Sibian 154 Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 (edytowane) No to krótką jednorazową informację np : napis "ghost" przekreślony przez kilka sekund na ekranie. Pojęcia nie mam dlaczego dwa razy mi nie zaliczyło ponieważ jak tylko mnie ktoś zobaczy to od razu load. Ale dobra tam, to drobnostka : ) PS : Gra znakomita ; d Edytowane 18 października 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
estel 806 Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 Gra znakomita, ale końcówka rozczarowuje strasznie. Teraz będzie trzeba skończyć bez zabijania nikogo Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 19 października 2012 Opublikowano 19 października 2012 Ludzie, cała "epopeja" ucieczki z Zatopionego Miasta to doznanie wprost mistyczne ; d Cytuj
ogqozo 6 549 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 No to krótką jednorazową informację np : napis "ghost" przekreślony przez kilka sekund na ekranie. Pojęcia nie mam dlaczego dwa razy mi nie zaliczyło ponieważ jak tylko mnie ktoś zobaczy to od razu load. Jest informacja o wykryciu, dźwiękowa. Taki krótki dżingiel, sekundowe glisando w górę na chyba jakichś klawiszach. Ogólnie wszystkie cele w grze mają swoje podpowiedzi dźwiękowe. Cytuj
big_daddy 0 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 Generalnie gra jest genialna oczywiście świat jest zamknięty a gdzie nie gdzie nie można wskoczyć lecz gdy czułem że zaraz do pokoju wejdzie cel który chce otruć pewną osobę a nie wie że szklanki są przestawione czułem moc,z każdym celem który był bardziej osobisty dla corvo było coraz lepiej,a pomimo zamkniętego świata czuć było swobodę poruszania się i realizacji celu,czasami stylizacja uśmiechała się w stronę bioshocka co jest in plus jak dla mnie,nie wliczają gdzie nie gdzie tekstur i paru momentów gra jak dla mnie jest świetna na to czekałem i liczę na nominacje do gry roku,dziękuje i pozdrawiam do zobaczenia w dunwall. Cytuj
diolek 43 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 (edytowane) cos nie tak,ukonczylem wszystkie misje z zaznaczonym duchem tzn nikt mnie niezauwazyl i nikogo tez nie zabilem , atrofea cien i duch niewpadly , dlaczego? edit. no bez jaj, wlasnie wyczytalem ze trzeba to zrobic bez powtarzania misji wybierajac je z menu glownego. a ja tylko 1 pierwsza misje musialem tak zrobic. faaak tyle gry po cichaczu poszlo sie walic Edytowane 20 października 2012 przez diolek Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Właśnie zostałem zdradzony i otruty, mniej więcej ile pozostało mi jeszcze gry? I jeszcze jedno jak zabiliście główny cel na balu maskowym? Ja zakradłem się do sypialni ofiary, dowiedziałem się, że lubi muzykę itp. Później do niej zagadałem abyśmy przeszli się do pokoju muzycznego, ona się zgadza, a mimo to stała w miejscu. Nie pozostało nic innego, jak ją kropnąć w tym miejscu. Jest jakiś pucharek za doprowadzenie jej do tego pokoju? I jeszcze jedno, w kolejne misji mamy min. za zadanie zabić tego typa od tortur, ja go zabiłem standardowo, ale wiem, że pokojówka mu niesie żarcie, można je jakoś otruć lub zabić go jakiś inny, nietypowy sposób? Cytuj
Biały 55 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 (edytowane) Odp na 1 Jeszcze 3 "duże" misje, jakieś 4 h gry z tego co pamiętam mi to zajęło, ale oczywiście to kwestia indywidualna Edytowane 21 października 2012 przez Biały Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Gierka skończona. Nie ma co sie rozpisywać - genialna. I jak zawsze boli mnie w tej grze fakt, iż pomimo lizania ścian i tak nie zobaczyłem wszystkiego. Czy to jakiś sidequest mi umknął, czy też alternatywne rozwiązanie problemu, o którym nie wiem itp. No cóż, przechodzę jeszcze raz, tym razem jako zabijaka. Mam nadzieje, że powstanie sequel i dishonored przerodzi się w pełnoprawną serię gier. Takiego świata zmarnować nie można, a sami twórcy zostawili sobie pełno otwartych furtek. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 I jeszcze jedno jak zabiliście główny cel na balu maskowym? Ja zakradłem się do sypialni ofiary, dowiedziałem się, że lubi muzykę itp. Później do niej zagadałem abyśmy przeszli się do pokoju muzycznego, ona się zgadza, a mimo to stała w miejscu. Nie pozostało nic innego, jak ją kropnąć w tym miejscu. Jest jakiś pucharek za doprowadzenie jej do tego pokoju? I jeszcze jedno, w kolejne misji mamy min. za zadanie zabić tego typa od tortur, ja go zabiłem standardowo, ale wiem, że pokojówka mu niesie żarcie, można je jakoś otruć lub zabić go jakiś inny, nietypowy sposób? Babke mozna na mase sposobow zabic, albo i nawet nie zabic tylko ja porwac (non lethal), pod wzgledem opcji dialogowych mozna ja sklonic aby poszla do piwnicy, lub poflirtowac z nia i pojdzie z toba do sypialny - wiec pokoj muzyczny to opcja 3, wiec watpie ze jakis puchar za to jest (trophy whore lawl). Co do goscia od tortur, to raczej nie, to jest tylko zadanie poboczne wiec bez zbednych taktyk typu otruj etc. sie obylo Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Dzięki, a zna ktoś kod do sejfu gdzie znajduje się kosciany amulet, chodzi o końcówkę gry (level w kanałach). Cytuj
Gość Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Ile misji jest w grze? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 (edytowane) Jest 9 misji Edytowane 21 października 2012 przez Voytec Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 (edytowane) Dzięki, a zna ktoś kod do sejfu gdzie znajduje się kosciany amulet, chodzi o końcówkę gry (level w kanałach). Obok sejfu jest notatka - koleś wymienia miesiące w których stracił smak whiskey, wzrok etc. - Obok notatki leży książka - wystarczy że policzysz od góry które miesiące pasują do tych z notatki w kolejności i masz kod. Jeśli dobrze pamiętam to było: 528 E: W ostatniej misji są jakieś obrazy Sokolowa? Edytowane 21 października 2012 przez Kyo Cytuj
Bellevar 6 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 E: W ostatniej misji są jakieś obrazy Sokolowa? Ostatnie 3 obrazy są w Zatopionej Dzielnicy. Dokładniej ostatni obraz jest (tylko z racji, że nie wiem gdzie konkretnie w grze teraz jesteś dam to w tagu) tam gdzie spotykasz w kanałach po raz ostatni Babunie w jej jakby kapliczce Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Spoko, dzięki - znalazłem go - czyli mam wszystkie tylko pucharek mi za to nie wpadł - stąd moje pytanie Cytuj
Gość Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Tylko ja tak mam, że siedzę w jednej misji dłużej niż się powinno? Pierwsze dwie misje zajęły mi tak spokojnie 7-8 h. Nie wiem, ale jakoś mi się ta gierka znudzić nie może (5misja) Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Miałem tak na początku, potem już się nauczyłem blinkowania i szło dużo szybciej. Faktycznie gra mogłaby mieć jeszcze ze 2-3 misje, przy czym nie tak krótkie i w sumie słabe jak ostatnia. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Ja tak miałem, ale nie była to wina tego, że nie umiałem blinkować, tylko tego, że lizałem każdy cm kwadratowy poziomu w poszukiwaniu znajdziek i sidequestów. Pierwsza duża misja (ta z campbellem) zajęła mi z 4-5 godzin. Następne już szły szybciej, bo były mniejsze, uboższe lub bardziej liniowe. Szkoda, że kolejne misje nie są zrobione z taką ilością contentu, co ta pierwsza duża. W niej naprawdę było MULTUM rzeczy do zrobienia. Pewnie dlatego, że kolejna misja też działa się w połowie w tych samych lokacjach, więc mogli stworzyć ją większą. Ogólnie to chyba wolałbym, żeby było bez podziału na misje i lokacje, zamiast tego semi-sandbox. Coś takiego jak w arkham city. Jedno miasto, w którym jest sporo sidequestów i znajdziek, oraz wychodzące z niego poboczne lokacje, w których dzieją się misje. Jak to na TVgry krzysiu powiedział, to jak ta gra jest stworzona jest "nieekonomiczne", bo tak naprawdę przechodzisz daną lokacje, pomijasz sporo rzeczy i już do niej nigdy nie wracasz, chyba że zrestartujesz misje. Z takim pseudo-sandboxem możnaby temu zapobiec, bo w każdej chwili możesz iść tam gdzie chcesz, czas gry by się wydłużył, więcej sidequestów by władowali, a poszczególne misje nie straciłby na swojej formie. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 października 2012 Opublikowano 21 października 2012 Właśnie skończyłem, lecą napisy końcowe. Jutro zedytuje posta i napiszę więcej, ale teraz powiem to - gra jest wybitna. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 23 października 2012 Opublikowano 23 października 2012 (edytowane) Wedle Vgchartz w pierwszym tygodniu rozeszło się prawie 1 milion kopii. Dodatkowo przedstawiciele Bethesdy są zadowoleni: Dziękuję wszystkim, którzy kupili i grali w Dishonored - wyćwierkał na Twitterze Pete Hines, wiceprezes Bethesdy. - Goście od sprzedaży ciągle się dzisiaj uśmiechają, a to oznacza, że za nami kolejny udany weekend. Wiwat nowa marka! - dodał. Dokładnych wyników sprzedaży produkcji Arkane Studios jednak nie ujawnił. http://www.gram.pl/n...sie_dobrze.html Dobrze to rokuje jak nie na sequela, to jakieś inne oryginalne IP od Arkane Studios (albo DARK MESSIAH 2!). Edytowane 23 października 2012 przez Kre3k Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 23 października 2012 Opublikowano 23 października 2012 1mln+kopie ze steama bo VgChartz ich nie wlicza Cieszę się z sukcesu Dishonored,bo to pokazuje że ludzie chcą nowe oryginalne IP Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 23 października 2012 Opublikowano 23 października 2012 Vgchartz to ogólnie podaje bardzo niedokładne dane, w rzeczywistości poszło pewnie grubo ponad milion, może nawet 1,5. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 23 października 2012 Opublikowano 23 października 2012 Milion w tydzień to chyba rewelacyjny wynik dla nowej marki. Miałem obawy, że kolejne genialna gierka sprzeda się słabo, bo nie jest sequelem/wojenną strzelanką, a tu proszę. Sequel murowany Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.