Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
nieraz wkur.wia jak się w drużynie trafi jakiś padalec, kiedy widzę kolesia z ratio 0/11 to aż mi się coś robi

Poczekaj "twardzielu" az trafisz na ludzi naprawde ogranych ,takich co to do tej pory graja caly czas w U2 i wtedy zobaczymy jakie ty bedziesz mial ratio :)

To jest beta dla wszystkich wiec to normalne ze trafiaja sie gracze majacy stycznosc z ta seria dopiero pierwszy raz i nie lapiacy za bardzo co i jak.

Edytowane przez Freeze182
Opublikowano

Czyli co w bete U3 niby nie grają weterani U2? Jakoś śmiem wątpić :thumbsup:

Fakt, jest teraz sporo osób z lv1-5, ale z 20-35 też jest cała masa i widać, że wiedzą o co chodzi.

Opublikowano (edytowane)
Czyli co w bete U3 niby nie grają weterani U2? Jakoś śmiem wątpić

Grac graja ale z tego co zauwazylem to sporej czescie graczy z U2 nie bardzo sie podobaja niektore zmiany jakie widzimy w tej becie i przez to nie graja za czesto.

Fakt, jest teraz sporo osób z lv1-5, ale z 20-35 też jest cała masa i widać, że wiedzą o co chodzi.

Wiesz co, w U2 jest masa ludzi majacych nawet i maksymalne levele a i tak nie majacych pojecia "co i jak", stad okreslenie NO KILL - ci co graja do tej pory w U2 powinni wiedziec o co chodzi :thumbsup:

W tej becie najszybciej leweluje/lewelowalo sie w co op-ie wiec to ze kolo ma ten np. 26 level nie znaczy wcale ze zdobyl go w deadmatchu.

Edytowane przez Freeze182
Opublikowano

Kilka nowych wniosków po ograniu do 25 lvl

-perspektywa TPP pozwala niemiłosiernie kampić, wystarczy ustawić się w rogu (nie przyklejać się, bo wtedy lekko "wystajemy"), obrócić kamerę i mogą nam naskoczyć, ale na 100% nas nie zaskoczą. Wydaje mi się, że obrót kamerą powinien być jakoś blokowany w takich miejscach. Skoro bohater nie może zobaczyć co jest za ścianą, to dlaczego my możemy?

-to beta i to mocno widać. Zamiast samolotu lecą ciężarówki, chłopek strzela spoza areny, ze środka zamkniętego konteneru, "niewidzialne ściany" przy chowaniu się (tzn. celuję w gościa, ale kule przechwytuje wspomniana ściana) itd.

- nie czuć za bardzo powera broni (to jest ogólnie bolączka tej serii). 95% osób gra kałachem, więc to też o czymś świadczy.

- spory random w walce w zwarciu (seria na klatę i dopiero druga piącha posyła do ziomka do piasku, on w tym czasie wypuszcza mi tylko dwa plaskacze i efekt ten sam; następnym razem 1-2 strzały, jedna piącha i złoczyńca wącha kwiatki)

-bazuka jest przegięta

Opublikowano

Syria - brzydal

Yemen - wygląda rewelacyjnie i te miasto w dole... :wub: choć rozgrywka w sumie ogranicza się na niej do zajęcia dwóch wierz i ostrzeliwania wszystkich w dole :D

Opublikowano

Syria - brzydal

Yemen - wygląda rewelacyjnie i te miasto w dole... :wub:choć rozgrywka w sumie ogranicza się na niej do zajęcia dwóch wierz i ostrzeliwania wszystkich w dole :D

 

To zajęcie dwóch wierz wcale nie daje jakieś wielkiej przewagi... łatwo się tam zakraść i wszystkich wykosić :) Sam używałem wierz tylko by spuścić się po linie i rzucać granaty w dół :D

Opublikowano (edytowane)

LOL, bardzo podoba mi się Syria. Szczególnie w momencie jak wydostajemy się na powierzchnie i podczas wspinaczki na wieże. A Yemenu jeszcze nie widziałem.

 

Edit: Już widziałem. Śliczny :blush:

Edytowane przez Voytec
Opublikowano

Już nie odpalam tej bety i kładę lache na fulla jak nie poprawią trzech rzeczy:

1- długość oczekiwania na dołączenie do meczu- chyba żadna inna gra nie ma takiego matchmakingu (to samo trapiło U2)

2- brak killa od jednego pocisku gdy trafimy komuś headshota - oni mają kuloodporne łby?! nie kapuje sensu wytrzelenia serii w łeb przeciwnika by ten dopiero padł

3- walka wręcz jest niesamowicie zbugowana i debilna

Opublikowano

Yemen wygląda kozacko, najlepsza mapka. Takie 100% Uncharted w Uncharted (grafika i design).

Syria z kolei brzydka, ciemna jak...

 

A Co-Op Adventure świetne tutaj na pewno pobawię się dłużej w fullu.

Opublikowano

Już nie odpalam tej bety i kładę lache na fulla jak nie poprawią trzech rzeczy:

1- długość oczekiwania na dołączenie do meczu- chyba żadna inna gra nie ma takiego matchmakingu (to samo trapiło U2)

2- brak killa od jednego pocisku gdy trafimy komuś headshota - oni mają kuloodporne łby?! nie kapuje sensu wytrzelenia serii w łeb przeciwnika by ten dopiero padł

3- walka wręcz jest niesamowicie zbugowana i debilna

1- mi wyszukuje bardzo szybko, jedynie może 2 mecze na 10 to dłuższe oczekiwanie (2 min.)

2- W Halo tez nie zabijesz wroga jednym strzałem w głowę i nikt nie płaczę z tego powodu. Taka specyfika U3, że tu trzeba wystrzelić kilka serii aby zabić. Strzały w głowę zabierają więcej energii np. w tułów. Jeżeli komuś to nie pasuje, zawsze może pograć CoD/BF gdzie do zabicia wystarczy kilka kulek.

3- niestety, ale tego nie poprawili od czasu U2 i pewnie w fullu będzie to samo. Ja staram się oddać np. kilka strzałów z uzi, a później poprawić ręką. Zazwyczaj skutkuje.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

1. Od wersji 1.02 zdecydowanie lepiej działa mi matchmaking. Wyszukuje dużo szybciej.

2. Z tym się zgadzam. Powinni zdecydowanie zwiększyć damage na głowę i teraz jak wszyscy smiali sie z Gonciarza na TVGry jak mowil ze heady slabo wchodza, widac ze cos sie działo.

3. Akurat tego elementu tez nie lubie. Walka na piesci na wprost siebie to 2 ciosy i tylko zalezy komu gra zaliczy pierwszenstwo ciosow, ten wygra.

 

Ale... coraz lepiej mi sie gra. Jak skonczy sie beta, to wroce do multi w U2 bo cholera, jest super :)

Opublikowano (edytowane)
3- niestety, ale tego nie poprawili od czasu U2 i pewnie w fullu będzie to samo. Ja staram się oddać np. kilka strzałów z uzi, a później poprawić ręką. Zazwyczaj skutkuje.

 

Ta taktyka ktora opisales w U2 jest skuteczna powiedzmy w 90 %( wiem bo sam bardzo czesto z tego korzystam) mimo lagow, natomiast w becie U3 jest praktycznie bezuzyteczna. Nieraz mialem sytuacje gdy gonilem przeciwnika strzelajac do niego z uzi z blaiskiej odleglosci po czym uderzalem piescia, wtedy przeciwnik sie odwracal i oddawal mi piacha, ja powtazalem tym samym i zwykle razem ginelismy lub nawet przeciwnik wygrywal ( zero ostrzalu z jego strony).

 

To jak i sciaganie/skopywanie przeciwnika w tej becie jest strasznie skopane.

Edytowane przez Freeze182
Opublikowano
3- niestety, ale tego nie poprawili od czasu U2 i pewnie w fullu będzie to samo. Ja staram się oddać np. kilka strzałów z uzi, a później poprawić ręką. Zazwyczaj skutkuje.

 

Ta taktyka ktora opisales w U2 jest skuteczna powiedzmy w 90 %( wiem bo sam bardzo czesto z tego korzystam) mimo lagow, natomiast w becie U3 jest praktycznie bezuzyteczna. Nieraz mialem sytuacje gdy gonilem przeciwnika strzelajac do niego z uzi z blaiskiej odleglosci po czym uderzalem piescia, wtedy przeciwnik sie odwracal i oddawal mi piacha, ja powtazalem tym samym i zwykle razem ginelismy lub nawet przeciwnik wygrywal ( zero ostrzalu z jego strony).

 

To jak i sciaganie/skopywanie przeciwnika w tej becie jest strasznie skopane.

Też mnie taka taktyka często zawodzi, ale myślałem, że po prostu nie mam jeszcze odpowiednio wyczute kiedy nadusić strzał z pięści. Dziś sobie popróbuje jak to działa ze zwykłym pistoletem.

A i Ak47 po tym jak polepszyli mu strzały bez R1 jest w tym elemencie trochę za silny. <_<

Opublikowano

nie traktujecie tego multi zbyt pro? to ma być wesoła 'szcelana' a Wy rozkminiacie taktyki jak w BFdzie jakimś :)

A Battlefield to niby co? Overlord hardcore? Dla mnie to po prostu gra taka jak inne i nie widzę tu taktyki potrafię grac pić piwko i palić fajkę i dobrze się bawić bez ustalania taktyk i nawet trafia się wygrać...a że trzeba czasem pomyśleć co się robi to chyba w każdej grze nie?

  • Plusik 1
Gość szpic
Opublikowano

yemen taki sobie. Ale i tak ladniejszy od tej z samolotem ktora jest chyba jakas mapa robiona przez fanow ...

 

ps

1) jak wylaczyc te lepienie sie do oslon? Ile razy gonie goscia to zawsze moja postac lepi sie do kazdej mozliwej oslony, sciany itp.

2) to normalne ze ja moge bic goscia z meele bez skutku a on sie odwraca walnie mnie raz i padam?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...