Gość Mr. Blue Opublikowano 1 marca 2012 Opublikowano 1 marca 2012 Czy nie uważacie, że dostaliśmy najgorszą możliwą wersję dema? Żadnej nowej postaci, żadnego nowego ataku, wszystko przeniesione żywcem z poprzedniej części... (Oprócz dwóch plansz) Zakup obowiązkowy, ale żałuję, że Naruto nie może zmienić się w Sage podczas walki. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Spoko spoko, 30 przekonasz sie o zmianach, dodali wiele nowych trybow, np. Survival - walczysz po kolei z NPCami,Tournament, mozliwosc zmiany sily,szybkosci charakteru, mozliwosc zmiany ustawien walki, poziomu zycia itp itp. Dodali nawet glupi tryb treningu. Cytuj
Grez 33 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Spoko spoko, 30 przekonasz sie o zmianach, dodali wiele nowych trybow, np. Survival - walczysz po kolei z NPCami,Tournament, mozliwosc zmiany sily,szybkosci charakteru, mozliwosc zmiany ustawien walki, poziomu zycia itp itp. Dodali nawet glupi tryb treningu. wreszcie będzie można zmieniać limity życia i cechy jak szybkość itd Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 Greez - poki co potwierdzili, ze masz bosty do Supportow do Online, a z tych 2 dali tylko obrazek, pokazujacy parametry Sakury, niestety nie znam japonskiego wiec nie wiem na 100 % czy da rade zmieniac, jak dostane 30 to powiem na 100 % co i jak Cytuj
Moniek 2 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 To i ja się na ten temat wypowiem. Niestety nie miałem przyjemności obcowania z żadną pełną poprzedniczką, ale... Jak dla mnie tryb fabularny jest skopany. Jako fan tego anime chciałbym polatać po znanym świecie. Bez sensu kupować mi 1 część, która nijak mi się podoba, później 2, która ma fajny tryb fabularny, a potem zaś generations... Naciąganie na kase to było i tyle. Mogli od razu zrobić Generations, ot co ; / Z tego co widziałem to UNSG zbiera niezłe notki w recenzjach. Chwalą ludzie właśnie zbalansowanie postaci. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 @Moniek - w Generations nie ma Story Mode. Jedyny dobry Story Mode to wlasnie 1 UNS. Druga czesc - tylko backtracking i bieganie, wiec dno totalne. Jakbys gral, to bys wiedzial ze balans postaci i system walki mocno lezy, pod tym wzgledem 100 % poprawy w Generations. Nie ma co porownywac, wierz mi. Ja kupuje Naruto dla multi, i jestem w 300 % zadowolony, bo nareszcie Naruto ma porzadne multi, jak inne bijatyki. Jesli chcesz Story - wez 1. Jesli multi i dobry system walki - Generations. Cytuj
_mike 318 Opublikowano 23 marca 2012 Opublikowano 23 marca 2012 (edytowane) Dobra recka: http://youtu.be/2e33nRjAf6E Niby już 30.03 wychodzi? Chyba kupię sobie na święta (ciekawe czy będzie w wersji na PSN) Edytowane 23 marca 2012 przez the_m Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 24 marca 2012 Opublikowano 24 marca 2012 Do kupienia w PS Store ? Nie wiem raczej tak, 8.5 ? tozto wiecej niz w PSX EXtREME Cytuj
Grez 33 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 (edytowane) czyli tak : +limitowane podmiany +nowa 'fabuła' (nowe fragmenty) +balans postaci +sporo trybów +dużo postaci -15 z tych postaci to tylko support, i także sporo z nich pochodzi z jedynki -walka jest ciągle za mało zróżnicowana, aż się prosi aby dać każdemu zawodnikowy możliwość wyprowadzenie przynajmniej 3 lepszych ciosów i dwa te super-mocne -teren ciągle niezniszczalny (absurdalnie to wygląda jak w którymś z mocnych ciosów przeciwnik przypieprzy o ziemie tworząc wielki wybuch, po czym załącza się dalsza rozgrywka z nienaruszoną powierzchnią) -tryb story pewnie taki jak w UNS2 'bctr' ciekawi mnie jak będzie z tymi bostami, czy to tylko będzie do supportów czy może będzie można sobie ustawić tak walkę aby możliwości wojowników były zbliżone do tych z anime/mangi wszystkie postacie (po japońsku): Edytowane 25 marca 2012 przez Grez Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 (edytowane) Grez - dokladnie. Receznja w PSX niepotrzebna. Zapomniałeś dodać kasowanie akcji, co kompletnie zmienia wygląd walki. Niech każdy sam wybierze, czy kupuje czy nie.Ja mam preorder już i czekam. Edytowane 26 marca 2012 przez aphromo Cytuj
Grez 33 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 (edytowane) cholera, ta gra ma naprawdę potencjał na zotanie świetną produkcją, lecz twórcy się ociągają z wprowadzaniem zmian (wiem, kasa,kasa,kasa) co mnie nieziemsko irytuje właściiwe dwie zmiany (limit podmian i reset akcji) to mało . . . . . . . najbardziej jestem zawiedziony nie dodaniem większego wachlarza podręcznych super-ciosów (po 3 jutsu i 2 ultimate jutsu i było by git) i te 15 supportowych postaci trochę razi po oczach, (mieli już wygląd i jakieś ciosy to czemu nie dali ich jako grywalnych ?? ) grę pewnie i tak kupie bo na rynku posucha w temacie dobrych tego typu bijatyk Edytowane 26 marca 2012 przez Grez Cytuj
QTF 8 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 Tak jak spomniałeś najwiekszym mankamentem tej serii jest to ze jest jedno jutsu i jedno ultiate jutsu. przeciez to brzmi jak kpina...Niby Sasuke i Naruto maja tyle wersji siebie ze znajda sie te ataki ale tu chodzi o różnorodność walki a nie (pipi) w zasadzie 2 jutsu na krzyż gdzie jedno jest maksymalnie beznadziejne... Mogliby zastowować system podobny do tego z Budokai Tenkaichi na Ps2 - tam to bylo ataków specjalnych. Co to znaczy reset akcji? Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 27 marca 2012 Opublikowano 27 marca 2012 Niestety tworcy poszli na latwizne jestli chodzi o ultimate jutsu, wystarczy obejrzec odpowiedni filmik na YT bo zobaczyc ze nawet postaci z pierwszej serii maja te same "ultimaty" co w pierwszym stormie. Cytuj
Grez 33 Opublikowano 27 marca 2012 Opublikowano 27 marca 2012 Co to znaczy reset akcji? chodziło mi o możliwość zatrzymania i wyprowadzenie całkowicie nowe combosa, to co napisał MeSSer. Choć wiem , że trochę źle to nazwałem MeSSer, jak już dostaniesz swoją kopię to napisz jak jest z tymi zmianami ustawienia walki i zmianami włąściwości bohaterów jak szybkość itp. (czy to jest tylko dostępne dla supportów i jak bardzo można manipulować w ustawieniach) Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 27 marca 2012 Opublikowano 27 marca 2012 Grez - napisze. A, i to ,, kasowanie akcji " to naprawdę duże zmiana, teraz jest tak że możesz zaatakować kogoś, kto dopiero co podmienił ( jeśli zdążysz rzecz jasna ), i da sie nawet zrobić tak parę razy pod rząd ( w sensie - przeciwnik podmienia, ty kasujesz, dash i atakujesz, przeciwnik podmienia, ty kasujesz dash i tak do 4 razy sztuka ) . Cytuj
Grez 33 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 MeSSer i jak to działa w praktyce ?? Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Grez - powiem szczerze, ze zmiany sa gigantyczne, jak w poprzedniej czesci bylem za(pipi)isty, tak teraz jestem slaby. Wszystkiego sie ucze od nowa. Np. teraz dla podmiany i bloku masz osobne spusty. A, masz tryb Treningu, tam mozesz ustawiac rozne parametry walki, ale nie postaci, tylko jakie ruchy wykona, wylaczyc limit podmian, 100 chakry itp.. Jesli chodzi o kustomizacje, 100 % to Ninja Tools i Ninja Info Card. Pole manewru jest dosc spore, mozna ciekawe efekty uzykac. Nowe tryby sa super, choc o Online nic nie powiem, bo nie mam po co teraz sie tam pokazywac. Balans postaci bardzo na plus - choc wciaz daje sie wyczuc roznice, poziom jest o niebo lepszy niz w NUNS 2. Juz nie ma tak, ze widzisz postac przeciwnika i mozesz odlozyc pada, choc Naruto i Sasuke, Minato, Deidara jak zawsze mocni. Aha, moim zdaniem Awakeing jest potezniejszy, obrazenia sa gigantyczne Cytuj
Grez 33 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 'Ninja Info Card' co one dają ?? czyli o kustomizacji jak w naruto (bijatyki 2D) na psp moge zapomnieć, gdzie mogłem ustalić, że np. jedna postać z 2 wojowników (podczas gdy normalnie są identyczne) była 2, a nawet 3 razy szybsza (i zapierdzielała po planszy że łatwo było się pogubić z tym co się działo na ekranie ) itp. ?? Bo te ninja tools to tylko nieznacznie zwiększają obrażenia, obrone itp. Wiem, że istnieje handicap (czy jakoś tak) ale on załkowicie zmienia przeciwnika, a ja chciałbym np. ustalić że przeciwnik zadaje ciągle takie same obrażenia, ale ma przez całą walkę 5x więcej życia (lub 5x większą obronę, zależnie jak to interpretować), a ten 'handscap' zwiększy i zadawane obrażenia jak i obrone. Cytuj
_mike 318 Opublikowano 4 czerwca 2012 Opublikowano 4 czerwca 2012 Gra w to ktoś? :> Ja czekałem miesiąc na przesyłkę i niestety się zawiodłem grą. Nie ma porównania do serii z PS2. Przez pierwsze godziny jest spoko ale potem zaczyna brakować większej ilości technik, liczba postaci jest sztucznie zawyżona i tryb fabularny też jakiś taki słabszy. Można pograć raz na jakiś czas ale szału nie ma. Jakby ktoś miał kiedyś ochotę zagrać w multi: PSN: the_m Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.