Gość DonSterydo Opublikowano 3 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 kwietnia 2012 Już po tych wczesnych materiałach z multi było widać, że oświetlenie będzie mocną stroną oprawy graficznej. Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 5 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2012 Microsoft rejestruje jedenaście domen dla Halo Infinity Czyżby Halo MMO? Kiedyś były jakieś plany, ale sprawa ucichła. Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2012 http://www.thisisxbox.com/360/halo-4-commercials-filming-underway/ Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2012 http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/04/05/may-cover-revealed-halo-4.aspx http://www.gameinformer.com/p/halo4.aspx Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 5 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2012 Kiedy ten GI wychodzi? Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2012 W ciągu najbliższych dni powinni rozsyłać. Odnośnik do komentarza
typfon 145 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 kwietnia 2012 wersja papierowa 18.04 cyfrowa 10.04 Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 kwietnia 2012 http://halocentrum.blogspot.com/2012/03/w-halo-4-bez-bubble-shield-ale-powraca.html br i dmr równolegle ? Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Nie rzucaj linka luzem i zadawj pytania. Tak wiem,ze chcesz hity na stronie, ale daj chociaz maly kawalek cytowanego txtu. Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) http://www.neogaf.co...ad.php?t=469395 This is all I can recall at the moment: In the beginning, Cortana wakes up Chief because there is an intruder in the FUD AR/BR/DMR/Magnum/Covenant Carbine/Plasma Pistol/Shotgun/Sniper Rifle/something called an Assault Carbine are all confirmed edit: Forgot, I believe weapons themselves are customizable through unlocks as well. Spartan Points -Spartan Points is the new currency system in Halo 4. They will buy things such as armor, armor abilities, Spartan Ops missions (see below), and some Spartan Ops -This was probably my most favorite addition I saw. From how it was described, think fo Spartan Ops like Spec Ops from Modern Warfare but with a storyline. They will span out over several months, encouraging players to return to the game. Game Informer said that Spartan Ops will be comparable in scope and size to the in single-player storyline. Why Reds Fight Blues -I think most of us probably guessed this, but reds fight blues and blues fight reds for training purposes. They fight in something called the UNSC Infinity. The UNSC Infinity is a 3km long ship sent into deep space on a mission. It contains a virtual reality sector that creates the multiplayer experience. Sprint -So not only is sprint in the game, but it is a standard armor ability. You do not need to pick it up, it will always be available. You do not need to buy it with your Spartan Points, you will always have it equipped no matter what. So essentially, you can have two armor abilities. Forerunner Vision -Ever wanted to be super man? Now you can! See through walls with your x-ray vision! I can't say I hate this armor ability, I haven't used it yet. I'm hoping it comes with its weaknesses and it discourages camping. Sorry guys, but camping in Halo 4 will not be a legitimate tactic. Returning Armor Abilities -The hologram, jetpack, and active camo will make a return in Halo 4. It didn't elaborate on the abilities, but you can probably assume they'll be about the same. Elites Not Returning to Multiplayer -Not much detail was given as to why elites will not see multiplayer combat, it was stated in a picture caption. The caption reads, "Competitive multiplayer focues on the Spartan IVs. Elites will not be playable. Grenades -Now the article itself did not talk about grenades, but I noticed in the picture the Spartan had 4 grenade options. I assume the plasma grenade will return as seen from an explosion in the picture and the frag grenade will most definitely return as seen by the Halo 4 first look video. Firefight -Once again, no explanation why aside from a picture caption. The caption read, "Halo 4's campaign is still playable with four players online (in reference to Sparan Ops, ensuring players that Spartan Ops will not replace the campaign coop experience). 343 Industries has no plans to include a dedicated Firefight mode. I'm torn on this, I don't normally play firefight, but I feel like it is a standard necessary feature in the game after Halo 3: ODST introduced it. Regicide -Regicide is a variation of free for all. I think it's similar to VIP. Regicide, as stated by the article, "sets the leading scorer as the king. Every opponent that the king kills raises his bounty; other players have to kill the king to claim the reward." Distraction and Revenge Medals -Don't feel bad anymore for not killing a single person in the game, you can get a medal for being a distraction! Oh, you just got killed and now you're raging at that player? Calm down and get rewarded for hunting down the guy that just killed you! Let me make it clear that I do not necessarily see these medals as bad. They just may reward people that don't actually deserve one. No More Weapon Camping -One the skills that separated veteran players from inexperienced players was the ability to time power weapons' spawns. In Halo 4, this will be near impossible. Weapons drop down in drop pods at random locations around the map. Quoted from the article, "This gives the matches other focal points, and it also helps alleviate the advantage longtime players always used to have over newer recruits; the best weapons are not always going to be found at the same spawn locations." Unless there is a distinguishable skill gap between players, I most definitely do not like this idea. No More Respawn Delay -Immediately after you die, by tapping the X button you are sent back into the match. Now let's contemplate why this might be bad. Let's say Halo spawns are... not so great. A skilled player out BRs/DMRs/whatevers a unskilled player. Now that unskilled player can immediately respawn and find you before your shields even regenerate! I understand 343 is trying to speed up the game, but they must understand the consequences of instant spawns. Joining In-Progress Games -So to solve the quitting problem, 343 implemented the ability to join games that are in-progress. My question is are we going to have the ability to search for games starting up instead? It infuriates me to join a game at the last possible second, not even offering me the chance to play. Edytowane 7 kwietnia 2012 przez MaZZeo 1 Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 nie spodziewałem się tego, ale zwracam honor barthowi - H4 może być większą kupą od Reacha... Nie wiem co o tym myśleć i nie chcę przekreślać gry przed zagraniem w nią, jednak te wszystkie ''rewelacje'' nie brzmią zbyt dobrze. Widzenie przez ściany, dwa AA na raz (a miało ich nie być ), instant respawny, randomowe respy broni, upgrade'y pukawek, spartan ops - dla mnie brzmi to jak jakaś kolejna część MW. 343 Tak się zarzekali, że robią wszystko po swojemu, a jak na razie to wygląda na większą inspirację gów.nianymi tytułami niż w przypadku Reacha. Mam nadzieję, że chociaż na start będzie dostępna jakaś playlista w stylu slayer pro, na starych zasadach i bez żadnych dodatkowych gó.wien... Nadzieja matką głupich. Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Nie dwa AA tylko jedno, sprint będzie zawsze dostępny i nie jest traktowany jako AA. Aczkolwiek sam tym wszystkim jestem zniesmaczony. Forerunner vision, no ku.rwa. Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Jak nie dwa AA ? Wyobraź sobie typa ze sprintem i camo, który biega po mapie z mieczem. To brzmi jak 3x AA. Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Sprint OK. Cala reszta ? Tragedia ;( No nic, przynajmniej signiel bedzie konkretny. PS. Screen z Cortana (o ile to jest ona) daje rade. Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) Ja tam przywyknę do wszystkiego. Na plus Spartan OPS Na minus brak Firefight WTF? O_o Mam nadzieję, że Spartan OPS będzie bliżej trybu Firefight. Elici wyglądają mega. 5 stron, a gdzie pozostałe 9 ? Edytowane 7 kwietnia 2012 przez DonSterydo Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) Tja przystosujesz sie ale g.owno mnie to obchodzi. Wiem, ze jestes pro Microsoftowy ale bez przesady. Rozumiem, ze multi w Reachu tez gloryfikujesz ? Przeczytalem to jeszcze raz i multi zapowiada sie na po prostu jedna wielka mega kupe. To nie moze wypalic i nie wypali. Wiem, ze nie powinno sie oceniac przed zagraniem ale (pipi), juz teraz jest to balas, a moze byc tylko gorzej. EDIT: Juz dawno nie bylem tak wqrwiony na jakas gre ... Edytowane 7 kwietnia 2012 przez Ins Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) Ins: Mi się multi w Reach zayebiście podoba. Miałem 48h nabite i gdybym nie miał wielomiesięcznych problemów z netem, to bym miał 100h lekko na liczniku, a ja normalnie w multi praktycznie nie gram. W tym materiale kuje mnie w oczy te patrzenie przez ściany i ciekaw jestem tych upgrade'ów broni. Nie lubię jak inni gracze mają przewagę tylko dlatego, że dłużej grają. Edytowane 7 kwietnia 2012 przez DonSterydo Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Jak na razie zapowiada sie jak SiFi kopia CoD... . Gralem w to cholerstwo pare razy i jest beznadziejne wg mnie. Wazne, aby single byl chociaz dobry . Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) Okej dobra, dzięki mocom Rutkowskiego dokopałem się do całego artykułu. Endżoj. tutaj w lepszej jakości: http://s1069.photobu...ame%20Informer/ Edytowane 8 kwietnia 2012 przez barth schowałem obrazki, żeby nie zajmowały tyle strony - barth 2 Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Don: No i wlasnie dla takich ludzi jak ty robia takie g.owniane multi. Randomowosc sprzyja casualom. 2 Odnośnik do komentarza
Daddy 4 223 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 pogra się w multi to się oceni ale im nowsze gry to bardziej ujowe to multi (bf, cod, killzone, itd.) jedyny wyjątek gow3 który nie ma żadnych perków i innych syfów ale Cliff podobno w gow4 chce wprowadzić dziwadła uj jeden ;/ fajny design na tych zrzutach z gazetki Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Ins: Ja to widzę trochę inaczej - mutanty spędzające setki godzin w jednej grze nie mają przewagi tylko i wyłącznie z tego powodu, nie ma rutyny, trzeba się bardziej napocić. Jak ktoś ma prawdziwego skilla to i tak wychodzi to w grze, bo casual będzie walił na oślep, a Ty uber gracz załatwisz sprawę jednym strzałem. Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 Multiplayer Halo skaleczone przez CoD Money nadal jest jednak lepsze niż 95% innych shooterów. Tymczasem Frank znowu uspokaja HaloGAF Jeszcze pół roku do premiery, a te wszystkie nowości można wyrzucić przez jeden Title Update. Dużo może się zmienić przez te parę miesięcy. Wiem że tak same były nadzieje przed Reach, ale 343 Industries nie jest takim betonem jak Bungie. 1 Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) Don: A ja to widze tak, ze pie.prza gre tylko dlatego, zeby barany ktore pograja w multi i tak tylko kilka dni mieli jakiekolwiek szanse z ludzmi, ktorzy poswiecaja tej grze troche wiecej uwagi. Czyli po prostu dla tych debili i tak to nie robi roznicy, a psuja gre dla ludzi ktorzy spedza z nia kilka lat. Tak samo bylo w Gears of War 3, dlatego mamy sawed-offa i retro. Edytowane 7 kwietnia 2012 przez Ins Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2012 1280x720 + FXAA i taka grafika, już wiadomo że technicznie to będzie najlepsza gra na klocka. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi