Skocz do zawartości

Far Cry 3


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ej no bez przesady Słupek, gorsze tekstury i niższa rozdzielczość spowoduje u Ciebie odruch wymiotny? Bo jeśli tak to nie wiem dlaczego jeszcze grasz na konsolach.

 

Trailer super, Vass na okładce sugeruje, że będzie głównym antagonistą. :) Fajnie, że wreszcie się wzięli za scenariusz, w ogóle cała branża jakby przestaje już robić gry z marginalną fabułą. Szkoda tylko, że rozgrywka wygląda raczej dość standardowo - przeciwnicy debile jak właściwie w każdej produkcji, poza tym mam nadzieję, że będzie się dało większość fragmentów skończyć bez zabijania kogokolwiek.

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano

Nie koloruj, nic nie pisałem o odruchu wymiotnym.

 

Gorsze tekstury czy niższa rozdzielczość to akurat norma w stanie jak najbardziej do przyjęcia. Zresztą nieważne tak jak pisałem, czekam na gameplay z Ps3 jeżeli faktycznie będzie to "tylko" różnica tekstur i rodziałki to będę skakał z radości.

 

Dzisiaj co drugi albo każdy dev pokazuje wersje z hiper, uper pc reklamując, że to z konsol. A później przychodzi co do czego i jest płacz, że różnice są kolosalne itd.. Dlatego wolę się nie jarać gameplayami z pc żeby później nie płakać. Mafia 2 mnie zgwałciła, sorry.

Opublikowano (edytowane)

 

Gameplay z multi. Generalnie nic specjalnego, ot jak to wszystkie multi teraz - "skopiujemy coda, wrzucimy pare pomysłów i mamy gotowy tryb multi!". Dopóki to jest tylko dodatek do prawdziwej rozgrywki to mi to jakoś strasznie nie przeszkadza, ale mimo wszystko rzygać się chce czasem jak patrze na te innowacyjne tryby wieloosobowe - w niektórych przypadkach to autentycznie aż się ma wrażenie, że ktoś jedynie tekstury podmienił...

Edytowane przez Kre3k
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Uncharted w FPP

 

Nieprawda, w Uncharted jest mniej skryptów. :P

 

A Far Cry 3 to mimo wszystko gra z dużym terenem więc kilka mocno oskryptowanych misji nie zaszkodzi. Na pewno lepsze to niż schemat: przyjmij misję, jedź na miejsce, po drodze zabij po raz 148 patrol, który zawsze się odradza, weź coś/zabij kogoś, wróć po nagrodę :P

Opublikowano

No ale takie akcje przecież także są mile widziane w grach z otwartym światem. Choć przyznam, że gameplay to sprawa nr 1. W takim Dead Island praktycznie wcale nie było takich oskryptowanych motywów, a wsiąkłem bez problemu w genialny klimat Martwej Wyspy. Tak w ogóle, rozgrywka w dżungli w DI bardzo mocno się kojarzyła z FarCry.

 

To była wersja konsolowa?

Opublikowano

Mi się wydaje, że Ubi zrobi z trzecim FC tak jak Crytek z Kryzysem Dwa. Korytarzowa struktura, w miarę rozległe poziomy, masa niezłych skryptów, inaczej oprawa nie stałaby na takim poziomie. Chyba...

Opublikowano

Mi się wydaje, że Ubi zrobi z trzecim FC tak jak Crytek z Kryzysem Dwa. Korytarzowa struktura, w miarę rozległe poziomy, masa niezłych skryptów, inaczej oprawa nie stałaby na takim poziomie. Chyba...

w Far Cry 2 też wszędzie były korytarze, niby wolny i otwarty świat, lecz w praktyce wszędzie drogę zasłaniały ci góry/skały

(nie grałem zbyt wiele, więc nie wiem jak to dalej wygląda, bo świat jest podzielony na północ i południe).

Dobrze chociaż, że nie ma już odradzających się patroli, swoją drogą nie wiem czemu tego jakimś patchem nie zlikwidowali w 2jce.

 

Tak teraz też mogą dać jakieś sztuczne ograniczenia w formie zbyt gęstego lasu, czy zbyt wysokich/stromych skał.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...