Skocz do zawartości

Kingdoms of Amalur: Reckoning


estel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Ps: Pierwsza myśl po ograniu dema, to : Niezły fundament pod konsolowe MMO : nowy świat stworzony od podstaw, no i ten system walki który okazałby się przełomowy jak na MMO oczywiście gdyby udało się w takiej formie go wsadzić w mmo... tak się tylko rozmarzyłem... :) Póki co EA ma świeży KOTR mmo i tam pewnie cała para pojdzie :)

 

pierwotnie KoA:R miał być właśnie MMO ale coś nie wyszło (twórcy się tym nie podzielili), gdzieś taką nowinkę przeczytałem w wywiadach z twórcami albo na twitterze.

 

a co do samego dema to tylko uświadczyło mnie w pozostawieniu preordera. tylko mam nadzieję że w finalnej wersji nie będzie takich cyrków z dźwiękiem i dialogami. byle do 8 :)

Edytowane przez dApo
Opublikowano

Ściagnąłem demo dla bzdurnych bonusów do nadchodzącego ME3 na kóry czekam z wywieszonym jęzorem i bardzo mile sie zaskoczyłem tym co zobaczyłem przez tych kilkadziesiąt minut dema. Jeżeli poprawią parę błędów/niedociągnięć, to na pewno nie przejdę obok tej gry obojętnie, gdy stanieje za jakiś czas.

Opublikowano

Mnie w ogóle bardzo pozytywnie zaskoczył pomysł na świat i historię. Nigdy nie lubiłem zamysłu "przeznaczenia" i innych tego typu bzdur, a w grze jest to świetnie przedstawione i wywrócone do góry nogami. W obliczu ME3, które wygląda tylko gorzej i gorzej jakoś, Reckoning zapowiada się na naprawdę zacnego action RPG.

Spodobał też mi się podział na umiejętności do walki i na te do eksploracji.

Nie przypasił mi tylko motyw z kartami. Taki trochę sztywny i sztuczny. Ciekawsze byłoby jakieś znajdywanie tych kart, czy mieszanie ich.

Opublikowano

Build z dema ma kilka miesięcy z tego co wiem (pewnie ze 2 czy 3), więc jest opcja że poprawili to i owo.

 

System walki, tak szeroko reklamowany, trochę mnie zawiódł. Głównie dlatego, że nie mogłem zcancelować ciosów unikiem oraz przy zmianie broni w połowie combo, nowa broń zaczyna swoją sekwencję zawsze od początku. Poza tym nie mam większych zastrzeżeń.

 

A nawet powiem więcej, odkąd czytałem o tej grze myślałem, że zaklęcia będą słabe, nieefektywne i w ogóle do dupy, ale to co zobaczyłem nastraja pozytywnie. Bardzo fajnie działał Mark of Flame czy Storm Bolt. Do tego machanie laską i kontrola pola walki - super.

 

Jestem pozytywnie nastawiony, liczę na poprawę bugów i znikam w lutym. Szykuje się dobry kawałek mięcha.

Opublikowano

(...) lada chwila Mass Effect 3 ... Czy tylko mi się wydaje, czy RPG znowu wracają do łąsk a patrząc po ostatnich ocenach, wynikach sprzedaży i tym co na horyzoncie to nic tylko się cieszyć .

 

Nie zapominajmy o Wiedźminie 2 na konsole ;)

Opublikowano

Ciekawa gra, nie powiem. Szkoda tylko że demko jest aż tak zabugowane. Dzwięk znika, dialogi same przeskakują, gra się zawiesza (PS3). Wie ktoś może, czy wersja z naszego PSstore jest PL?

ooo nawet nie wiedziałem, że ma być PL bardzo fajnie. A Tobie radziłbym uważać z wersjami PL z PSS. Ostatnio w którymś z czasopism z grami jakiś chłop pisał, że kupił DeusEx w wersji PL i dostał ANG.

Właśnie ograłem demo i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Ładna grafika, bardzo przyjemny system walki. Nie sprowadza się tylko do naparzania non stop kwadrat, tylko są różne kombinacje, rozwinięte drzewko, dużo bonusów, Fate. Jedyne co mnie zdziwiło to, że laską siałem lepszy zamęt niż mieczem gdzie grałem wojownikiem:)

 

Nie wiem, czy będzie po Polsku. Chciałem się tylko dowiedzieć czy demo jest PL. :)

Opublikowano

Jeśli polonizacja miałaby wyjść im tak jak np. ta z ME 2, to już lepiej niech się tego nie dotykają. Chociaż nawet angielski dubbing w KoA też jakiś mało klimatyczny wyszedł.

Opublikowano (edytowane)

Ja nie lubię dubbingu. Wolę słuchać po angielsku, ale czytać po polsku.Kinowe wersję mi najbardziej odpowiadają. A co do KoA to w też grze fabuła i dialogi pełnią drugorzędną role. Tutaj bardziej chodzi o system walki, zbieractwo itemów, rozwój postaci(taką mam nadzieje:)

Edytowane przez SetoPL
Opublikowano

W takim razie muszę cię zasmucić, ale się mylisz. Fabuła odgrywa znaczącą rolę, bo to jest RPG pełną gębą. Oczywiście twórcy przygotowali kilka rozwiązań dla ludzi, którym nie chce się czytać, więc niejako można samemu kontrolować jakość fabuły.

 

Dla całej reszty, po obejrzeniu niezliczonej ilości wywiadów, podcastów itp. jestem pewien, że fabuła, a raczej wykreowany świat, da radę. Ciężko mówić o fabule w grze, gdzie ma się dosyć dużą swobodę działania, 6 różnych frakcji z własną fabuła, main quest z własną fabułą i side questy z własną fabułą itd. To nie jest jRPG z jedną, często zasługującą na miano "emocjonalnego rollercoastera" albo "epickiej", linią fabularną. To coś bardziej jak Skyrim.

 

A co do świata to R. A. Salvatore napisał 10 000 lat historii, więc myślę że bardziej zainteresowani znajdą kilka smaczków.

  • Plusik 2
Opublikowano

Dzięki za info. Nie zmartwiłeś mnie po prostu myślałem, że to typowy H&S.Ja po prostu nie przepadam za czytaniem tony tekstów po angielsku, bo muszę je na bieżąco w głowie tłumaczyć. Przy wyborze questów masz racje była zakładka fractions quests. Fajna motywacja by skończyć grę parę razy, bo niby można robić postać jak się chce, ale takie hybrydy IMO jest słabe. Nigdy nie czytałem nic Salvatore, ale z tego co pisali w PSX to dobry pisarz

Opublikowano

Dobry, niedobry, kwestia gustu. Na Pulitzera się nie załapuje, ale gówna też nie pisze ;)

 

Nie musisz kończyć gry parę razy, bo istnieje opcja respecu - trzeba się udać do Fateweavera i stracić trochę złota. Chyba, że chodziło ci o różne frakcje/gildie, ale one też się wzajemnie nie wykluczają. Można co najwyżej przejść grę drugi raz, żeby podjąć inne decyzje. Czytałem gdzieś, że takie zwykłe przejście to około 100 godzin, a ci którzy chcą wypełnić każdego questa, zdobyć każdą unikalną broń itd. mogą liczyć na około 300h rozgrywki. Dlatego bardzo ciesze się, że jest taka opcja, że w połowie gry można przeprofilować swoją postać - tak bardzo jak kocham grać magiem, nie wiem czy po kilkudziesięciu godzinach nie zachce mi się latać ze sztyletami albo w ogóle stworzyć jakąś hybrydę w stylu wojowniko-łotrzyka ;)

 

A jak nie przepadasz za czytaniem tony tekstów to też nic strasznego, bo jak pewnie zauważyłeś w demku w trakcie rozmowy ta najważniejsza opcja, która popycha questa do przodu jest zawsze na samej górze listy tematów do wyboru, dodatkowo zaznaczona na niebiesko.

  • Plusik 1
Opublikowano

no co ty?! 100h?! WOW to bez kitu RPG pełną gębą:) a to z resetem umiejętności to wypas. Ja chciałem drugi raz żeby właśnie inną postacią zagrać, ale w takiej sytuacji możliwe, że dam sobie spokój. Ja na przykład uwielbiam wygląd wojownika, pełna zbroja, wielki 2h miecz to jest co to lubię, ale z drugiej strony magia mnie bardziej pociąga. Może ja się też pokuszę na maga-bitewnego, bo akurat za łotrzykami nigdy nie przepadałem. Bez kitu bardzo ciekawie się to zapowiada. Chyba odpuszczę sobie FF XIII na rzecz tej gry. Tak zauważyłem 1 opcja dialogowa to zawsze pchanie do przodu. Ciekawe też jest, że jak grałem człowiekiem(nie pamiętam nazw tych ras) to mogłem kogoś przekonać by mi pomógł(środkowa opcja dialogowa)miałem 95%, a jak zagrałem tym a`la elfem to miałem 5%. Ja na przykład zawsze lubię elfów wybierać tylko te bonusy są typowe dla maga, ale mam wrażenie, że chyba nie są jakieś kolosalne różnice(tak jak w Skyrim) i nie będzie problemów by zrobić elfa-wojownika. Oby w nowym psx była przychylna recenzja to od razu do sklepu jadę:)

BTW.Nie pamiętam czy Ci mówiłem, ale obejrzałem Elfen Lied i mega wrażenie na mnie zrobiło. Szkoda, że nie ma więcej sezonów. Końcówkę sprawdziłem w mandze i mega kocur!:)

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

No niby 100h, tylko nie wiem co to w sobie zawiera, nie mogę źródła znaleźć. Przypuszczam, że chodzi o main quest i frakcje, ale nie dam sobie ręki uciąć ;)

 

Ja właśnie jestem zły, bo ta 4 rasa (te białe elfy) za(pipi)iście mi podeszła wizualnie, ale z kolei bonusy do stealth? Po co mi to, jak ja chcę maga zrobić. Wezmę więc czarne elfy i tyle. Może też być tak, że reset umiejętności zresetuje też te bonusy rasowe, nie wiem, zobaczymy.

 

Pewnie rasa człowieka, którym grałeś, miał jakieś dodatkowe punkty w Persuasion. Stąd ta zmiana.

 

No mag-bitewny prezentuje się wyśmienicie. Otrzymanie obrażenia zamienia w manę, dodatkowe bonusy do zadawanego dmg, czy odporności na magię. Super. Jedyne czego brakuje to teleport zastępujący zwykły unik, ale jak zrobisz mago-łotrzyka to jest teleport zatruwający przeciwników. Też fajne ;]

 

Cieszę się, że Ci się Elfen Lied podobało. Nie jest to mój nr 1, ale pamiętam że też zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Avatar został z przyzwyczajenia ;) A mangi nie czytałem, zakończenie anime mnie usatysfakcjonowało.

Edytowane przez estel
  • Plusik 1
Opublikowano

Widzę, że dogłębnie tą grę obczaiłeś. Im więcej piszesz tym bardziej mi się ta gra podoba:), a wiadomo coś o maksymalnym poziomie postaci, bo jeśli jest wysoki to zbiegiem czasu można te różnice zmniejszyć gorzej z wyborem bóstw. Nr. czarny elf ma typowe dla maga bóstwa a 5,6% w późniejszych etapach gry może mieć duże znaczenie.

 

A można wiedzieć jakie masz inne ulubione, bo z chęcią bym coś obejrzał ciekawego, a troszkę tego jest. Ja szczerze Ci się przyznam, że całej to nie czytałem, tylko zobaczyć co się z Lucy stało i jest naprawdę czego żałować, że nie wydali anime,ale nie będę tutaj spolerował i jak coś możesz prywatnie pisać żeby nie robić bałaganu:)

Opublikowano

40 poziom to maksimum. 123 punkty na umiejętności się dostaje podczas całej gry i 40 punktów na skille tj. persuasion, detect hidden itp. Do tego dochodzą Twists of Fate, czyli karty które dają permanentne bonusy typu +10% do życia, +1 do wszystkich umiejętności z drzewka Finesse itd. Do tego są Lorestone'y, czyli kamienie które opowiadają jakąś historię, za zebranie całego seta tych kamieni dostaje się kolejny bonus, a samych setów jest chyba z 20.

 

Także bonusów trochę będzie ;)

 

A co do anime to poczytaj ten temat. Możesz od końca ;) Dużo ludzi podało tam kilka tytułów, które po prostu trzeba zobaczyć.

Opublikowano (edytowane)

To ogółem daję ponad 20 skillów wymaksowanych, więc całkiem przyzwoity liczba. Wiadomo coś na temat Multi? Chodzi mi konkretnie o Co-Op

Edytowane przez SetoPL
Opublikowano

To ogółem daję ponad 20 skillów wymaksowanych, więc całkiem przyzwoity liczba. Wiadomo coś na temat Multi? Chodzi mi konkretnie o Co-Op

 

Będzie tylko singiel, ale jak gra się dobrze sprzeda to kto wie, następna część może mieć co-opa.

Opublikowano

oj ciężko może z tym być. ostatnio czytałem, że Bulletstorm sprzedał się w ilości 1,2mln i to za mała ilość żeby robić kontynuacje. Chociaż z drugiej strony wydali bardzo dużo na reklamę, a tutaj raczej nie. Dzisiaj ciężko robi się gry, nawet jak gra dostanie same 9/10 to nie znaczy, że się sprzeda. Ja mam nadzieje, że gra będzie dobra i pozbawiona bugów to dam chłopaków zarobić i kupię nową.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...