QTF 8 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 zastanawiam się nad kupnem Dishonored, lecz nasuwa mi się pare pytań. Czy gra posiada swojego rodzaju New Game +?? Zdobywamy moce i upgrady podczas przejścia czy możemy z nich kozystać powtarzając New Game? Cytuj
Zwyrodnialec 1 741 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 (edytowane) Nie ma takiej opcji. Jeśli powtarzasz daną misję, to tylko z tym co do niej zdobyłeś. Czyli w drugiej zaczynasz w zasadzie od zera, a w ostatniej z oczywistych względów będziesz miał najbardziej rozwinięta postać. Edytowane 7 stycznia 2013 przez Zwyrodnialec Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 7 stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 stycznia 2013 Mieliście też takiego "buga", że pomimo, że nikogo nie zabiliście, ani nawet nie zaalarmowaliście, gra i tak zaliczyła wam jedno zabójstwo?? Bo ja tak miałem w pierwszej misji (tzn ucieczce z więzienia). Nie chodziłem nawet z wyciągniętą bronią, wszystkich strażników albo omijałem, albo przyduszałem, żadnego nawet nie zaalarmowałem (i to w statystykach było zaliczone), a gra i tak zaliczyła mi jedno zabójstwo. Nie wiem, szczura mi policzyło czy co?? I jeszcze związku z tym to jak zacząłem kolejną misję (bo nie chciało mi się znowu powtarzać tej pierwszej) i potem jeszcze kiedyś powtórzę tą pierwszą misją to czy wpadnie mi trofeum, że nikogo nie zabiłem przez całą grę czy gra po prostu bierze tylko pod uwagę pierwsze przejście misji?? Cytuj
diolek 43 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 trofeum nie wpadnie, graj od nowa jak ci natym zalezy. wpadnie tylko jak podczas podsumowania misji ,dasz powtorz. 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 7 stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 stycznia 2013 A czy to możliwe, że zaliczyło mi to morderstwo wtedy gdy przydusiłem jednego strażnika, ale zapomniałem go złapać i jego ciało wpadło do wody? Co prawda od razu go wyłowiłem, ale może gra policzyła to już jako zabójstwo? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 Tak, to zalicza jako zabojstwo. Wystarczy ze nieprzytomny spadnie ze schodow i jest trup. Cytuj
Zwyrodnialec 1 741 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 No niestety, tutaj szybko i przypadkowo zdychają. A w Deus Exie można było rzucać nieprzytomnymi o ściany, a i tak nic im nie było. xD Chyba w 3, czy 4 misji tej z porwaniem Sokolova przy ucieczce musiałem go nieprzytomnego na moment zostawić i zająć się nowymi strażnikami. Jak się potem zdziwiłem, gdy nie wiadomo skąd pojawiły się szczury i go zagryzły. Na to też trzeba uważać. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 I co gorsze, nie można chyba nigdzie podejrzeć w trakcie misji czy kogoś przypadkiem nie zabiłeś, dopiero na koniec w statsach się pojawia, i musisz jechać całą od nowa. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 10 stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 stycznia 2013 Ok, dziękuję wszystkim za odpowiedź. A mam jeszcze jedno pytanie: czy wszystkie opcjonalne zadania da się wykonać bez zabijania i bez alarmowania?? I tak gwoli upewnienia się to gra zalicza zaalarmowanie strażnika już wtedy gdy on cokolwiek usłyszy, a nie dopiero jak nas zauważy i wyciąga broń? Cytuj
Nemesis 1 279 Opublikowano 11 stycznia 2013 Opublikowano 11 stycznia 2013 (edytowane) Dopiero jak nas zauważy. Ja jestem już całkiem blisko platynki i właśnie w drugiej misji jeden ze strażników miałem już dwa wskażniki zaalarmowania i z ciekawości chciałem zobaczyć czy przy podsumowaniu zaliczy mi przejście na Ghost i zaliczyło, więc tutaj się nie martw. Swoją drogą ta gra jest genialna. Im dłużej się w nią gra tym jest coraz lepsza. Edytowane 11 stycznia 2013 przez Nemesis US 1 Cytuj
Masorz 13 240 Opublikowano 24 stycznia 2013 Opublikowano 24 stycznia 2013 GOTY 2012. Dziękuję za uwagę. 2 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 12 marca 2013 Autor Opublikowano 12 marca 2013 Jutro info o singlowym/fabularnym DLC, a póki co pierwszy screen: 2 Cytuj
Zwyrodnialec 1 741 Opublikowano 12 marca 2013 Opublikowano 12 marca 2013 O ile podstawowa wersja bardzo mi się podobała, to dodatek raczej odpuszczam. Wyjdzie to pewnie w najgorszym możliwym momencie gdy jest masa dobrych gier, no i po Bioshocku wątpię by mi się chciało jeszcze wracać do Dunwall. ;] Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 12 marca 2013 Opublikowano 12 marca 2013 Druga strona barykady i zazębianie się wydarzeń "podstawki" z DLC. Nieźle ; d Cytuj
Nemesis 1 279 Opublikowano 12 marca 2013 Opublikowano 12 marca 2013 Trochę późno się z tym obudzili ale może być całkiem ciekawie jeśli umieszczą gracza po stronie tamtejszej ligi zabójców. Na screenie widać, że to akcja zaraz przed zabiciem cesarzowej. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 12 marca 2013 Autor Opublikowano 12 marca 2013 (edytowane) Widzę, że jakiś nadgorliwy moderator zedytował mojego posta, ponieważ zawierał "spoiler" xD Bez przesady. To, że Cesarzowa ginie (plus to że Corvo zostaje wrobiony w jej morderstwo) było wiadomo od samego początku - nawet na okładce gry to jest napisane. Nie popadajmy w paranoję bo za chwilę sam tytuł gry będzie uznawany za spoiler. Edytowane 12 marca 2013 przez MBeniek Cytuj
Nemesis 1 279 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 (edytowane) Teraz już wszystko jasne: Bethesda has announced that Dishonored’s Knife of Dunwall downloadable content will hit Xbox 360, PlayStation 3 and PC on April 16th in America. In Europe, it'll hit the Xbox 360 and PC on that date, but PS3 owners will have a tiny delay, getting it on April 17th instead. The pack will cost $9.99/£7.99/€9.99/AU$14.45 (800 Microsoft Points) and allows players to take on the role of Daud, the mysterious assassin who killed the Empress at the beginning of Dishonored. According to Bethesda, players will have access to new weapons, gadgets and abilities as Daud and will “embark on a search for redemption” in Knife of Dunwall. Daud’s abilities include “Summon Assassin,” which calls upon the Whalers, Daud’s “loyal band of mercenary assassins.” Daud will also utilize Void Gaze, which tracks down hidden Runes and Bone Charms, as well as his own variation of Blink, the teleportation power seen in the core game. Daud will also use Chokedust, which dazes enemies, Stun Mines to shock targets and a concealed Wristbow that can fire sleep darts and explosive bolts. http://uk.ign.com/articles/2013/03/13/dishonored-knife-of-dunwall-dlc-price-release-date-announced?abthid=5140864c229188a009000006 Czyli w dużym skrócie: DLC pt. "Knife of Dunvall" ukaże się 17 kwietnia i wcielimy się w rolę Dauda, czyli mistrza klanu zabójców, który odpowiada bezpośrednio za śmierć Cesarzowej Kaldwin na zlecenie Lorda Regenta. Dojdą nowe bronie i lokacje. Może nawet się skuszę, bo uważam Dishonored za jeden z najlepszych tytułów minionego roku. Edytowane 13 marca 2013 przez Nemesis US 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 741 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Trailer Knife of Dunwall. Może jednak się skuszę. ;] Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 (edytowane) Trailer słabiutki dla mnie no ale oni zawsze pokazują w nich sposób gry który dla mnie jest idiotyczny. Na szczęście wiem już po podstawce , że jest możliwość dostosowania idealnie gameplayu do swoich preferencji. Ja, tam czekam. Edytowane 11 kwietnia 2013 przez Sebastian Ś. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Wreszcie wieloryby można zobaczyć z bliska ; ] Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Opublikowano 17 kwietnia 2013 (edytowane) Ok mam The Knife of Dunwall ( uwaga z kupnem tego na PC, do poczytania w necie ). Pierwsza misja rzeźnia wielorybów bardzo dobra, niestety dużo lewizn. Gra jest jeszcze prostsza ponieważ przed użyciem blinka włącza się spowolnienie czasu. Architektura ww miejscówki pierwsza klasa, dużo zadań a przyjemność z gry nadal kapitalna , niestety spotkały mnie następujące durnoty : - zadanie się zbugowało i runa przepadła - wyszedłem sobie na chwilę do innej "strefy" załatwić opcjonalny quest i jedno z zadań bezpowrotnie, nielogicznie odpadło, save się nadpisał i koniec - i teraz największa moim zdaniem głupota, by zdobyć komplet lootu w pierwszej misji ( nie wiem jak dalej ) należy zabijać lub usypiać wrogów, jeśli tego nie zrobimy nie da się im zabrać sprzętu za który jest kasa, niepisaną zasadę gdzie zdobycie 100% lootu można wykonać omijając wszystkich ( co jest stanowi jakąś trudność by zabierać im spod nosa dobra ) twórcy tutaj mają za nic, każą nam unieszkodliwiać wrogów, ogromny minus, sakiewki w tej misji zmarginalizowali a wyskoczyli z durnotą by każdego ( no prawie ) lać dla kasy. Zamach na wolność wyboru ! Z nowości, chyba doszły nowe "bronie" ( nie wiem, bo i tak nie używam w ogóle tak jak w "podstawce" ) oraz przed misją można "wykupić" podobnie jak było w T1 i T2 , ale na większą skalę pewne udogodnienia. Np. przekupić kupca który zostawi nam kod do sejfu, złodziejaszka który nam pozostawi runę w kanałach czy pojemniki z tranem które ułatwią w misji pewne zadania. Taka sieć "agentów". Tak czy siak pierwsza misja spokojnie dorównuje tym z pełnego Dishonored ( kwestia gustu czy lepsza ) a niektóre ( były w "podstawce" takie 3 słabsze ) nawet mocno przewyższa. Edytowane 17 kwietnia 2013 przez Sebastian Ś. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Opublikowano 17 kwietnia 2013 (edytowane) - zadanie się zbugowało i runa przepadła Mój błąd chyba : ) Okazało się , że w misjach jest jedno trudniejsze, rozbudowane zadanie opcjonalne. To zadanie nie jest ukazane w znacznikach ( jeśli mamy je włączone ) wskazujących gdzie dalej iść a wieloetapowe wskazówki co zrobić są opisane enigmatycznie, np. "spal poplamioną kartę w sercu człowieka który uważa się za władcę". Tutaj akurat chodziło by odnaleźć kominek gościa i wrzucić tam kartę którą musieliśmy znaleźć jeszcze wcześniej i odprawić rytuał w pewnym miejscu. Fajne, wymaga dobrego poznania planszy i logicznego pomyślunku gdzie szukać. Edytowane 17 kwietnia 2013 przez Sebastian Ś. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 19 kwietnia 2013 Opublikowano 19 kwietnia 2013 Ukończyłem dodatek The Knife of Dunwall. Opisy misji i wiele informacji poniżej. Nie wchodź jeśli nie grałeś : 1. Rzeźnia wielorybów - Jak sama nazwa wskazuje , bardzo klimatyczna misja. Sporo dóbr do zebrania jak i zadań do wykonania. Ciekawie, loginie zaprojektowana miejscówka z kupą smaczków i detali. Niestety obniżam ocenę ze względu na wady które opisałem dwa posty wyżej. Dodatkowo mam jakieś lekkie przeświadczenie , że "plansza" jest ciut za mała i "ciutke" niewykorzystany potencjał rzeźni. A może i lepiej, pozostaje tej przyjemny niedosyt niż przesyt. --5/6-- 2. Eminent Domain - Kapitalna misja miejska ze sporą willą do spenetrowania. Wprawdzie "urywek" miasta wydaje się mniejszy od innych tego typu misji z "podstawki" jednak zabawa tak samo przednia. Dużo zadań i kombinacji ( stealth ). Wiele otwartych domostw do których możemy się dostać przez balkon czy okno. Uwielbiam takie możliwości od czasu Thiefa. Brak konieczności zabijania lub ogłuszania oponentów by zdobyć komplet lootu. Gang przestępczy okupujący jeden budynek. Możemy doprowadzić niezauważenie do konfrontacji szajki z mundurowymi. Coś kapitalnego. Szkoda tylko , że uruchamiany podczas zadymy z bandytami alarm przez "milicję" na końcu misji jest w naszych statystykach. Jak to w DIshonored miejscówka zaprojektowana po mistrzowsku ( ale jak to również w D, bez większych labiryntów czy skomplikowania ). --6/6-- 3. The Surge - I mamy pierwszy fail. Misja przypomina badziew z "podstawki" pt. "Lojaliści". Tutaj zaś wracamy do Zatopionej Dzielnicy, jednak tylko do kryjówki Dauda z marginalnym terenkiem wokół. Mamy więc wręcz kopię z "podstawki" jednej z nudniejszych części Zatopionej Dzilnicy z minimalną ilością zmian. Dodatkowo nawrzucali ogrom rywali, brak lootu , 2 zadania. Nuda którą można migiem ukończyć. --2,5/6-- I koniec. Chyba będzie kolejny DLC ponieważ wszystko zostaje po chamsku ucięte a główny wątek z wiedźmą niedokończony. Głos Dauda kapitalny, podkładany przez Madsena z chociażby Kill Billa a sama postać Dauda również intrygująca. Tak się zastanawiam czy pełny Dishonored nie byłby lepszy właśnie z Daudem jako głównym bohaterem który próbuje zerwać lub nie ( wybory ) z dawną przeszłością. Podczas gry znajdujemy nadal wiele ksiąg które jeszcze bardziej "pogłębiają" cały świat , uniwersum. Nie wiem ile kosztuje ten dodatek na konsolach. Na PC około 40zł. Czas gry nie jest długi, dla fanatycznego maniaka jak ja który utrudnia sobie rozgrywkę , liże ściany i nie zabija nikogo wyszło 3-4 dni zabawy. Nie zdziwiłbym się więc jeśli kto inny rozpyka ten dodatek w 1/2 dzionki. Tak czy siak polecam ale nie za dużą kasę i nawet na PC cena 20-30zł byłaby uczciwsza. Najbardziej jednak ubolewam , że nie został udostępniony edytor w Dishonored. Z tego co wiem jest edytor UE3. Wprawdzie nie wiem jak trudny jest w obsłudze ale podejrzewam , że znalazłoby się wielu maniaków którzy tworzyliby jak do dzisiaj w Thiefie ( które nie raz są lepsze od propozycji twórców ) wiele wspaniałych misji. Przystosowaliłby ten edytor pod D i gra. Mógłby DIshonored przybrać legendarny status a tak to jesteśmy skazani czekania tylko na DLC a sama dosyć prosta gra szybko się kurzy. Cytuj
Zwyrodnialec 1 741 Opublikowano 19 kwietnia 2013 Opublikowano 19 kwietnia 2013 (edytowane) Będzie kolejne DLC, chyba we wrześniu. Wtedy wezmę oba i może będzie taniej, dodatkowo od razu zaliczy się całą historię Dauda, a nie po kawałku. Edytowane 19 kwietnia 2013 przez Zwyrodnialec Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.