anarom_pl 120 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Witam serdecznie. Czy w grze można zrobić jakąś czynność, która odblokuje na mapie lokalizacje Lorestones. Już trochę męczy mnie ich szukanie. Szkoda że nie można podejżeć co jest już zaliczone W sumie mógłbym sobie coś wydrukować, ale nie mogę w necie znaleźć dobrej i czytelnej mapy. Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Witam serdecznie. Czy w grze można zrobić jakąś czynność, która odblokuje na mapie lokalizacje Lorestones. Już trochę męczy mnie ich szukanie. Szkoda że nie można podejżeć co jest już zaliczone W sumie mógłbym sobie coś wydrukować, ale nie mogę w necie znaleźć dobrej i czytelnej mapy. Wymaksuj sobie Detect Hidden i masz Lorestony widziane na mapie. Możesz sobie sprawdzić, ile masz odblokowanych w danej lokacji, oprócz winter, summer, spring i fall. Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Musisz uważać, bo nie które są w jaskiniach albo w innych lokacjach oraz gdzieś w necie na forum pisali, że komuś się przydarzył bug, że nie mógł jednego lorestone w alabastrze wziąć. Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 (edytowane) Dzięki. To chciałem wiedzieć . Detect Hidden miałem na piątym poziomie i widziałem tylko ukryte przejścia. Wymaksuję do końca i będę szukał. Edytowane 28 lutego 2012 przez anarom_pl Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 27 lutego 2012 Opublikowano 27 lutego 2012 Nie wpadło mi trofeum Green Thumb.Czy ktoś miał taki sam problem? Wszystkiego mam powyżej 10 szt tak jak trzeba i doopa. Przepraszam za post pod postem, ale nikt nie zagląda do tematu. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 4 marca 2012 Opublikowano 4 marca 2012 Witam, nie ukrywam ze ostatnio narobiłem sobie smaku na tą grę. Jak byście porównali ją z Fable? Jest też tam taki wątek , nazwijmy to, społeczny? Niekoniecznie chodzi mi o zawieranie związków homoseksualnych Ale jakieś takie życie codzienne poza wyrzynaniem stworów Pamietam ze w demo dziwnie zachowywałały się fpsy, gdzies gdzie nie bylo obciążenia gra wyraźnie śmigała w powiedzmy to 50-60 fps [nie wiem, strzelam ze to taki przedział] aby juz kawałek dalej spaść do bardziej "standardowego" poziomu, w pelnej wersji tez to występuje? Pytam o wersje ps3. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 5 marca 2012 Opublikowano 5 marca 2012 (edytowane) ech, a ja po wszytskich pozytywnych opiniach mialem kupic w ciemno, ale w ostatniej minucie postanowilem sprawdzic demo, ktorego niestety nawet nie zdolalem ukonczyc. Po scalakowaniu Skyrima, tytul w ogole mi nie podszedl. Cukiereczkowa oprawa, strasznie slabe udzwiekowienie (beznadziejna muzyka, jakies opoznienia), samo wykonanie - jestem na nie i juz wole poczekac na ME3 badz zainwestowac w FF ! Edytowane 5 marca 2012 przez easye Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Ok, co prawda nie skonczylem jeszcze gry, ale mam na liczniku jakies 40h, wiec postanowilem skrobnac swoje wrazenia z gry. Moze przydadza sie komus, kto zastanawia sie nad kupnem. Nad fabula nie bede sie rozwodzic, poniewaz nie skonczylem jeszcze watku glownego. Jedyne co moge na razie napisac - niebardzo mnie wciagnela. Ale musze nadmienic, ze w grach rpg z otwartym swiatem i spora dawka swobody dzialania, fabuly zawsze byly mialkie ( patrzcie na serie tes). Moze wypisze w punktach co mi sie podobalo a co nie, bedzie to czytelne i mniej zanudzajace: Na plus: - design swiata - oczywiscie to kwestia gustu, ale ten kolorowy, basniowy swiat naprawde mnie urzekl - system walki - prosty i intuicyjny, zabijanie wrogow daje mi duzo wiecej satysfakcji niz machanie orezem w skyrim - crafting - bardzo fajnie przygotowany, mamy mase mozliwosci aby tworzyc miksturki, bronie, zbroje i gemy - system rozwoju postaci. System jest co prawda standardowy ( forma drzewka z umiejetnosciami pasywnymi i aktywnymi ), ale jest przejrzysty i mozna odwiedzajac odpowiedniego npc, zresetowac sobie wszystko i porozdawac punkty na nowo - swiat - jest spory ( mniejszy od skyrim), ma wiele miejsc do odwiedzenia - oprucz watku glownego mamy kilka frakcji gdzie wykonujemy zadania, mase npc z questami, wiec jest co robic - sety zbroji - jak kazdego fana gier rpg, takie rzeczy mnie po prostu podniecaja Teraz pora na minusy. - TA GRA NIE STANOWI ZADNEGO WYZWANIA - to jest moj najwiekszy zarzut w tej grze. Niech sobie beda po polach czy pomniejszych dungeonach biegajace pionki na jednego hita, ale ja chce miejsca, gdzie przed wejsciem musialbym sie odpowiednio przygotowac, wypic tuzin mikstor itd i dopiero ruszyc w tango i to ostrozne,zeby nie zginac. Niestety, takiego czegos nie doznamy, a szkoda - swiat nie jest taki otwarty jak bysmy chcieli, ma niewidzialne sciany i podzielony jest na lokacje (mniejsze i wieksze), ktore polaczone sa waskimi sciezkami - karty przeznaczenia , to tak naprawde najzwyklejsze podklasy, tylko inaczej nazwane i dajace permanentne buffy dla postaci ( czyli nic nowego) - zachwalalem crafting, ale jest tez druga strona medalu - bronie i zbroje sa duzo bardziej wykoksowane niz epickie itemy ktore znajdujemy za ubicie wrogow etc. W polaczeniu z niskim poziomem trudnosci gry, po prostu malo kto nam podskoczy. - masa miksturek, wzmacniajacych, ochraniajacych ,odtruwajacych, a przede wszystkim ZAWALAJACYCH nasz plecak, bo i tak, jedyne co pije podczas gry to potiony hp i mp. Taka trucizna podziala, podziala i juz, nie zabije, lekko nas tylko oslabi, ale zaraz po tym lykamy pota i jest git. Cale szczescie ze tylko mana nam sie regeneruje. -questy - powiem tak, od czasu do czasu grywam w mmo gry i tego typu zadania tutaj spotkamy ( czyt. przynies, podaj, pozamiataj). Jestem do tego przyzwyczajony i ani mnie to nie grzeje, ani ziebi. Do tych ze Skyrim nie maja startu, wiec jak ktos szukal zlozonych zadan, to "witamy w programie im sorry" Kingdoms of Amalur, to wciaz dobra gra, wypisalem na razie tylko podstawowe rzeczy z moich przemyslen ( napewno tez o wielu innych sprawach mozna dlugo dyskutowac) bawie sie przy niej przyzwoicie i nie nudze, bo walka jest ciekawa i spora mapa do eksploaracji. Przyznaje, ze mam lekki zawod i niedosyt ( mimo ze jeszcze gry nie skonczylem, ale nie wydaje mi sie ze czyms mnie jeszcze zaskoczy). KoA:R, niestety nie wybija sie ponad przecietnosc. Poza dynamicznym systemem walki, ktory w grach rpg jest zadkoscia, ta gra to typowy, standardowy do bolu RPG. Nie jest zle, ale liczylem na cos wiecej. Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 @genjuro Dzieki. Po Twojej wypowiedzi podjąłem decyzje, by ostatecznie nie kupować single player MMO, które przejde bez problemu. Lepiej zainwestować pieniądze w wieśka 2. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 @genjuro Dzieki. Po Twojej wypowiedzi podjąłem decyzje, by ostatecznie nie kupować single player MMO, które przejde bez problemu. Lepiej zainwestować pieniądze w wieśka 2. Jestem za i już wyczekuję Wiesława, jednocześnie mam również ochotę zagrać w KoA (demo spodobało mi się), ale to w odległej przyszłości, jak już next-geny będą na porządku dziennym, a mój syn spoglądając przez ramię jak gnębię X360 powie: Ojciec, jak ty możesz grać na tym paździochu? Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Zaopatrzył się ktoś w nowe DLC? Warto inwestować? Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 kupie dopiero po wbiciu platyny, al na forach koar,pisza ze jest fajne.tak na 10h Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Mnie gra nie nudziła. Do samego końca bawiłem się świetnie . Żałuję że ją po splatynowaniu sprzedałem, bo chętnie kupiłbym to DLC Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 24 marca 2012 Opublikowano 24 marca 2012 Przerobilem na chwile mojego warka na skrytobojce i powiem szczerze ze, ta klasa masakruje - po prostu masakruje wrogow. Nie maja zadnych szans. bomby, pulapki, mega dmg z krytykami. Niektorzy nawet nie zdaza do mnie podbiec a juz gryza piach. Mam 31 lv, jakies 82h na liczniku i czyszcze kazda lokacje do zera z questow i skarbow zanim przejde dalej. Efekt? Nazwa kazdego mobka jest juz na ciemnoszaro, a wiec nie stanowi zadnego wyzwania. Wrocilem do sciezki Might, bo na Finese za latwo bylo i posprzedawalem wszystkie potki boostujace moja postac. Juz teraz nic nie uzywam, nawet przestalem blokowac Czasami moby odbijaja sie ode mnie i maja stun'a ( powaga). W dungeonach moby jeszcze maja kolor zolty, a sub bossy pomaranczowy, ale i tak padaja po 3 hitach. W takich chwilach naprawde brakuje level scallingu ( walki powoli staja sie nudne). Pytanie do tych co przeplyneli na drugi kontynent, jak tam sie sprawa ma z mobami? Bo level cup jest cos 40, a ja juz sie do niego zblizam i chyba tam tez bedzie latwizna? Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 27 marca 2012 Opublikowano 27 marca 2012 Grał ktoś w dodatek? Co on wprowadza? Najważniejsze czy wprowadza nowy pziom trudności? Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 27 marca 2012 Opublikowano 27 marca 2012 Wprowadza: -nowa kampania - zupelnie nowy teren dzialan - z filmikow widzialem ze nowa frakcje -nowe itemy - bronie, zbroje -pare nowych mobkow do ubicia Z tego co przeczytalem na forum community KoA R, jest fajnie, ale wykoksowane postacie (czyt. z lv cap i dopasionym ekwipunkiem), beda szly jak przecinak. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 Mam bardzo dobra wiadomosc dla fanow KoA R. Mianowicie devsi pracuja nad patchem, ktory poprawi balans oraz uwaga...PODNIESIE POZIOM TRUDNOSCI w grze. Bardzo mnie to ucieszylo, bo gierka jest naprawde fajna, a najglowniejszym jej mankamentem bylo to ze gra na hardzie to jakas sielanka jest. http://forums.reckoning.amalur.com/showthread.php?7284-Patch-any-time-soon&p=101384&viewfull=1#post101384 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Odnowie troche temat, bo cos malo ludzi chyba gra, ale juz w przyszlym tygodniu nowe DLC. Zwie sie Teeth of Naros i ja sobie na nie ostrze zeby Wspominalem wczesniej ze devsi pracuja nad patchem poprawiajacym to i owo ( miedzy innymi poziom trudnosci), podobno patch ma sie ukazac przed czerwcem. Ja mam za soba jakies ponad 140h grania, skonczona podstawke ( moze jakies niedobitki pojedyncze zadania zostaly, ale ogolnie czyscilem kazda nowa kraine) oraz przeszedlem tez pierwszy dodatek - legenda martwego Kela. Dodatek bardzo fajny i co najwazniejsze warty swojej ceny. Kosztuje na psn 36 zl i wazy okolo 1,3 gb. Do zwiedzania mamy obszerna wyspe, sporo nowego stuffu do lootowania i kilka zestawow zbroji ( bodajrze po dwie na klase - woj, mag ,lotr), nowy watek glowny i mase zadan pobocznych. Co ciekawe mamy na wyspie do odnowienia wlasna twierdze. Rekrutujemy tam ludzi a potem obejmujemy funkcje wodza. Funkcja zobowiazuje nas do utrzymywania dobrych kontaktow z poddanymi ktorzy zlecaja nam zadania. wysylamy tez ludzi na rozne misje dyplomatyczne, zwiadowcze i nawet na podboje. Naprawde fajnie to rozwiazali. Wersja na ps3 jest niestety troszke zabugowana z zadaniami, bo mam wrazenie ze niektore powinne sie skonczyc ( jak np. tresura petow) a trwaja w nieskonczonosc. Wersja na ps3 jest tez pozbawiona trofeow, ale to ma byc naprawione wraz z premiera drugiego dlc. Ci ktorzy polubili KoAR naprawde polecam ten dlc bo daje mase godzin nowej zabawy. Kolejny DLC kupuje na premiere wiec tez jak go co nieco ogram to skrobne troche slow na forum. Pozdro Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Nie każdy zagląda do składek, napiszę tutaj;) Interesuje kogoś wspólne konto do kupowania DLC? Dwa, które już wyszły i oczywiście to co będzie wychodzić Cytuj
gnojek 4 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 siema, mam pytanie, chce sobie kupic ta gre, ale widze ze nie jest PL, a z ang jestem średni... I czy w tej grze są jakies wazne wybory jak w skyrim czy cos ? Czy moze lepiej wtedy gry nie kupowac Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Spokojnie gre przejdziesz nie zaglebiajac sie w tekst. jedyne co to nie ukonczysz paru zadan pobocznych, ale kara bedzie tylko taka ze nie dostaniesz jakiegos itemku lub zlota. Gre mozna przejsc na rozne sposoby, dokonujac roznych wyborow podczas waznych rozmow, tzn. odblokowane beda rozne karty przeznaczenia ( twist of destinys), dajace rozne bonusy do postaci. I to wszystko. Nie znajacy angielskiego po prostu nie bedzie wiedzial o co chodzi, ale bedzie czerpal przyjemnosc z odnajdywania itemow, czy walki. Podczas rozmowy z npc, "questowa" linia dialogu jest zawsze podswietlona na niebiesko. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 7 maja 2012 Opublikowano 7 maja 2012 Powiedzcie mi bo mogę mieć z wymiany używkę. Co mnie ominie grając bez online passa? Czy warto go dokupić? Pozdrawiam i prosze o odpowiedź. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 17 maja 2012 Opublikowano 17 maja 2012 Panowie doszedł mi Amalur właśnie i widzę, że instrukcja tam też nieobecna tylko kartki reklamowe z kodem. W waszych wydaniach też taka lipa? jak na rpg to się nie postarali. Mam wersje na 360. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 17 maja 2012 Opublikowano 17 maja 2012 (edytowane) Przyzwyczaj sie, instrukcje do gier konsolowych to teraz rarytas. Do gier z PC zreszta tez... PS. Dostep do instrukcji masz w grze, w menu glownym. Edytowane 17 maja 2012 przez genjuro Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 17 maja 2012 Opublikowano 17 maja 2012 To się dziwki nie starają teraz. Co będe na kiblu czytał? Jak takie kwiatki to się cieszę, że używke wziałem a nie dwie stówy na premierze za nówke.... Niby wszędzie tutoriale ale nieraz zawsze jakieś smaczki dochodziły. Grałem parę godzin w Fatal Inertia i nie wiedziałem, że można strzelać powerupami do tyłu, zajrzałem do instrukcji i zonk. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.