Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Zamknij oczy to lepiej będziesz widzieć.

Gość Soul
Opublikowano

Chodzi o to, że MP wygląda tak z 10 razy lepiej niż to co było w Reach....

  • Minusik 1
Opublikowano
Ale wytłumacz mi co trolluję?

Napisałem że mi się gra podoba choć w multi graficznie nie zachwyca, moim zdaniem wygląda podobnie jak Reach i już nie posypały minusy to postanowiłem się poprawić i napisać że niszczy tak jak reszta.

Bo wygląda na to że nie można napisać co się myśli :(

 

Potrafisz na podstawie parusekundowych urywków stwierdzić, że grafa w SP jest super a w MP już nie (tak jakby w jakimkolwiek Halo były różnice między dwoma trybami) mimo, że SP nie ma tam prawie w ogóle? Ok spoko tylko nie dziw się że potem ktoś ci zarzuca bzdurzenie.

Opublikowano
Zamknij oczy to lepiej będziesz widzieć.

 

Nie dyskutuję już z tobą na temat grafiki ;) Po prostu ja tam nic niezwykłego nie widzę, nie wyznacza żadnych standardów i wygląda na to że nie dorówna pod tym względem najładniejszym grom na rynku.

A za dyskusje dostaniesz w(pipi) w becie H4!!!

Opublikowano
Potrafisz na podstawie parusekundowych urywków stwierdzić, że grafa w SP jest super a w MP już nie (tak jakby w jakimkolwiek Halo były różnice między dwoma trybami) mimo, że SP nie ma tam prawie w ogóle? Ok spoko tylko nie dziw się że potem ktoś ci zarzuca bzdurzenie.

 

Przecież napisałem że "singiel wygląda b.dobrze choć trzeba poczekać na jakiś gameplay". Te parę urywków z singla zrobiło na mnie wrażenie i tyle.

Opublikowano
Nie dyskutuję już z tobą na temat grafiki ;) Po prostu ja tam nic niezwykłego nie widzę, nie wyznacza żadnych standardów i wygląda na to że nie dorówna pod tym względem najładniejszym grom na rynku.

A za dyskusje dostaniesz w(pipi) w becie H4!!!!

 

przecież nie będzie otwartej bety ...

Opublikowano

Kurde a liczyłem na beta testy w maju/czerwcu :( Przez to pewnie znowu dostaniemy zabugowane multi które będzie później łatane przez parę miesięcy tak jak to jest w przypadku B3 i CoD <_<

Opublikowano

Niecały miesiąc przed premierą, to już trochę za późno na wprowadzenie jakichś zmian, beta powinna być przynajmniej 3-4 miesiące przed premierą, wtedy mają czas na wprowadzenie poprawek(tak jak to było w przypadku Gearsów 3 czy U3).

Opublikowano

raczej wątpie żeby zmienili zdanie ale kto wie...

 

 

Niecały miesiąc przed premierą, to już trochę za późno na wprowadzenie jakichś zmian, beta powinna być przynajmniej 3-4 miesiące przed premierą, wtedy mają czas na wprowadzenie poprawek(tak jak to było w przypadku Gearsów 3 czy U3).

 

nie dyskutowaliśmy o zasadności bety BF3 ale o samej becie w sobie ... ;]

Opublikowano

Ogólnie zapowiada się spoko, grafa w multi to żaden problem. IMO w multi powinni wywalić jak najwięcej efektów żeby tylko płynność była. Co do perków to niekoniecznie muszą być złe, perki w COD nie zmieniają drastycznie gameplaya tak jak armor abilities w halo reach. Wyobraźcie sobie perki w stylu szybsze przeładowanie, troche szybsze strzelanie, dłuższy sprint czy mniejszy rozrzut broni na odległość a z tego co gdzieś wyczytałem ponoć ma tak być. Co do BR'a fajnie, że wrócił i jest szybszy, na filmiku strzela seriami po 3 więc pojedynki prawdopodobnie przyspieszą. Ma być hitscan jak w Halo 2 po update, który z tego co pamiętam był dobry. Ogólnie jest pozytywnie i chyba szykuje się dobry tytuł!

Opublikowano

Nawet jeśli to na 100% będzie możliwość wyłączenia itp. Ja bym się perkami nie przejmował. Jak na razie gameplay wyglada naprawdę dobrze. Ważne żeby map nie skopali!

Opublikowano

To czego taki CoD od czasów CoD2 nie ma :] Mapy są napełnione przeszkadzajkami które w żaden sposób nie upiększają gry a tylko denerwują.

 

A wracając do Halo 4, nadal nie rozumiem braku bety, skoro sami twierdzą że ten aspekt jest mega ważny, to czemu przez resztę roku nie dadzą stestować tego fanom.

Opublikowano

wow, zapowiada się nieźle ! Design jak najbardziej na plus, dźwięki jeszcze bardziej. Do tego gameplay wygląda na sam miód i esencję Halo, do tego szybsza BRa i mapy robione od podstaw do multi. Oby tylko mapy były w większości symetryczne i dobrze przemyślane, no i oby te perki nie psuły zabawy. Graficznie zapowiada się lepiej od Reach, które przecież jest bardzo ładnym tytułem ze świetnym silnikiem. Modele Spartan robią wrażenie szczegółowością i wyglądem. Tutaj pocięte video na screeny przez mojego kumpla:

 

http://imgur.com/a/7EQWn#0

  • Plusik 1
Opublikowano
oświetlenie wygląda bardzo dobrze

 

Tyle ze te obrazki sa prawdopodobnie z prerenderowanych cutscenek.

Multi wygllada nieco lepiej od Reach, nie liczylbym na mega skok w singlu ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...