Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 30 listopada 2012 Opublikowano 30 listopada 2012 (edytowane) @Janczes - no niestety, gry od Ubisoft z PSS nie mają języka polskiego. Nie chce tu zadnej wojny rozpetac - ale w takich chwilach brakuje mi na OFW mozliwosci dostania sie na hdd konsoli i podmiany jednego 25 KB pliczku dzieki ktoremu menusy i dialogi staja sie PL. ;[ Edytowane 30 listopada 2012 przez 2razyjot Cytuj
Gość kaz_ Opublikowano 30 listopada 2012 Opublikowano 30 listopada 2012 Ej, mógłby mi ktoś powiedzieć jak wersja na PS3 wygląda od strony technicznej? Trzyma w miarę stabilny framerate? Ładna czy brzydka? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 30 listopada 2012 Opublikowano 30 listopada 2012 Bardzo ładna. Framerate jest stabilny, z tendencją do chrupnięcia przy większej zadymie. Myślę, że gra wyciąga te względnie stabilne 25 klatek na sekundę. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 (edytowane) X360 vs PC http://www.eurogamer...-xbox-360-wideo X360 vs PS3 http://www.eurogamer.pl/videos/far-cry-3-xbox-360-vs-ps3-wideo Niedlugo caly raport DF. Na razie? Brawo dla Ubi za taki port na konsoli. Miejscami widac ze jest screen tearing, a kolorystycznie, wydaje mi sie ze wersji PS3 bedzie blizej do tej PC niz X360. Edytowane 1 grudnia 2012 przez Voytec Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 i co z tego jeżeli gra chodzi fatalnie. co chwile spadki fpsów, nawet bez zadymy gra nie ma 30 klatek ftw Cytuj
da$io 110 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 Ojoj...naprawdę tak rwie na konsolach? Przecież to na oko 15-20 fps... Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 i zgadzam się z ravenem, odporność zwierząt na kule zdecydowanie jest za wysoka. psuje świetny klimat. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 Zamiast pytać o subiektywne odczucia niezbyt obiektywnych posiadaczy jednej konsoli w kwestii grafiki i płynności, chyba lepiej zdać się na profesjonalne porównania robione za pomocą narzędzi niedostępnych szaremu graczowi. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-far-cry-3-face-off Wyniki są trochę inne, od tego, co się tutaj czyta. Nie zmienia to ostatecznie faktu, że obie wersje względem PC ssą po same kule. Niestety, ale nasze konsole są po prostu STARE. 1 Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 Grafika wydaje sie slabsza niz w dwojce - co to za woda? Plywanie takie sobie, bardziej czuje sie jakbym szybowal i machal rekami jak zaba (!!!). Roslinnosc fajna ale taka "pecetowa", gdzie uginajaca sie trawa itp., uproszczenia. Fajne sa efekty swietlne, widocznosc z szybu komunikacyjnego (ten najazd kamery dookola jak z Assasins Creed 1) i super, ze jest duzo do zbierania, upgrade broni, statsow, kilka mozliwosci do wydawania punktow doswiadczenia. Zapowiada sie niezle. Polowanie to marny zart a odpornosc dzikow na kule z "dziewiatki" to czyste science fiction. Nie probowalem polowac na jelonki i sarenki ale na mysl o potrzebie wladowania magazynku ogarniaja mnie dreszcze! Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 Do prawdy, nie wiem, o co wam chodzi z ta wytrzymaloscia zwierzat. U mnie padaja, jak muchy. W(pipi)iaja jedynie czeste problemy z wytropieniem ich. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 But which version offers the best experience? Alas, abundant full-screen tearing does much to curtail the look of an otherwise gorgeously designed game on console platforms, for which both PS3 and 360 are guilty to equal degrees. Frame-rate is also a big drag too, and we'd hoped for better than the 20-30FPS fluctuations we're getting from both platforms during gunplay - though 360 fares slightly better here overall. There are stability issues with the PC release too but given the right hardware specs this is undeniably the road to take for a tear-free experience. In all, Ubisoft Montreal has conjured up a beautiful, boar-skinning, hang-gliding romp on all three platforms, though tolerance is advised for console owners whose pet peeves include screen tearing. Otherwise, the scale of cut-backs to these versions isn't as extreme as we'd expected going in. Many prin(pipi)le effects and assets are faithfully upheld from the PC version - even down to the taxing ambient occlusion, and global lighting. Image quality purists will know where to find all the bells and whistles, but in the final tally, Far Cry 3 stands as a strong multi-platform release. Konsole sa stare, screen tearing jest widoczny i to on jest glownym przeciwnikiem konsolowych wersji. Z tego co gram, to framerate w zaleznosci od tego co sie robi, ale wydaje mi sie ze poziom Crysisa 2, choc nie mam w oczach odpowiedniego sprzetu, zeby to zmierzyc. Mimo wszystko przy takim szczegolowym, przepieknym otoczeniu, sa to solidne porty. Nie ma czegos takiego jak w Skyrimie, ze jest duzo rozmytych tekstur. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 coraz bardziej mi się podoba. graficznie nie równo, momentami bardzo ładnie a czasem mocno średnio. trawa za zielona pływa się dziwnie, jak jj napisał, jakby się latało. ale ogólnie jaram się i jak w dwójce po 2 godzinach miałem dosyć to tutaj czuć moc i chce się grać. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 Dokladnie. Mnie sie najbardziej podoba jak narazie motyw z obserwacja terenu przez ta lornetke, pozniej wszystko fajnie widac, co sie dzieje na mapie i mozna przeprowadzic iscie filmowa operacje. Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 (edytowane) Tak jak juz pisalem w dziale xboxa,mnie również denerwują kontrasty w tej grze,trawa jest za zielona,światło od rękimodboja się za mocno,demerwuje mnie 25fps i tearing cala reszta jest ok,ale chyba ladniejszy i tak byl far cry 2 A co mi sie najbardziej spodobalo na chwile obecna? To jak gra sie zaczyna,dawno tak fajnego wstępu nie widziałem.Można naprawde fajnie utożsamić się z bohaterem. Edytowane 1 grudnia 2012 przez poli_x Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 Nie no z 1 strony fajnie, ze klimat bardziej realny, ekipa przyjaciol, flaszki z kolorowym alkoholem i sporty ekstremalne. Jednak za chwile budzi mnie gosc podobny do little jacoba z GTAIV, moge isc sciezka rekina i w wioskowym sklepie gada do mnie jamajska babcia z akcentem brytyjki. Hm... Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 (edytowane) 6:30 na liczniku i gra mi się coraz lepiej. Podoba mi się bardzo różnorodność misji. Niby idź i zabij, ale jest to tak fajnie wszystko przemyślane, że ciagle mam banana ba ryju. Motyw z misją, w której musimy spalić plantację zioła w rytm dubstepu zmieszanego z reggae - mistrzostwo świata. Jeżeli gra potem nie spuści z tonu, to mam chyba nowego kandydata do gry roku. A co do "wytrzymałości" zwierząt, to również nie widzę problemu. Na mniejsze zwierzaki jeden strzał z łuku zwykłą strzałą, a na tygrysa czy niedźwiedzia - wybuchająca strzała . Dokladnie. Mnie sie najbardziej podoba jak narazie motyw z obserwacja terenu przez ta lornetke, pozniej wszystko fajnie widac, co sie dzieje na mapie i mozna przeprowadzic iscie filmowa operacje. Oj tak. Nie ma nic lepszego, niż dobrze przemyślana akcja, gdzie do dyspozycji mam snajperkę, łuk i ładunki c4. Fantastyczny tytuł. Edytowane 2 grudnia 2012 przez ragus Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 świat jest ogromny. odkrylem dopiero 5 masztów z 18 o ile się nie mylę :o Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 Ten motyw z odkrywaniem fragmentów mapy przez wspinanie się na maszty i wyzwalanie później tych terenów przez zdobywanie posterunków na razie mnie bardziej wciągnął od głównej misji . To óczócie, kiedy ściągasz ostatniego zdezorientowanego obrońcę ze snajperki, a on (jak i jego towarzysze) nigdy już się nie dowie, kto i skąd ich tak wszystkich powybijał. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 (edytowane) Ja juz mam odbitych 29 posterunkow, kazdy przejety bez wykrycia. Chyba nie musze mowic, ze ladne kilka z nich bylo odbitych przez pojedynczego tygrysa, niedzwienia, buszujacego w poblizu, ktory nagle wbiega im na posesje i robi halo? XD To tez jest dobre, raz robilem rekonesans, to kolo mnie przebiegl lampard, wbil im sie przez glowne wejscie i nikogo nie oszczedzil ;d Ulocked undetected ;d Edytowane 2 grudnia 2012 przez Andżej Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 gdzie są te dziki, skuhwysynów nie mogę nigdzie znaleźć. jednego przez godzinę spotkałem, ale leżał trupem zabity przez jakiegoś typa i nie mogłem go oskubać ze skóry. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 U was też po ściągnięciu kogoś snajpą (tłumik) przeciwnicy od razu wiedzą skąd padł strzał i lecą tam? Czy może za blisko stoje? Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 (edytowane) Jak widzą jak klient pada i są to ludzie z tym piorunkiem nad glowa, to tak. A reszta leci tam, gdzie oni. Edytowane 2 grudnia 2012 przez Andżej Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 U was też po ściągnięciu kogoś snajpą (tłumik) przeciwnicy od razu wiedzą skąd padł strzał i lecą tam? Czy może za blisko stoje? Tak, ale nie biegną za daleko. Wystarczy odbiec albo biec w bok, by Cię nie wykryli. Bardziej mnie wkur,wiają psy, które biegną dużo dalej i szybciej, niż ludzie :-/. Cytuj
estel 806 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 Ja z kolei strasznie koszę nożem. Wszystkie takedowny kupuję praktycznie od razu. Wszystkie posterunki czyszczę nożem. Super sprawa. Chain takedown zakończony rzutem noża Nie mogę się już doczekać na Gunslinger Takedown. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 (edytowane) gdzie są te dziki, skuhwysynów nie mogę nigdzie znaleźć. jednego przez godzinę spotkałem, ale leżał trupem zabity przez jakiegoś typa i nie mogłem go oskubać ze skóry. :confused: ziomuś no przecież na mapie są zaznaczone, podbijasz w to miejsce i kręcisz się trochę w kółko, pojawią się Aha, jeszcze jedna niefajna sprawa, to że te dalsze skille są dostępne dopiero po wykończeniu kilku misji z głównego wątku. Niezbyt ciekawie. Chciałem najpierw całą wyspę oczyścić z wrogich posterunków, ale nie da się po cichu, bo kilku ostatnich strzegą heavy gunnerzy, a na nich trzeba mieć specjalnego perka, oczywiście zablokowanego... Ale ogólnie, mimo całego tego narzekania, gra jest po prostu zaje,bista. Dawno się tak nie wkręciłem. Edytowane 2 grudnia 2012 przez raven_raven Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.