Faranell 279 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 Po ograniu demka Amalura i FF 13-2, wybieram.... to pierwsze!!! Demko mi bardzo podeszło, na coś takiego czekałem;) Przypomina trochę Fable, sterowanie postaci dosyć przyjemne, leciutkie, nie podoba mi się tylko strasznie strzelanie z łuku, trochę to niemrawe;) Ale ogólnie gierkę łykam na premierę bez dwóch zdań. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 Też miałem dylemat czy FF czy KoA i na razie wygrywa u mnie KoA. Porobiło się na tym świecie, żeby FF tracił klientów na rzecz KoA:) Cytuj
leszekch 5 Opublikowano 23 stycznia 2012 Opublikowano 23 stycznia 2012 też się zastanawiałem nad kupnem bo podoba mi się ,ale jak nie ma polonizacji to nie ma mojej kasy . 2 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 (edytowane) Również żałuję, że nie będzie PL wersji (ofc napisów) no ale trudno. Co jak co ale w takim rpg-u by się przydały chociaż na pewno nie jest to powód do rezygnacji z takiej gry. Co do gry-dema, skończyłem "2,5 raza" (dla porównania demo FFXIII-2 wyłączyłem po 10 min ;p) i jestem bardziej niż zadowolony. Takiego rpg-a trzeba mi było, tak powinien wyglądać Fable. W sensie posiadać elementy rpg i dużo możliwości. Najbardziej bałem się, że będzie to kolejny rpg nastawiony tylko na walkę a tymczasem to rasowy, przygodowy rpg. Co mnie bardzo cieszy. Parę rzeczy nie podoba mi się (niski poziom trudności, bohater niemowa, fabuła póki co mnie nie wciągnęła, bugiiii) ale zdaję sobie sprawę, że to demo. Z innej beczki zauważyliście jak w demie: w prologu, na obrzeżach mapy, w zamkniętych pomieszczeniach - w ogóle gdzieniegdzie "gra przeskakuje na 60 klatek" heh? Podobnie jak w Infamousach, czytałem na forach, że szczególnie w wersji na Ps3 jest to odczuwalne. No nic czekam na pierwsze opinie osób co kupują na premierę jak z bugami. Bo o nie najgorzej się boję (co za czasy...). Edytowane 24 stycznia 2012 przez SłupekPL Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 A mam właśnie pytanie co do jednej rzeczy. Jak jest z tym odradzaniem, bo w demie jak zginąłem była opcja"resurrection" i bohater od razu wstawał w miejscu gdzie zginął. Można tak w nieskończoność czy jak, bo mi konsola się zawiesiła jak drugi raz zginąłem w tym samym miejscu? A poziom trudności jeszcze jest Hardcore, ale nie można było go wybrać. No i mam nadzieję, że zrobią ciekawe questy, bo jak gra ma być na 100h to sam ciekawy gameplay wątpię żeby to uciągnął. Cytuj
Adan 7 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 Zagrałem w demko w wersji na PS3. Gra ogółem bardzo fajna, ale technicznie to jakiś koszmar. Tekstury doczytują mi się paręnaście metrów przede mną, artefakty i słaba kamera. Na premierę w ciemno na pewno nie będę brał, za dużo takich pokaleczonych gier na PS3 już było, by ryzykować. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 Ja mam nadzieję, że w nowy PSX będzie recenzja, bo w ciemno nie ma co. Ta gra ma dużo niewiadomych, żeby tak ryzykować. Może być hit, a może być totalna kaszanka. Cytuj
estel 806 Opublikowano 25 stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 stycznia 2012 (edytowane) Wątpię, że będzie kaszana. Obstawiam, że co najmniej gra na 8. Demko ma 3 miesiące i było tworzone przez zewnętrzne studio, które po prostu wycięło kawałek kodu z wczesnej wersji. Stąd bugi. Nowy i pewnie ostatni live Fajny, bo pokazuje że nawet grając na normalu w późniejszych etapach gry nie jest za łatwo. Teraz zastanawiam się czy zaczynać od harda. I nowy filmik na GT O muzyce i efektach dźwiękowych. Kalkulator skillów Coś, co pomoże w rozplanowaniu rozwoju swojego bohatera Wersja beta Edytowane 25 stycznia 2012 przez estel 1 Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 Obczaiłem demko i na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Technicznie nie miałem żadnych problemów z teksturami ani niczym więc nie wiem jak u kolegi parę postów wyżej. Grafika ładna taka na 8, kolorowa bajkowa, walka jak na rpg prezentuje się miodnie ale nie oczekujmy z tego slashera. Łyknę na pewno. A co do Finala XIII-2 - za stary jestem na to, jakiś samograj, chocoboliny i różowa świnia zwracająca się do mnie Kupo... Wysiadłem już dawno z Finala i nie wracam. Graficznie Final bardzo ładny - można by na tym silniku jakiegoś action adventurea zrobić ala Zelda. Do tej pory zachodzę za co Famitsu w XIII dało 40/40... Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 (edytowane) Ostatnio też właśnie pisali, że Famitsu sypie 40/40 na lewo i prawo. Z ciekawości sprawdziłem i przy 40 lvl ilość punktów starczy żeby całkowicie rozwinąć jedno drzewko. I Estel wiesz może jak jest z odradzaniem się? Bo w demie można było resurrect i od razu gdzie postać zginęła on się odradzał. Jednak przy drugiej śmierci gra mi się zawiesiła, a na tym filmiku jak zginął pojawiło się Load game Edytowane 25 stycznia 2012 przez SetoPL Cytuj
estel 806 Opublikowano 25 stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 stycznia 2012 Jak umierasz to musisz wczytać poprzedni stan gry. Ten zabieg ze wskrzeszaniem był tylko w demku. 1 Cytuj
maztika 36 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 najpierw padl dzwiek, pozniej przeskakiwaly dialogi, az w koncu demo sie zawiesilo. szkoda mi było czasu powtarzac. gra sie jednak przyjemnie, irytuje jedynie kamera i wybór czcionki (moze smieszne, ale jakos zwracam na to uwage w grach, szczegolnie rpgach, gdzie jest duzo czytania zobaczymy jaki bedzie full. pewnie kupie, ale nie od razu. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 Dzięki Estel, bo już myślałem, że takie coś wpakowali do gry:) z tą kamerą masz trochę racji, czasami tak dziwnie się oddala, jakby stała w miejscu. Kurcze już nie mogę się doczekać, bo bym z chęcią w coś nowego pograł. Ile można w tego BF-a:) Cytuj
estel 806 Opublikowano 26 stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 stycznia 2012 Nowy filmik Tym razem o świecie, lokacjach, questach itd. Co jak co, ale design broni zapowiada się fachowo, a mnogość i różnorodność lokacji to wisienka na torcie Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 26 stycznia 2012 Opublikowano 26 stycznia 2012 Te podwójne miecze u łotrzyka przypominają trochę tą broń ze startrecka co Ci zmarszczone-czoła mieli:) a ogólnie to obejrzeniu tych filmików zagram na pewno wojownikiem. Ma kilka ciekawych "czarów" no i można jungle robić Fajne też było jak podrzucił do góry i jak spadał to go ze strzał dobijał. Jak w Devil May Cry:) oby tej gry nie spieprzyli, bo zapowiada się miodnie. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 26 stycznia 2012 Opublikowano 26 stycznia 2012 UPS:) Chodziło mi o juggle:)To słowo znam tylko ze słyszenia, nie gram w bijatyki, tylko to mam na swoją obronę Cytuj
estel 806 Opublikowano 26 stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 stycznia 2012 Haha, jak napisałeś jungle to myślałem że chodzi ci o Quake, to trzęsienie ziemi (czar wojaka) Ja tam wybieram czystego maga, będę pakować wszystkie punkty w Sorcery, a później planuję sprawdzić Universalist. Podczas ostatniego Q&A z dev. napisali, że Universalist dostaje za darmo wszystkie umiejętności z kategorii "... Weaponry", czyli te które odblokowują specjalne ruchy, za darmo. Dzięki temu sprawdzę sobie każdą broń i może przemienię się na Finess/Sorcery z Faebladesami i Chakramami Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 27 stycznia 2012 Opublikowano 27 stycznia 2012 Ten atak btw bardzo fajnie się prezentuję. Tak samo jak burza błyskawic u maga też grubo wyglądała. Ogólnie gra magiem wydaję się ciekawsza. Bez kitu już nie mogę się doczekać. Uwielbiam te 30 minutowe rozkminy kim grać:)Mógłbyś dokładnie opisać o co chodzi z tym Universalist? Cytuj
estel 806 Opublikowano 27 stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 stycznia 2012 Tutaj masz wszystko opisane. W skrócie - będzie to jedyna "klasa" w grze, która będzie mogła wyekwipować praktycznie każdy ekwipunek, a do tego będzie miała dostęp do każdego ataku specjalnego dla każdej broni. 1 Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 27 stycznia 2012 Opublikowano 27 stycznia 2012 Tak sprawdziłem. Szkoda tylko, że trzeba dodawać do trzech drzewek. Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 stycznia 2012 (edytowane) EA wykonało bardzo "fajny" ruch. Pazerne skur.wysyny. http://www.destructo...ss-220459.phtml Cała jedna frakcja będzie dostępna dopiero po wpisaniu online passa. W grze singleplayer. Idioci. Z drugiej strony dev. też nie jest bez winy. Przecież musieli się na to zgodzić. Edytowane 28 stycznia 2012 przez estel Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 No nic będzie trzeba kupić nową. Z jednej strony trochę ich rozumiem. Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 stycznia 2012 (edytowane) Post wyjaśniający Curta Shillinga, założyciela 38 Studios. Nie lubię EA. Update recki IGNu Kratos5s5s asks... I have yet to fully complete the demo even once due to freezing issues. The dialogue also cuts out at some points, or is simply not spoken at all. Other animations, particularly during conversations, appear glitched as well. Have you encountered any major (or minor) bugs in the final product? Colin answers... It's super disappointing to hear that the demo for the game isn't running well for a lot of gamers. Much of that apparently has to do with the fact that it's based off of an old build that was outsourced to a third party. Nonetheless, I haven't run into any significant problems on either the PS3 debug or PS3 retail builds I've been playing. I can't yet speak for PC or Xbox 360, however. Minor problems I've encountered have included a less than desirable draw distance at times, some stuttering audio and frame rate drops during super-heated battles. That's the extent of it. Believe it or not, the game hasn't frozen a single time on me, which is awesome for a game of this size and scope. Edytowane 28 stycznia 2012 przez estel Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 EA myślę, że będzie do każdej swojej produkcji wrzucał Passy. Co za czasy. A co do recki to pozytywnie mnie nastawiła. A są jakieś dodatki za pre-order? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.