oskar_PL 34 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 dobra widze ze cyrki są z tą betą, więc sobie daruje. chyba ze bata ma 3d... ktos potwierdzi? Ma 3 D sam gralem w 3 d na Panasonicu. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Napisze na szybko. Problemy ze znalezieniem graczy są, raz miałem zwieche konsoli. To wszystkie moje problemy z betą U3 w ciągu mojej dwugodzinnej sesji . Ogólnie jest imo świetnie. Granie z kumplem na jednej konsoli na split screen w multi to za(pipi)ioza. Multi jak U2 tylko jakoś inaczej się gra... lepiej, fajniej. Graficznie jest równie świetnie, ostre tekstury, lekkie schodki i zero zwolnień animacji. Ide dalej grać, później napisze wszystko dokładnie razem z nieprzydatną bronią... Cytuj
mersi 804 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 (edytowane) G-Mal to jakieś gó.wno jest, po co oni dali ta broń do tej gry? Lepszy już był FAL Edytowane 29 czerwca 2011 przez mersi Cytuj
Gość Orson Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 zagrałem sobie 3 meczyki to sie wypowiem i ja... podoba mi sie podobało mi sie U2 , podoba mi sie i U3. Dla niektórych będzie to zaleta, dla innych wada ale U3 multi to niemal kalka poprzednika mnie sie taki model rozgrywki podoba, wole od CoDa grafika taka sobie, pozostaje liczyc na singla w tej kwestii, na filmikach nie zawodziła oprawa... Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 zdecydowanie na plus...z pelna wersja pewnie tez sie pobawie..strsznie fajnie sie gra w 2v2v2..razem z Tomcim pokazalizmy kto na seci goruje i mapki mi sie podobaja...lotnisko ma mase obejsc i platform...fajnie sie strzela i zrobicie np triple killa daje niesamowita radoche Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Zgadzam się. Ciekawym jest, że beta się będzie zmieniać co tydzień. Nie mogę się doczekać coopa w Syrii I Tomci, sory, ze nie poczekalem, ale ekipa się rozeszła zanim do nas dołączyłeś Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 (edytowane) Panowie to jest tylko beta nie oceniajmy tego jako pełnowartościowego multi owszem system ten sam grafika ciut lepsza ale nie można oczekiwać skoku graficznego takiego jak był miedzy u1 a u2 imho Ps: Voytec spoko jeszcze nie raz będzie okazja zagrać Ps2: Szymek Polish Power Edytowane 29 czerwca 2011 przez tomci23 Cytuj
Gość szpic Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Panowie to jest tylko beta nie oceniajmy tego jako pełnowartościowego multi owszem system ten sam grafika ciut lepsza ale nie można oczekiwać skoku graficznego takiego jak był miedzy u1 a u2 imho Ps: Voytec spoko jeszcze nie raz będzie okazja zagrać Ps2: Szymek Polish Power ale wiesz ze beta = demo tylko pod inna nazwa nic sie nie zmieni w pelnym Cytuj
Gość szpic Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 a wgl plander bedzie ?? ma byc. w nocy zauwazyli ze cos nie dziala to go wycieli na szybko. jak naprawia to wroci Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Panowie to jest tylko beta nie oceniajmy tego jako pełnowartościowego multi owszem system ten sam grafika ciut lepsza ale nie można oczekiwać skoku graficznego takiego jak był miedzy u1 a u2 imho Ps: Voytec spoko jeszcze nie raz będzie okazja zagrać Ps2: Szymek Polish Power ale wiesz ze beta = demo tylko pod inna nazwa nic sie nie zmieni w pelnym szpic miałem na myśli narzekania na problemy techniczne,lagi,matchmaking itd.Grafika moim zdaniem śliczna (jak na multi) mapy bardzo rozbudowane zresztą jak w U2 masę wejść wyjść itd Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 (edytowane) Jestem po pierwszej sesji i pierwszym meczyku - czasu nie było a wczoraj nic nie działało xD Pierwsze wrażenie - "jak mi to pływa wszystko!" Drugie wrażenie - "ta kamera porusza się jak ślimak" - dałem na maksa czułość i trochę pomogło. Ogólnie wrażenie dobre, ale respawny trochę spaprane są. Nie czaje (jeszcze) granatów - ogólnie jakieś opóźnienie jest w wyrzucie hmmm. Mapy trzeba poznać, pograć trochę, niby szybciej ale bez L3 wydaje mi się że postacie biegają ciężej i wolniej. Ogólne pozytywnie, chyba aż tak bardzo po U2 forma na pysk nie spadła aczkolwiek jako "nowego" wrzuciło mnie do innych "nowych". Levele potem mocno potem zwalniają? Mi od razu weszło na 4 LVL xD P.S. A menusy niby fajne ale jakoś tak na razie mało przejrzyste i intuicyjne. Edytowane 29 czerwca 2011 przez Kyo Cytuj
Nels 7 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Wbiłem na 21 level i zaczęło mi się w głowie kręcić, więc póki co sobie odpuściłem. Wciągający shit, pełna wersja przetransformuje mnie w stuprocentowego nolife'a (przynajmniej na jakiś czas), jestem tego pewien. Bardzo porządna rozwałka multiplayer. Przede wszystkim areny, tak jak już wspomniałem - oferują w cholerę możliwości (masa wejść/ wyjść/ poręczy do zwisania/ jakieś kable po których można się bujać/ rozmieszczone gdzieniegdzie CKMy), do tego cały czas trzeba uważać, żeby coś nam nie spadło na łeb, bo w innym wypadku kaput na miejscu (miejscówki w paru miejscach ulegają rozpadowi, co otwiera nowe możliwości). W końcu czuć impet gnatów, a sterowany przez nas bohater nie jest już byle piórkiem na wietrze (skończyło się pajacowanie dziwnymi skokami w celu uniknięcia ostrzału) - wyraźnie czuć ciężar postaci, co uczyniło rozgrywkę nieco bardziej realistyczną (sprint wbrew pozorom nie pozwala nam zasuwać w stylu Sonica). Mimo to dynamika wciąż daje radę. Bronie są IMO bardzo dobrze zbalansowane (także G-MAL, tylko trzeba najpierw nauczyć się z niego korzystać, ba - nawet bazooka i granaty zdają się nie być już aż tak napakowane jak w U2), mocniejsze power upy z kolei są w pewien sposób ograniczone, więc nie ma mowy o nadużywaniu ich podczas całej walki (chociaż kilka z nich i tak bym osłabił, a jeden nawet wyiebał). Zresztą, dla wrażliwych na wszelakie udziwnienia przygotowano tryb Hardcore, w którym liczy się tylko skill w używaniu standardowych pukawek (brak jakichkolwiek dopałek). Jak widać dla każdego coś miłego. Graficznie bez orgazmu, chociaż to z jednej strony dobrze, można dzięki temu wywnioskować, że twórcy bardziej skupili się na dopieszczeniu singla - co mi osobiście jest bardzo na rękę, bo fajerwerków wizualnych w multiplayerze nie potrzebuję, jedynie solidny i wciągający na wiele godzin gameplay. I taki właśnie ten gameplay jest. A jak ktoś twierdzi inaczej, to polecam pograć z dziadkiem w warcaby i przestać p*erdolić głupoty 2 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 pogralem kilka meczy , ogolnie jest całkiem fajnie chociaż strzelanka TPP w multi to jakos trudno mi to przełknąć , ale to pewnie musial bym sie poprostu przyzwyczaic do tego typu gry, sterowania i celowania w pierwszej chwili mialem wrazenie ze postacie ruszają sie jak muchy w smole, ale w sumie nie jest az tak zle , chociaz wolal bym nieco szybsze ruchy nie podoba mi sie powolne strzelanie z kałacha, ale za to granaty maja fajną moc i efekt graficzny, podoba mi sie rozmycie i dym, rzadko kiedy takie cos widac, zwykle granaty to maly wybuszek, a tutaj wydaje sie ze efekt zwłaszcza graficzny jest o wiele ciekawszy , co do ich skutecznosci to narazie częsciej zostawalem zabity niz sam zabijalem granatem ;p ogolnie mysle że dam szanse multi w pelnej wersji btw gra mi sie zawiesila przy wychodzeniu Cytuj
Gość Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 (edytowane) Kilka pierwszych meczy za mną. Skończyłem w momencie zwiechy konsolki, miałem też kilka dziwnych akcji na mapce z samolotem ( przeciwnicy przez dobrą chwilę jechali za nami w odstępie kilometra, gość strzelał schowany w ścianie itp.). Fajny pomysł z tym przejciem z samolotu w teren, chociaż nie kminie jednego. W obronie tego pierwszego zaliczyłem spokojnie z 7-8 fragów, a na podsumowaniu misji zaliczyło mi tylko te fragi z walki w terenie WTF? Samo granie jest lajtowe, ale bez większych spustów(nie czuć głębi systemu, to nie Killzone czy Halo). Nie bardzo czaję działanie samych granatów, tak jak pisze Old Kyo jest jakieś dziwne opóźnienie, plus rzucając je w trybie TPP ciężko mi wyczuć dystans podczas większej zadymy, ale to zwalam na nieobeznanie z tematyką "multi w TPP". Grafika nie robi specjalnego wrażenia, tzn. po ograniu GoW3 i U2, nie widzę w tym wypadku progresu względem tych tytułów i nie przypominam sobie by w U2 tak chamsko doczytywały się tekstury (jak w grach na engineach Epica), chociaż ogrywałem tam tylko tryb single i nie wiem jak było w multi. Mapka w dżungli wypada graficznie klasę lepiej niż ta z magazynami. Edytowane 30 czerwca 2011 przez Gość Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 30 czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 czerwca 2011 Pograłem wczoraj kilka meczyków i jest bardzo dobrze, czyli mamy powrót multi z U2 ze zmienionymi kilkoma bajerami. Mapki fajne, a jedyny ich minus to to że się ich nie zna. Początek lotniska wkurza trochę przewagą bohaterów (w samolocie) bo ciężko jest się przebić przy w miarę wyrównanych składach. Pełna wersja spokojnie starczy na kilkadziesiąt/kilkaset godzin podobnie jak U2. Co do broni to zawsze są lepsze i gorsze więc standard. Graficznie ciężko ocenić po tak krótkim czasie, ale na pewno zostanie zachowany poziom U2. Mi się beta podoba. I na koniec pytanko do wszystkich którzy narzekają. Byliście fanami multi U2 i narzekacie czy w poprzedniczce rozegraliscie kilka meczy i robicie teraz za ekspertów ? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 (edytowane) Na początku byłem sceptycznie nastawiony do Medal Kickback, ale po tym jak bomba dymna uratowała mi życie kilka razy to zmieniam zdanie Fajna sprawa, chociaż po użyciu Kickback'a licznik medali powinien się zerować żeby za często ich nie używać. PS. Voytec - nie będzie w tej becie coopa w Syrii. Będzie ta mapa (przez błąd działała w FFA, teraz ją usunęli): http://www.youtube.com/watch?v=5bR5vY-RAjU EDIT: Na mapce Airstrip powinni zmienić porę dnia. Edytowane 30 czerwca 2011 przez SzczurekPB Cytuj
agst 131 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 Na początek, to co mi się nie podoba: - Początek mapki Airstrip - Bohaterowie mają zdecydowaną przewagę - Granaty wyrzucane są wolniej niż w U2, ale do tego się pewnie przyzwyczaję - Power play - może być, ale tego co przeciwnicy zadają podwójne obrażenia bym usunął, albo trochę ograniczył. Jest przegięty. - Jak trafiamy w przeciwnika celownik nie robi się czerwony. W U2 się robił i zdecydowanie brakuje mi tego. Cała reszta jest na plus. Najbardziej bałem się o mapki, ale jakoś przypadły mi do gustu i z czasem powinno być jeszcze lepiej. Kropka na środku ekranu i przy celowniku bardzo pomaga. Sprint jest dosyć ciekawy i pare razy uratował mi życie. Gra jest wolniejsza niż dwójka, ale nie przeszkadza mi to w ogóle. Zapomniałem o jednym - jak się kogoś zaprasza, to gra powinna o tym informować, coś się musi wyświetlać, bo już mam pełno zaproszeń o których nic nie wiedziałem. To na prawdę głupota, że gra nie informuje o otrzymanym zaproszeniu gdziekolwiek się jest i trzeba specjalnie wchodzić do menu - invites. Ogólnie mówiąc, to w u2 gram do dziś i widzę, że w listopadzie dostane godnego następce. Beta jest świetna. 1 Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 Wczoraj wieczorem pograłem trochę i jestem negatywnie zaskoczony. W poprzedniej części multi włączyłem tylko na chwilę dlatego nie mam porównania. Początek Airstrip to porażka. Atakujący samolot mają marne szanse na zdobycie tutaj przewagi. Najczęściej ostro dostawaliśmy po zadach i potem musieliśmy odrabiać straty. Dobrze, że dla wyrównania szans od czasu do czasu włączają się powerplaye i inne wynalazki. Później jest trochę lepiej, ale mapa mi się nie podoba i panuje ogólny chaos. Koleś na 18 lvl (kiedy zdążył to zrobić?) dorwał pierwszy RPG i jechał z nami jak z prosiakami. Zaraz potem mecz się skończył. Chateau jest dużo ładniejsze od Airstrip. Piękny zameczek/pałacyk, dużo korytarzy, walka na kilku poziomach. Przede wszystkim nie ma takiej jazdy na początku jak atak samolotu i przez to mecze były bardziej wyrównane. Tutaj też gra wygląda jak Uncharted bo poprzednia mapa pod względem graficznym była raczej średnia. Przyzwyczajony do prostego menu w BF:BC2 dostawałem oczopląsów patrząc na wszsytkie ikony, informacje i okienko z trailerami. Na pewno mnogość opcji, zwłaszcza kustomizacji postaci, w przyszłości wyjdą tylko na dobre. Grałem też chwilę w co-opa i tutaj największa porażka to wystrzeliwanie w przeciwnika 2 magazynków żeby ten wreszcie padł na ziemię. Nie dzieje się tak za każdym razem, ale jakby losowo. Zresztą grając w deatchmatch z "prawdziwymi" przeciwnikami miałem to samo, ale to beta przecież. Generalnie grało się nieźle i odniosłem wrażenie, że gra może wciągnąć na długo. Niestety kilka nietrafionych pomysłów, nierówne szanse i zaskakująco niski poziom graficzny mogą popsuć zabawę. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 (edytowane) ale wiesz ze beta = demo tylko pod inna nazwa Demo, to wycięty kawałek z ukończonej wersji gry. Beta to wycięty kawałek z NIE ukończonej wersji gry Po to właśnie wydaje się betę, żeby uniknąć takich cyrków (zwiechy, wywaleni z serwerów) w wypadku pełnej wersji. Możemy się na to wkurzać, ale takie są uroki wersji testowych właśnie. Edytowane 30 czerwca 2011 przez K@t 1 1 Cytuj
adi 189 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 ale wiesz ze beta = demo tylko pod inna nazwa Demo, to wycięty kawałek z ukończonej wersji gry. Beta to wycięty kawałek z NIE ukończonej wersji gry Po to właśnie wydaje się betę, żeby uniknąć takich cyrków (zwiechy, wywaleni z serwerów) w wypadku pełnej wersji. Możemy się na to wkurzać, ale takie są uroki wersji testowych właśnie. Tyle, że w praktyce dema od bet jakoś dziwnym trafem praktycznie sie nie róznią... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 ale wiesz ze beta = demo tylko pod inna nazwa Demo, to wycięty kawałek z ukończonej wersji gry. Beta to wycięty kawałek z NIE ukończonej wersji gry Po to właśnie wydaje się betę, żeby uniknąć takich cyrków (zwiechy, wywaleni z serwerów) w wypadku pełnej wersji. Możemy się na to wkurzać, ale takie są uroki wersji testowych właśnie. Tyle, że w praktyce dema od bet jakoś dziwnym trafem praktycznie sie nie róznią... Różnią. Killzone 3 się różnił z najświeższych przykładów. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 adi - nie myl "bet" wychodzących 2-3 tygodnie przed premierą (otwarta Killzone 3, SOCOM 4 - one były zwykłymi demami, bo gry były już skończone) do takiej która wychodzi 4 miesiące przed premierą. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 (edytowane) adi - nie myl "bet" wychodzących 2-3 tygodnie przed premierą (otwarta Killzone 3, SOCOM 4 - one były zwykłymi demami, bo gry były już skończone) do takiej która wychodzi 4 miesiące przed premierą. i do tego miała być praktycznie zamknięta bo do użytkowników plusa i voucherów z inf2 ale wyszło jak każdy wie i dużo więcej ludzi ma szanse sprawdzić betę.Wcale bym się nie zdziwił jakby na miesiąc przed wyjściem wyszła jeszcze jedna beta u3.Pamiętam jak dziś grałem w 2 bety u2 i ta ostatnia była właśnie wydana krotko przed wyjściem gry i była dla wszystkich Edytowane 30 czerwca 2011 przez tomci23 Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 (edytowane) Jak poczytałem opinie negatywne to zacząłem się zastanawiać czy kupić grę na premierę, ściągnąłem betę i... Gra się bardzo fajnie, grafika ładna, nie laguje, mecze znajduje szybko. Jedyny mój zarzut to balans broni: strzeliłem z shotguna kolesiowi siedzącemu na drabince w plecy 2 razy, on zszedł z niej i skosił mnie kałachem. Jak pogram dłużej to znajdę kolejne kwiatki tego typu, na chwilę obecną jest naprawdę dobrze. Żadnych problemów technicznych z instalacją, czy z patchem nie miałem. Zgrabnie wszystko poszło. Nie rozumiem narzekań na rozgrywkę, grafikę... Jest to poziom U2 z dużo lepszym oświetleniem. Kolejny przeskok graficzny to już pewnie na PS4. Czekam aż pojawi się Edycja Specjalna i składam pre-order. Edytowane 30 czerwca 2011 przez Kris77 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.