 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Up@ To że ten akurat utwór nie jest z gry nie znaczy że coś podobnego się w niej nie znajdzie , co prawda % ryzyka jest minimalny ale zawsze jest.
wrog 609 Opublikowano 11 sierpnia 2012 Opublikowano 11 sierpnia 2012 (edytowane) Publikowali sample ścieżki dźwiękowej i były one utrzymane w dotychczasowym klimacie, więc po co zakładać co innego. Edytowane 11 sierpnia 2012 przez wrog
MaZZeo 14 186 Opublikowano 12 sierpnia 2012 Opublikowano 12 sierpnia 2012 analiza ostatniego filmiku 1
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 (edytowane) http://uk.ign.com/ar...iplayer-forever co to za durnoty do (pipi)vy Edytowane 15 sierpnia 2012 przez MaZZeo
Gość DonSterydo Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 (edytowane) Podstawowe pytanie - czy będzie to mus na wszystkich playlistach czy może będą tradycyjne bez tego. EDYTA: Te klasy będą do odblokowania dopiero po dobiciu do ostatniego poziomu i z tego co czytam, to zmiany są głównie kosmetyczne. Edytowane 15 sierpnia 2012 przez DonSterydo
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Maksymalna ranga... ciekawe, bo w Halo Reach by ją osiągnąć trzeba było z 1000h rozegrać.
Gość DonSterydo Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Też jestem ciekaw. Ale szczerze wątpię by to było tak jak w Reach. Co do klas, to są w sumie pierdoły w stylu, że jeden może sobie raz loadout zresetować jak mu nie pasi, inny parę sekund wcześniej zobaczy gdzie jest zrzut, a jeszcze inny będzie ciszej biegał. Tak więc nie wywraca to gameplayu do góry nogami.
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 No pierdoły, tylko to już jest taka trzecia pierdoła, ktora nie zadowala ani fanów CoDa, ani tymbardziej fanów Halo.
Gość DonSterydo Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Coś muszą robić żeby się kiedyś z ręką w nocniku nie obudzić. Na plus jest to, że zmiany jakie wprowadzają nie zmieniają charakteru rozgrywki, a dodają pewne dodatkowe smaczki. Przeczytałem dokładnie te "perki" i można powiedzieć spokojnie, że Halo stays Halo. Miłośnicy CoD'a nie mają tu czego szukać, a miłośnicy Halo mogą się jednak cieszyć, że seria opiera się pędowi do noskilla.
44bronx 459 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 dokładnie. Takie pierdoły mogą sprawić, że H4 zbliży się poziomem ''randomowości'' do CoDa.
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 No bardzo daleko jeszcze do tego. Swoją drogą to któregoś dnia czytając HaloGAF trafiłem na naprawdę dobry post, z którego można było wyciągnąć dwa wnioski 1. Halo to od zawsze była gra, której największą zaletą była prostota i fakt, że wiedziałeś po każdym graczu czego się spodziewać. Jakieś bonusy ustawianie w menu gry niszczą przewidywalność pojedynków. Halo 4 za bardzo od tego odbiega. 2. Cieszyliśmy się, że Armor Lock został wyrzucony bo niszczył balans i gameplay... z tym że w Halo 4 "armor locki" mogą się ukrywać pod wieloma innymi rzeczami. Nie no poważnie, te specjalizacje nic nie zmieniają za bardzo, nikt o nie nie prosił więc na ch.uj coś takiego wrzucać :<
Gość DonSterydo Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Mazz, ale skąd wiesz, że "nikt" o nie nie prosił? Jakąś ankietę wśród 7 mln nabywców Haloe: Reach robiłeś? Są, to są. Najważniejsze, że balansu nie burzą i na tym się skończyło. Nie ma co przesadzać, że teraz nagle gra będzie jakaś nie wiadomo jak nieprzewidywalna.
44bronx 459 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 nie burzą balansu ? pojedynczo pewnie nie tak bardzo, jednak jak każdy na mapie będzie używał po jednej z tych ''rewelacji'' to uważam, że balans będzie zburzony, nie mam wątpliwości co do tego. No i skoro niby to NIC nie zmienia w gameplayu to wypadałoby zadać podstawowe pytanie - po co w takim razie to implementować ?
wrog 609 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 (edytowane) Żeby urozmaicić rozgrywkę? Dodać coś nowego? Nie stać z multi w miejscu? Nie jest tak, że nic te specjalizacje nie zmieniają, ale nie są to zmiany drastyczne, "psujące" Halo. Edytowane 15 sierpnia 2012 przez wrog
44bronx 459 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 zobaczymy jak to wyjdzie. Jestem zawsze za zmianami, jednak każda zmiana upodabniająca Halo do CoDa musi spotkać się z negatywnym odzewem ze strony fanów tej konkretnej serii.
wrog 609 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Nie wszystko, co Call of Duty zrobiło/wprowadziło do sieciowych FPSów jest złe. Poza tym Call of Duty nie jest pierwszą i jedyną grą, w której buduje się swoje własne "klasy" postaci. Jeśli 343 Industries zwraca uwagę na obecne trendy i jednocześnie przystosowuje je do stylu Halo, to ja nie widzę problemu.
44bronx 459 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 przecież ja nie napisałem nic o złych pomysłach w CoDzie lub o tym, że CoD jest zły. Chodzi o to, że gdybym chciał grać w CoDa to bym grał, a nie gram bo nie lubię tej gry. Chciałbym za to grać w Halo, a nie kolejne Halo: CoD. Fanów CoDa takimi zabiegami na długo nie przyciągną, a fanów Halo szybko odrzucą. Reach przecież jest doskonałym przykładem.
wrog 609 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Samo budowanie klas postaci nie czyni z Halo CoDa. To tak, jakby pisać, że każda gra wyścigowa jest GrIdem, bo ma cofanie czasu (to też już standard praktycznie).
44bronx 459 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 dałeś trochę zły przykład, bo cofanie czasu dotyczy tylko singla, a klasy postaci dotyczą przede wszystkim multi, które nie oszukując się jest najważniejszym elementem H4. Klasy sprzyjają randomowi.
Rekomendowane odpowiedzi