Raptor 226 Opublikowano 4 marca 2012 Opublikowano 4 marca 2012 Jakos wole aby mialo najlepszy gameplay, a nie swiecace przeszkadzajki >_>.
MaZZeo 14 183 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Znalazłem listę pracowników studia ze sporym doświadczeniem u innych developerów. UNCHARTED 2 (NAUGHTY DOG) Mike Murrill - Background/Environment Artist Uncharted 2 KILLZONE 3 (GUERILLA) Chris Haluke - Lead Designer, Lead Level Designer Ray Almaden - Guerrilla Games lead designer GoD of WAR 3 (SANTA MONICA) Tim Diaz - Environment Artist Wade Mulhern - Visual Effects Artist & Cinematic Ryan Peterson - Environment Artist Chris Hands - Environment Artist God of War3 GOD of WAR (SANTA MONICA) Gustavo Rasche - Lead Environment Artist METAL GEAR SOLID 4 (KONAMI) Sotaro Tojima - Composer HALO 1-4,REACH (BUNGIE) Frank O"Connor - ex Bungie dev Greg Snook-Bungie Animation - Programmer Will Christiansen-Bungie Animator Halo Reach Patrick Gillette-Bungie Animator Chad Armstrong - Bungie Multiplayer Designer Vic DeLeon-Bungie Senior Environment Artist seria FORZA (TURN 10) Brian Goodrich-Art Lead seria MASS EFFECT (BIOWARE) Armando Troisi- Lead Cinematic Designer METROID PRIME 2,3 (Retro Studios) Kynan Pearson-Senior Designer Jason Behr-Lead Level Designer INFAMOUS 1,2 (SUCKER PUNCH) Andrew Bosold-3D Environment Artist Shen-Ming Spurgeon-Visual FX Artist RAGE, DOOM 4 (ID) Nicolas Bouvier-Concept Artist Paul Pepera-Environment Artist Id GTA4, RED DEAD, MAX PAYNE 3 (Rockstar) CJ Markham-Lead Animator CALL OF DUTY 2,3, World at WAR Jesse Snyder-Lead Designer COD:WAW, Senior Designer COD 2,3 FALLOUT 3, TES: Oblivion Gavin Carter- Lead Producer Fallout3 and Technical Producer TES: Oblivion Sally Huang-Bethesda TES:Oblivion DARKSIDERS 1,2 (Vigil Games) John Flath - Senior Environment Artist Edytowane 5 marca 2012 przez MaZZeo
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Tak, przed lufą w powiększeniu widać numer seryjny i jest napisane na początku "BR". Jakoś po 15.00 naszego czasu kończy się embargo i pewnie będzie trochę więcej materiałów. Edytowane 5 marca 2012 przez DonSterydo
mausenberg 76 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Wygląda bombowo, no dziwnym nie jest :] Teraz coś w ruchu niech dadzą.
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Dzisiaj ma być materiał wideo. Nie wiadomo tylko do końca czy to gameplay czy zwykły trailer CG.
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Z neogaf. Na Showcase Microsoft pokazywał je. Jakoś po 15.00 kończy się embargo.
44bronx 459 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Czekamy, czekamy, ten model chiefa wygląda na model z gameplay'u, nie tak jak było z modelem chiefa przed wyjściem H3 ;P
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 http://www.metacafe.com/watch/8185354/frank_oconnor_halo_4_interview_at_microsoft_spring_shocase_2012/ Behold all the Halo fans: http://www.youtube.com/watch?v=f6UL63Zo-uo Urywki z MC są chyba z SP, ale gra miażdży jaja pod względem graficznym nawet w multi.
MaZZeo 14 183 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 ZAJE.BIŚCIE że mapy do multi mają być zrobione od podstaw, a nie wzięte z kampanii i przerobione lekko. To gwarantuje jakość map z Halo 3. Ogólnie mega to wygląda.
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Wygląda na to że grafa w singlu da rady Ale w multi jest już dużo gorzej no i aliasing znowu wali po oczach <_< 1 2
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Chyba oglądasz inny film. W tej chwili oglądam klatka po klatce w HD i multi graficznie miażdży, a urywki z MC to już w ogóle.
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Ten co wrzuciłeś ^_^ W multi graficznie daleko choćby do K3 czy Gearsów 3, singiel wygląda b.dobrze choć trzeba poczekać na jakiś gameplay. Trochę się nahajpowałem ^_^
Masorz 13 193 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 No wygląda zachęcająco, ale pewnie i tak przejdę raz kampanię i na tym się skończy. 1
Ins 5 744 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 http://www.abload.de/img/gif1p7zk4.gif http://www.abload.de/img/gif24hx72.gif http://www.abload.de/img/gif3bqadk.gif http://www.abload.de/img/gif4pfz4g.gif http://www.abload.de/img/gif5tvzjs.gif http://www.abload.de/img/gif69gbqj.gif http://www.abload.de/img/gif730lhw.gif Swietnie sie to prezentuje. 1
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Gra rozpierdala graficznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wygląda jak jak z nextgena!!! Będzie dostawać min.12/10 za grafę Możecie teraz dawać plusiki!!! 3
Daddy 4 223 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) wygląda niesamowicie i co ważne w trailerze głównie pokazywany jest multiplayer w terenie zabudowanym a to zawsze wyglądało średnio w Halo, singiel i otwarte tereny będą musiały zabijać co widać chyba w paru sekundach z MC przy zachodzie słońca na trailerze. Edytowane 5 marca 2012 przez Daddy
MaZZeo 14 183 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 oświetlenie zapowiada się na wyjątkowo dobre. Ogólnie chciałbym żeby gra prezentowała poziom KZ3 czy Crysisa 2, a może uda się nawet lepszy. Może się okazać, że 343 w kwestii technicznej będzie lepsze od Bungie. No i Frank potwierdził po raz kolejny Holiday 2012 czyli zapewne listopad, co mnie dziwi, bezpośrednia walka z Black Klopsem 2. Ciekawe czy beta będzie.
MaZZeo 14 183 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) A to tępe chu.je :confused: jeszcze zacząłem czytać to http://www.eurogamer...stem-introduced Nie pasuje mi to zbytnio :confused: Edytowane 5 marca 2012 przez MaZZeo
pleju 208 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Idź do domu trolu jeden. Ale wytłumacz mi co trolluję? Napisałem że mi się gra podoba choć w multi graficznie nie zachwyca, moim zdaniem wygląda podobnie jak Reach i już nie posypały minusy to postanowiłem się poprawić i napisać że niszczy tak jak reszta. Bo wygląda na to że nie można napisać co się myśli
Rekomendowane odpowiedzi