Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 Jeśli już przy Nemesisie, to chciałbym by w końcu pojawił się jakiś szef, który będzie nieustępliwie nękał bohaterów w trakcie gry. Tak się właśnie tworzy najbardziej pamiętnych bossów (Nemesis, Pyramid Head, czy Dahaka). Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 (edytowane) (...) sory... nie jarają mnie takie rzeczy... dla mnie ostatnim dobrym RE był Code Veronica, niestety nie miałem szansy zagrać na gacku w remake 1 i 0. W RE4 nie zagrałem (z wyboru), w RE5 zagrałem bo akurat brat kupił więc sprawdziłem i nawet nie skończyłem. Do RE6 podchodzę sceptycznie, a Twój pomysł nadaje się do worka razem z tymi pomysłami Crapcomu o przyciągnięciu graczy CoDa i innych śmieci tego pokroju. O_o !!! Już samo to powinno cię skreślić jako wiarygodnego krytyka, no ale... z tym RE5 to czysta prawda. "Czwórka" na tle sagi była (Ba !) wciąż jest autentyczną Rewolucją i co ważniejsze, mimo natężenia czystej akcji miała te "momenty" - wioska nocą przy zacinającym deszczu - wilki a'la The Thing w ogrodzie Salazara - ślepy bydlak z doczepianymi pazurami - Regeneratorzy - Walka z zakopującym się pod ziemię obślizłym bossem w kopalni. Kto grał ten pamięta o co biega. Gdyby w najnowszym RE wystąpiła chociaż połowa tego typu elementów - w zestawieniu z ostatnim RE5 - mielibyśmy niemalże Silent Hill 1&2. Niech no kurna podzielą postacie na osobne elementy rozrywki. Leon - survival, Chris - rozwałka itp. ale zapewne wpie*dolą nam co najwyżej co-op i buddy system rodem z BF3 czy U3 mp Edytowane 20 stycznia 2012 przez nobodylikeyou Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 Ja bym też chciał choć trochę nawiązań fabularnych do pierwszych 3 części, albo jakieś smaczki z nimi związane. Blondynka z trailera też mi bardziej pasuje jako Sherry Birkin niż córcia prezydenta, w końcu od RE2/3 minęło 10 lat a tam miała jak dobrze pamiętam ze 12 wiosen czy coś. Cytuj
divineX 0 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 Biorąc pod uwagę obecność samego prezydenta, to prędzej stawiałbym jednak na Ashley, chociaż też wolałbym Sherry. Swoją drogą ciekawe czy skoro w grze występuje Leon to czy pojawi się i Ada. Pewnie tak, oby tylko ciekawej pociągnęli ich wątek, bo w RE4 to był jeden wielki żart jeżeli przypomnieć sobie ich perypetie w drugim Residencie. Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 ...bo Leon jest teraz członkiem jej Friend Zone (co do RE4 i perypetii) Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-resident-evil/726025 2 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 Trailer RE6 nakręcił mnie na grę. Ta seria nigdy nie miała ambitnej fabuły i postaci, była kiczowata, a od pierwszej części coraz częściej się strzelało. Ale gry z serii są klimatyczne i bawią. Cieszę się, że jest tu więcej ze starych części niż RE5, która mocno zawodziła jeśli chodzi o ogólny design. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 22 stycznia 2012 Opublikowano 22 stycznia 2012 Szkoda, że znowu grając samemu będzie trzeba uważać na bota. Może Capcom coś z tym zrobi i bot będzie nieśmiertelny jak to jest w innych grach. Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 22 stycznia 2012 Opublikowano 22 stycznia 2012 Sczerze mówiąc, to najlepiej by było, jakby zrobili osobną minikampanię do Co-Opa. Z resztą, Co-Op na 6 graczy (online)? Jak oni by ich upchnęli w jedną kampanię? Cytuj
YETI 10 988 Opublikowano 22 stycznia 2012 Opublikowano 22 stycznia 2012 Sczerze mówiąc, to najlepiej by było, jakby zrobili osobną minikampanię do Co-Opa. Z resztą, Co-Op na 6 graczy (online)? Jak oni by ich upchnęli w jedną kampanię? Bo pewnie tak będzie, coś na wzór tego co jest w U3. Do tego multiplayer na 8 graczy. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 stycznia 2012 Opublikowano 23 stycznia 2012 Ciekawe czy tym razem w Co-op też zmniejszą split screen trzy razy... Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 23 stycznia 2012 Opublikowano 23 stycznia 2012 masakra, nie potrafię już inaczej patrzeć na to logo niż na jakąś małą kreaturę riobącą loda żyrafie....ledwo tutaj widzę cyfrę 6 1 Cytuj
Square 8 603 Opublikowano 23 stycznia 2012 Opublikowano 23 stycznia 2012 (edytowane) Dokładnie to samo mam, nawet jakbym chciał to nie widzę tam 6 Edytowane 23 stycznia 2012 przez Square Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 23 stycznia 2012 Opublikowano 23 stycznia 2012 Jak przypatrzysz się bliżej na ten obrazek z lepszej rozdziałce, to zauważysz, że ta kreatura to pani w szpilkach. ...enjoy :> 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 26 stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 stycznia 2012 A czy na trailerze przypadkiem nie jest tak, że to ta agentka celuje i strzela do prezydenta (ale w takim razie do kogo celuje Leon, bo raczej nie do jakiegoś tam zwykłego zarażonego bo raczej by się tak nie patyczkował)? Cytuj
Square 8 603 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 Resident Evil 6 - największe przedsięwzięcie, w jakie kiedykolwiek zaangażowało się Capcom. http://www.ppe.pl/ne...lockbuster.html Hmm, ciekawe jak to się skończy. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 Skończy się przynajmniej bardzo dobrą grą (jak w sumie każdy RE z głównego nurtu), ale czy tak mocną jak RE4? Zobaczymy . Btw dla mnie trailer RE6 zabił zainteresowanie RE: ORC, teraz jeszcze bardziej patrzę na nią jak na jakąś zwykłą strzelankę od ludzi co robili przeciętnego Socoma. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 Ja już od początku postrzegałem ORC jako shooterka z odzysku. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 Ja tak samo, ale jednak jakieś tam zainteresowanie było z braku gier z głównego nurtu. Teraz w zupełności mi wystarczy RE Revelations i RE6, oby tylko Japońcy naprawdę się wyrobili do końca roku. Nie zdziwi mnie jednak, jeśli gra poleci na marzec 2013, jak to Capcom ma w zwyczaju wydawać swoje gry. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 (edytowane) Czy ja jestem jedynym który po obiecującej pierwszej minucie tego traillera stwierdził(?): "Ta gra jest gupia!" - nowe "Raccon City", - zombiaki, - noc, - powrót Leona. To, to nawet fajne jest, do czasu aż wyskakuje Czad Comando Chris i dostajemy: - strzelanie zza węgła - ślizg a'la Vanished - mackowatą łapę którą wyciąga naszego koksa zza osłony za łeb. O.o - akcję - kopniaki Chucka Norrisa pośród zombiaków - akcję - akcję - tym razem i Leona próbującego być jak Chris (ślizgi kolanami po asfalcie included) - 20 metrowego El Giante - jeszcze więcej akcji - pompatyczną muzykę przez blisko 3 minuty i kabaret w przyspieszonym tempie (COD style) Wspominałem już coś o akcji? Edytowane 28 stycznia 2012 przez nobodylikeyou 2 Cytuj
szawello 7 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 (edytowane) Czy ja jestem jedynym który po obiecującej pierwszej minucie tego traillera stwierdził(?): "Ta gra jest gupia!" - nowe "Raccon City", - zombiaki, - noc, - powrót Leona. To, to nawet fajne jest, do czasu aż wyskakuje Czad Comando Chris i dostajemy: - strzelanie zza węgła - ślizg a'la Vanished - mackowatą łapę którą wyciąga naszego koksa zza osłony za łeb. O.o - akcję - kopniaki Chucka Norrisa pośród zombiaków - akcję - akcję - tym razem i Leona próbującego być jak Chris (ślizgi kolanami po asfalcie included) - 20 metrowego El Giante - jeszcze więcej akcji - pompatyczną muzykę przez blisko 3 minuty i kabaret w przyspieszonym tempie (COD style) Wspominałem już coś o akcji? 1.chciales chyba powiedziec "Vanquished" 2. O ile mnie pamiec nie myli to w poprzednich czesciach (4 i 5) tez bylo chowanie za oslonami, co prawda wystepowalo go tyle co kot naplakal ale jednak bylo i nikt sie o to nie czepial 3.Co zlego jest w tym ze gra bedzie dynaminczna? Jak wiadomo nie zrobia residenta w konwencji pierwszych 3 czesci wiec przy takiej mechanice gry, akcja nie zaszkodzi 4. W 4 i 5 tez byl El Gigante i wszyscy sie jarali, a jak dali go teraz to zle? Edytowane 28 stycznia 2012 przez szawello Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 29 stycznia 2012 Opublikowano 29 stycznia 2012 (edytowane) (...) 1.chciales chyba powiedziec "Vanquished" 2. O ile mnie pamiec nie myli to w poprzednich czesciach (4 i 5) tez bylo chowanie za oslonami, co prawda wystepowalo go tyle co kot naplakal ale jednak bylo i nikt sie o to nie czepial 3.Co zlego jest w tym ze gra bedzie dynaminczna? Jak wiadomo nie zrobia residenta w konwencji pierwszych 3 czesci wiec przy takiej mechanice gry, akcja nie zaszkodzi 4. W 4 i 5 tez byl El Gigante i wszyscy sie jarali, a jak dali go teraz to zle? 1. Chciałem, ale zapomniałem. Dzięki za przypomnienie. 2. No było w "czwórce" nawet bardzo subtelnie podane - jak sam powiedziałeś tyle co kot napłakał. Teraz cover system służy nam do beztroskiej wymiany ognia z "normalnymi panami". No i wyciągania nas z niego za pomocą mackowatej łapy za łeb rodem z kreskówki... 3. Zaszkodzi. 8) No może dzieciarni z podwórka COD nie zaszkodzi. 4. El Gianto w "czwórce" był słodki. Pierwsze starcie z nim kojarzyło się ze słynnym Trolem jaskiniowym w kopalni Moria z LOTR. (praktycznie ten sam design) "Nedsu" z "piątki" już litościwie przemilczę, ale zdaję się że teraz Capcom chce go wystawiać do 1v1 z Godzilą. Tu już nawet nie chodzi o "wymiary", brak autentycznego strachu <- , czy wesołe wygibasy w rytmie "muzyki filmowej", ale o nieobrażanie inteligencji gracza 18+ - bo taki przecie oficjalnie ma być najszerszy użytkownik tej produkcji. Chyba każdy fan dawnego RE ale i REALISTA wie że wszystko powinno być z umiarem. np. 50% strzelania, 10% na proste, logiczne zagadki, 20% eksploracji, 20% ucieczek i poczucia zaszczucia rodem z Lost of Nightmare czy RE1-3. A tak samego scelania (także na szynach) będzie więcej niż Uncharted1 lub pierwszych "Gyrosach". Zagadek mniej niż 2% - bo obecny klient docelowy głupszy niż 8 lat temu. Eksploracji tyle co aby poszukać parę jajek. Szósty raz się nie nabiorę. Dzięki Chris. Edytowane 29 stycznia 2012 przez nobodylikeyou Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 29 stycznia 2012 Opublikowano 29 stycznia 2012 To powinno zostać zbalansowane w zależności od tego, kim będzie się grało. Leon powinien otrzymać sekwencje z esencją survival horroru, z kolei Chris stawia bardziej na intensywną akcję a trzeci bohater, domniemany Alex Wesker powinien oferować całość w bardziej przygodowym klimacie i trochę akcji. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.