kulak4 12 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 No widzisz, z jednej strony liczne patrole nie dawały graczowi spokoju, ale z drugiej utrzymywały poziom adrenaliny (i wkur...zenia) na wysokich obrotach - coś za coś. Pamiętam jeszcze, jak we wczesnych spekulacjach na temat "FC3" mowa była o umieszczeniu akcji na lodowcu (or sth) - mimo wszystko "ciepłe" klimaty chyba bardziej pasują do FPSów. Cytuj
MichAelis 5 621 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 To nie byly liczne patrole, tylko ciagle te same odradzajace sie, a to roznica Cytuj
Iquis 3 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 To nie byly liczne patrole, tylko ciagle te same odradzajace sie, a to roznica No dokładnie, zresztą to, jaką wybraliśmy frakcję nie miało chyba znaczenia, bo i tak atakowali mnie i jedni i drudzy... Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Ruszyła oficjalna strona gry: http://far-cry.ubi.com/far-cry-3/en-GB/ Nowy trailer już 16 lutego. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 13 lutego 2012 Opublikowano 13 lutego 2012 - There is also “a blobby, butterfly-winged shadow of a Rorschach ink blot fill the screen, with peeks of lush foliage visible between splotches of darkness”- Open-ended combat - Plan bouts with enemies well before you face off - You may decide to charge in for a frontal attack, hang back and snipe enemies from a distance, or place C4 on the side of a jeep and send it to an enemy encampment - Freedom is tied to the story - Unlike Far Cry 2′s “hard-edged political cynicism”, Far Cry 3 is “a focus on the personal, charting one man’s spiral into violence, and quite possibly madness, on an archipelago where everyone else seems to have a head start” - No weapon degradation - Game designer Andrea Zanni: “We have land animals and sea animals. They’ll be there as threats, they’ll be there for you to utilize – you can go out into the jungle and go hunting, which is all part of Jason growing and surviving on the island. If you go deep into the jungle, you’re going to have some encounters that may not be so pleasant. So they’re a part of the ecology of the island, and really making the island this savage place for the player.” - Although Brody was your typical guy on holiday with friends/his girlfriend, he is now thrown into a situation “that threatens to send him off rails” - Players will have to contend with native fauna and domesticated animals - Dev. team wanted the game “to be emotional and raw” -There are numerous villains - Open-world designer Jamie Keen: “It’s about making sure that the player is constantly feeling enabled by what you can do in the world and enabled by the world itself. You feel like the world’ inviting you to make you feel like you constantly want to move through it, constantly want to know more about what’s going on there. Recently, we put a mineshaft just on the way down to a lighthouse. And players heading to the lighthouse see it, and everyone just goes, ‘Oh look, a mineshaft!’ and they have to explore. We want to constantly surprise people [with] how much they’re going to find when they do go exploring and follow their nose.” Brzmi fajnie, zobaczymy co tam na trailerze pokażą. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 13 lutego 2012 Opublikowano 13 lutego 2012 (edytowane) - No weapon degradation No i fajnie. Karabiny z Far Cry 2, które zacinały się po wystrzeleniu kilku magazynków doprowadzały do szału. Jeszcze wywalić respawnujących się wrogów na posterunkach (o ile takie będą) i gra może będzie "zjadliwa". Edytowane 13 lutego 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Dahaka 1 863 Opublikowano 13 lutego 2012 Opublikowano 13 lutego 2012 Nie wiem jak wy, ale ja się tylko uśmiecham pod nosem na widok tych 'super informacji'. Tyle razy już to widziałem i się napalałem, a potem w grze się okazywało, że to nic specjalnego nie jest - Open-ended combat - "damy dużo rodzajów karabinów!!!" - Plan bouts with enemies well before you face off - "zaplanuj w jakiej kolejności będziesz do nich strzelać z krzaków obok, bo i tak po pierwszym trupie wszyscy będą wiedzieć gdzie jesteś i strzelać do Ciebie z kilomera. Nawet jak siedzisz schowany daleko" - You may decide to charge in for a frontal attack, hang back and snipe enemies from a distance, or place C4 on the side of a jeep and send it to an enemy encampment- Freedom is tied to the story - "powtarzamy to co wyżej, żeby było więcej, a to z C4 to typowa zagrywka, która fajnie brzmi a i tak nikt z niej nie korzysta" - Unlike Far Cry 2′s “hard-edged political cynicism”, Far Cry 3 is “a focus on the personal, charting one man’s spiral into violence, and quite possibly madness, on an archipelago where everyone else seems to have a head start” - będziesz sam walczyć z dzikusami - Game designer Andrea Zanni: “We have land animals and sea animals. They’ll be there as threats, they’ll be there for you to utilize – you can go out into the jungle and go hunting, which is all part of Jason growing and surviving on the island. If you go deep into the jungle, you’re going to have some encounters that may not be so pleasant. So they’re a part of the ecology of the island, and really making the island this savage place for the player.” Masz iść wyznaczoną przez nas ścieżką, ewentualnie przejść 10 metrów w las, ale jak spróbujesz wyjść za daleko, to zabije cię nieśmiertelny tygrys. Dla odamiany zamiast niewidzialnych ścian. - Although Brody was your typical guy on holiday with friends/his girlfriend, he is now thrown into a situation “that threatens to send him off rails” - pierwsze 2 minuty fabuły, które i tak nie mają żadnego znaczenia. - Players will have to contend with native fauna and domesticated animals - znowu powtarzamy to co wyżej, żeby było więcej tekstu! Uważaj na nieśmiertelne tygrysy! - Dev. team wanted the game “to be emotional and raw” - będziesz oglądał z bliska dużo scen, w których będą odcinane głowy. -There are numerous villains - będzie dwóch bossów - Open-world designer Jamie Keen: “It’s about making sure that the player is constantly feeling enabled by what you can do in the world and enabled by the world itself. You feel like the world’ inviting you to make you feel like you constantly want to move through it, constantly want to know more about what’s going on there. Recently, we put a mineshaft just on the way down to a lighthouse. And players heading to the lighthouse see it, and everyone just goes, ‘Oh look, a mineshaft!’ and they have to explore. We want to constantly surprise people [with] how much they’re going to find when they do go exploring and follow their nose.” będą AŻ DWIE drogi do latarni morskiej. Eksploracja na pełnej (pipi)ie. Nie żebym hejtował, bo na grę czekam z zaciekawieniem, ale te bajki devów to niech zatrzymają dla siebie 1 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 14 lutego 2012 Opublikowano 14 lutego 2012 Jeden z głupszych teaserów w historii. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 14 lutego 2012 Opublikowano 14 lutego 2012 woob wob WOOooB i gimbaza się cieszy. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 (edytowane) Trailer właśnie wyciekł do sieci, nie mogę znaleźć działającego linka, ale powiem tylko tyle, że gra ma wyjść 6 WRZEŚNIA. Dobra, macie: http://vd.reborn.ru/?a=watch&id=86350 Edytowane 15 lutego 2012 przez Kre3k Cytuj
Lipa 520 Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 Zaje.biście to wygląda. Mam nadzieję, że wprowadzą jakieś zmiany, bo poprzednie dwie części po pewnym czasie nudziły. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 (edytowane) Trailer świetnie zrobiony Szkoda tylko, że to CGI bez żadnych fragmentów rozgrywki. Edytowane 15 lutego 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 16 lutego 2012 Opublikowano 16 lutego 2012 Są i fragmenty gameplay'u. Graficznie lepiej niż na E3, nie podoba mi się, ze ten bohater tak szybko się porusza, jest to jak dla mnie przesadzone. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 16 lutego 2012 Opublikowano 16 lutego 2012 Ja tym gameplayu kolo ma wydziaraną łape, na trailerze ta pipka z włosami na żel nie ma. Mam nadzieję ze to nie nim bedziemy sterować. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 lutego 2012 Opublikowano 16 lutego 2012 A tutaj trochę do poczytania: http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1218888p1.html PS. Ten gameplay jest z PC, niech Was nie zmylą pojawiające się przyciski pada z X360 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 16 lutego 2012 Opublikowano 16 lutego 2012 A tutaj trochę do poczytania: http://uk.ps3.ign.co.../1218888p1.html PS. Ten gameplay jest z PC, niech Was nie zmylą pojawiające się przyciski pada z X360 Wiedziałem, że grafika za ładna jak na konsole. Grali na padzie od XO na PC? Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 17 lutego 2012 Opublikowano 17 lutego 2012 http://www.youtube.com/watch?v=gbe-RmyTHSI&feature=player_embedded Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 17 lutego 2012 Opublikowano 17 lutego 2012 Zapowiada się super. Czekam jednak na jakiś gameplay z konsol, ale mam wiarę w to, że będzie dobrze Cytuj
K@t 116 Opublikowano 17 lutego 2012 Opublikowano 17 lutego 2012 O grafę bym się nie martwił na miejscu niektórych. FC2 przecież nadal wygląda świetnie miejscami, a konwersja pierwszego Crysisa też chyba pokazała, że na konsolach "da się" ;-) Bardziej ciekawy jestem tych obietnic dotyczących samego gameplayu i trzymam kciuki za to, by spełnili wszystkie. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 19 lutego 2012 Opublikowano 19 lutego 2012 (edytowane) Świetnie się to prezentuje - gameplay z X360 i mam nadzieję, że nie będzie różnic w wersjach na obie konsole. http://youtu.be/v2NptKVlMrk Edytowane 19 lutego 2012 przez NEMESIS US 1 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 19 lutego 2012 Opublikowano 19 lutego 2012 Kre3k wrzucił to wyżej. To są te same fragmenty co na IGN (http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1218888p1.html), a tam napisali, że to z PC. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 19 lutego 2012 Opublikowano 19 lutego 2012 Nawet jeśli to pochodzi z PC to różnica w wersji konsolowej nie powinna być jakaś ogromna. Nie wiem po co w takim razie Ubisoft bawi się w EA podczas promocji Battlefield 3, gdzie wersje konsolowe promowano materiałami z PC... Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 21 marca 2012 Opublikowano 21 marca 2012 (edytowane) jaram sie oporowo, mam nadzieje ze nie bedzie gorszy niz 2 pod wzgledem gameplayu i roamingu. wtedy bede zachwycony Edytowane 21 marca 2012 przez Najtmer Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 21 marca 2012 Autor Opublikowano 21 marca 2012 Dwie sprawy: - zwierzęta. Rekiny, dzikie świnie, jakieś warany, ptactwo no jaram się jak prosie na ognisku. Widać jak trzymamy mięso z tej bodajże świni (Pumby), mega czyli co pojawi się polowanie, żywienie? Jeżeli tak to 11/10, ałsome - fajnie, że po RDR w końcu uderzają w te bębny; zwierzyna, polowania (AC3 kolejny ze zwierzętami). -druga sprawa, mniej przyjemna. IMO za cholerę, choćby nie wiem co, nie wierzę, że tak gra będzie wyglądać i chodzić na Ps3 No fucking way, to jest na 99,9% gameplay z pc. Dlatego suma sumarum nie jaram się, czekam na pierwszy gameplay z Ps3. Tylko taki 100% z Ps3 a nie pc z podłożonymi przyciskami... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.