MaZZeo 14 245 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) W którymś Halo były cutscenki ładniejsze od samej gry? Skoro pierwszy raz osiągnęli 1280x720, to można liczyć na progres taki sam jak Halo 3 --> Halo Reach. Edytowane 5 marca 2012 przez MaZZeo
44bronx 459 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 w H3 i Reach cutscenki są lekko podrasowane względem gameplayu głównie cieniowaniem w czasie rzeczywistym.
Daddy 4 244 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 chyba nie było jeszcze: http://i.minus.com/igTuFkAw5I7CK.gif http://www.abload.de/img/h4t4x62.gif http://i.minus.com/ir2BAhBCl6bpL.gif niepotwierdzone info odnośnie AA z NG: Anti-Aliasing has already been confirmed to not be in the build we saw. But it is in the latest build and will have it in final game.
pleju 209 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 A jak ja napisałem że aliasing wali po oczach to mnie zminusowali
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Kolorystyka przypomina mi Hawken: http://www.abload.de...c_13k.btj29.jpg PS. Co jest z tym forum, jedne obrazki dodaje, a innych nie... Edytowane 5 marca 2012 przez DonSterydo
pleju 209 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Nie moja wina że nie widzisz aliasingu <_< Przecież sami powiedzieli że w trailerze jest build bez AA, możesz mi wymienić jakąś grę która go nie ma?
Magik 1 125 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 W którymś Halo były cutscenki ładniejsze od samej gry? H3
barth 70 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Przez kilka informacji, które znalazłem o Halo 4 zaczynam myśleć, że może być to nie tylko najgorsze Halo w historii, ale w dodatku jedna z najgorszych gier MP jakie kiedykolwiek wyszły. Wśród tego, czym 343i podzieliło się z ludźmi znajdują się pogłoski o: - perkach (w tym momencie zalewa mnie krew); - powrocie Armor Abilities (tutaj dostaję palpitacji); - randomowych czasach respawnów Power Weapon'ów; - timerach na hudzie odmierzających czas do Power-up'ów i Power Weapon'ów; - punktacji opartej o sposób zabicia przeciwnika (headshot daje więcej punktów niż normalny kill, itp.); - progresywnym systemie odblokowywania rzeczy (coś jak EXP w CoD'ie). Brak blooma i powrót BR'ki to raczej małe pocieszenie. No to tak jak w przypadku Anniversary H4 będzie grą singleplayer only 1
44bronx 459 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 obyś barth nie miał racji, myślę, że gorzej niż w Reachu być nie może
MaZZeo 14 245 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Lepiej daj źródła do tych rewelacji, bo też czytam sporo świeżego info, a o większości tych rzeczy pierwszo słyszę. btw wow a to pre-alpha dopiero Edytowane 5 marca 2012 przez MaZZeo 1
barth 70 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Większość info wygrzebałem z forum Halo Waypoint i pochodzi ono z najróżniejszych wywiadów. Polecam odwiedzać je czasami. Kolejne ciekawostki: - brak apteczek - brak dual-wielda Przygotujcie się na maksymalny fail - http://venturebeat.com/2012/03/05/11-things-learned-about-halo-4/ Edytowane 5 marca 2012 przez barth
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) A za dyskusje dostaniesz w(pipi) w becie H4!!! Coś mi nie dawało spokoju, więc poszperałem. Kampanię w Reach skończyłeś na normalu jak ostatni noob, a w multi ani jednego meczu nie rozegrałeś wymiataczu i znawco Halo Twoje szczęście, że nie ma tej bety Edytowane 5 marca 2012 przez DonSterydo
Ins 5 835 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Nie gral w multi bo Golda pewnie nie mial nawet No ale zaraz powie, ze gral na innym koncie lub u kolegi xD Barth: No i entuzjazm niezle opadl jezeli chodzi o multi, ale nie chce mi sie wierzyc, ze bedzie gorzej niz w Reach Zawsze jest nadzieja. Jezeli jednak spartola to zostanie chociaz signiel. Edytowane 5 marca 2012 przez Ins
barth 70 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Dokładnie Insiaku, dokładnie. Limitkę zamówię tak czy inaczej. Pozostaje kwestia tego, czy jako zamówienie przedpremierowe, czy w kilka miesięcy po wyjściu gry (dziwne, że mam taki problem ). 1
pleju 209 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Coś mi nie dawało spokoju, więc poszperałem. Kampanię w Reach skończyłeś na normalu jak ostatni noob, a w multi ani jednego meczu nie rozegrałeś wymiataczu i znawco Halo Twoje szczęście, że nie ma tej bety Wymiatałem w Halo 1 na split screenie Reach jakoś mnie specjalnie nie zachwycił w singlu, to przeszedłem go raz na normalu na pożyczonym x360 od kolegi (który jest największym fanbojem Halo na świecie, a najlepsze że nie lubi multi i tylko w singla gra), ODST i 3 chyba na hardzie, ale nie pamiętam już. Większość gier przechodzę raz i wymieniam. A w multi Reacha grałem tylko w bete. Ogólnie grałem na 3 różnych x360, nie moja wina że ms dał dupy i nie da się połączyć kont bo ogólnie miałbym już ok.10000 GS. Golda nie chce mi się kupować żeby pograć sobie w jedną grę na pół roku Jak mi się uda załatwić zdrapkę na 48h to zrobimy ustawkę w H3 No już się chyba ze wszystkiego wytłumaczyłem ^_^
Szymek 1 056 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 A wracając do Halo 4, nadal nie rozumiem braku bety, skoro sami twierdzą że ten aspekt jest mega ważny, to czemu przez resztę roku nie dadzą stestować tego fanom. bete oglosza na E3 zniwo CoD kosi nawet H4..mi sie to podoba jesli podkreca dynamike starcz nie tracac klimatu Halo
Ins 5 835 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 pleju przewidywalny do bolu xD Kilka gifow przy okazji: http://s18.postimage.org/lvybgl4cn/Halo_4_Reveal.gif http://i.minus.com/ibvVqnm9Vjz3Vt.gif http://www.abload.de/img/h4longervbu7e.gif http://i.imgur.com/92G4i.gif http://i.imgur.com/R437E.gif http://www.abload.de/img/halo-modelsn1v9o.gif
barth 70 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 To ja też mam 3 gify. Ten drugi potwierdza plotkę o punktacji opartej o sposób zabicia przeciwnika :confused: http://www.abload.de/img/gif24hx72.gif http://www.abload.de/img/gif3bqadk.gif http://www.abload.de/img/gif730lhw.gif
44bronx 459 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) Nie chce mi się wierzyć, że świeżo po wyrzuceniu AA z Reacha, 343 wrzuci to do kontynuacji Halo, które jest dla nich swojego rodzaju testem. Dopóki nie zobaczę potwierdzenia tych plotek, bądź nie zagram w grę, to zostawiam to pomiędzy plotkami. Jak na razie zapowiada się spoko, pożyjemy - zobaczymy co będzie dalej, wątpię, żeby 343 tak spaprało sprawę jak Bungie przy Reachu, a jak będzie na premierę lepiej niż w ostatnim Halo od Bungie to będzie już dobrze. EDIT: ta punktacja może być w jakiś trybie czy coś, wiadomo, że Halo słynie z ''tryliarda'' różnych trybów. Edytowane 5 marca 2012 przez 44bronx
MaZZeo 14 245 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 Mnie również, Frank O Connor jest chyba najczęściej udzielającym się w ogóle pracownikiem jakiekolwiek developera na noegafie, pisze bardzo często (a nie jak Cliffyb raz na pare tygodni), przede wszystkim w HaloGAF a tam Reach jest jechane non stop od premiery za AA i blooma.
barth 70 Opublikowano 6 marca 2012 Opublikowano 6 marca 2012 Proszę bardzo, potwierdzenie perków - http://www.nowgamer.com/news/1270948/halo_4_perks_were_not_copying_call_of_duty_343.html I mała ciekawostka - ktoś na forum Halo Waypoint założył ankietę dotyczącą Perków i Loadoutów. Aż 80% ludzi jest przeciwna tym debilnym pomysłom (fenomen). Ankieta - http://halo.xbox.com/Forums/yaf_postst63035_LOADOUTS-and-PERKS--Yes-or-no---Vote.aspx
mausenberg 76 Opublikowano 6 marca 2012 Opublikowano 6 marca 2012 A to sie skończy tak, że dadzą te wszystkie perki, oleją sprzeciwy i lamenty, miliony i tak bedą grały marudząc, w tym pewnie i ja. Reach drażni mnie podczas każdego posiedzenia a gram od premiery. No niestety Panowie, klimaty z H:CE nie powrócą i żaden team nie odważyłby sie dziś zrobić czegoś co choć troche nie jest w głównym nurcie. Wszyscy sobie depczą po piętach. Oby w Halo nigdy nie było idiotycznego centrowania broni przy strzelaniu bo nie znosze tego patentu, i zapowiada się, że tego nie ma. Brak blooma cieszy. A pomijając multi - narracja singla mnie zastanawia - czy będzie klasyczna czy coś nowego wymyślą? I ile linijek tekstu powie MC? Pogdybac można..;D Sam pancerz MC wygląda za(pipi)iscie, nie ma tej plastikowości z trójki. aha, i czy MC pokaże twarz? Oby nigdy! ;]
44bronx 459 Opublikowano 6 marca 2012 Opublikowano 6 marca 2012 perki perkami - perki to co innego niż AA i jest szansa, że nie będą psuły gameplay'u. Nie ma to jak zmieszać grę z błotem po zobaczeniu pierwszych, króciutkich urywków. Pożyjemy zobaczymy. Reach był, jest i będzie zepsuty, ale to i tak najbardziej skillowy i wymagający FPS (porównując do gier z tego przedziału czasowego). Ludzie psioczą na Reacha, a graja w MW3. No comment. 1
MaZZeo 14 245 Opublikowano 6 marca 2012 Opublikowano 6 marca 2012 Kiedy ludzie słyszą "perki" od razu na myśl nasuwa się Call of Duty ze swoim zyebanym systemem, więc nie dziwne że psioczą. Inne gry multi również je mają ale jest to jedynie pochodna tego co jest w CoD nic ponadto, nawet BF nic nie zmienia w tej kwestii (pomijając w ogóle że akurat w tej serii mają one znaczenie marginalne). Jeżeli Frank od razu zaznacza, że nie mają zamiaru kopiować Call of Duty, to dobrze, szkoda tylko że nie podał od razu konkretów, myślę że dopiero testują te rozwiązania. 343 to zbiorowisko łbów z przeróżnych developerów, więc mogą coś fajnego wykombinować. Znalazłem kawałek z OST w przyzwoitej formie http://www.youtube.com/watch?v=DmgLND8h7CQ
Rekomendowane odpowiedzi